quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:30 schreef maedel het volgende:
het werkt eigenlijk wel meteen.
Geestelijk dan.
Nou, ik stofzuig wel meer dan eerder moet ik zeggen.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:17 schreef TruIvy het volgende:
Maedel: jij bij verbouwen en verhuizen zijn routines en orde toch handig?
...dit bestond al ver voor de wondersponsjes!quote:Op woensdag 17 december 2008 17:12 schreef Bluezz het volgende:
Is dit HET topic ná dewondersponzjes
![]()
Dat herken ik, ik heb bij het uitzoeken van mijn kerstpakket bewust voor etenswaren gekozen, omdat ik geen troep meer erbij in mijn huis wil hebben. Nu is mijn verjaardag in aantocht en vraag ik alleen maar nuttige dingen voor de tuin. Vorig jaar vroeg ik van ellende maar weer een kookboek omdat 'men' een leuk kado wilde geven, maar ik vind dat mijn verzameling wel compleet is.quote:Op donderdag 18 december 2008 00:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik had het wel nodig en nu is mijn huis veel mooier
Alleen heb ik zo'n afkeer van clutter gekregen dat ik bij sommige cadeautjes al snel 'O jee, clutter!' denk
Oprah mag met haar cleanbugs hier ook wel mijn kasten komen opruimen en alles opnieuw inrichten! Daar gooi ik graag een vuilniszak of 8 vol voor!quote:Op maandag 22 december 2008 17:24 schreef Isabeau het volgende:
Oprah heeft nu (nu) ook een decluttershowHet is blijkbaar hip
Wat ze in die show lieten zien is ook mijn eigen ervaring, je staat echt verstelt van de hoeveelheid werk wat je kan verzetten in slechts 10-15 minuten.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:10 schreef Cyan het volgende:
Oprah mag met haar cleanbugs hier ook wel mijn kasten komen opruimen en alles opnieuw inrichten! Daar gooi ik graag een vuilniszak of 8 vol voor!
Maar als je al die spullen die je wilt bewaren kritisch bekijkt dan blijkt dat je de helft ervan nooit gebruikt! Dus gooi het weg! Je doet er toch niets mee. Het komt toch niet meer van pas. En het neemt alleen maar plek in beslag!quote:Op maandag 29 december 2008 21:43 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben erg van het vasthouden aan spullen. Ik kan erg goed weggooien van andere mensen.....
Als ik eenmaal weggegooid heb, is het wel lekker.
Ja dat is wel een goed schema inderdaadquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:34 schreef Greys het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het principe leuk en goed vind, maar eigenlijk vind ik dat Flylady wat te omslachtig en neuzelig, met al die spreuken en tig mailtjes enzo![]()
Waar het mij wel mee heeft geholpen is dat ik zelf een schoonmaakschema heb gemaakt (met wat ik elke dag moet doen, steeds een klein beetje dus dan is het zo klaar) en dat dat eigenlijk prima werkt want op zich schiet ik niet in de paniek als ik onverwacht visite krijgMaar ik Flylady dus wel op mijn eigen manier sindsdien.
Daar hadden we ook nog een apart topic over!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:49 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja dat is wel een goed schema inderdaad!
interieurverzorgster, schoonmaakster, kuismadam.quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:29 schreef P.F het volgende:
Een kuismadam die lief voor je poesje is en maar 10 euro per uur krijgt, schandalig!
Het is kredietcrisis.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:29 schreef P.F het volgende:
Een kuismadam die lief voor je poesje is en maar 10 euro per uur krijgt, schandalig!
Ah, deel 4 kon ik al niet vinden!quote:
Vegen en dweilenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:08 schreef P.F het volgende:
Hoe maakten mensen vroeger schoon? Zonder stofzuiger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |