quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Psst![]()
[ link | afbeelding ]
M'n eerste babystep
Heel netjes!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Psst![]()
[ link | afbeelding ]
M'n eerste babystep
Pas bij dag 8 begint de Grote Schoonmaakquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:39 schreef ymme het volgende:
Dat is 'het' begin Pessie
Hier al stofgezogen. Nu moet ik nog de wc doen. Opruimen. Ff met een doek over de keuken.
En nog steeds geen zin
Mooi!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:12 schreef ymme het volgende:
Je hoeft natuurlijk niet alles volgens flylady te doen.
Doe ik ook niet. Want de ene dag heb ik meer tijd/zin dan de andere
En soms dat de kleine man het niet toe. Dan blijft er wel eens wat liggen voor een dag of wat.
De truc is om het ook dan toch te blijven doen. Net als tandenpoetsen voor je naar bed gaat. Desnoods combineer je het: met de ene hand tanden poetsen, met de andere hand ff sprayen, kraan aan en doekje erbij.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:31 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik merk dat ik het wel een beetje moeilijk vind om m'n sink shiny te houdenNa een avond overwerken, een nacht stappen en een personeelsfeest, is ie niet meer wat ie geweest is...
Het gaat toch gewoon om hygienisch schoon? Anders krijg je smetvrees van zoiets......quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:02 schreef Mula het volgende:
Ik heb de shiny sink veranderd in "opgeruimd aanrechtblad". Ik bleef maar poetsen en doen op die sink aangezien elk druppeltje water weer vlekken gaf. Het shiny sink gebeuren is er om te voorkomen dat de hele keuken een bende wordt, dus als je gewoon zorgt dat je aanrechtblad netjes blijft behaal je volgens mij hetzelfde doel.
Ik maak de sink trouwens wel enigszins schoon na elke afwasbeurt, die tegenwoordig elke dag gebeurt(want anders houd ik het aanrechtblad niet opgeruimd.) Ik ben zoooooooo geindoctrineerd door dat flyladymens!
Neeheeee, shiny is SHINY! En dat is toch wel een stapje hoger dan hygienisch schoon hoor! Dat is blinkend en glimmend. En dat is dus niet haalbaar.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het gaat toch gewoon om hygienisch schoon? Anders krijg je smetvrees van zoiets......![]()
Ik was af in de gootsteen, dus ik maak hem eerst schoon. Wat er daarna mee gebeurt, vind ik geen probleem, morgen weer een dag afwas.
En daarom wil ik geen abonement.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:15 schreef Mula het volgende:
[..]
Neeheeee, shiny is SHINY! En dat is toch wel een stapje hoger dan hygienisch schoon hoor! Dat is blinkend en glimmend. En dat is dus niet haalbaar.
Ik maak de gootsteen altijd schoon met schuurmiddel en afwasmiddel (tegen eventuele restjes vet) en vervolgens haal ik er een doekje doorheen en overheen. En dan is ie echt shiny!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:56 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Shiny is voor mij: geen watervlekken. Maar dat is dus best een ambitieus doel, heb ik al gemerkt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |