Maar dan worden mn benen moequote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:42 schreef Rekkie het volgende:
Conducteur had gelijk, en je kan ook gaan staan
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:42 schreef Rekkie het volgende:
Goed bezig.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:45 schreef L.Denninger het volgende:
conducteur had gelijk, had je maar een kaartje moeten kopen, pauper.
TS heeft feyenoord paupervrienden.
En terecht wat de conducteur opperde.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:41 schreef BB_Koning het volgende:
Ik zat in de sneltrein (met die groene bankjes), hoewel dat niet eens uitmaakt voor het verhaalTweede klas is helemaal vol, eerste klas is helemaal leeg, op mij en 2 Feyenoord-hooligans na. Conductuer komt en zegt dat we weg moeten. Hooligan zegt nog dat er geen zitplaatsen zijn, maar dan moeten we 'maar wachten totdat bij het volgende station mensen eruit gaan'.
Ja, ik ben een arme pauper en ja, ik kan er niet mee omgaan.
Ok.
De NS hoort gewoon voor voldoende zitplaatsen te zorgen en anders zorgen ze maar dat je geld terug krijgt als je moet staan terwijl je net zoveel betaald als voor een zitplaats.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:42 schreef Rekkie het volgende:
Wat verwacht je dan als je een kaartje koopt voor de 1e klasse?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:55 schreef mazaru het volgende:
Als je ziet wat je tegenwoordig voor een treinkaartje moet betalen, verwacht je toch eigenlijk al een eerste klas zitplaats.
Een eigen treinquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan als je een kaartje koopt voor de 1e klasse?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |