abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 september 2010 @ 15:06:53 #251
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_86675145
Ik ben te snel overgegaan naar die daily dingen en raakte verstrikt in mijn perfectionisme :') als je eerst langzaam ochtendroutine en avondroutine inbouwt en misschien de dagelijkste activiteit dan ben je al een end op stap.
Eerst declutteren. Dat scheelt je later een hoop werk.

Oh, en ik klink nu echt supergeorganiseerd, maar het zou voor mij ook beter zijn weer een paar stappen terug te doen. :@ :') Vooral mijn avondroutine schiet er nog al eens bij in. Maar ik doe wel trouw mijn ochtendroutine, en de homeblessing. Voor de rest piel ik ook maar wat.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_86675564
Zo zeg. Het raakt hier steeds opgeruimder en schoner. En ik hou het steeds beter bij.
En eerlijk gezegd zonder hulp van Flylady.

Heb vandaag weer gestoft, gezogen en gedweild. Onder en boven.
En onder de vitrage gewassen en nu de overgordijnen (halfjes).
pi_86675672
enige wat ik van flyladies over gehouden heb is mijn sink shinen :D

(verder ben ik sowieso een opgeruimd tiepje, dus dat scheelt :P)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 21 september 2010 @ 15:36:27 #254
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_86676108
ik ga voordat ik van start ga met de rest v.d. Babysteps eerst maar eens declutteren met een vuilniszak in mn hand ;) ik wil in ieder geval die 27 dingen weggooien regel halen.
pi_86679097
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 15:36 schreef morgane het volgende:
ik ga voordat ik van start ga met de rest v.d. Babysteps eerst maar eens declutteren met een vuilniszak in mn hand ;) ik wil in ieder geval die 27 dingen weggooien regel halen.
Dat heb ik al te vaak gedaan, ik houd niks over O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_86681662
wasmachine draait weer.....
  Moderator dinsdag 21 september 2010 @ 21:53:54 #257
155227 crew  Guppy
dus
pi_86691093
Was hangt al :D

Morgen de laatste dag voor de vakantie. Doel is om het huis aardig aan kant te hebben, zodat we na de vakantie ook relaxed in een schoon huis thuis komen.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_86691554
Ik heb vandaag mijn schoenenkast gedeclutterd. Resultaat: 2 paar weggooien, 5 paar naar een goed doel en dan heb ik nog de categorie twijfelgeval (nauwelijks gedragen, maar niet echt comfortabel). En ik ontdekte 5 paar nog niet gedragen laarzen/laarsjes. Ik ben nou eenmaal van het hamsteren....
Maar nu geldt de regel van 1 erin, 1 eruit niet. Ik moest nog 1 paar wegdoen vanwege de regel, maar ik mag niet nu nog 5 paar kopen. Met zo'n 40 paar schoenen (voorzichtige schatting hoor) moet er altijd wat passends voor een gelegenheid/outfit te vinden zijn.
pi_86699955
Vandaag maar weer eens lekker declutteren..... en we beginnen op het werk :Y
pi_86700163
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 18:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoera! Ik heb sinds het begin van deze maand geen CHAOS meer gehad... Ik heb namelijk sinds kort een schoonmaakster! Het is niet "zoals je het zelf zou doen". Maar het is zeg maar 90% die 10% stelt dan niets meer voor.
Bweheheh faaaaaaaaaaaail :')

Inmiddels ben ik geen Dinky meer en heb ik net alleen een huis gekocht. Ik zou niet willen zeggen piss poor, maar geld voor een schoonmaakster is er niet. Als ik mn huis op orde heb (mghgigih de planning staat nu op voorjaar 2013 :') ) ga ik ook fly ladiejen!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 22 september 2010 @ 08:44:58 #261
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_86700662
O, hier waren jullie!
Ben alles weer vergeten, moet maar weer eens beginnen...
pi_86706929
Ik doe al maanden opstijgpogingen in de hoop ooit een Flylady te worden. :@

In declutteren word ik steeds beter en a la Flylady heb ik de laatste tijd een aantal hotspots (kasten, kleding etc.) aangepakt. Ik ben al een vuilniszak voor met over-de-datum voedsel en andere rotzooi kwijt en er ligt kleding klaar voor de kringloop.
De sink shinen gaat het niet worden, ik spaar mijn afwas altijd een paar dagen op. :@
Maar na het douchen shine ik al jaren de kranen en de glazen wand met mijn handdoek. *O* En ik zorg er minimaal 1 keer per 2 weken voor dat de wasmand helemaal leeg is. En die wordt dan ook meteen opgehangen en opgevouwen (aan het strijken werken we nog). :P

Ik ben al in het bezit van O+ Wondersponsjes O+ en diverse schoonmaakmiddelen. Die ik - dankzij Flylady -nu ook bij elkaar heb staan en waarmee ik jaaaaren vooruit kan, gezien het aantal dubbele flessen. :')

Deze week ben ik bezig met de grote poets (stap voor stap) dus wellicht kan ik hier nog tips uithalen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator woensdag 22 september 2010 @ 12:41:07 #263
155227 crew  Guppy
dus
pi_86707259
Ik heb zojuist m'n balkon geshined :D telt dat ook?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_86707353
quote:
Op woensdag 22 september 2010 12:41 schreef Guppyfriend het volgende:
Zeker! *O*
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_86721373
quote:
Op woensdag 22 september 2010 12:41 schreef Guppyfriend het volgende:
*O*Ik vind dat het dubbel telt..... zo vaak wordt het balkon niet meegenomen *O*
  woensdag 22 september 2010 @ 18:59:09 #266
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_86721457
FlyLadies meet in mijn kamer?
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_86721887
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:59 schreef Graseter het volgende:
FlyLadies meet in mijn kamer?
:6 Eerst laten zien of je Flylady waardig bent
pi_86722965
quote:
Op woensdag 22 september 2010 12:44 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Zeker! *O*
Ik heb mijn balkon vandaag ook geshined! *O*
En op een hooooooge ladder gewiebeld om de kasten van de rolluiken schoon te maken. :X
  woensdag 22 september 2010 @ 20:21:52 #269
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_86724870
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:08 schreef -Engel- het volgende:

[..]

:6 Eerst laten zien of je Flylady waardig bent
Mijn kamer wel. En daar bedoel ik mee dat ie wel opgeruimd kan worden.
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
  dinsdag 28 september 2010 @ 10:12:03 #270
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_86932948
Schop! Zijn de Flyladies nog actief hier? Ik ben nog steeds langzaamaan mijn huis aan het declutteren, voelt goed! :)
pi_87025061
We krijgen morgen een opvangkitten, en daar krijg ik nestel- cq poetsdrang van :D :@

Daar moet ik nu maar eens flink gebruik van maken *O*

Sinds ik aan Flylady doe weet ik gelukkig hoe ik dat het beste aan moet pakken, het wordt een soort combi tussen een home blessing voor het hele huis en een room rescue/declutter voor de kittenkamer. Maar eigenlijk is dat kamertje al klaar en hoef ik alleen maar twee declutterdozen vol zooi voor de kringloop naar de schuur te brengen. Normaal hangt daar ook de was te drogen maar die kan wel even ergens anders heen, sinds ik Flylady doe houd ik dat toch al goed. Ik ga nu ik het nog makkelijk kwijt kan het laatste beetje was uit de wasmand maar even in de machine stoppen.
pi_87033979
quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:14 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
We krijgen morgen een opvangkitten, en daar krijg ik nestel- cq poetsdrang van :D :@

Daar moet ik nu maar eens flink gebruik van maken *O*

Sinds ik aan Flylady doe weet ik gelukkig hoe ik dat het beste aan moet pakken, het wordt een soort combi tussen een home blessing voor het hele huis en een room rescue/declutter voor de kittenkamer. Maar eigenlijk is dat kamertje al klaar en hoef ik alleen maar twee declutterdozen vol zooi voor de kringloop naar de schuur te brengen. Normaal hangt daar ook de was te drogen maar die kan wel even ergens anders heen, sinds ik Flylady doe houd ik dat toch al goed. Ik ga nu ik het nog makkelijk kwijt kan het laatste beetje was uit de wasmand maar even in de machine stoppen.

Leuk een kitten! O+

Ik ga nu ook beginnen *O* Was vandaag vrij en heb gordijnen gewassen en de vriezer opgeruimd en schoongemaakt, en daarna zag ik pas dat ik alleen mn sink hoefde te shinen :+

Mn zusje krijgt een baby maar mn moeder denkt nu dat ik plaatsvervangende nesteldrang heb :D

Ik heb er zin in! *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_87034083
Flyladies, meet your lovely assistant:

Truus maakt mijn leven een stuk gemakkelijker. O+
De katten zijn een iets andere mening toegedaan. :')
pi_87035297
Oh, als ik geld heb bestel ik haar meteen! :Y
Mn sink is nu aan het inweken voor de eerste rinse :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_87037344
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:49 schreef Cat22 het volgende:

Truus maakt mijn leven een stuk gemakkelijker. O+

Ja maak me maar jaloers :6, ik wil al zó lang een Roomba (al sinds de Scooba geintroduceerd werd). Nou moet ik niet zeuren want mijn man stofzuigt en dweilt. Hoewel, ik moet wel zeuren, tegen hem, want hij doet het niet zo vaak als ik zou willen, dan dan is zo'n ding dat door de kamer waggelt wel makkelijker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')