dat bedrag vind ik fors hoog, zeker gezien dat ze bij nedgame de spellen gemiddeld voor de helft van jouw prijs nieuw verkopen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:08 schreef sharkysharky het volgende:
@kongside: deal, stuur maar een mail
@spook: mario sunshine is zeer waarschijnlijk al weg. paper mario mag je voor die 35 incl. hebben. stuur maar een mail.
@blessed: wil het liefst alles in een keer weg doen. 160 euro voor alles van de Dreamcast. zijn trouwens 4 VMUsen zonder stuurtje, die is al weg
@grim: lijkt mij een prima prijs, alleen hoe wil je dat met het verzenden doen? stuur even een mail hierover.
Ik zie daar alleen Crazy Taxi en Virtua Tennis (1) staan, maar goed...quote:Op maandag 11 augustus 2008 08:32 schreef blessed19 het volgende:
[..]
dat bedrag vind ik fors hoog, zeker gezien dat ze bij nedgame de spellen gemiddeld voor de helft van jouw prijs nieuw verkopen.
kan je misschien lager gaan met die prijs?
Het kan dat misschien niet alles op internet staat, maar hier in apeldoorn hebben ze wel een mooie collectie games a 7/8 euro de stuk.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:45 schreef sharkysharky het volgende:
[..]
Ik zie daar alleen Crazy Taxi en Virtua Tennis (1) staan, maar goed...
Voor een Dreamcast (boxed) met 2 controllers en 4 VMUs (allen origineel) en 9 spellen vind ik dit wel redelijk eigenlijk.
150 euro excl, lager niet..
Tja, als je ze daar allemaal al kon halen, doe je dat toch gewoonquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:29 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Het kan dat misschien niet alles op internet staat, maar hier in apeldoorn hebben ze wel een mooie collectie games a 7/8 euro de stuk.
succes met de verkoop!
ze hebben daar de console niet.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:00 schreef sharkysharky het volgende:
[..]
Tja, als je ze daar allemaal al kon halen, doe je dat toch gewoon![]()
De Gameboy Advance Player is inmiddels weg, als ook Tony Hawk's Pro Skater 4
En dat maakt mijn deal (150 euro) voor de games met alle hardware en accesoires toch weer aantrekkelijk, niet?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:05 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ze hebben daar de console niet.vandaar.
er zitten maar 2 controllers bij, he? en wat zijn die andere dingen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:16 schreef sharkysharky het volgende:
[..]
En dat maakt mijn deal (150 euro) voor de games met alle hardware en accesoires toch weer aantrekkelijk, niet?
VMU: Virtual Memory Unitquote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:53 schreef blessed19 het volgende:
[..]
er zitten maar 2 controllers bij, he? en wat zijn die andere dingen?
ow, die dingen! nouja... ik zal vandaag es kijken bij nedgame hoeveel ze vragen voor een controller. echter, ik denk stelling dat een kale dreamcast (wel met adaptor, 1 controller, enz.) 60 euro mag opleveren.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:14 schreef sharkysharky het volgende:
[..]
VMU: Virtual Memory Unit
[ afbeelding ]
Geheugenkaarten die in de controllers gaan; maar tevens beschikken over een mini-schermpje en zelfs als mini-spelcomputers gebruikt kunnen worden.
Ik heb ze zelfs in allerlei kleurtjes
Volgens hun site zijn controllers nieuw 20 euro bij hun.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:07 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ow, die dingen! nouja... ik zal vandaag es kijken bij nedgame hoeveel ze vragen voor een controller. echter, ik denk stelling dat een kale dreamcast (wel met adaptor, 1 controller, enz.) 60 euro mag opleveren.
Aan de andere kant ben ik ook nog eens op zoek naar een goed 2.1 setje voor mijn laptop/geluidshok. het ligt er ook natuurlijk aan hoeveel dat zal gaan kosten.
maar die prijs is voor een reguliere klant.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:43 schreef sharkysharky het volgende:
[..]
Volgens hun site zijn controllers nieuw 20 euro bij hun.
VMUs hebben ze alleen tweedehands nog liggen.
Ik heb een normale witte VMU liggen, en daarnaast drie in verschillende kleuren.
deal, stuur maar even een mailtjequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |