Slecht dalen.... wat een opportunistische verklaring. Nou nou, hij heeft welgeteld één keer eerder slecht gedaald. Poe poe....quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:18 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dit kwam niet door laconiek fietsen, hij kan gewoon niet goed dalen en dus weet je dat dit kan gebeuren. Het feit dat een Sanchez niet weg kan blijven bij de groep gele trui geeft wel aan dat ze daar echt volle bak hebben gedaald.
hoevaak is er een finish na een afdaling? nou nou in andere afdaling gaat de rest ook niet voluit dus dan valt dat niet opquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:23 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Slecht dalen.... wat een opportunistische verklaring. Nou nou, hij heeft welgeteld één keer eerder slecht gedaald. Poe poe....
Het is dus gewoon nonchalance.
Zaken als in waaiers komen enzo gebeurt hem wel vaker.
Met als meesterknecht Remmert Wielinga.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Volgend jaar ben jij kopman van Rabobank Klopkoek, akkoord?
Ik sluit me bij je aanquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:25 schreef Zwansen het volgende:
Klopkoek is een reluser. Dat moge duidelijk zijn. Vanaf nu laat ik hem dan ook maar links liggen.
Ik ben geen reluser want relusers hebben geen argumenten.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:25 schreef Zwansen het volgende:
Klopkoek is een reluser. Dat moge duidelijk zijn. Vanaf nu laat ik hem dan ook maar links liggen.
was je trouwens ook al niet een paar keer gebanned. Dus toch wel een reluserquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:28 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik ben geen reluser want relusers hebben geen argumenten.
Tádaaa!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:28 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik ben geen reluser want relusers hebben geen argumenten.
Menchov rijdt al sinds 2003 grote rondes. Hij fietst er meestal 2 per jaar. In elke grote ronde zitten wel minimala twee aankomsten bergaf.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:24 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hoevaak is er een finish na een afdaling? nou nou in andere afdaling gaat de rest ook niet voluit dus dan valt dat niet op
Jullie zijn gewoon opportunistisch bezig. Daar wijs ik jullie op.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:29 schreef Bartoli het volgende:
[..]
was je trouwens ook al niet een paar keer gebanned. Dus toch wel een reluser
Ik denk dat we na 16 dagen wel kunnen concluderen dat de top min of meer gelijkwaardig is. In die omstandigheden mag je eigenlijk met niets minder dan winst tevreden zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:34 schreef Leatherface het volgende:
Ik zal dan wel geen winnaarsmentaliteit hebben, maar ik heb liever dat zo'n Menchov genoegen neemt met een keurige derde plaats dan dat hij een ongeluk krijgt in een poding om eerste te worden.
Je kunt er ook op een andere manier naar kijken.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:38 schreef Klopkoek het volgende:
Wat zijn derde plaatsen toch mooi. We reserveren een rondvaart door de grachten.
Daar heb je dan wel een punt.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat we na 16 dagen wel kunnen concluderen dat de top min of meer gelijkwaardig is. In die omstandigheden mag je eigenlijk met niets minder dan winst tevreden zijn.
Derde is alleen keurig als er niet meer had ingezeten.
als er uiteindelijk niet meer inzit moet je je dus tevreden stellen met een 2e of 3e plek. Maar tot op heden maken nog 4, allez kom met Menchov erbij nog 5 renners kans op de eindwinst. Van die 5 moeten ze op Evans na allemaal aanvallen morgen en/of overmorgen naar St. Etienne.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat we na 16 dagen wel kunnen concluderen dat de top min of meer gelijkwaardig is. In die omstandigheden mag je eigenlijk met niets minder dan winst tevreden zijn.
Derde is alleen keurig als er niet meer had ingezeten.
1) Dit is een unieke kans. We bevinden ons duidelijk in een tussenperiode.quote:Je kunt er ook op een andere manier naar kijken.
Rabobank heeft dat nog nooit behaald. Menchov ook nog niet in de Tour.
Zoiets heet progessie. Dat is een groot goed in de sport.
Zeker waar, maar het valt dan ook wel weer te betwijfelen hoeveel mensen zich de overwinning van een weinig aansprekende Rus in een Rabotrui zullen weten te herinneren.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:56 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
1) Dit is een unieke kans. We bevinden ons duidelijk in een tussenperiode.
2) Je kunt niet blij zijn met een derde plaats als je door domme fouten en/of pech tijd hebt laten liggen. Ik wil er nogmaals op wijzen dat Menchov al sinds 2003 grote rondes rijdt en echt niet bij elke afdaling lag te schutteren.
3) De geschiedenis herinnert alleen overwinningen, niet derde plaatsen. Wie weet tegenwoordig nog dat Breukink ooit eens derde is geworden? Theunissen (of was het Rooks?) tweede? Bijna niemand. 30% van de Nederlanders hoogstens.
Met een totaal andere renner in een totaal ander deelnemersveld. Menchov zelf maakt wel degelijk progressie.quote:4) Er is geen sprake van progressie want vorig jaar had Rabo de gele trui.
ze proberen het toch? maar ze geraken gewoon niet echt weg. Ze hebben schrik omzelf gelost te worden dan dat ze blijven aanvallen als ze het al 3x geprobeerd hebben ofzoquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:58 schreef Klopkoek het volgende:
En 5) ik wil niet dat het Armstrong tijdperk ("Ik ga voor Armstrong rijden opdat ik tweede mag worden van The Boss") eens dunnetjes wordt overgedaan.
Ja, maar zulk soort zaken vallen bij te slijpen. Als je zijn tour bekijkt en de achterstand in Bretagne en de laatste afdaling afgelopen etappe wegdenkt, zat hij nu bijna in een zetel; zulke fouten tellen natuurlijk even goed mee, maar het is makkelijker om iemand net wat scherper te maken dan iemand met een beperkte tijdrit of klim een allround renner te maken die overal meekan.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:03 schreef Wombcat het volgende:
Hij heeft niet op zitten letten vandaag. Als je weet dat je zwak bent in de afdaling moet je zorgen dat je vooraan begint, niet bijna achteraan.
Voor zover ik weet hebben we geen precedent uit het verleden (van een buitenlander in Nederlandse dienst die een Tour won of iets anders groots).quote:Zeker waar, maar het valt dan ook wel weer te betwijfelen hoeveel mensen zich de overwinning van een weinig aansprekende Rus in een Rabotrui zullen weten te herinneren.
je moet het hem nageven hij doet het beter dan zijn voorgangers Luttenberger en Leipheimer in hun rabo tijd. Als is Leipo wel verbeterd toen die bij Disco kwamquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:12 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Voor zover ik weet hebben we geen precedent uit het verleden (van een buitenlander in Nederlandse dienst die een Tour won of iets anders groots).
Dat is moeilijk in te schatten.
De oudere generatie zal Sean Kelly nog wel kennen. Die reed ook voor den Ollanders. Maar uiteraard kan dat ook louter komen doordat die nog wel eens wat won.quote:je moet het hem nageven hij doet het beter dan zijn voorgangers Luttenberger en Leipheimer in hun rabo tijd. Als is Leipo wel verbeterd toen die bij Disco kwam
neem het nu maar van mensen aan die ook buiten de tour naar wielrennen kijken. Menchov is geen sterk daler. Hij zal heus wel een bocht verkeerd ingeschat hebben maar dat had Evans ook.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:15 schreef Klopkoek het volgende:
Waak voor opportunisme. Je kunt pas echt zeggen dat iemand niet kan dalen wanneer je het in het totaalplaatje bekijkt.
Euh.. Maak je nou het punt dat Evans een dezelfde fout maakte als Menchov en wél kon blijven volgen? Oftewel dat Evans beter kan dalen dan Menchov? Oppertunist!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:18 schreef Klopkoek het volgende:
Breukink was in z'n commentaar tamelijk mild over Menchov. "Hij had tot nu toe geen problemen met afdalen".
Ik zei het al en Breukink zegt het ook![]()
Niet zo opportunistisch zijn.
Als iemand een bocht verkeerd inschat en daarna tijd verliest in het dalen zegt iedereen ook altijd opportunistisch "hij heeft schrik". Vandaag maakte Evans ook even een slippertje en kon gewoon blijven volgen.
Die opportunistische excuusjes altijd.
Je kunt beter klagen op al die mensen die de ene dag Menchov in de armen sluiten als een grote held en een halve-Nederlander maar hem de volgende dag keihard laten vallen en met allerlei opportunistische clichés aan komen zetten ("hij zal wel bang zijn geworden" enz.)quote:Klopkoek heb je wel plezier in je leven, je komt zo verzuurd over.
Tenzij Heras toevallig precies in die afdaling de spuit er in heeft gezet, heeft Menchov zeker niet de Vuelta gewonnen door die truuk.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:28 schreef N3M0 het volgende:
Heeft menchov niet eens de Vuelta gewonnen dankzij een truuk van Heras en consorten in de afdaling? was wel een truuk maar toch ook een afdaling...
Dertig seconden? Op?quote:De Rabo-kopman ziet echter nog genoeg mogelijkheden om het verloren terrein weer goed te maken. "Er komt nog een tijdrit en woensdag is er ook nog een zware rit, waar ik iets van dertig seconden terug hoop te pakken. Ik voel me nog steeds sterk."
op evans denk ik maar dat gaat nooit genoeg zijn. De achterstand die hij nu heeft maakt hij op kohl, saestre en schkleck wel goed maar niet op evans.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:35 schreef ItaloDancer het volgende:
Gaat 'm niet worden zo, hij rijdt blijkbaar voor een podiumplek:
[..]
Dertig seconden? Op?
Uit ervaring weet ik wel dat als je een paar slippertjes maakt, dat dat niet positief is voor je daalsnelheid.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:04 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Je kunt beter klagen op al die mensen die de ene dag Menchov in de armen sluiten als een grote held en een halve-Nederlander maar hem de volgende dag keihard laten vallen en met allerlei opportunistische clichés aan komen zetten ("hij zal wel bang zijn geworden" enz.)
Evans maakte ook een foutje. Verloor ook even een wiel. Daalde daarna weer goed.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik wel dat als je een paar slippertjes maakt, dat dat niet positief is voor je daalsnelheid.
Je hebt dan toch wel een paar bochten nodig om weer wat vertrouwen te krijgen, en als je dan een gaatje hebt, zie het dan maar weer dicht te krijgen.
Probeer het met je auto. Succes.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:40 schreef MrUnchained het volgende:
Hij moet gewoon het wiel houden van zijn voorganger.. Ik zie geen excuus waarom hij niet met de rest mee durft af te dalen. Als je even goed kunt sturen als je voorganger kun je hoogstens samen het ravijn in rijden.
Klopt, niet makkelijk, maar het is ook weer niet zo dat die nog nooit een berg afgereden is. Dan moet die maar een keer fatsoenlijk op afdalingen gaan trainen als die daar 'banger' voor is dan zijn concurrenten. De meeste kunnen wel dalen als ze bij iemand in het wiel zitten, maar niet als ze voorop rijden. Dus iig in iemands wiel houden zou hem toch moeten lukken.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:46 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Probeer het met je auto. Succes.
Zo makkelijk is het nou ook weer niet denk ik![]()
Zoals ik al eerder zei: menchov heeft veel vaker gedaald. Dan gaat het helaas twee keer op belangrijke momenten (twee grote rondes) goed mis. Op hoeveel keer is dat dan? 30 keer?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:53 schreef MrUnchained het volgende:
[..]
Klopt, niet makkelijk, maar het is ook weer niet zo dat die nog nooit een berg afgereden is. Dan moet die maar een keer fatsoenlijk op afdalingen gaan trainen als die daar 'banger' voor is dan zijn concurrenten. De meeste kunnen wel dalen als ze bij iemand in het wiel zitten, maar niet als ze voorop rijden. Dus iig in iemands wiel houden zou hem toch moeten lukken.
Het is de vraag of je even goed kunt sturen als je voorganger.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:40 schreef MrUnchained het volgende:
Hij moet gewoon het wiel houden van zijn voorganger.. Ik zie geen excuus waarom hij niet met de rest mee durft af te dalen. Als je even goed kunt sturen als je voorganger kun je hoogstens samen het ravijn in rijden.
Het zou zo maar kunnen dat hij Evans verslaat in de tijdrit hoor. Ik vind Mentsjov momenteel sterker overkomen dan Evans.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:21 schreef ItaloDancer het volgende:
Daarom, hij rijdt dus al niet meer voor de winst.
Hij verliest vandaag een dikke 30 seconden maar dat is niet erg want morgen hoopt ie er weer 30 goed te maken...
Tja...
Het tweede ben ik met je eens, het eerste heb ik een hard hoofd in. Imo moet Menchov toch wel 30 seconden voorsprong op Evans hebben om een goede kans te maken op tourwinst.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het zou zo maar kunnen dat hij Evans verslaat in de tijdrit hoor. Ik vind Mentsjov momenteel sterker overkomen dan Evans.
Misschien pech?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:57 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: menchov heeft veel vaker gedaald. Dan gaat het helaas twee keer op belangrijke momenten (twee grote rondes) goed mis. Op hoeveel keer is dat dan? 30 keer?
Dan ligt het imo niet aan technische onkunde. Zal het ergens anders aan liggen.
Mja, 1+1 kan zo maar 2 zijn. Ik zeg niet dat het gaat gebeuren, maar Mentsjov heeft wel eens eerder gewonnen in een tijdrit en hij oogt mij gewoon sterk.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het tweede ben ik met je eens, het eerste heb ik een hard hoofd in. Imo moet Menchov toch wel 30 seconden voorsprong op Evans hebben om een goede kans te maken op tourwinst.
Was dat waar 'ie van Heras verloor?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
Misschien pech?
Ik kan me de afdaling van de Colladiella eerlijk gezegd niet meer goed herinneren. Dus ik weet niet precies wat daar mis ging.
menchov zat 5 seconden achter heras hij dacht ik kom er wel bij maar hij wist niet dat 2 ploegmaten zich verstopt hadden achter een tuihuisje. (was overigens niet doorgegeven door de course terwijl ze het wel wistenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Was dat waar 'ie van Heras verloor?
Dat was niet in beeld, maar heb gehoord dat Menchov iets te ver van achteren zat, en dat ploeg van Heras echt als een dolle naar beneden ging (in de regen).
Steil zat iig, daar hoef je niet bij te trappen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:35 schreef DutchSL het volgende:
Dit was die Vuelta afdaling (veredelde heuvel van 850 meter ..)
[ afbeelding ]
Nee dat was Rasmussen alquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:30 schreef kraakvandaal het volgende:
Menchov is een chicken die nooit de tour zal winnen.
Dennis heeft door domme fouten 37 en 38 seconden verloren en ook nog 7 seconden door de val van schumacher had hij die fouten niet gemaakt stond hij gewoon 1e. En geen winnaar? hij is volgens mij de enige in dit peloton die 2 keer een grote ronde heeft gewonnen oke het was maar de vuelta maar toch.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:39 schreef kraakvandaal het volgende:
Een afdaling is ook een onderdeel wat je moet beheersen, niet elke etappe eindigt bergop en daar viel hij ook al door de mand, vandaag nog een keer.
Wil je de Tour winnen moet je gewoon meer in huis hebben als Dennis, hij doet 't aardig maar een winnaar gaat 't nooit worden.
Hij heeft de tour nog niet verloren.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:09 schreef Longmen het volgende:
Menchov zal nooit de tour winnen. Hij laat het inderdaad altijd liggen als het moet. Hij heeft de ballen niet om een tour te winnen.
Snap wel dat men in Nederland hoopt op een Rabowinnaar maar vind de wielrenner Menchov net als Evans saai.
Dat zal niet gebeuren voorspel ik.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:14 schreef rja het volgende:
[..]
Hij heeft de tour nog niet verloren.
Maar dan moet hij wel de aanval in, vandaag en flink wat tijd pakken op Evans, 1 1/2 minuut of zo.
Ik hoop dat ie niet teveel wiskey opheeft om zichzelf moed in te drinken.quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:54 schreef Wombcat het volgende:
Sastre moet veel tijd pakken, dus op de Corix de Fer (misschien zelfs Galibier) al gaan.
Hoezo met mazzel?quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:19 schreef kraakvandaal het volgende:
Een net niet renner, het podium gaat ie net halen met mazzel.
Alsof menchov even wegrijd van het strakke tempo van de ploeg van Riis.quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:45 schreef MrDice het volgende:
Vind het ook deels de fout van Breukink. Kreeg gisteren niet de indruk dat er vooraf was afgesproken door Rabo om te demarreren op de laatste col. Je moet het wel kunnen natuurlijk, maar zag ook geen intentie. Had het idee dat niemand er echt in geloofde juist door de afdaling erna.
Ben je een minuut eerder boven, dan kun je dat dus nog verliezen in de afdaling... Verlies je geen 35 seconden op de streep. Maar goed, vandaag gaat het gebeuren. Dit is de etappe waar Menchov alles op heeft gezet, dus ik verwacht nog wel een stunt. Go Go Menchov
Ja, dat heeft 'ie op Prato Nevoso laten zienquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:30 schreef Longmen het volgende:
[..]
Alsof menchov even wegrijd van het strakke tempo van de ploeg van Riis.Menchov kan helemaal niet goed demarreren...
Kwam dat door Menchov of omdat Evans er doorheen zat?quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, dat heeft 'ie op Prato Nevoso laten zien
Evans was op Hautacam ook eens weg.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:23 schreef Wombcat het volgende:
Hij was wel weg. En weg is weg.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:30 schreef Longmen het volgende:
[..]
Menchov kan helemaal niet goed demarreren...
naja hopen op een 2e plaats. zou toch ook al mooi zijn. Hij heeft zich wel goed hersteld nadat hij zicht opgeblazen heeft.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:00 schreef rja het volgende:
2.38 op de gele trui is veel.
Gisteren in de afdaling en in die vlakke rit, heeft hij de Tour verloren.
ander topic:quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:07 schreef MrDice het volgende:
Menchov gaat, hij gaat achter Sastre aan! Hij doet het echt. Menchov gaat hier de etappe winnen!
.............................................. 5 seconden later........................................
Menchov staat geparkeerd, hij blaast zichzelf op. Hij moet lossen... dit kost hem de tour
![]()
![]()
Is dat echt een misser? Hij reed het gewoon heel overtuigend dicht en zijn gezicht stond ook niet direct op onweer.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:09 schreef Longmen het volgende:
[..]
ander topic:
Missers van Maarten en Herbert
Erg voorbarig en achteraf dus een grote misserquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
Is dat echt een misser? Hij reed het gewoon heel overtuigend dicht en zijn gezicht stond ook niet direct op onweer.
Ik vond het niet echt een misser van die twee. Je zag hem zo gemakkelijk in het wiel van Sastre springen. Even leek het er zelfs op dat ie erop en erover zou gaan... En toen stond ie stil. Ik trok zowat de leuningen van de bank af hiero.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:09 schreef Longmen het volgende:
[..]
ander topic:
Missers van Maarten en Herbert
Het was Boogerd die zei dat Menchov de rit zou gaan winnen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:14 schreef Longmen het volgende:
[..]
Erg voorbarig en achteraf dus een grote misser
En als ze niet snel genoeg situaties of renners herkennen dan is het een gebrek aan kennis en koersinzicht.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:14 schreef Longmen het volgende:
[..]
Erg voorbarig en achteraf dus een grote misser
Ja dat is mijn misserquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:14 schreef MrDice het volgende:
[..]
Het was Boogerd die zei dat Menchov de rit zou gaan winnen.
Idd. Hij leek makkelijk me te gaan en toen was het op.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:14 schreef MrDice het volgende:
[..]
Ik vond het niet echt een misser van die twee. Je zag hem zo gemakkelijk in het wiel van Sastre springen. Even leek het er zelfs op dat ie erop en erover zou gaan... En toen stond ie stil. Ik trok zowat de leuningen van de bank af hiero.
Zo zat ik ook te roepen hoorquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:07 schreef MrDice het volgende:
Menchov gaat, hij gaat achter Sastre aan! Hij doet het echt. Menchov gaat hier de etappe winnen!
.............................................. 5 seconden later........................................
Menchov staat geparkeerd, hij blaast zichzelf op. Hij moet lossen... dit kost hem de tour
![]()
![]()
Ik ookquote:
Dit jaar was imo zijn enige kans om ooit een tour te winnen, als volgend jaar Contador en co terugkomen haalt hij het podium, laat staan top 5 niet eens....quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:17 schreef 456 het volgende:
Hoelang heeft Menchov nog om de tour ooit te winnen?
Dan staat 'ie net voor Evans. En was het nóg spannender geweest.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zonder waaiers en afdaling staat hij in de buurt van Evans, misschien 10/15 seconden ervoor.
Dan zou het ook nog niet binnen zijn geweest.
Eensch, vuelta winnen is knap, maar daar speel je toch meer mee in de luwte, minder pers etc. Menchov heeft naar mijn mening nog geen tour echt goed gereden, had hij niet een keer de witte trui gewonnen? Menchov blinkt uit in domme fouten, en heeft inderdaad weinig charisma. Zelfs toen hij die rit won, ik dacht vorig jaar of het jaar daar voor, waren het Meneer Rasmussen en Boogerd die hem op weg hielpen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:39 schreef N.i.c.k het volgende:
En Menchov faalt weer in de tour.
Alle grootspraak en beloftes tot aanvallen bleken luchtbellen, ze zijn er niet geweest. Hij is te licht voor de tour, en het is zonden dat een nederlandse ploeg zich voor hem telkens opoffert.
Ik vraag me eigelijk ook af waarom zijn contract verlengt is. Hij zal dik betaald zijn, heeft 0,0 charisma en het is geen aansprekend figuur. Volgend jaar zal T. Dekker present zijn, een belofte, en misschien ook wel Gesink. Blijft zijn rol nu kopman ? de kans wordt er niet bepaald groter op volgend jaar.
Vuelta winnen is knap, goede tourklassering rijden is knap, maar als je een intenties zijn de tour te winnen en daarin slaag je bij lange na niet, mag je daarop ook afgerekend worden.
Mee eens! Eindelijk een stukje realisme!quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:39 schreef N.i.c.k het volgende:
Alle grootspraak en beloftes tot aanvallen bleken luchtbellen, ze zijn er niet geweest. Hij is te licht voor de tour, en het is zonden dat een nederlandse ploeg zich voor hem telkens opoffert.
Ik vraag me eigelijk ook af waarom zijn contract verlengt is. Hij zal dik betaald zijn, heeft 0,0 charisma en het is geen aansprekend figuur. Volgend jaar zal T. Dekker present zijn, een belofte, en misschien ook wel Gesink. Blijft zijn rol nu kopman ? de kans wordt er niet bepaald groter op volgend jaar.
Vuelta winnen is knap, goede tourklassering rijden is knap, maar als je een intenties zijn de tour te winnen en daarin slaag je bij lange na niet, mag je daarop ook afgerekend worden.
Mee eens! Menshov zal nooit de tour winnen! Ik mis rasmussen! Had voor het 2e achtereenvolgende jaar de tour gewonnen!quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:52 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Eensch, vuelta winnen is knap, maar daar speel je toch meer mee in de luwte, minder pers etc. Menchov heeft naar mijn mening nog geen tour echt goed gereden, had hij niet een keer de witte trui gewonnen? Menchov blinkt uit in domme fouten, en heeft inderdaad weinig charisma. Zelfs toen hij die rit won, ik dacht vorig jaar of het jaar daar voor, waren het Meneer Rasmussen en Boogerd die hem op weg hielpen.
Menchov mag van mij pleite, tis zeg maar een soort leipheimer maar dan een iets betere versie.
Te licht voor de Tour? Hij staat 5e? Bovendien heeft hij toch aangevallen vandaag, dat de benen niet wilden is dan jammer, maar daarna keurig hersteld. Ik denk dat Mentsjov nu hoger in het klassement eindigt dan Dekker ooit zal doen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:39 schreef N.i.c.k het volgende:
Ja! Leuk! Rasmussen!quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:55 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Mee eens! Menshov zal nooit de tour winnen! Ik mis rasmussen! Had voor het 2e achtereenvolgende jaar de tour gewonnen!
Mits de onjuiste whereabouts doorgegeven.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:55 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Mee eens! Menshov zal nooit de tour winnen! Ik mis rasmussen! Had voor het 2e achtereenvolgende jaar de tour gewonnen!
quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Mits de onjuiste whereabouts doorgegeven.
Zonder die glazen had hij in de relatieve anonimiteit gereden, dus dan doet dat nog niet ter zake.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:57 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Precies! Hij heeft zijn eigen glazen in gegooit helaas!
Als je! Achter elke zin! Een uitroepteken zet helpt het je punt echt niet hoor!!quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:55 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
En waarom denk je dat hij dat gedaan heeft? Om dat zo eerlijk aan het trainen was zonder hulpmiddelenquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:57 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Precies! Hij heeft zijn eigen glazen in gegooit helaas!
Heb het al wel een paar keer gezegd maar ze hadden gewoon contador moeten halen. Zelf wou hij ook wel naar rabobank.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:39 schreef N.i.c.k het volgende:
Wat heeft dat met Mentsjov van doen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:00 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Heb het al wel een paar keer gezegd maar ze hadden gewoon contador moeten halen. Zelf wou hij ook wel naar rabobank.
contract niet verlengenquote:
Tja, makkelijk scoren is het al bewezen dat die doop heeft gebruikt? Je doet Rasmussen tekort als je zegt dat die anders in de anonimiteit had gereden!quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:58 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zonder die glazen had hij in de relatieve anonimiteit gereden, dus dan doet dat nog niet ter zake.
Sastre gaat de Tour winnen, dus dat gaat niet.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:03 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
contract niet verlengenMaar goed ehm breukink denk dat 3e plaats nu hoogst haalbare is. ik denk dat hij ook nog wel sastre kan inhalen.
Wie zegt dat het mijn punt moet helpen dan?quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:59 schreef Pritt het volgende:
[..]
Als je! Achter elke zin! Een uitroepteken zet helpt het je punt echt niet hoor!!
Maar in wezen doet menchov niet onder voor de 4 mannen die boven hem staan op dit moment. Alleen door ongelukkige samenloop van omstandigheden lukt het menchov niet. Besides hij heeft het charisma van een afwasborstelquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
Te licht voor de Tour? Hij staat 5e? Bovendien heeft hij toch aangevallen vandaag, dat de benen niet wilden is dan jammer, maar daarna keurig hersteld. Ik denk dat Mentsjov nu hoger in het klassement eindigt dan Dekker ooit zal doen.
Ja, dan kan Rabobank Voeckler ook wel halenquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
Te licht voor de Tour? Hij staat 5e? Bovendien heeft hij toch aangevallen vandaag, dat de benen niet wilden is dan jammer, maar daarna keurig hersteld. Ik denk dat Mentsjov nu hoger in het klassement eindigt dan Dekker ooit zal doen.
Maar Evans doet ook niet onder voor Mentsjov en Sastre niet voor Evans. Het staat gewoon ongelofelijk dicht bij elkaar en een derde plaats is dan gewoon goed. Dat de details niet in het voordeel van Mentsjov uitvallen is jammer of misschien dom, maar het maakt hem in ieder geval níet te licht voor de Tour, waar ik op reageerde.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:08 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Maar in wezen doet menchov niet onder voor de 4 mannen die boven hem staan op dit moment. Alleen door ongelukkige samenloop van omstandigheden lukt het menchov niet. Besides hij heeft het charisma van een afwasborstel![]()
wel een beter charisma dan leipo hoor
Voeckler met Mentsjov vergelijken! Jij maakt jezelf een waardig discussiepartner. Ik ga niet eens de moeite nemen om de overige 6 regels te lezen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:10 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Ja, dan kan Rabobank Voeckler ook wel halen. valt genoeg aan, maar heeft de benen niet om de tour te winnen.
Hij staat 5e, in zijn absolute topjaar. Dan ben je toch te licht om de tour te winnen. Als het er nu een tijdje heeft uitgezien dat hij aanspraak kon maken op de gele trui, dan was het nog een ander verhaal. Maar hij heeft constant achter de feiten aangelopen. Altijd reactionair gereden, een enkele keer (aan)gevallen, en vandaag 5 meter initiatief getoond.
Hij rijdt even grijs en bleek als Evans en het gaat ten koste van andere renners bij de Rabo. Een ploeg die nationaal gekleurd is moet niet nederlanders opofferen voor een kansloze rus.5e is namelijk kansloos als je 1e wil worden.
Iedereen die de tour uitrijdt is niet te licht voor de tour. Het gaat om de verwachting die je jaar in jaar uit uitspreekt. Hij maakt het gewoon niet waar! Dat is wat er wordt bedoeld.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar Evans doet ook niet onder voor Mentsjov en Sastre niet voor Evans. Het staat gewoon ongelofelijk dicht bij elkaar en een derde plaats is dan gewoon goed. Dat de details niet in het voordeel van Mentsjov uitvallen is jammer of misschien dom, maar het maakt hem in ieder geval níet te licht voor de Tour, waar ik op reageerde.
Als je 3e (of 2e) wordt doe je het gewoon goed. Niet het beste, maar zeker goed. De verschillen zijn klein en dan heb je echt niet alles in de hand.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:15 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Iedereen die de tour uitrijdt is niet te licht voor de tour. Het gaat om de verwachting die je jaar in jaar uit uitspreekt. Hij maakt het gewoon niet waar! Dat is wat er wordt bedoeld.
Elk jaar toch hetzelfde verhaal. Een goede renner maar niet goed genoeg voor het goud! Maar ja dat is het mooie van sport uiteindelijk wint altijd de beste en die moet je dan ook feliciteren!quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als je 3e (of 2e) wordt doe je het gewoon goed. Niet het beste, maar zeker goed. De verschillen zijn klein en dan heb je echt niet alles in de hand.
Was de doelstelling trouwens het winnen van de Tour, ik dacht podium?
ahh ga je het ad hominem spelen, wat naar.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:12 schreef pfaf het volgende:
[..]
Voeckler met Mentsjov vergelijken! Jij maakt jezelf een waardig discussiepartner. Ik ga niet eens de moeite nemen om de overige 6 regels te lezen.
Dat was de uitgesproken doelstelling.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als je 3e (of 2e) wordt doe je het gewoon goed. Niet het beste, maar zeker goed. De verschillen zijn klein en dan heb je echt niet alles in de hand.
Was de doelstelling trouwens het winnen van de Tour, ik dacht podium?
Dit jaar de beste prestatie die Rabo ooit heeft gehaald. ..quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:22 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Waarom is het juist dat Menchov's contract is verlengd ?
Ik heb 'm ergens zien vallen, jij ook?quote:Wanneer heeft Menchov proactief gereden deze tour ?
Nergens, net als Evans en Sastre. Er is geen grote renner dit jaar. Zoals ik al meerdere keren heb gezegd, de verschillen zijn klein. Je als een kampioen tonen is dan moeilijk.quote:Op welke momenten heeft hij afgelopen 3 tours zichzelf een kampioen getoond ?
Contador wou helemaal niet weg. Logisch ook, zowat iedereen die bij Bruyneel vertrekt fietst geen deuk meer in een pakje boter en/of wordt gepakt op doping.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:00 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Heb het al wel een paar keer gezegd maar ze hadden gewoon contador moeten halen. Zelf wou hij ook wel naar rabobank.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |