Dat heb ik al te vaak gedaan, ik houd niks overquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:36 schreef morgane het volgende:
ik ga voordat ik van start ga met de rest v.d. Babysteps eerst maar eens declutteren met een vuilniszak in mn handik wil in ieder geval die 27 dingen weggooien regel halen.
Bweheheh faaaaaaaaaaaailquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoera! Ik heb sinds het begin van deze maand geen CHAOS meer gehad... Ik heb namelijk sinds kort een schoonmaakster! Het is niet "zoals je het zelf zou doen". Maar het is zeg maar 90% die 10% stelt dan niets meer voor.
Zeker!quote:Op woensdag 22 september 2010 12:41 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb zojuist m'n balkon geshinedtelt dat ook?
quote:Op woensdag 22 september 2010 12:41 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb zojuist m'n balkon geshinedtelt dat ook?
Ik heb mijn balkon vandaag ook geshined!quote:
Mijn kamer wel. En daar bedoel ik mee dat ie wel opgeruimd kan worden.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Eerst laten zien of je Flylady waardig bent
Leuk een kitten!quote:Op donderdag 30 september 2010 16:14 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
We krijgen morgen een opvangkitten, en daar krijg ik nestel- cq poetsdrang van![]()
![]()
Daar moet ik nu maar eens flink gebruik van maken
Sinds ik aan Flylady doe weet ik gelukkig hoe ik dat het beste aan moet pakken, het wordt een soort combi tussen een home blessing voor het hele huis en een room rescue/declutter voor de kittenkamer. Maar eigenlijk is dat kamertje al klaar en hoef ik alleen maar twee declutterdozen vol zooi voor de kringloop naar de schuur te brengen. Normaal hangt daar ook de was te drogen maar die kan wel even ergens anders heen, sinds ik Flylady doe houd ik dat toch al goed. Ik ga nu ik het nog makkelijk kwijt kan het laatste beetje was uit de wasmand maar even in de machine stoppen.
Ja maak me maar jaloersquote:Op donderdag 30 september 2010 19:49 schreef Cat22 het volgende:
Truus maakt mijn leven een stuk gemakkelijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |