We gaan 'm toch lynchen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:41 schreef Oblivion het volgende:
Maar waarom wordt dit topic niet dicht gegooid met de mededeling dat als metro nog steeds zijn kat wil aanbieden er een eerlijk verhaal neergezet moet worden?

Was toch al gebeurd?quote:

Dat dacht ik ook, maar ik twijfelde door het hij/zij gebeurenquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:42 schreef nokwanda het volgende:
Metro heeft toch al gewoon jaaaaaren 1 poes gehad en dat was Spicey.
Hebben we het als trouwe users van de TRU SC vaak over gehad. Er was nooit sprake van een andere kat. En Spicey was altijd ene zwarte poes.
Ik snap niet wara die vaagheid vandaan komt.

Spicey ligt hier momenteel gewoon naast me op de bank en wordt uiteraard gewoon goed verzorgd momenteel. En nee het heeft geen urgentie om haar weg te doen, ik denk alleen niet dat ze hier op haar plek is.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk, dat TS, die al lang leurt met de kat, soms actief, soms minder actief, nog best voor het dier zorgt, daarvoor staat het vorige topic té lang open.
Het komt op mij iig niet over als een super-urgent geval.
Ze staat al een maand of 2 op marktplaats ja.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is opzich ook belachelijk. Daar bestaat geen twijfel over.
TS heb je overigens al een baasje via marktplaats proberen te zoeken?

Dan is deze verwarring gewoon opgelost.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar ik twijfelde door het hij/zij gebeuren![]()
En toen zocht ik en vond ik deze post: Kattenvraagbaak deel 6 en toen las ik verkeerd en dacht ik dat hij toch ook een man kat had van bijna twee, maar dat is na nadere inspectie toch waarschijnlijk spicy die hij toen bijna twee jaar had![]()
Althans zo onstond mijn verwarring

even voor de goede ordequote:Op woensdag 23 juli 2008 21:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik begreep dat z'n vriendin al 2 katten had? En dan wil ze een 3e er niet bij?
Spiet mie donders...maar degene die met mij ging samenwonen kreeg m'n katten erbij.
En anders kon ie opzouten![]()
Ik voel me gezegend met mijn man die net als ik stapel op beesten is

Mooi om te horen van je.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:49 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Spicey ligt hier momenteel gewoon naast me op de bank en wordt uiteraard gewoon goed verzorgd momenteel. En nee het heeft geen urgentie om haar weg te doen, ik denk alleen niet dat ze hier op haar plek is.
[..]
.... En zolang dat niet lukt blijft spicey gewoon hier. Ik ga dr niet in een dierenhotel, opvang of asiel stoppen.

quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:49 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Spicey ligt hier momenteel gewoon naast me op de bank en wordt uiteraard gewoon goed verzorgd momenteel. En nee het heeft geen urgentie om haar weg te doen, ik denk alleen niet dat ze hier op haar plek is.
[..]
Ze staat al een maand of 2 op marktplaats ja.
@ rimpelhond, ze plaste alleen in een hoekje. niet op bed of op banken ofzo.
Verder snap ik niet zo goed wat er allemaal vaag aan mijn verhaal is. Spicey is een poes die snel gestrest is en nogal een aandachtshoer is, krijgt ze geen aandacht dan eist ze het op door bv ergens te gaan plassen (wat ze intussen overigens al 3 maanden ofzo niet meer gedaan heeft maargoed). Door veranderde omstandigheden heb ik het een stuk drukker gekregen en kan ik naar mijn mening spicey niet genoeg aandacht geven dus wil ik een nieuw baasje zoeken die dat wel kan.
en @ She, ik vind het vervelend dat je ruzie hebt gekregen met je vriend hierover maar dat hele vage gedoe eromheen is volgens mij niet echt door mij onstaan, ik heb niet gezorgde voor 5 topics vol intussen, ik wilde alleen een kat plaatsen.... En zolang dat niet lukt blijft spicey gewoon hier. Ik ga dr niet in een dierenhotel, opvang of asiel stoppen.

Waarom moet de kat dan weg als jullie gaan samenwonen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:55 schreef tropicalgirl het volgende:
[..]
even voor de goede orde
IK WOON NOG THUIS bij me ouders en die katten zijn en blijven ook bij hun zodra ik het huis uit ben.
Dus ik weet niet waar iedereen zich nu zo druk om maakt, en iedereen zo dom uit hun nek lult.

Neem nou eens even de moeite om een halve pagina terug te bekijken wat mijn redenen zijn. Daar heeft samenwonen niks mee te maken.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:05 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Waarom moet de kat dan weg als jullie gaan samenwonen?

Pardon?quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:07 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Neem nou eens even de moeite om een halve pagina terug te bekijken wat mijn redenen zijn. Daar heeft samenwonen niks mee te maken.

Spicey reageert idd ook wat jaloers op mijn vriendin maar dat staat verder los van samenwoonplannen..quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:09 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Pardon?
Ik ben diegene die een post vanuit het vorige topic hier naar toe heeft gehaald.
Daarin staat dat de kat vreemd reageert naar je vriendin toe.
Trouwens, ik vraag het je vriendin...

"Vriendin wil geen kat in huis. Klinkt lullig maar dat speelt ook wel mee"quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:07 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Neem nou eens even de moeite om een halve pagina terug te bekijken wat mijn redenen zijn. Daar heeft samenwonen niks mee te maken.

Liever niet nee maar als spicey niet ergens anders geplaatst is gaat ie gewoon mee hoor. Dus ja het speelt wel 'mee' maar is niet de hoofdreden dat ie weg moet. Het is een combinatie van dingetjes.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Vriendin wil geen kat in huis. Klinkt lullig maar dat speelt ook wel mee"
http://www.kattenplaza.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=59671&view=next&sid=f5252d353dac239068a77560c49ce4df

quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:49 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
[..]
Ze staat al een maand of 2 op marktplaats ja.
@ rimpelhond, ze plaste alleen in een hoekje. niet op bed of op banken ofzo.
Verder snap ik niet zo goed wat er allemaal vaag aan mijn verhaal is. Spicey is een poes die snel gestrest is en nogal een aandachtshoer is, krijgt ze geen aandacht dan eist ze het op door bv ergens te gaan plassen (wat ze intussen overigens al 3 maanden ofzo niet meer gedaan heeft maargoed). Door veranderde omstandigheden heb ik het een stuk drukker gekregen en kan ik naar mijn mening spicey niet genoeg aandacht geven dus wil ik een nieuw baasje zoeken die dat wel kan.
en @ She, ik vind het vervelend dat je ruzie hebt gekregen met je vriend hierover maar dat hele vage gedoe eromheen is volgens mij niet echt door mij onstaan, ik heb niet gezorgde voor 5 topics vol intussen, ik wilde alleen een kat plaatsen.... En zolang dat niet lukt blijft spicey gewoon hier. Ik ga dr niet in een dierenhotel, opvang of asiel stoppen.

nu speelt het opeens mee, en daarnet had samenwonen er niks mee te maken.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:16 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Liever niet nee maar als spicey niet ergens anders geplaatst is gaat ie gewoon mee hoor. Dus ja het speelt wel 'mee' maar is niet de hoofdreden dat ie weg moet. Het is een combinatie van dingetjes.
Wat is trouwens het volgende dat iedereen hier gaat posten over mij, mijn sofi nummer en pincode?

okee bedankt daarvoor. vind het wel echt vervelend dat je ruzie hebt gekregen om spicey, dat is natuurlijk nooit de bedoeling geweest.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Ruzie is een understatement, maar wij komen er wel uit.
En mijn aanbod zoals in PM gemeld staat nog steeds, misschien draait je grote liefde bij.

Metro2005 op Kattenplaza op 30 mei 2008quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:12 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Spicey reageert idd ook wat jaloers op mijn vriendin maar dat staat verder los van samenwoonplannen..

quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:16 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Liever niet nee maar als spicey niet ergens anders geplaatst is gaat ie gewoon mee hoor. Dus ja het speelt wel 'mee' maar is niet de hoofdreden dat ie weg moet. Het is een combinatie van dingetjes.
Wat is trouwens het volgende dat iedereen hier gaat posten over mij, mijn sofi nummer en pincode?

quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
nu speelt het opeens mee, en daarnet had samenwonen er niks mee te maken.
Je hangt een beetje 2 verschillende verhalen op. Ook op kattenplaza "vergeet" je te melden dat ze plasproblemen heeft of had.

En die niemand meer wil hebben, de nood is immers niet hoog genoeg...quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:21 schreef Ireth het volgende:
En ondertussen zit die arme kat op een plek waar ze niet 100% gewenst is.. om wat voor reden dan ook

Als jij nu eens de moeite neemt om in 1 post een duidelijk verhaal neer te zetten over waarom die poes weg moet en waarin je alle onduidelijkheid wegneemt zou dat een stuk schelen. Er staan namelijk nogal wat tegenstrijdigheden in je posts in dit topic, het vorige topic, het plastopic en het topic op kattenplaza.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:07 schreef Metro2005 het volgende:
[..]

she: je vent is toch niet zomaar boos..... bedoel, als hij het nou pertinent niet wiltquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Ruzie is een understatement, maar wij komen er wel uit.
En mijn aanbod zoals in PM gemeld staat nog steeds, misschien draait je grote liefde bij.
Als je nou gelijk gewoon van het begin af aan eerlijk over deze zaken was geweestquote:

ongelooflijk zeg!quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:19 schreef LekkerApart het volgende:
[..]
Metro2005 op Kattenplaza op 30 mei 2008
Vriendin wil geen kat in huis. Klinkt lullig maar dat speelt ook wel mee.
Maar ik had de kat hier neergezet in de hoop een nieuw baasje te vinden, niet om me een schuldgevoel aangepraat te krijgen
Ohh en daar zeg je wel van dat je vriendin het niet wil?

Ben je mal, ik voel me al kut genoeg dat ik je niet heb kunnen helpen. Maar zoals eerder gezegd, ik wil ook geen enge kattenmevrouw wordenquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:18 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
okee bedankt daarvoor. vind het wel echt vervelend dat je ruzie hebt gekregen om spicey, dat is natuurlijk nooit de bedoeling geweest.

is het heel gek dat ik me na 5 pagina's rant over me heen gekregen te hebben misschien soms tegen de verkeerde persoon wat fel uitval?quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:25 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Als jij nu eens de moeite neemt om in 1 post een duidelijk verhaal neer te zetten over waarom die poes weg moet en waarin je alle onduidelijkheid wegneemt zou dat een stuk schelen. Er staan namelijk nogal wat tegenstrijdigheden in je posts in dit topic, het vorige topic, het plastopic en het topic op kattenplaza.
Dat lijkt me een stuk constructiever dan hier users die het nota bene voor je opnemen te gaan zitten afkammen.

wie heeft ooit gezegd dat ik geen kat in huis wil, het is zo (ALS WE GAAN SAMEN WONEN DUS ALSSSSS)quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:19 schreef LekkerApart het volgende:
[..]
Metro2005 op Kattenplaza op 30 mei 2008
Vriendin wil geen kat in huis. Klinkt lullig maar dat speelt ook wel mee.
Maar ik had de kat hier neergezet in de hoop een nieuw baasje te vinden, niet om me een schuldgevoel aangepraat te krijgen
Ohh en daar zeg je wel van dat je vriendin het niet wil? Nou ja, je moet het zelf ook allemaal maar weten. Maar twijfelachtig vind ik het wel..
Ik hoop alleen maar dat het lieve poezebeest een nieuw liefdevol tehuis krijgt en dat jullie nooit meer aan katten beginnen als je er zo mee omgaat.

Dat iets zegt mijn vriend ook, maar ik zie alleen maar een poesie die een warm thuis nodig heeft.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:26 schreef dgbw het volgende:
[..]
she: je vent is toch niet zomaar boos..... bedoel, als hij het nou pertinent niet wilt
... mja daar moet ik niet mee bemoeien
..'iets' zegt me, dat je hier gewoon niet aan moet beginnen, begrijp me niet verkeerd (ik had een kat die sprekend op ts z'n kat leek, bijna een kloon.. en die pieste ook af en toe op het zeil.. maar daardoor hield ik niet minder van d'r..... tot ze dood ging
, en ik zou ook graag zien dat spicey een goed huis vind.. laat staan een klooster tuin) maar ik heb hier niet zo'n goed gevoel over.
[..]
Als je nou gelijk gewoon van het begin af aan eerlijk over deze zaken was geweest![]()

Je vriendje, op het kattenforum.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:31 schreef tropicalgirl het volgende:
[..]
wie heeft ooit gezegd dat ik geen kat in huis wil

zeg, kind met je enorme slabek, dat zegt je vriendje op kattenplaza, waar hij wel even vergeet te vermelden dat ze plasproblemen had. Als hij eerlijk zou zijn daar, was er allang iemand geweest die hem wilde helpen. Goede les voor als jullie groot zijn: eerlijkheid duurt het langst en denk na voordat je aan dieren begint, de kat is 8 jaar oud en nu moet ze weg.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:31 schreef tropicalgirl het volgende:
[..]
wie heeft ooit gezegd dat ik geen kat in huis wil, het is zo (ALS WE GAAN SAMEN WONEN DUS ALSSSSS)
we liever geen kat meer nemen juist om dat soort dingen te voorkomen .
Kijk, dat er nou hier mensen zijn die er een flinke drama van maken en de boel een beetje lopen te verdraaien kunnen wij niks aan doen.
Me vriend wil juist alleen maar een nieuw baasje zoeken voor haar, waar meer tijd en aandacht aan besteed wordt .
tjeeezzz dat daar een hele drama over gemaakt kan worden zeg
BEN ER NU ECHT KLAAR MEE

Kom op zeg, die kat krijgt er heus geen levenslang emotioneel trauma van. Je kan het ook overdramatiseren. Zijn jullie ook allemaal zo begaan met die arme varkens (die, jaja, intelligenter zijn dan katten!) die dagelijks het slachthuis worden in getrapt...zouden die zich wel op hun plaats voelen? TS zoekt een goed huisje voor de kat toch? En hij neemt er de tijd voor. En in de tussentijd wordt de kat echt niet mishandeld zo te lezen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:21 schreef Ireth het volgende:
En ondertussen zit die arme kat op een plek waar ze niet 100% gewenst is.. om wat voor reden dan ook

Of misschien heeft TS zich bedacht dat hij het beter via PM kan regelen. Fok!users zijn zeer betrokken, enthousiast en zeer goed in staat om een misverstand gigantisch op te blazen en er daarna aan te blijven peuteren. Deze situatie is voor niemand leuk, voor Spicey niet, SHE (en vriend) niet en TS niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:47 schreef TheYoung1 het volgende:
Hmmmm...en toen was het stil.....
Stilte waar een mens onrustig van zou kunnen worden...

Nee dat snap ik ook wel.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Of misschien heeft TS zich bedacht dat hij het beter via PM kan regelen. Fok!users zijn zeer betrokken, enthousiast en zeer goed in staat om een misverstand gigantisch op te blazen en er daarna aan te blijven peuteren. Deze situatie is voor niemand leuk, voor Spicey niet, SHE (en vriend) niet en TS niet.
En op dit moment denk ik niet dat TS het Fok forum nog goed kan gebruiken om een nieuw huis voor Spicey te vinden. Dan vallen er meteen 10 mensen over hem heen.

nouja... als spice over een week of 3 nog steeds bij TS is, dan heb ik misschien wel een mooi plekje voor d'r.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Of misschien heeft TS zich bedacht dat hij het beter via PM kan regelen. Fok!users zijn zeer betrokken, enthousiast en zeer goed in staat om een misverstand gigantisch op te blazen en er daarna aan te blijven peuteren. Deze situatie is voor niemand leuk, voor Spicey niet, SHE (en vriend) niet en TS niet.
En op dit moment denk ik niet dat TS het Fok forum nog goed kan gebruiken om een nieuw huis voor Spicey te vinden. Dan vallen er meteen 10 mensen over hem heen.

Heb je hem/hun dat laten weten al? Via Pm dan wel!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:18 schreef blessed19 het volgende:
[..]
nouja... als spice over een week of 3 nog steeds bij TS is, dan heb ik wel een mooi plekje voor d'r.

]Lees dit topic even vanaf pagina 2.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:13 schreef soylent het volgende:
Ik snap even niet waarom de kat nu niet meer naar SHE kan? Ik heb te weinig geslapen maar wat mis ik?

Voorzichtigequote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:28 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Heb je hem/hun dat laten weten al? Via Pm dan wel!

Ah thanks.quote:

quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij heeft idd besloten om alles via PM te regelen en dus niet meer in dit topic. Denk dat het een goed besluit is van hem.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:27 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik heb trouwens besloten niet meer te reageren op dit topic, als mensen serieus interesse hebben in spicey mogen ze PMen en voor de rest ben ik er helemaal mee klaar.

maar... kan je niks tegen dat pissen doen?? of; waarom pist hij/zij?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:11 schreef soylent het volgende:
[..]
Ah thanks.
Wel begrijpelijk.
Wel zielig voor het arme kattebeest. Maar ja, ik heb zelf al een piskat en twee andere sekreten op te weinig vierkante meter, dus ik ga m'n klauwen er ook niet aan branden.

quote:Op zaterdag 26 juli 2008 08:53 schreef blessed19 het volgende:
[..]
maar... kan je niks tegen dat pissen doen?? of; waarom pist hij/zij?

Alleen dan wel weer zo jammer dat ik hem op de 24e een mogelijke oplossing bied via pm en daar dan gewoon niks op terug hoor...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:00 schreef bioloogje het volgende:
Hij heeft idd besloten om alles via PM te regelen en dus niet meer in dit topic. Denk dat het een goed besluit is van hem.

Eerlijk gezegd vind ik dat dan wel best heel vreemdquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Alleen dan wel weer zo jammer dat ik hem op de 24e een mogelijke oplossing bied via pm en daar dan gewoon niks op terug hoor...

Om dan toch nog een beetje voor metro te pleiten:quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dat dan wel best heel vreemd
tenzij de chinees je mogelijke oplossing was

omdat mijn ouders geen katten er meer bij willen en ook omdat ik in een flat woont kan spicey niet naar buiten ,ja alleen op balkon.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:06 schreef Burdie het volgende:
Waarom kan die kat niet naar die (ouders van die) vriendin dan? Daar lopen nog twee katten..
Ik zou bijna dat beest persoonlijk komen halen, maar ik vrees dat mijn vriend me dan gaat omleggen.

Vandaag nog op FOK! gepost.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:27 schreef Raissa het volgende:
[..]
Om dan toch nog een beetje voor metro te pleiten:
Misschien is ie op vakantie?

Geen enkele suggestie is goed he?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:36 schreef tropicalgirl het volgende:
[..]
omdat mijn ouders geen katten er meer bij willen en ook omdat ik in een flat woont kan spicey niet naar buiten ,ja alleen op balkon.

quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Alleen dan wel weer zo jammer dat ik hem op de 24e een mogelijke oplossing bied via pm en daar dan gewoon niks op terug hoor...

idemdito. En als het tussen mijn partner en mijn hond niet zou klikken, dan is hetquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:58 schreef Raissa het volgende:
Ik hoop echt dat spicey een goed huisje krijgt. Ikzelf ben van mening dat als je mij wilt, je mijn katten en hond erbij krijgt. Wil je dat niet of liever niet? Dan heb jij pech, en niet die beestjes ik heb er voor gekozen.

in OUD "[Gratis]Baby"quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Geen enkele suggestie is goed he?
Je vriend heeft nu eenmaal voor een kat gekozen, dan moet 'ie ook de consequenties ervan dragen. Ga je over een paar jaar ook jullie baby via fok weggeven?

quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
in OUD "[Gratis]Baby"
"Plast en poept ongecontroleerd. Jankt en brult, mn vriendin kan er niet mee omgaan. Wie haalt het af?"!!

quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:51 schreef Dylanesque het volgende:
Misschien is dit een idee? http://www.thuismarkt.nl/kattenboerderij/
Mijn ouders hebben hier een kat naartoe gebracht die niet klikte met 2 jongere katten, en waren erg enthousiast over het nieuwe onderkomen. Er staat een telefoonnummer op de site, misschien is 't de moeite om daar even te vragen of ze iets voor de gratis poes kunnen betekenen als 't verder echt niet lukt hier?
- ah, suggestie even gepm'd -

Da's een leuke suggestie voor de actie van volgend jaarquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:51 schreef Dylanesque het volgende:
Misschien is dit een idee? http://www.thuismarkt.nl/kattenboerderij/
Mijn ouders hebben hier een kat naartoe gebracht die niet klikte met 2 jongere katten, en waren erg enthousiast over het nieuwe onderkomen. Er staat een telefoonnummer op de site, misschien is 't de moeite om daar even te vragen of ze iets voor de gratis poes kunnen betekenen als 't verder echt niet lukt hier?
- ah, suggestie even gepm'd -

Jammer dat je niet voet bij stuk hield, want iemand die zo praat over haar relatie is eigenlijk geen knip voor de neus waard.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Niet dat dat iets uitmaakte, maar toch.
Als hij er echt een probleem van zou hebben gemaakt dan had ik met hem gebroken, want dan is hij niet het type man wat ik zou bewonderen.

Zullen we het gewoon weer hebben over de kat van Metro2005?quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:08 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Jammer dat je niet voet bij stuk hield, want iemand die zo praat over haar relatie is eigenlijk geen knip voor de neus waard.

Ja hoe zal het daar mee gaan...quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Zullen we het gewoon weer hebben over de kat van Metro2005?

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |