Op diepzinnige reacties zit niemand te wachten.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:47 schreef Jannekje7 het volgende:
En ik wist wel dat ik niks had moeten zeggen... mannen kunnen altijd zo diepzinnig reageren op dat soort mededelingen... (hihi)
Links? Of het is Annemieke, of Domiens vriendinnetje.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
hier links denk ik Janne
Hmm, ik miste de helft omdat m'n telefoon ging... Minigig met GEM dus?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:47 schreef Sirolf het volgende:
Hee, alweer een Minigig met GEM? De vorige keer was ik erbij (was nog met Rinse als producer).
http://edit.veronica.nl/bitches/de_bitches/maricha_kroeske/quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:46 schreef Jannekje7 het volgende:
Nee, da's annemiek muis!
Ik heb echt geen idee... Fotootje Maricha?
wie komt er nou zelf mee , met die suggestieve opmerkingen, dat doe je ook alleen maar om te teasenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:47 schreef Jannekje7 het volgende:
En ik wist wel dat ik niks had moeten zeggen... mannen kunnen altijd zo diepzinnig reageren op dat soort mededelingen... (hihi)
En daarna een rood hoofdquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:49 schreef muisje-eliza het volgende:
domiens vriendinnetje had iets paarsigs aan
aha! dat is dus Maricha.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:49 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
http://edit.veronica.nl/bitches/de_bitches/maricha_kroeske/
Oké, ik geef toe, ik ben aandachtsgeilquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wie komt er nou zelf mee , met die suggestieve opmerkingen, dat doe je ook alleen maar om te teasen
[sarcasme]We hebben haar namelijk ook nog nooit gehoord op de radio, gezien via de webcam, en ze logt hier ook nooit in, dus ik dacht, laten we even een linkje posten [/sarcasme]quote:
dat was dan ook het enige toffe aan de plaatquote:
quote:
Precies. Dat nummer van de Boogie Pimps komt uit 2003, da's slechts 5 jaar terug. En Jefferson Airplane is idd lang, lang geleden...quote:
nou, was paars.....quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:41 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Blond haar en oranje/rood shirtje onder je jasje?
2003 alweerquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Precies. Dat nummer van de Boogie Pimps komt uit 2003, da's slechts 5 jaar terug. En Jefferson Airplane is idd lang, lang geleden...
Nou heb ik al tijden het *poing* mail geluidje als mail notification, maar wanneer het mailtje ook van Maricha zelf is geeft dat toch ineens een heel ander gevoel...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:46 schreef Jannekje7 het volgende:
Nee, da's annemiek muis!
Ik heb echt geen idee... Fotootje Maricha?
't was ook een enorm leuke gezellige avondquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:06 schreef muisje-eliza het volgende:
wat n leuke foto
quote:
Hoi Roelquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:08 schreef TheVulture het volgende:
Waarom vraagt iemand trouwens in godsnaam voor de 321.450e keer Amy MacDonald aan
En waarom wordt die plaat nog steeds gedraaid in een request-uur
Ik kijk ook niet, ik word alleen al horendol van het aanprijzen ervanquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken hoor, zit een zapknop op je tv
Omdat niet iedereen de hele dag naar 3FM aan het luisteren is. Sommigen luisteren alleen naar MetMichiel, horen die plaat daardoor niet zo vaak als jij en ik en vragen hem daarom aan.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:08 schreef TheVulture het volgende:
Waarom vraagt iemand trouwens in godsnaam voor de 321.450e keer Amy MacDonald aan
En waarom wordt die plaat nog steeds gedraaid in een request-uur
quote:
Ik luister ook pas vanaf 19.00 uur maar deze plaat kan ik echt niet meer horen ondertussen... te vaak gehoord....quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:10 schreef Broekie het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen de hele dag naar 3FM aan het luisteren is. Sommigen luisteren alleen naar MetMichiel, horen die plaat daardoor niet zo vaak als jij en ik en vragen hem daarom aan.
Kunnen we ons hier nou eindelijk eens een keer over heen zetten? Dank.
Ze heeft ook onlangs in de Revu gestaan trouwens, maar 'k weet niet of ik dat hier nou nog zo hard moet roepenquote:
Liggend op een motorkap geloof ikquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:11 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ze heeft ook onlangs in de Revu gestaan trouwens, maar 'k weet niet of ik dat hier nou nog zo hard moet roepen.
En ik sluit mij aan bij Broekie, dat die plaat nu zovaak voorbij is gekomen weten we nu welquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar zeggen: Deze kennen we nu onderhand wel
Waarom niet michiel heeft er een logje over geschrevenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:11 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ze heeft ook onlangs in de Revu gestaan trouwens, maar 'k weet niet of ik dat hier nou nog zo hard moet roepen.
Wel met een geweldig stoere foto overigens!
ik zag al een en ander voorbij komenquote:
Nou hij stond middenin de Nieuwe Revu! Dus een groot deel van Nederland heeft de foto gezien! Daar mag je best wel over beginnen, Broekiequote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waarom niet michiel heeft er een logje over geschreven
[ afbeelding ]
Je was gewoon een Centerfold Babe, inclusief het nietje door je buik!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:20 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nou hij stond middenin de Nieuwe Revu! Dus een groot deel van Nederland heeft de foto gezien! Daar mag je best wel over beginnen, Broekie
nope, die heb ik niet!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
Maricha heb je nog wat leuke fotos ergens van je zelf staan die we 1 topicje mogen gebruiken
Centerfold? Dictator.. youre such a dictator, ook een leuke plaat!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:21 schreef Broekie het volgende:
[..]
Je was gewoon een Centerfold Babe, inclusief het nietje door je buik!
Rachel Nichols.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:28 schreef Jannekje7 het volgende:
Dámn, dat meiske van die nieuwe misdaadserie is móói!
Hoe heet de serie..? Ff kijken... "The Inside"
[ afbeelding ]
Heb ik ook regelmatig, gewoon door blijven bellenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:29 schreef borisz het volgende:
Maricha neemt niet op![]()
Morgen dan maar eens proberen voor de popquizz
Echt waar?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:29 schreef Broekie het volgende:
[..]
Rachel Nichols.
Nieuw is ie overigens niet, is uit 2005 en na één seizoen gecanceled. Sterker nog, in de US zijn 6 van de 13 afleveringen niet eens uitgezonden.
Ze is trouwens ook te zien in het laatste seizoen van Aliasquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:28 schreef Jannekje7 het volgende:
Dámn, dat meiske van die nieuwe misdaadserie is móói!
Hoe heet de serie..? Ff kijken... "The Inside"
[ afbeelding ]
Ik probeer vaak totdat de volgende plaat is begonnen, want dan wordt er vaak alweer teruggebeld naar iemandquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:31 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Heb ik ook regelmatig, gewoon door blijven bellen.
sorry!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:29 schreef borisz het volgende:
Maricha neemt niet op![]()
Morgen dan maar eens proberen voor de popquizz
Ik kom er wel eens door en zo af en toe probeer ik het voor de popquiz want daaraan wil ik ook eens meedoen. Tot nu toe kom ik dan zegmaar in de 'finale poule' en dan valt de pen van Maricha verkeerd waardoor een ander meedoetquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:35 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik kom er dus echt nooit door, bij geen enkel programma... zit te denken dat het mss aan mn telefoon ligt ofzo...
SMS komt wel aan gelukkig
Ja, rotpen!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik kom er wel eens door en zo af en toe probeer ik het voor de popquiz want daaraan wil ik ook eens meedoen. Tot nu toe kom ik dan zegmaar in de 'finale poule' en dan valt de pen van Maricha verkeerd waardoor een ander meedoet.
Heb je ooit wel eens iets geroepen over de telefoon (danwel on air danwel buiten de uitzending) waardoor je op de zwarte lijst terecht gekomen zou kunnen zijn dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:41 schreef Jannekje7 het volgende:
Ja, of ze hebben een pop-up bij mn nummer gezet: "STALKSTER!! niet bellen!!"
Ik blijf er bij dat het heel eerlijk gaat en dat zelfs de pen niet partijdig is. Het is ook niet elke keer dezelfde pen, daarvoor wordt de pen van Maricha te vaak gejatquote:
Hihi, het was maar een grapje hequote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:42 schreef Broekie het volgende:
[..]
Heb je ooit wel eens iets geroepen over de telefoon (danwel on air danwel buiten de uitzending) waardoor je op de zwarte lijst terecht gekomen zou kunnen zijn dan?
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:45 schreef borisz het volgende:
WT moet terug naar de tijd van Enter en Mother Earth
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |