Open er maar een topic over als je er echt niet tegen kan.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:01 schreef mooiboi89 het volgende:
Klacht 1, klacht 2 subklacht etc etc, stop ermee!!!!
Die NL talige versie vind ik ook best te pruimenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:21 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Die van Kid Rock is best te doen
Alleen die NL talige versie is om te kotsen zo slecht
Eensch.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:21 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Die van Kid Rock is best te doen
Alleen die NL talige versie is om te kotsen zo slecht
Aldus de man die de hele dag op een zuur kantoor zit. Kan je toch beter zo'n knaller opnemen lijkt mequote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:18 schreef xpompompomx het volgende:
Vreselijk ongeinspireerd en gejat liedje van een D rocksterretje die zo weer hoopt z'n gare carriere weer op de rails te zetten.
Ga je toch ergens anders wonen waar geen Nederlanders zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:00 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Oké er word wel vaker wat muziek gejat maar dit...
Een of andere d-rockster die een oude klassieker (best vermakelijk nummer maar niet mijn smaak) met onzin teksten volgooid verder er helemaal niks aan verandert.
En dan gaan die domme Nederlandse kuddedierenr er ook nog een top 40 hit van maken...![]()
Klacht 1 : Kid rock
Klacht 2: Nederlanders
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Ga je toch ergens anders wonen waar geen Nederlanders zijn.
Eensch! Te triest voor worden deze muziek!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:18 schreef xpompompomx het volgende:
Vreselijk ongeinspireerd en gejat liedje van een D rocksterretje die zo weer hoopt z'n gare carriere weer op de rails te zetten.
quote:
Verdomd.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:34 schreef Joppe het volgende:
Niet alleen Sweet Home Alabama, het nummer sampled ook Warren Zevon's Werewolves of London
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:12 schreef reetveter het volgende:
Wel mooi nummer ja
quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:21 schreef RSie het volgende:
topnummer!
heerlijk met dakkie open in de auto, volume hoog met het zonnetje laag!!
quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:23 schreef BobbyB het volgende:
Ik vind het wel een leuk nummer. En die Nederlandse versie is ook wel lachen.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:27 schreef lennartb.nl het volgende:
Leuk nummer, en zo gejat is ie niet. Plus het is een ode aan dat nummer dus boeie!
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:29 schreef Milou__ het volgende:
Ik vind het nummer ook wel relax..
quote:
Krijg de kankerquote:Op woensdag 23 juli 2008 01:23 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
Ga allen dood svp.
Ga in je polsen snijden ofzoquote:Op woensdag 23 juli 2008 01:52 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
![]()
Maar het is en blijft een kutlied![]()
Laat me raden, jij vindt het een leuk liedjequote:Op woensdag 23 juli 2008 01:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ga in je polsen snijden ofzoKutemo
Ja ik vind m wel oke klinken, dus?quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:57 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Laat me raden, jij vindt het een leuk liedje
quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:36 schreef CasB het volgende:
Kutnummer. Bij Kid Rock verwacht je stoere hardrock, maar helaas.
Inderdaad, vrij lekker nummerquote:
Dat is jouw mening, niet de mijne. En dat tegenwoordig alle muziek zo'n beetje bij elkaar wordt gejat hoef je mij, en de rest ook niet me dunkt, te vertellen. Dit topic gaat specifiek over Kid Rock en niet over die andere onzin.quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:14 schreef RSie het volgende:
dat mensen dit nummer al gejat vinden en er een Klaagtopic over maken zegt toch wel iets over de gemiddelde muziekkennis. Dit nummer is juist een Ode aan het origineel en er is een leuke draai aan gegeven.
tegenwoordig wordt er zo verschrikkelijk veel aan samples en muziek gejat dat het niet eens meer bij te houden is.
om zo maar ff wat redentere nummers erbij te halen:
Jason Mraz - Remedy
Madonna - Give it to me (gejatte samples o.a. Like I love you - Justin Timberlake, Kelis - trick me)
Estelle - nieuwe plaat, weet de titel zo 123 niet
Kate Ryan - Ella Ella + Voyage
Jeroen v/d Boom - alle nummers
Marco Borsato - Alle nummers
Rihanna - Do'nt stop the music
Krezip - Everybody's gotta learn sometimes
Ian Carey - keep on rising
Mika - zeer veel gejatte samples in zijn nummers
Sean Kingston - Beautiful girls
Dat zingen in Auburn, Michiganquote:
Ja dat vind ik ook een beetje apart van het nummerquote:
Eensquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:41 schreef Hukkie het volgende:
Vind die van Kid Rock best aardig klinken, maar het blijft toch een beetje heiligschennis.
ik moest lachenquote:Op woensdag 23 juli 2008 01:36 schreef CasB het volgende:
Kutnummer. Bij Kid Rock verwacht je stoere hardrock, maar helaas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |