Nou: Fire away dan!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:40 schreef kawotski het volgende:
that all you've got.. man je moet steno kunnen om alles bij te houden
ik kan geen steno, en als ik het al op kan brengen om over te schakelen van de VRT naar NOS dan springen me spontaan de tranen in de ogen als ik dat commentaar moet aanhoren.. ik bedoel je ziet wat er gebeurt en je hoort de verslaggeving.. heb ik altijd het idee dat ze een compleet andere wedstrijd aan het verslaan zijn..quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:50 schreef plurkie het volgende:
andere misser was toen maarten (of was ut nouw herbert) die slomotion beelden van valverde wou gaan tellen op tijdsverschil
Dat is de humor van Maarten. Als je het door hebt is wel leuk. Zeker als je aan de reactie van Herbert hoort dat Herbert het soms niet begrijpt.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:53 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
![]()
En hij beweerde ook nog dat hij dat goed kon !
Ach ik neem het ze ook niet te veel kwalijk, maar die missers zijn wel vervelend.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:57 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Dat is de humor van Maarten. Als je het door hebt is wel leuk. Zeker als je aan de reactie van Herbert hoort dat Herbert het soms niet begrijpt.
En Maarten maakt geen fouten natuurlijk
Je hebt wel gelijk hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:00 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ach ik neem het ze ook niet te veel kwalijk, maar die missers zijn wel vervelend.
Als iets duidelijk in beeld is en ze vertellen keihard iets anders... dan krijg ik het idee dat ik het beter kan...
Maar goed. Missers mogen de hele tour nog gepost worden!
Dat is juist geniaalquote:Op maandag 7 juli 2008 15:40 schreef Mr_DG het volgende:
Geen misser, maar zondag zag je op een begeven moment een stuk bos, hoor je Herbert opeens; 'misschien zit er wel een druide in de boom' en daarna zei die helemaal niks meer. Sloeg echt nergens op.
Dat is logisch. Dat hij erbij ligt is een natuurwet. En die herhalen ze gewoon niet.quote:Op zondag 6 juli 2008 09:44 schreef KingOfPop het volgende:
Het was niet zozeer een misser, maar toch.. Bij de valpartij met popovich, zag je duidelijk dat Frank Schleck er ook naast lag, maar dat zeiden/zagen ze weer eens niet..
In de finale zei hij dat ook tig keer fout inderdaad. En ook op een begevend moment dat Valverde niet in de 1e groep zat, hij reed alleen de rotonde aan de andere kant langs waardoor hij wat eerder was dan het Quick Step treintje en voorop kwam te zittenquote:
Je bent me voor... Typisch zo'n geval vanquote:Op maandag 7 juli 2008 17:59 schreef XVII het volgende:
[..]
In de finale zei hij dat ook tig keer fout inderdaad. En ook op een begevend moment dat Valverde niet in de 1e groep zat, hij reed alleen de rotonde aan de andere kant langs waardoor hij wat eerder was dan het Quick Step treintje en voorop kwam te zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |