Hehehequote:Op woensdag 19 november 2008 15:27 schreef MinderMutsig het volgende:
"Ja met euh... teigan van het euh... fokforum"
Ok, zeg dames & heren(?), hoe laat zijn we waar? 14 uur bij de buffels, of eerder ergens verzamelen?quote:Op woensdag 19 november 2008 15:11 schreef teigan het volgende:Het kan
29 november om 14.00 uur heb ik afgesproken, voor 10 personen.
Dat is lastig te vinden trouwens!quote:Op maandag 24 november 2008 19:55 schreef teigan het volgende:
in Opende zitten ze.
Aan de Peebos 4, dat is schijnbaar ook een soort van natuurgebied.
Nee niet echt, wij hebben toen ook lopen zoeken. Het was volgens mij vlak voor je de bebouwde kom van Doezum inrijdt naar links. Afhankelijk van welke kant je komt natuurlijk.quote:Op maandag 24 november 2008 21:40 schreef teigan het volgende:
Ik heb dit adres gekregen, en daarmee hoop ik het te vinden...
ik verstond het eerst ook nog verkeerd, maar via map24 kwam ik hierop uit(stond trouwens ook in een stukje op tvnoord dat hij bij dat gebied zit..)
Weet jij wel precies hoe je het beste kan rijden?
quote:Op maandag 24 november 2008 21:55 schreef MinderMutsig het volgende:
Het lijkt me in ieder geval handig om ergens af te spreken en dan gezamenlijk naar die boerderij te gaan.
Bij Marum de snelweg af is volgens mij wel de beste route.quote:Op maandag 24 november 2008 22:01 schreef Liejannuh het volgende:
Kruisweg in Marum!
Die weet ik namelijk te vinden.
Ik zag in de stomtom inderdaad een peebos (grootegast) met industrieterrein maar hij had ook een peebos zonder industrieterrein. Vermoedelijk weet hij het dan wel te vinden. Naja, dat hoop ik danquote:Op maandag 24 november 2008 22:16 schreef MinderMutsig het volgende:
Er staat me trouwens iets van bij dat onze stomstom ons naar een industrieterrein stuurde en daar is het dus niet.Misschien dat het met een nieuwere versie wel goed gaat maar zo niet dan weet je in ieder geval dat je niet op dat industrieterrein hoeft te gaan zoeken want daar zit je echt helemaal verkeerd.
Hoe je van dat terrein naar de goede plek moet komen kan ik je dan weer niet vertellen.
Oh mooi, dan moet je dus die andere hebben.quote:Op maandag 24 november 2008 22:28 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Ik zag in de stomtom inderdaad een peebos (grootegast) met industrieterrein maar hij had ook een peebos zonder industrieterrein. Vermoedelijk weet hij het dan wel te vinden. Naja, dat hoop ik dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |