ooo echt?! Ik dacht dat er maar één persoon een auto had in Nederland!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, ik heb een auto, zodat ik niet bij paupers zoals jij hoef te zitten.
Ik ga sowieso niet met de trein. Zoiets heb ik al jaren geleden geboycot. Mij zul je nooit met de trein zien gaan, dan neem ik nog liever een taxi. Dus je hoeft sowieso nooit bang te zijn dat jij bij paupers zoals ik hoef te zitten, dat bedoelde ik eigenlijk.quote:Op zondag 27 juli 2008 09:34 schreef charon het volgende:
[..]
ooo echt?! Ik dacht dat er maar één persoon een auto had in Nederland!
Mag ik je aanraken?
(we hebben het hier over de trein, voor *als* je met de trein gaat- snappo?)
![]()
LE-ZEN:quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:51 schreef Herald het volgende:
[..]
tweede klas is anders ook leeg als je om 13:00 met de trein gaat, ook maar afschaffen dan?
En ja, zo zou je het ook op kunnen vatten voor de 2e klas. Of je zou rond die tijd minder treinen kunnen laten rijden. Scheelt ook weer een hoop onnodige milieuvervuiling.quote:wellicht niet afschaffen, maar 1 treinstel met 1e klas is wel voldoende.
Ik weet niet in welke treinen jij zit, maar op de tijdstippen waarop ik reis zit zowel de 1ste als de 2de klas bomvol. Dus dat argument slaat alvast nergens op.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De eerste klas is schandalig duur dus bijna niemand koopt zo'n kaartje. Logisch gevolg: De eerste klas is zo goed als leeg. De 2 klas is overvol. wellicht niet afschaffen, maar 1 treinstel met 1e klas is wel voldoende.
Op het traject waar ik altijd reed (Arnhem - Ede-Wageningen) was er in de spits geen zak te doen in de 1e klas hoor.quote:Op zondag 27 juli 2008 15:12 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke treinen jij zit, maar op de tijdstippen waarop ik reis zit zowel de 1ste als de 2de klas bomvol. Dus dat argument slaat alvast nergens op.
quote:Op maandag 28 juli 2008 10:19 schreef Gellius het volgende:
Haha, wat een borrelpraat weer. Ik zit prima in mijn eerste klas. Het personeel is beleefd en hulpvaardig, over het algemeen. Ik reis voornamelijk binnen de Randstad en van de Randstad naar Friesland en Groningen. Niet voor mijn werk overigens, dus dit is wel buiten de piekuren. Soms is er een vertraging, maar dat is echt een stuk minder dan een jaar of vijf geleden.
Ik heb een auto voor de deur staan, maar ik ga niet met mijn auto naar hartje Rotterdam om daar de hele dag te parkeren. Dat kost me een vermogen, terwijl OV volledig vergoed wordt. Daarnaast moet ik regelmatig in andere steden zijn waar je ook niet tot nauwelijks kunt parkeren. Laat mij dan maar lekker pauper in de trein zitten, het scheelt me een vermogen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:04 schreef GioStyle het volgende:
Sowieso als je elke dag met de trein naar je werk moet reizen.
Dan woon je of te ver weg van je baan of je verdient als een pauper als je dan nog geen auto kan betalen.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:00 schreef immortalsean het volgende:
niet zeuren, in '43 stonden ze ook allemaal...
terechte klacht. ik doe dat altijd als het druk is en ik ben nooit nooit weggestuurd. (meestal komen ze overigens helemaal niet langs als het zo druk is)quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:41 schreef BB_Koning het volgende:
Ik zat in de sneltrein (met die groene bankjes), hoewel dat niet eens uitmaakt voor het verhaalTweede klas is helemaal vol, eerste klas is helemaal leeg, op mij en 2 Feyenoord-hooligans na. Conductuer komt en zegt dat we weg moeten. Hooligan zegt nog dat er geen zitplaatsen zijn, maar dan moeten we 'maar wachten totdat bij het volgende station mensen eruit gaan'.
Ja, ik ben een arme pauper en ja, ik kan er niet mee omgaan.
Ok.
TS moet niet zeuren .... had dan meer betaald voor een ticket voor de 1e klassequote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:41 schreef BB_Koning het volgende:
Ik zat in de sneltrein (met die groene bankjes), hoewel dat niet eens uitmaakt voor het verhaalTweede klas is helemaal vol, eerste klas is helemaal leeg, op mij en 2 Feyenoord-hooligans na. Conductuer komt en zegt dat we weg moeten. Hooligan zegt nog dat er geen zitplaatsen zijn, maar dan moeten we 'maar wachten totdat bij het volgende station mensen eruit gaan'.
Ja, ik ben een arme pauper en ja, ik kan er niet mee omgaan.
Ok.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |