En ik sluit mij aan bij Broekie, dat die plaat nu zovaak voorbij is gekomen weten we nu welquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar zeggen: Deze kennen we nu onderhand wel
Waarom niet michiel heeft er een logje over geschrevenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:11 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ze heeft ook onlangs in de Revu gestaan trouwens, maar 'k weet niet of ik dat hier nou nog zo hard moet roepen.
Wel met een geweldig stoere foto overigens!
ik zag al een en ander voorbij komenquote:
Nou hij stond middenin de Nieuwe Revu! Dus een groot deel van Nederland heeft de foto gezien! Daar mag je best wel over beginnen, Broekiequote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waarom niet michiel heeft er een logje over geschreven
[ afbeelding ]
Je was gewoon een Centerfold Babe, inclusief het nietje door je buik!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:20 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nou hij stond middenin de Nieuwe Revu! Dus een groot deel van Nederland heeft de foto gezien! Daar mag je best wel over beginnen, Broekie
nope, die heb ik niet!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
Maricha heb je nog wat leuke fotos ergens van je zelf staan die we 1 topicje mogen gebruiken
Centerfold? Dictator.. youre such a dictator, ook een leuke plaat!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:21 schreef Broekie het volgende:
[..]
Je was gewoon een Centerfold Babe, inclusief het nietje door je buik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |