Doe normaal of ik bijt je pik eraf.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:28 schreef Pony-Lover het volgende:
Mag ik er medicijnen / grasmaaiers op testen??
Anders weten we je te vinden.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:30 schreef Sanne het volgende:
Is die nou nog steeds niet onderdak??
Breng die kat naar SHE!!!
En zo rap als mogelijk.
Wijs besluit kerel!!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:11 schreef Metro2005 het volgende:
Als she spicey inderdaad een goed onderkomen kan bieden dan mag she spicey overnemen. Misschien kan She me even PMen?
Hoezo? Ze hoeft alleen maar een gps box op haar rug te dragen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:54 schreef Aoristus het volgende:
ik denk dat ze een vogel of een muis zou lusten, als je dat beest maar niet mishandelt zoals je van plan was met die andere kat
Dan is het goed, je bent gestoord, maar een redelijk tot goed mens aan het worden.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:56 schreef SHE het volgende:
[..]
Hoezo? Ze hoeft alleen maar een gprs box op haar rug te dragen.
Knijntjes? Ze wegen 8 kg per stuk en zij wonen op de kinderboerderij van mijn broer in Zeven;quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:57 schreef Vivi het volgende:
En waar zijn je knijntjes eigenlijk gebleven SHE?.
Ollie is boos op me, maar dat duurt maar een paar dagen. Hij trapte overigens niet in het logeerpoes verhaal en sommeerde me de waarheid te vertellen. Niet dat dat iets uitmaakte, maar toch.quote:
Oh, maar ik wist allang dat je lief was.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:58 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dan is het goed, je bent gestoord, maar een redelijk tot goed mens aan het worden.
Ik ben trouwens op ongeveer dezelfde manier aan mijn 2 katten gekomen.
Ah..het logeerverhaal..dat heb ik ook eens gebruikt bij mijn psychopatische ex-tekkel.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Ollie is boos op me, maar dat duurt maar een paar dagen. Hij trapte overigens niet in het logeerpoes verhaal en sommeerde me de waarheid te vertellen. Niet dat dat iets uitmaakte, maar toch.
Als hij er echt een probleem van zou hebben gemaakt dan had ik met hem gebroken, want dan is hij niet het type man wat ik zou bewonderen.
Maar ik ken hem toch
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:03 schreef nokwanda het volgende:
He he... tof, eindelijk een goed thuis voor Spicy/Mizuki.
Hoe is het eigenlijk met Miyuki? na dat topic waar je haar adopteerde nooit meer gezien. En de pics waren zo schattig.
En daar wordt ik in de regel ook voor beloond. Maar goed, jij zit nu met een kat omdat iemand anders er geen zin meer in had. Gefeliciteerdquote:
euh.... wacht effe... Ik bedoelde die kleine rooie die SHE adopteerde van Kissy vorig jaar.quote:
Die heeft onlangs haar eerste verjaardag gevierd, met anjovis taartquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:03 schreef nokwanda het volgende:
He he... tof, eindelijk een goed thuis voor Spicy/Mizuki.
Hoe is het eigenlijk met Miyuki? na dat topic waar je haar adopteerde nooit meer gezien. En de pics waren zo schattig.
Ik kan mijn zegeningen niet meer tellen, maak je geen zorgen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:11 schreef Aoristus het volgende:
[..]
En daar wordt ik in de regel ook voor beloond. Maar goed, jij zit nu met een kat omdat iemand anders er geen zin meer in had. Gefeliciteerd
Okee, dat zal ik niet doen..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik kan mijn zegeningen niet meer tellen, maak je geen zorgen.
De kattenbak staat er hopelijk maar een week. Daarna mag ze haar harige kont aan het gras afvegen en zelf voor haar eten zorgen. Het is hier geen hotel!!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:23 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Okee, dat zal ik niet doen..
De kattenbak schoonmaken valt trouwens best mee. Als katten sneller moeten eten vanwege de concurrentie, zijn ze geneigd om beter in te schatten wat ze nodig hebben.
Je hebt een kloostertuin in de Sahara?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:24 schreef SHE het volgende:
Klopt; de grootste kattenbak ter wereld.
Veel flora, eindeloos fauna en godzijdank omheind door hoge kloostermuren. Niet dat dat de katten tegenhoud hoor. Al moet ik zeggen dat Miyuki en Poekie zelf nooit over de muur klimmen..de andere katten uit ons klooster wel.
Maar wij hebben van onze katten ook echte huismussen gemaakt. Miyuki is wel altijd buiten, maar komt s'avonds altijd naar bed ( ons bed helaas ).
Dat is denk ik het voordeel van een grote tuin, ze hebben dan niet de behoefte om te gaan struinen.
WTF, woon jij op de kattenboot ofzoquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:25 schreef nokwanda het volgende:
Was dat maar waar. Hier dagelijks 5 bakken schoonmaken. En reken maar dat die intensief gebruikt worden.
Maar zegeningen zijn het wel, die katten die anderen niet meer willen. Alleen maar eigenlijk
Nee hoor, gewoon gras, bomen, struiken, planten, bloemen, palmen. Volgens onze katten schijt dat zeer exclusief.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je hebt een kloostertuin in de Sahara?
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:27 schreef Aoristus het volgende:
[..]
WTF, woon jij op de kattenboot ofzo
Nou, dat is mooi, ik moet er niet aan denken.. Volgens mij was mijn moeder ook zo'n kattenverzamelaar met iets van 5 katten ofzoquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]Bijna. Wij hebben hier vanaf donderdag 8 katten.
Dat is zo ontstaan. Op het moment 3 asielzoekers, een aanlopertje die van niemand leek te zijn (niemand heeft zich gemeld bij amivedi of de DB) en in het nestje dat ik toen had werd opgenomen. Van dat nestje zin er twee weggegaan maar een kwam er terug.
En donderdag komt Thomas. De laatste om te voorkomen dat hij in het asiel terecht komt.
Ik heb een huis dat groot genoeg is, een afgesloten achtertuin en een zoon die ook dol op katten is en helpt in hun verzorging.
Hoe is het met jouw saggerijnige Abbesijn trouwens?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:35 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Nou, dat is mooi, ik moet er niet aan denken.. Volgens mij was mijn moeder ook zo'n kattenverzamelaar met iets van 5 katten ofzo![]()
Het is dat mijn vader overleed, anders had ik goede vrede gehad met slechts 1 kat van 8+
Ik heb 'm in zijn nek gebeten en sindsdien hebben we een verstandhoudingquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:43 schreef Stali het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw saggerijnige Abbesijn trouwens?
Of kan ik die vraag beter in e.o.a. lasagne topic stellen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |