Of misschien heeft TS zich bedacht dat hij het beter via PM kan regelen. Fok!users zijn zeer betrokken, enthousiast en zeer goed in staat om een misverstand gigantisch op te blazen en er daarna aan te blijven peuteren. Deze situatie is voor niemand leuk, voor Spicey niet, SHE (en vriend) niet en TS niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:47 schreef TheYoung1 het volgende:
Hmmmm...en toen was het stil.....
Stilte waar een mens onrustig van zou kunnen worden...
Nee dat snap ik ook wel.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Of misschien heeft TS zich bedacht dat hij het beter via PM kan regelen. Fok!users zijn zeer betrokken, enthousiast en zeer goed in staat om een misverstand gigantisch op te blazen en er daarna aan te blijven peuteren. Deze situatie is voor niemand leuk, voor Spicey niet, SHE (en vriend) niet en TS niet.
En op dit moment denk ik niet dat TS het Fok forum nog goed kan gebruiken om een nieuw huis voor Spicey te vinden. Dan vallen er meteen 10 mensen over hem heen.
nouja... als spice over een week of 3 nog steeds bij TS is, dan heb ik misschien wel een mooi plekje voor d'r.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Of misschien heeft TS zich bedacht dat hij het beter via PM kan regelen. Fok!users zijn zeer betrokken, enthousiast en zeer goed in staat om een misverstand gigantisch op te blazen en er daarna aan te blijven peuteren. Deze situatie is voor niemand leuk, voor Spicey niet, SHE (en vriend) niet en TS niet.
En op dit moment denk ik niet dat TS het Fok forum nog goed kan gebruiken om een nieuw huis voor Spicey te vinden. Dan vallen er meteen 10 mensen over hem heen.
Heb je hem/hun dat laten weten al? Via Pm dan wel!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:18 schreef blessed19 het volgende:
[..]
nouja... als spice over een week of 3 nog steeds bij TS is, dan heb ik wel een mooi plekje voor d'r.
]Lees dit topic even vanaf pagina 2.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:13 schreef soylent het volgende:
Ik snap even niet waarom de kat nu niet meer naar SHE kan? Ik heb te weinig geslapen maar wat mis ik?
Voorzichtigequote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:28 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Heb je hem/hun dat laten weten al? Via Pm dan wel!
Ah thanks.quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij heeft idd besloten om alles via PM te regelen en dus niet meer in dit topic. Denk dat het een goed besluit is van hem.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:27 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik heb trouwens besloten niet meer te reageren op dit topic, als mensen serieus interesse hebben in spicey mogen ze PMen en voor de rest ben ik er helemaal mee klaar.
maar... kan je niks tegen dat pissen doen?? of; waarom pist hij/zij?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:11 schreef soylent het volgende:
[..]
Ah thanks.
Wel begrijpelijk.
Wel zielig voor het arme kattebeest. Maar ja, ik heb zelf al een piskat en twee andere sekreten op te weinig vierkante meter, dus ik ga m'n klauwen er ook niet aan branden.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 08:53 schreef blessed19 het volgende:
[..]
maar... kan je niks tegen dat pissen doen?? of; waarom pist hij/zij?
Alleen dan wel weer zo jammer dat ik hem op de 24e een mogelijke oplossing bied via pm en daar dan gewoon niks op terug hoor...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:00 schreef bioloogje het volgende:
Hij heeft idd besloten om alles via PM te regelen en dus niet meer in dit topic. Denk dat het een goed besluit is van hem.
Eerlijk gezegd vind ik dat dan wel best heel vreemdquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Alleen dan wel weer zo jammer dat ik hem op de 24e een mogelijke oplossing bied via pm en daar dan gewoon niks op terug hoor...
Om dan toch nog een beetje voor metro te pleiten:quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dat dan wel best heel vreemd
tenzij de chinees je mogelijke oplossing was
omdat mijn ouders geen katten er meer bij willen en ook omdat ik in een flat woont kan spicey niet naar buiten ,ja alleen op balkon.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:06 schreef Burdie het volgende:
Waarom kan die kat niet naar die (ouders van die) vriendin dan? Daar lopen nog twee katten..
Ik zou bijna dat beest persoonlijk komen halen, maar ik vrees dat mijn vriend me dan gaat omleggen.
Vandaag nog op FOK! gepost.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:27 schreef Raissa het volgende:
[..]
Om dan toch nog een beetje voor metro te pleiten:
Misschien is ie op vakantie?
Geen enkele suggestie is goed he?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:36 schreef tropicalgirl het volgende:
[..]
omdat mijn ouders geen katten er meer bij willen en ook omdat ik in een flat woont kan spicey niet naar buiten ,ja alleen op balkon.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Alleen dan wel weer zo jammer dat ik hem op de 24e een mogelijke oplossing bied via pm en daar dan gewoon niks op terug hoor...
idemdito. En als het tussen mijn partner en mijn hond niet zou klikken, dan is hetquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:58 schreef Raissa het volgende:
Ik hoop echt dat spicey een goed huisje krijgt. Ikzelf ben van mening dat als je mij wilt, je mijn katten en hond erbij krijgt. Wil je dat niet of liever niet? Dan heb jij pech, en niet die beestjes ik heb er voor gekozen.
in OUD "[Gratis]Baby"quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Geen enkele suggestie is goed he?
Je vriend heeft nu eenmaal voor een kat gekozen, dan moet 'ie ook de consequenties ervan dragen. Ga je over een paar jaar ook jullie baby via fok weggeven?
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
in OUD "[Gratis]Baby"
"Plast en poept ongecontroleerd. Jankt en brult, mn vriendin kan er niet mee omgaan. Wie haalt het af?"!!
quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:51 schreef Dylanesque het volgende:
Misschien is dit een idee? http://www.thuismarkt.nl/kattenboerderij/
Mijn ouders hebben hier een kat naartoe gebracht die niet klikte met 2 jongere katten, en waren erg enthousiast over het nieuwe onderkomen. Er staat een telefoonnummer op de site, misschien is 't de moeite om daar even te vragen of ze iets voor de gratis poes kunnen betekenen als 't verder echt niet lukt hier?
- ah, suggestie even gepm'd -
Da's een leuke suggestie voor de actie van volgend jaarquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:51 schreef Dylanesque het volgende:
Misschien is dit een idee? http://www.thuismarkt.nl/kattenboerderij/
Mijn ouders hebben hier een kat naartoe gebracht die niet klikte met 2 jongere katten, en waren erg enthousiast over het nieuwe onderkomen. Er staat een telefoonnummer op de site, misschien is 't de moeite om daar even te vragen of ze iets voor de gratis poes kunnen betekenen als 't verder echt niet lukt hier?
- ah, suggestie even gepm'd -
Jammer dat je niet voet bij stuk hield, want iemand die zo praat over haar relatie is eigenlijk geen knip voor de neus waard.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Niet dat dat iets uitmaakte, maar toch.
Als hij er echt een probleem van zou hebben gemaakt dan had ik met hem gebroken, want dan is hij niet het type man wat ik zou bewonderen.
Zullen we het gewoon weer hebben over de kat van Metro2005?quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:08 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Jammer dat je niet voet bij stuk hield, want iemand die zo praat over haar relatie is eigenlijk geen knip voor de neus waard.
Ja hoe zal het daar mee gaan...quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Zullen we het gewoon weer hebben over de kat van Metro2005?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |