Geef me een goede reden waarom ze dat zouden moeten doen?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 09:21 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon de 1e klas afschaffen.
Zoiets dacht ik ook al. Waarom zou je mensen een keuze geven? Als ik niet kan zitten, mag niemand zitten? Nee dat is een maatschappij waarin je wilt leven zegquote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:39 schreef Gellius het volgende:
Omdat als zij niet kunnen zitten, niemand mag zitten. Dat is het soort fascisto-democratie waar veel mensen graag in zouden leven. Geef de mens vooral geen keuzevrijheid!
Nee hoor. Het gaat niet om de stoelen, het gaat erom dat ik niet bij paupers zoals jullie hoef te zitten.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Daarbij is er niet zo heel veel speciaal aan de 1e klas. Kijk in een vliegtuig is het wat anders, maar in een trein is het allemaal even bagger. Alleen andere kleuren stoelen. Nou jeej!
Dat is meer iets voor Karr-1, want hij is een vieze bruinwerker, een flikker dusquote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:13 schreef Markster het volgende:
Je had de conducteur in ze ster moeten nemen! Dat zal hem leren! ha!
Mwa, ik heb een auto, zodat ik niet bij paupers zoals jij hoef te zitten.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:12 schreef charon het volgende:
[..]
Nee hoor. Het gaat niet om de stoelen, het gaat erom dat ik niet bij paupers zoals jullie hoef te zitten.
Ik heb een scooter, dus ik hoef niet bij paupers te zitten en ik hoef niet met paupers in de file te staanquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, ik heb een auto, zodat ik niet bij paupers zoals jij hoef te zitten.
De eerste klas is schandalig duur dus bijna niemand koopt zo'n kaartje. Logisch gevolg: De eerste klas is zo goed als leeg. De 2 klas is overvol. wellicht niet afschaffen, maar 1 treinstel met 1e klas is wel voldoende.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:16 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Geef me een goede reden waarom ze dat zouden moeten doen?
Ik heb een auto zodat ik paupers met scooters die Juicyhil heten omver kan rijden.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:27 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb een scooter, dus ik hoef niet bij paupers te zitten en ik hoef niet met paupers in de file te staan
die betaalden er met hun leven voorquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:14 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Die hoefden er niet dik voor te betalen.
Ik rij over het fietspadquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb een auto zodat ik paupers met scooters die Juicyhil heten omver kan rijden.
quote:
Elk vervoermiddel heeft een vastgelegd maximum aan passagiers dat veilig vervoerd kan worden. Enkel de trein niet...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:56 schreef Gellius het volgende:
Bij de Thalys is dat misschien zo - en daar heb je dan ook gegarandeerd een zitplaats. De reguliere kaartverkoop is niet elektronisch gekoppeld aan de beschikbare plaatsen in de gegeven trein. Leuk systeem trouwens: maar kaartje wordt er wel weer flink duurder van. En het biedt ook weer minder vrijheid, want met zo'n gereserveerd kaartje moet je op tijdstip X van A naar B. Nu mag je dat naar eigen inzicht doen, binnen de termijn van één dag.
Ik denk niet dat er bij iedere deur iemand gaat staan die koppen telt. Dit zal ongetwijfeld zo blijven.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:56 schreef Drijfzand het volgende:
Elk vervoermiddel heeft een vastgelegd maximum aan passagiers dat veilig vervoerd kan worden. Enkel de trein niet...
Wachten op een ernstig ongeluk met een overvolle trein?
Wees blij met die mensen, anders zou het nog drukker op de weg worden.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:04 schreef GioStyle het volgende:
Sowieso als je elke dag met de trein naar je werk moet reizen.
Dan woon je of te ver weg van je baan of je verdient als een pauper als je dan nog geen auto kan betalen.
tweede klas is anders ook leeg als je om 13:00 met de trein gaat, ook maar afschaffen dan?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:28 schreef BobbyB het volgende:
De eerste klas is schandalig duur dus bijna niemand koopt zo'n kaartje. Logisch gevolg: De eerste klas is zo goed als leeg. De 2 klas is overvol. wellicht niet afschaffen, maar 1 treinstel met 1e klas is wel voldoende.
Juist dat traject is de 1e klas vrij flink bezet, zeker tijdens en rond de spits. Veel mensen die naar Schiphol of 020 reizen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:13 schreef McKillem het volgende:
[..]
Zout op man. Den Haag HS - Leiden Centraal, 1e klas is meer leeg dan vol.
O hemel, die zegswijze vindt dus daadwerkelijk ingang?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Juist dat traject is de 1e klas vrij flink bezet, zeker tijdens en rond de spits. Veel mensen die naar Schiphol of 020 reizen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |