Zeker!quote:Op woensdag 22 september 2010 12:41 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb zojuist m'n balkon geshinedtelt dat ook?
quote:Op woensdag 22 september 2010 12:41 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb zojuist m'n balkon geshinedtelt dat ook?
Ik heb mijn balkon vandaag ook geshined!quote:
Mijn kamer wel. En daar bedoel ik mee dat ie wel opgeruimd kan worden.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Eerst laten zien of je Flylady waardig bent
Leuk een kitten!quote:Op donderdag 30 september 2010 16:14 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
We krijgen morgen een opvangkitten, en daar krijg ik nestel- cq poetsdrang van![]()
![]()
Daar moet ik nu maar eens flink gebruik van maken
Sinds ik aan Flylady doe weet ik gelukkig hoe ik dat het beste aan moet pakken, het wordt een soort combi tussen een home blessing voor het hele huis en een room rescue/declutter voor de kittenkamer. Maar eigenlijk is dat kamertje al klaar en hoef ik alleen maar twee declutterdozen vol zooi voor de kringloop naar de schuur te brengen. Normaal hangt daar ook de was te drogen maar die kan wel even ergens anders heen, sinds ik Flylady doe houd ik dat toch al goed. Ik ga nu ik het nog makkelijk kwijt kan het laatste beetje was uit de wasmand maar even in de machine stoppen.
Ja maak me maar jaloersquote:Op donderdag 30 september 2010 19:49 schreef Cat22 het volgende:
Truus maakt mijn leven een stuk gemakkelijker.
Roomba remt houdt keurig afstand van trappen en dat geldt vast ook voor zitkuilen.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:21 schreef debuurvrouw het volgende:
ik heb een zitkuil in mijn huis, of nou ja, een royale opstap van de zitkamer naar de rest van het huishoudt Roomba rekening daarmee of ligt ze dan aldoor op haar rug van de rand gepleurd?
Want oh!! dan wil ik er écht een.
Mijn ogen!quote:
Hoera voor de flitsquote:
Wow!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:41 schreef tombolafan het volgende:
My sink shines!![]()
[ afbeelding ]
Meteen een afwasteil gekocht (ook vierkant) voor mn afwas![]()
En ik ga doorslaan hoor, ik dacht gister helemaal "nee, ik drink dat laatste beetje water wel op ipv het door de gootsteen te gooien"quote:
Ha, dat is ook een goede inderdaad (maar daar ben ik nog nietquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Geeft niks, drink your water hoort er ook bij
klapstoelen naar de schuur, jassen die ik niet meer hoef naar mn moeder, en voor de rest vooralquote:Op zondag 3 oktober 2010 16:57 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Tombolafan, waar zijn je spullen !![]()
Lekker is dat hé ?
Tja, het moet wel af vóór de 29e natuurlijkquote:
Ik moet even een goede volgorde ontwikkelen... In de gang staat een kast en daarin komt een klein kastje met lades waarin dan mn voorraad komt, die nu in een keukenkastje staat maar daar moet meer ruimte komen voor servies/bestek uit een wandkast in de woonkamer die vervangen wordt. Maar dat kleine kastje staat nu nog in de badkamerquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:11 schreef debuurvrouw het volgende:
oeh, en deze week staat de keuken op het program. Laten we zeggen dat ik eer van mijn werk ga hebben.![]()
Wat is iedereen lekker bezig hier!motiveert om ook lekker door te pakken.
Ik moet alleen nog het toilet beneden, stofzuigen en dweilen, stoffen en mijn spiegels. Oh ja, en de bedden weer opmaken.![]()
Nou.
Dan is de homeblessing weer af.
Ik vond eigenlijk die declutterset zo leuk...het zijn inderdaad zakken met tekst erop, maar het ziet er leuker uit dan een doos beschreven met stift ofzoquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:53 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat wil je kopen dan? Misschien weet iemand een goed Nederlands alternatief?
Waar ben je in eht proces? Als je nog bij babysteps bent; niet te snel willen. Echt het komt wel!!! of is dit alleen declutteren?quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik moet even een goede volgorde ontwikkelen... In de gang staat een kast en daarin komt een klein kastje met lades waarin dan mn voorraad komt, die nu in een keukenkastje staat maar daar moet meer ruimte komen voor servies/bestek uit een wandkast in de woonkamer die vervangen wordt. Maar dat kleine kastje staat nu nog in de badkamerDaar is wel al een nieuwe kast, dus het wordt:
Badkamer --> kastje naar gangkast
Keuken --> voorraad in gangkast
Kast woonkamer --> servies etc. in keuken
Zin in! Morgen badkamer beginnen
Dit is declutteren pasquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Waar ben je in eht proces? Als je nog bij babysteps bent; niet te snel willen. Echt het komt wel!!! of is dit alleen decluteren?
Deze week is sowieso de hele week de keuken, en kan je als je in de babysteps bent gewoon de mails volgen (kelly's klusje) veeg je aanrecht en dat soort dingen.
Ik ben inmiddels al in het gelukkige bezit van een FLY journalen trek mijn hele keuken dan zo ongeveer leeg.
Ja, maar dan heb je weer meer troep in huis, en dat is zo tegen het principe in vind ikquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:15 schreef morgane het volgende:
Ja dat kan natuurlijk ook, werkt precies hetzelfde. Maar ik vind het gewoon leuk/georganiseerd om er speciale manden of zakken voor te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |