ja en dat houden we ook lekker zoquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:34 schreef Sheepcidus het volgende:
Je zit in de friend-zone zeker?
Maaruh, jij bent dus de kneus die er altijd bij loopt? Interactie! Dat mis je!quote:
En er wordt dus uiteindelijk niet geneukt elke keer? Pwned!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:54 schreef postmortum het volgende:
ik laat me ook elke keer weer inlullen , dan zeg ik nee en dan kijken ze me aan met van die puppy-ogen en dan kan ik niet weigeren![]()
manupulatie
dat dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:00 schreef donpsp het volgende:
Sittard, woont mijn vriendin ook. Saaie stad om te winkelen
Heb je ook een half uur in de Douglas gestaan?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:04 schreef postmortum het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ookmaar blijkbaar vinden meiden van niet
jaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:05 schreef donpsp het volgende:
[..]
Heb je ook een half uur in de Douglas gestaan?
selectieve ontkenning denk ikquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:12 schreef Modus het volgende:
Hoe kan het nou zijn dat je je níet kan herinneren dat je zoiets beloofd hebt?
En jongedames met inkijk als ze tijdens het passen aan hun schoenen ziten te prutsen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:15 schreef MouzurX het volgende:
Je moet gewoon zorgen dat ze naar schoenen gaan kijken want schoenenwinkels hebben bankjes en stoelen
rokjes in dit gevalquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:33 schreef On het volgende:
En dan sta je daar met 4 broeken over je arm voor het pashokje op haar te wachten terwijl er al tientallen verkopers op je af zijn gestapt.
Haha dat is ook altijd wat mij levende houdt ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:15 schreef MouzurX het volgende:
Je moet gewoon zorgen dat ze naar schoenen gaan kijken want schoenenwinkels hebben bankjes en stoelen
Nee daar kan je op gaan zitten om je schoenen aan te doen aangezien er alleen in schoenenwinkels bankjes staanquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:01 schreef longinus het volgende:
Nu weet je waarom er bankjes staan in winkels, daar zitten de mannen op
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:23 schreef ondeugend het volgende:
TS heeft wel gelijk, ik kan ook niet met ze winkelen. Ze treuzelen, vinden het gezellig en duiken iedere bak met waar groot AFGEPRIJSD op staat. Ze lopen naast je, beginnen een gesprek, je komt er achter dat ze al niet meer naar je luisteren en dat je tegen een wilmvreemde aanlult.
Ik ben een vrouw en mijn vriendinnen mogen me uitnodigen op de koffie, op het terras, om te eten enzovoort, maar niet om te winkelen.Ik weiger.
Kijk, dat is al beter. Of gewoon een barretje erbij, mannen onder elkaar, biertje in de hand, en af en toe even knikken met je hoofd als mevrouw wat te showen heeftquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:58 schreef Mark-Hgl het volgende:
Zo ben ik een keer met iemand gaan winkelen die in een zeer exclusieve kledingwinkel broeken ging kijken. Er was een lounge-bank en na 3 kwartier kreeg ik ook nog een kop koffie
Top FiPo.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:34 schreef Sheepcidus het volgende:
Je zit in de friend-zone zeker?
Tja Limburgquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:36 schreef Scoobysnacks het volgende:
Sittard... een lange sfeerloze saaie winkelstraat, met wat kleine winkelsteegjes erbij. En dan dat vreselijke plein, de markt. Walgelijke stad, bijna net zo erg als Weert, ook dezelfde opzet.
En dan de helft van die mannen met het ondermaatse keffertje van vrouwlief aan de lijn..quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:37 schreef Mythik het volgende:
Mooiste vind ik altijd van die kledingwinkels waar een stuk of 6 van die onder de plak zittende mannen naast elkaar buiten bij de ingang staan om op hun vrouw te wachten.
Waarom zou je dat in godsnaam doenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:43 schreef zuiderbuur het volgende:
Waar ik een onmenselijke hekel aan heb, dat zijn vrouwen die eerst iets kopen en vervolgens in elke andere winkel kijken of het daar toch niet goedkoper had kunnen zijn.![]()
![]()
Nee, dat zijn rokers.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:37 schreef Mythik het volgende:
Mooiste vind ik altijd van die kledingwinkels waar een stuk of 6 van die onder de plak zittende mannen naast elkaar buiten bij de ingang staan om op hun vrouw te wachten.
Wie gaat er dan ook mee met zijn zusjequote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:48 schreef whosvegas het volgende:
Herkenbaar
Ik probeer ook altijd te vermijden dat ik met m'n zusjes mee moet![]()
Echt, ze moeten gewoon elke winkel in om te kijken. En als ze vervolgens iets leuks gevonden hebben, moet er ff verder gekeken worden, om vervolgens terug te gaan om het als nog te kopen.![]()
Moet van zijn moeder.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:55 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook mee met zijn zusje?
WHAHA WTFquote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:55 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook mee met zijn zusje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |