Voor de staat waarin mijn exemplar verkeert, vind ik mijn prijs schappelijk genoegquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:33 schreef Lindytje het volgende:
Hmm... ik doe nog een tegenbod...
20 incl. ?
quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:29 schreef sharkysharky het volgende:
Ik zie hem nergens voor 15 euro staan, alleen voor 20 euro.
Deal, stuur maar een mailtje.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:24 schreef Laurens. het volgende:
New Super Mario Bros + Zelda Phantom Hourglass --> 42 inclusief.
Bedankt voor je feedback!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:39 schreef Hekates het volgende:
De spellen zijn binnen!
Voor alle ongelovige thomassen in dit topic, ze zijn echt in prima staat. Ik weet niet wat jullie verwachten bij prima staat, maar ik vind het prima, de doosjes zijn heel. Zelfs het ene kartonnen doosje is nauwelijks gebreukt. Ooit heeft er op tenminste 1 doosje een prijskaartje geplakt gezeten, maar dat is er stukken netter vanaf gehaald dan ik het zelf gekund had.
De boekjes zitten er bij, wederom geen kreukels ofzo. En de cd's zien er uit zoals je mag verwachten van een gespeeld spel. Zeer zeer lichte beschadegingen/stofjes , maar geen krassen ofzo.
TS: Bedankt. Prima communicatie, en snel opgestuurd. Alleen jammer dat er wat onduidelijkheid ontstaan was doordat je alles ook nog op andere fora te koop aanbied. Gelukkig zijn we er uit gekomen.
Ik heb PES1 en PES3.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:16 schreef Frankie79 het volgende:
Pro Evolution soccer voor de PS2, welke versie is dit?
Ik heb ze allebei nog liggenquote:Op maandag 4 augustus 2008 09:49 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb wel interesse in Super Mario Bros. 3 voor de GBA trouwens (en voor de Minish Cap, maar dan moet ik even kijken hoe ik uitkom met mijn geld).
Yep, die heb ik nog te koop liggen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:53 schreef Kriegel het volgende:
Zijn Super Mario World, Yoshi's Island en Superstar Saga nog te koop?
Maak er 45 incl. van en we hebben meteen een deal.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:43 schreef xTDRx het volgende:
Paper mario en Mario sunshine 40 geboden
Checkquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:58 schreef Anthraxx het volgende:
PM je rekening nummer maar. Ik wil iig Mario Bros 3 voor de GBA, maar ik PM vanavond wel de exacte deal. Wat is de prijs voor Mario Bros 3? En wat voor Mario Bros 3 en Zelda: The Minish Cap?
Gedaan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:09 schreef sharkysharky het volgende:
[..]
Yep, die heb ik nog te koop liggen.
Voor 50 euro incl. zijn ze alledrie voor jou.
Mail maar als je akkoord gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |