Rachel Nichols.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:28 schreef Jannekje7 het volgende:
Dámn, dat meiske van die nieuwe misdaadserie is móói!
Hoe heet de serie..? Ff kijken... "The Inside"
[ afbeelding ]
Heb ik ook regelmatig, gewoon door blijven bellenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:29 schreef borisz het volgende:
Maricha neemt niet op![]()
Morgen dan maar eens proberen voor de popquizz
Echt waar?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:29 schreef Broekie het volgende:
[..]
Rachel Nichols.
Nieuw is ie overigens niet, is uit 2005 en na één seizoen gecanceled. Sterker nog, in de US zijn 6 van de 13 afleveringen niet eens uitgezonden.
Ze is trouwens ook te zien in het laatste seizoen van Aliasquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:28 schreef Jannekje7 het volgende:
Dámn, dat meiske van die nieuwe misdaadserie is móói!
Hoe heet de serie..? Ff kijken... "The Inside"
[ afbeelding ]
Ik probeer vaak totdat de volgende plaat is begonnen, want dan wordt er vaak alweer teruggebeld naar iemandquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:31 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Heb ik ook regelmatig, gewoon door blijven bellen.
sorry!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:29 schreef borisz het volgende:
Maricha neemt niet op![]()
Morgen dan maar eens proberen voor de popquizz
Ik kom er wel eens door en zo af en toe probeer ik het voor de popquiz want daaraan wil ik ook eens meedoen. Tot nu toe kom ik dan zegmaar in de 'finale poule' en dan valt de pen van Maricha verkeerd waardoor een ander meedoetquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:35 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik kom er dus echt nooit door, bij geen enkel programma... zit te denken dat het mss aan mn telefoon ligt ofzo...
SMS komt wel aan gelukkig
Ja, rotpen!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik kom er wel eens door en zo af en toe probeer ik het voor de popquiz want daaraan wil ik ook eens meedoen. Tot nu toe kom ik dan zegmaar in de 'finale poule' en dan valt de pen van Maricha verkeerd waardoor een ander meedoet.
Heb je ooit wel eens iets geroepen over de telefoon (danwel on air danwel buiten de uitzending) waardoor je op de zwarte lijst terecht gekomen zou kunnen zijn dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:41 schreef Jannekje7 het volgende:
Ja, of ze hebben een pop-up bij mn nummer gezet: "STALKSTER!! niet bellen!!"
Ik blijf er bij dat het heel eerlijk gaat en dat zelfs de pen niet partijdig is. Het is ook niet elke keer dezelfde pen, daarvoor wordt de pen van Maricha te vaak gejatquote:
Hihi, het was maar een grapje hequote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:42 schreef Broekie het volgende:
[..]
Heb je ooit wel eens iets geroepen over de telefoon (danwel on air danwel buiten de uitzending) waardoor je op de zwarte lijst terecht gekomen zou kunnen zijn dan?
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:45 schreef borisz het volgende:
WT moet terug naar de tijd van Enter en Mother Earth
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |