abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61855607
Niet dat het in de verste verte ter zake doet, maar: ik heb gisteren allerverrukkulukst gegeten in een heuse mozzarellabar in Rome. 5 soorten biologische-DOP-mozzarella, en je kon dus ook als hoofdgerecht een proeverij van mozzarella nemen
Ik had echter een rijsttaartje met gerookte mozzarella (oh culinair orgasme ) en er ligt nu nog een bol van dat spul in mijn koelkast

Mocht die Luigi ook gerookte mozzarella hebben, dan mag een vrijwilliger een paar flinke bollen voor me inslaan!
pi_61856366
Volgens mij kan ik 29 november ook wel.
pi_61856413
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 18:52 schreef Pandorah het volgende:
Volgens mij kan ik 29 november ook wel.
Ik ook
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  dinsdag 23 september 2008 @ 19:20:33 #229
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_61857167
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 18:12 schreef sigme het volgende:
Ok. 29 november dus.

Ik zal Luigi bellen en daarna MinderMutsig achter de broek zitten voor het samenstellen van een compleet culinair snobbig verantwoorde reis door de Ommelanden.
Mocht er in of na dat programma nog behoefte zijn aan een dak boven het hoofd ter borrel, snack of rust, dan stellen wij onze stadse stulp beschikbaar. Handig: Op kruipafstand van het station.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_61860529
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 18:15 schreef ColdFeet het volgende:
Niet dat het in de verste verte ter zake doet, maar: ik heb gisteren allerverrukkulukst gegeten in een heuse mozzarellabar in Rome. 5 soorten biologische-DOP-mozzarella, en je kon dus ook als hoofdgerecht een proeverij van mozzarella nemen
Ik had echter een rijsttaartje met gerookte mozzarella (oh culinair orgasme ) en er ligt nu nog een bol van dat spul in mijn koelkast

Mocht die Luigi ook gerookte mozzarella hebben, dan mag een vrijwilliger een paar flinke bollen voor me inslaan!
Volgens mij heeft hij die wel. De volgende keer dat ik jullie kant op kom wil ik wel wat meenemen.
Dat kon wel eens pas met de kerst worden trouwens.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_61861394
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:06 schreef MinderMutsig het volgende:

Dat kon wel eens pas met de kerst worden trouwens.
Dan lijkt me eind november een prima moment om er een paar in te slaan, nietwaar ?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_61871620
ik kan ook nog op 29 november
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_62938343
Hoe staat het met het buffelknuffelen?
pi_62938728
Ik kan 29 november niet.

Laat mij maar gewoon zitten want het schijnt niet te mogen.
pi_62939626
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 16:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Hoe staat het met het buffelknuffelen?
Ga je mee?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_62940148
Weet ik nog niet maar reken er niet op. Ik was gewoon nieuwsgierig.
pi_62940227
Nou ja, ik zou bellen, ik moet nodig bellen, maar ik heb natuurlijk niet gebeld.

Iemand die het goede voornemen overneemt? Ik *haat* bellen
pi_63070859
Als ik weet hoeveel personen en hoe laat we daar kunnen zijn, dan wil ik wel even bellen..
Het hangt denk ik vooral af van de mensen die van ver moeten komen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_63073542
Ik zou op zich wel willen bellen, maar ik zit in Japan en dat is een beetje onhandig enzo.
Overigens maakt de tijd mij niet zo heel veel uit hoor. Vertrek is ws. vanuit Amsterdam en dat is goed 2 uur rijden. Zolang je niets om 7 uur `s ochtends plant, vind ik het goed.
Ergo: doe maar ergens na 10 uur. Of nog liever, 11 uur. Dan hoef ik niet al te vroeg op en ik heb `s avonds ook nog een verjaardag in Leek.

Maar wie gaat er nu bellen?
pi_63073846
teigan belt .

Ik kom niet van verre en voor mij is ook elke tijd goed.
pi_63074378
Ik gebruik Liejannuh als taxi-chauffeur, dus haar tijd is die van mij
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_63074884
Ok, maar voor hoeveel personen wordt het dan?

Stuk of 10 gok ik?
Deze stonden hierboven

Ik
ArtyShock wil vast ook wel mee
Liejannuh
MuadDib
Isegrim
Sorbootje
sigme
teigan
Pandorah

ik heb niet gekeken wie zich nog afgemeld heeft..

Ik wil best even bellen, maar wil iemand anders dan iedereen op de hoogte houden? Als ik dat moet doen komt het niet goed vrees ik...
pi_63078129
Als jij belt regelt de rest zichzelf (hier). Isegrim heeft afgezegd, de rest komt toch gewoon?

MinderMutsig, heb jij nog programmasuggesties in de omgeving?
pi_63079701
In de buurt niet echt. Het mosterdmuseum is wel leuk maar te klein om speciaal zo ver voor om te rijden en het theemuseum is ook wel een aanrader (voornamelijk voor het theewinkeltje en om een Groningse high tea met poffert te nuttigen) maar ligt ook niet echt op de route.
Ik kan eens informeren bij de geitenboerderij hier in de buurt of zij ook rondleidingen geven. Misschien leuk om de verschillen in kaasmaken en houden van vee te zien? En ook lekkere kaas natuurlijk.
De aardbeienkweker hier verkoopt lekkere aardbeienwijn maar het is ook niet echt het seizoen voor aardbeien dus veel meer dan even langsrijden en wijn kopen in de schuur zal dat ook niet worden.

Wat eventueel nog wel grappig kan zijn is een wijnproeverij op de Groninger Landwijn Boerderij waar ze o.a. paardebloemenwijn, peterseliewijn (dat klinkt echt heel vies ) en rode bessenwijn maken maar ik weet niet wat dat kost en ook dit is weer een aardig eind uit de richting.

Of een kijkje in grootmoeders keuken waar ook allerlei streekproducten te koop zijn.

Maar het is niet echt een gunstig seizoen voor een boerderijentocht.
pi_63128104
Ik zou uit gaan van een man/vrouw of 10 Teigan.
En ik vind het al gewoon heel leuk om ergens te lunchen (ofzo) en dan te gaan buffelknuffelen. En dan neem ik geen foto`s van Japan mee.
pi_63312173
Is er al gebeld? Mijn plannen zijn enigszins gewijzigd en ik zou graag ergens in de middag gaan.
Wil in de ochtend nog even ergens naar toe in Amsterdam namelijk.
pi_63313758
Ik kan 29 november gewoon écht niet
pi_63321313
Nee, ik krijg het niet voor elkaar om te bellen, heb het zo vreselijk druk de laatste week. Morgen ben ik vrij, ik ga dus ook morgenmiddaga een poging wagen. Zal ik 1 uur dan maar als rijd afspreken?
pi_63321837
is goed, kunnen we eventueel daarvoor nog ergens afspreken voor lunch met zijn allen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')