ik vliegvanaf schuphol, met transavia naar chersonissos.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:34 schreef DutchTrain het volgende:
Hangt af van de luchthaven van vertrek, je reisdoel en de airline
Aanstaande vrijdag is wel de bijna drukste dag van Schiphol, dus wees wel ruim op tijd. Het is dus zeker slim om online in te checken, zodat je ook alleen maar je bagage hoeft af te geven. En zelfs dat kan nu bij een automaat
Upgrade gaat aan de gate, dus bij de balie heb je erg weinig kans als je daar al denkt kans op te maken.
Gewoon naar bagagebalie lopen, die scant je online boardingpas.. en klaar ben je.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:11 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Online inchecken scheelt zeker in tijd. Je hoeft dan niet perse 2 uur voor vertrek al op de luchthaven aanwezig te zijn. Het enige wat je moet doen zijn je koffers afgeven bij een "drop off" punt en daarna kun je gelijk door de security. Je hebt dus geen last van de wachtrij bij de incheckbalie. Heb zelf alleen ervaring met online inchecken met handbagage, dus hoe dat met zo'n "drop off" punt in zijn werk gaat, kan ik je niet vertellen.
Ja, dan zeker. Bagage drop off van Transavia is zo veel beter dan eerst voor een enkele balie lang in de rij te moeten staan (mits je vertrekt vanuit vertrekhal 4). Niet te laat komen inderdaad, want het kan erg druk zijn en anders is er genoeg te doen op Schiphol.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:42 schreef liiszle het volgende:
ik vliegvanaf schuphol, met transavia naar chersonissos.
het is dus sowieso slim om online in te checken, ookal kan je dan niet later daar aankomen?
Boven scheelt het ook een hoop irritatie. Als je op schiphol komt zal je alsnog eerst via een computer zelf moeten inchecken en dan je koffers afgeven.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:42 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik vliegvanaf schuphol, met transavia naar chersonissos.
het is dus sowieso slim om online in te checken, ookal kan je dan niet later daar aankomen?
Je kunt deze stoelen wel online inchecken, in elk geval wel als je een FF bent (boven een bepaald level?). Wellicht is dit niet op alle vluchten het geval, maar transatlanstisch en Afrika gaat in elk geval zonder enig probleem.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:52 schreef LangeTabbetje het volgende:
Bij KLM kan je dus geen stoelen meer bij de nooduitgang online inchecken tenzij je meer wilt betalen. Tevens is de KLM balie bij Schiphol een dermate chaos dat het qua tijd niet eens zoveel tijd uitmaakt.
(Bovendien, bij inchecken aan de balie heb je nog 0,0001% kans dat je wordt geupgraded)
Je mág ook naar de gewone balie hoor...quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:15 schreef U het volgende:
Bij Continental vorige maand had ik ook online ingecheckt, en op zich was die wachtrij (bagage drop-off) wel korter, maar door zeurende en niet begrijpende mensen duurde het alsnog langer dan normaal inchecken..
Weet ik, maar daar stond ook alweer 'n rij toen we erachter kwamen dat er zulke tragerds voor ons stondenquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:31 schreef Hik het volgende:
[..]
Je mág ook naar de gewone balie hoor...
toch gewoon je reserverings nr?quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:26 schreef -J-D- het volgende:
Net gedaan
We vertrekken zo naar Kos en hebben 2 plekken bij de nooduitgang. Ideaal als je meer dan 2 meter lang bent.
Groeten
PS.
Neckermann/Thomas Cook hadden niet aangegeven wat het bevestigingsnummer is dat je moet invoeren op de site van Transavia. Als je ze belt, dan duurt het 1.5 uur en krijg je ze nog niet te pakken. (0900 nummer).
Toen maar gebeld naar de balie van neckermann op schiphol en daar kreeg ik te horen dat je de eerste 2 cijfers van het boekingsnummer moet verwijderen om het bevestigingsnummer te krijgen.
Lekker handig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |