abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63346516
ik heb net even gebeld, ik hoor over een uurtje ofzo of het kan op de 29ste, aangezien het wel een productiedag moet zijn..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_63346613
Het kan

29 november om 14.00 uur heb ik afgesproken, voor 10 personen.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_63347122
"Ja met euh... teigan van het euh... fokforum "
There is no love sincerer than the love of food.
pi_63349178
quote:
Op woensdag 19 november 2008 15:27 schreef MinderMutsig het volgende:
"Ja met euh... teigan van het euh... fokforum "
Hehehe
Kan me herinneren dat Liejannuh ooit ergens reserveerde voor een groep van Fok en dat ze dachten dat we een folk-zanggroepje ofzo waren

Delft toch, Liejannuh?

Heb er iig ook zin in
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_63486825
quote:
Op woensdag 19 november 2008 15:11 schreef teigan het volgende:
Het kan

29 november om 14.00 uur heb ik afgesproken, voor 10 personen.
Ok, zeg dames & heren(?), hoe laat zijn we waar? 14 uur bij de buffels, of eerder ergens verzamelen?

Waar waren die buffels ook al weer precies?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_63487142
in Opende zitten ze.
Aan de Peebos 4, dat is schijnbaar ook een soort van natuurgebied.
pi_63487165
O ja, lunchen vantevoren of daarna iets eten/drinken lijkt mij wel ok, weet niet hoe de rest erover denkt, en waar handig is om af te spreken dan.
pi_63489958
quote:
Op maandag 24 november 2008 19:55 schreef teigan het volgende:
in Opende zitten ze.
Aan de Peebos 4, dat is schijnbaar ook een soort van natuurgebied.
Dat is lastig te vinden trouwens!
Het is gemeente Grootegast maar het ligt vlak bij Doezum (?) een ander plaatsje dan je verwacht in ieder geval. Ik raad aan om een goede beschrijving te vragen aan Luigi want anders kom je flink aan het zoeken.
pi_63490489
Ik heb dit adres gekregen, en daarmee hoop ik het te vinden...

ik verstond het eerst ook nog verkeerd, maar via map24 kwam ik hierop uit(stond trouwens ook in een stukje op tvnoord dat hij bij dat gebied zit..)

Weet jij wel precies hoe je het beste kan rijden?
pi_63490874
Het is vanuit Amsterdam 1 uur een 45 minuten rijden. Ik vrees alleen dat wij niet voor 12 uur uit Amsterdam kunnen vertrekken, dus vooraf afspreken is wel heel tof, maar niet echt haalbaar vrees ik.

Zal ik bellen als wij wegrijden Teigan?
Erna afspreken is tof overigens.
pi_63490975
quote:
Op maandag 24 november 2008 21:40 schreef teigan het volgende:
Ik heb dit adres gekregen, en daarmee hoop ik het te vinden...

ik verstond het eerst ook nog verkeerd, maar via map24 kwam ik hierop uit(stond trouwens ook in een stukje op tvnoord dat hij bij dat gebied zit..)

Weet jij wel precies hoe je het beste kan rijden?
Nee niet echt, wij hebben toen ook lopen zoeken. Het was volgens mij vlak voor je de bebouwde kom van Doezum inrijdt naar links. Afhankelijk van welke kant je komt natuurlijk. En die weg splitst zich dan weer en dan moet je links aanhouden en daarna weet ik het zo niet meer. Maar het is al even geleden dat we daar geweest zijn dus helemaal zeker ben ik niet.
Het is ook geen opvallende boerderij dus je bent er zo voorbij.

Het lijkt me in ieder geval handig om ergens af te spreken en dan gezamenlijk naar die boerderij te gaan.
pi_63491250
Kruisweg in Marum!
Die weet ik namelijk te vinden.
pi_63491384
quote:
Op maandag 24 november 2008 21:55 schreef MinderMutsig het volgende:

Het lijkt me in ieder geval handig om ergens af te spreken en dan gezamenlijk naar die boerderij te gaan.

Ik heb (op zaterdagen) geen eigen auto, dus afhankelijk van wat er afgesproken wordt moet ik wel/niet een auto lenen.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_63491558
Heee, wat een toeval, het is vanuit Utrecht ook 1 uur en 45 minuten rijden . Ik weet nog niet of ik meerijd met Liejannuh of dat ik zelf met de auto ga. In ieder geval weet Tomtom de boerderij te vinden (althans adres staat erin) .

Vooraf afspreken wordt voor mij ook haasten denk ik maar ergens gezamenlijk afspreken om naar de boerderij te gaan moet wel lukken. Erna afspreken moet ook wel lukken voordat ik taartjes ga eten bij Isa
pi_63491708
quote:
Op maandag 24 november 2008 22:01 schreef Liejannuh het volgende:
Kruisweg in Marum!
Die weet ik namelijk te vinden.
Bij Marum de snelweg af is volgens mij wel de beste route.

Er staat me trouwens iets van bij dat onze stomstom ons naar een industrieterrein stuurde en daar is het dus niet. Misschien dat het met een nieuwere versie wel goed gaat maar zo niet dan weet je in ieder geval dat je niet op dat industrieterrein hoeft te gaan zoeken want daar zit je echt helemaal verkeerd.
Hoe je van dat terrein naar de goede plek moet komen kan ik je dan weer niet vertellen.
pi_63492144
quote:
Op maandag 24 november 2008 22:16 schreef MinderMutsig het volgende:
Er staat me trouwens iets van bij dat onze stomstom ons naar een industrieterrein stuurde en daar is het dus niet. Misschien dat het met een nieuwere versie wel goed gaat maar zo niet dan weet je in ieder geval dat je niet op dat industrieterrein hoeft te gaan zoeken want daar zit je echt helemaal verkeerd.
Hoe je van dat terrein naar de goede plek moet komen kan ik je dan weer niet vertellen.
Ik zag in de stomtom inderdaad een peebos (grootegast) met industrieterrein maar hij had ook een peebos zonder industrieterrein. Vermoedelijk weet hij het dan wel te vinden. Naja, dat hoop ik dan .
pi_63492770
quote:
Op maandag 24 november 2008 22:28 schreef Pandorah het volgende:

[..]

Ik zag in de stomtom inderdaad een peebos (grootegast) met industrieterrein maar hij had ook een peebos zonder industrieterrein. Vermoedelijk weet hij het dan wel te vinden. Naja, dat hoop ik dan .
Oh mooi, dan moet je dus die andere hebben.
pi_63497120
Wel foto's maken!
pi_63538833
Ok, spijkers, koppen: hoe laat waar.

Als niemand iets speciaals weet, zullen we dan in het Doezums cafe afspreken?
Misschien zijn er meerdere, ik vond deze on the Internet:
Café de Steven
Provincialeweg 62
9863 PH Doezum
0594-612405

Uur of 1? Eerder, later, elders?
pi_63570007
Ik heb geen flauw idee of dat in de buurt is?
Ik durf niet toe te zeggen of ik daarheen kom, dat ligt aan de drukte op de weg. Vorige keer heb ik richting Groningen in 3 files gestaan maar hopelijk valt het zaterdag wel mee. Mocht ik er tijdig zijn met de auto (zo rond 1 uur / half 2): dan ga ik naar dat café toe. En anders rijd ik meteen door naar de boerderij. Teigan en Liejannuh hebben mijn mobiele nummer dus dat komt wel goed .
pi_63589099
Ik vrees/denk dat MuadDib en ik pas tegen 2 uur in de buurt zijn, dus wij komen gelijk door naar de boerderij. Ik bel wel even onderweg over de ETA.

Lekker chaotisch allemaal! Maar we komen wel!
  vrijdag 28 november 2008 @ 12:35:28 #273
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_63592034
Ik kreeg, heel lief, een PM van sigme, want ik was dit topic echt helemaal uit he oog verloren.

Ik kan niet helaas. Ik heb dit weekend al zo vol enorm geplempt dat ik zaterdagmiddag heel graag een paar uurtjes mijn handen vrij heb om wat te lanterfanten/bijkomen/effe niks.

Ik lees wel héél graag jullie verslag hier en ga zeker nog eens kijken bij Luigi!

Jullie komen toch wel aan de tien man toch?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_63592267
Volgens mij zijn we dan met zijn 5-en (Liejannuh, MuadDib, teigan, sigme, ik)... is dat genoeg voor de boerderij? Ja toch? Anders wat Groningers meeslepen die we kennen (laat ik er nou niet veel kennen )?

Sigme: als ik jou was zou ik even teigan pm-en met de vraag of ze naar dat cafe komt. Ik en zo te zien ook L+M gaan het cafe niet redden. Mocht je problemen hebben qua vervoer, laat me dat even via PM weten. Dan haal ik je wel ergens op waar dat handig is.
pi_63592594
Nah, het cafe vervalt denk ik, als ik per ongeluk vreselijk vroeg ben ga ik wel daar tijd verlummelen met een warme chocolademelk met slagroom. Ofzo.

2 uur bij de buffels!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')