KOmt omdat je er als een hoer uitziet, dar houden due conducteurs wel van, wacht maar tot je een vrouwelijke conducteur krijgt, hoewel ik vrees dat die allemaal pot zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:18 schreef Qwea het volgende:
Wehehehe, nooit last van. Zit zovaak 1ste klas als alles in de 2de klas vol is. Nooit iemand over gehoord
Maar toen reden de treinen tenminste op tijdquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:00 schreef immortalsean het volgende:
niet zeuren, in '43 stonden ze ook allemaal...
Definieer 'staanplaatsen' dan eens... Bedoel je de gangen tussen de banken links en rechts in? Daar waar iedereen over elkaar valt als de trein remt? En waar iedereen gebruik van moet maken bij het in- en uitstappen? Vind ik niet echt staanplaatsenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat klopt, maar zolang er staanplaatsen zijn moeten die eerst bezet worden.
Inderdaad. Daarbij is er niet zo heel veel speciaal aan de 1e klas. Kijk in een vliegtuig is het wat anders, maar in een trein is het allemaal even bagger. Alleen andere kleuren stoelen. Nou jeej!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:12 schreef longinus het volgende:
Discriminazie, we horen allemaal standaars 1e klas te kunnen zitten.
Wat ben jij gewelddadig vandaag.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:22 schreef Juicyhil het volgende:
@TS, spring anders voor die trein. Dat is toch beter voor jou en je omgeving.
Het klasse- en tariefsysteem moet overhoop gehaald worden.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:15 schreef IQM het volgende:
Eerste klas zouden ze moeten afschaffen. Compleet achterhaald.
Ja, gas happen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:36 schreef Crytique het volgende:
Laat de trein links liggen en ga lekker met de auto
Waar de fuck slaat dat nou weer op?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:21 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
KOmt omdat je er als een hoer uitziet, dar houden due conducteurs wel van, wacht maar tot je een vrouwelijke conducteur krijgt, hoewel ik vrees dat die allemaal pot zijn.
Idd, die conducteurs zullen (hoop ik) toch wel een beetje reëel zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:20 schreef BobbyB het volgende:
Ach, TS is gewoon een kneus.Denk dat er wel meer achter zit dat ie uit de 1e klas is getrapt.
Die conducteur was 'reëel'.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:23 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Idd, die conducteurs zullen (hoop ik) toch wel een beetje reëel zijn.
Bron: NS.nlquote:Eerste klas reizen als er in de tweede klas geen zitplaats is
U mag met een tweede klas vervoerbewijs niet eerste klas reizen. Ook niet als er in de tweede klas geen zitplaats is. Als u in het bezit bent van een geldig vervoerbewijs voor de tweede klas dan kunt u bij een Servicebalie, Kaartautomaat met aanraakscherm, Wizzl en NS-verkooppunt wel een Overgangsbewijs kopen voor het traject dat u eerste klas wilt reizen.
quote:
Rihannaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:18 schreef donpsp het volgende:
Wat zeggen de 'regels' van de NS eigenlijk? Als je eersteklas zit met bijvoorbeeld een OV-studentenkaart of een kaartje voor 2de klas. Krijg je dan een boete, of wordt je dan alleen maar weggestuurd naar de 2de klas?
Ja hoor, jij hebt een speciale gave waarmee je dat kunt vaststellen. Wat ikz eg is gebeurd, dus hou je smoel dicht.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:20 schreef BobbyB het volgende:
Ach, TS is gewoon een kneus.Denk dat er wel meer achter zit dat ie uit de 1e klas is getrapt.
Nou, zoals jij hier reageert kom je over als een agressief mannetje. Zo ook weer deze post en je post richting Qwea die nergens op slaat. Naar aanleiding daarvan kan ik rustig vaststellen dat er wel meer is gebeurt waardoor je eruit geschopt bent met zo'n agressieve houding.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ja hoor, jij hebt een speciale gave waarmee je dat kunt vaststellen. Wat ikz eg is gebeurd, dus hou je smoel dicht.
Als zij triomfantelijkquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, zoals jij hier reageert kom je over als een agressief mannetje. Zo ook weer deze post en je post richting Qwea die nergens op slaat. Naar aanleiding daarvan kan ik rustig vaststellen dat er wel meer is gebeurt waardoor je eruit geschopt bent met zo'n agressieve houding.
Bij nader inzien mag je doen wat Juicyhil zegt.
verkondigt, dan trek IK de conclusie dat zeer als een slet met zaadvragende ogen uit moet zien en daarom met rust gelaten wordt.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:18 schreef Qwea het volgende:
Wehehehe, nooit last van. Zit zovaak 1ste klas als alles in de 2de klas vol is. Nooit iemand over gehoord
Het zou ook komen omdat zij niet anderen begint uit te schelden als ze haar ergens op aanspreken. Daarbij ligt het ook aan de conducteur. De een is soepel, de ander niet. Net als bij agenten.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:07 schreef BB_Koning het volgende:
verkondigt, dan trek IK de conclusie dat zeer als een slet met zaadvragende ogen uit moet zien en daarom met rust gelaten wordt.
Officieel zal je dan vast moeten gaan staan in de 1e klas terwijl de stoel waar je naast staat leeg is, maar iedereen gaat dan gewoon zitten natuurlijkquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:38 schreef Deliah het volgende:
Als de tweede klas zo vol is dat er niemand meer bij kan staan, zou je dan wel in de eerste klas mogen staan/ zitten?
tsja, het is maar wat je "er niet dik voor te betalen" noemtquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:14 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Die hoefden er niet dik voor te betalen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |