En blijft de buffel ook al die tijd melk geven?quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:42 schreef luigibianco het volgende:
ciao Amici,
Isegrim even antwoorden op je vragen .
buffels zijn erg lief! Eigenlijk hebben ze en zachter karakter dan een koe,ze moeten alleen even wennen aan de omgeving en dan zijn ze heel aanhankelijk eigenlijk met een hoog aai gehalte. Omdat een buffelt wat langer leeft dan een koe (ongeveer 25 jaar) heeft een verzorger meer kans de buffel te leren kennen.
Euroborg.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:44 schreef Weltschmerz het volgende:
Maar als ik het goed begrijp ligt die mozarella dus bij de Jumbo in Groningen. Alle Jumbo's of alleen die in de Euroborg?
Ik ook, mag dat?quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik
ArtyShock wil vast ook wel mee
Liejannuh
MuadDib
Isegrim
Sorbootje
Klopt maar die hebben alleen de buffelmozzarella de koe/buffelmozzarella en die belegen mozzarella.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 07:13 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
En Drachten als ik 't goed las.
Ja tuurlijk, leuk! (Buffels houden, niets voor jou?quote:
Een keer op een zaterdag in september!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Een keer op een zaterdag in september?
Sure! Leuk!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:42 schreef teigan het volgende:
ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de buffels, zou ik ook meekunnen?
Ikquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Sure! Leuk!
Ik zal maandag even bellen met de boerderij en vragen of er daar een go/no go is voor bepaalde data.
Handig. Als anderen dit ook alvast doen, kan ik er rekening mee houden.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:49 schreef Liejannuh het volgende:
Alvast even doorgeven wanneer ik niet kan: 26/27 september en 20/21 september.![]()
Owja, en volgende week kan ik ook niet.Maar dat is vast veel te vroeg dag.
Alleen bij de Jumbo in de Euroborg in Groningen en de Jumbo in Drachten hè.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:06 schreef Sowflow het volgende:
Water in mijn mond...buffelmozz uit NL bij Jumbo...good to know!
Lief zegde zojuist romantisch weekendje (met mij ja) op 11 oktober afquote:Op maandag 1 september 2008 17:39 schreef sigme het volgende:
11 oktober kan ik niet.
Dat is mooi, dan kom ik ookquote:Op zaterdag 20 september 2008 08:49 schreef Liejannuh het volgende:
Ik kom op 11 oktober!![]()
En ik heb een auto, dus ik kan ook vast mensen meenemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |