abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60271161
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 15:55 schreef N.i.c.k het volgende:
Goed, 30 miljoen geinvesteerd. Misschien komt er nog een verdediger bij. Achter Oleguer staat van de Wiel, die een goede indruk op me heeft gemaakt.

Het is nooit echt door de media zo aangegeven, maar in feiten speelt Feijenoord financieel blufpoker. Afgelopen jaar met hun hoge investering zou je al kunnen bestempelen als een jaar erop of eronder. Dat beleid kent nog zijn uitlopers in dit jaar, met wederom behoorlijke aankopen. Ik ga er vanuit dat als het dit jaar niet wat resultaat oplevert het nog wel eens erg lastig gaat worden.
Ajax gaat het financieel wel beter voor de wind, toch is er nu fors in de buidel getast. Het is het laatste jaar dat we profiteren van Huntelaar, er staat flink wat meer kapitaal op het veld. Een direct oogstjaar hoeft het niet te zijn, maar kampioen worden lijkt me dit jaar bijna noodzakelijk. Ik zie niet in wanneer de kans daarop groter zou worden, en hoe de selectie nog versterkt zal moeten worden.
Daarbij zal het nodige afhangen van de ontwikkeling van Aissati, is Van Basten een talententrainer met zijn 'koude' persoonlijkheid. Kan Van Basten echt een verdediging neerzetten zoals bij Oranje ?

het zal een spannend en belangrijk jaartje worden.
Dit is wel het jaar van de waarheid ja
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  dinsdag 22 juli 2008 @ 16:01:59 #52
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_60271260
Geen Fruitschaal dit jaar, dus kampioen
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  dinsdag 22 juli 2008 @ 16:17:44 #53
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_60271687
Oleguer is een geweldige versterking. Heeft wel voornamelijk als rechtsback gespeeld maar zal in de Nederlandse competitie wel kunnen aarde. Kost misschien wat tijd maar hij zal qua spel toch de leider van de defensie worden. Selectie is nu toch wel behoorlijk in orde. Misschien nog 1 of 2 spelers verkopen en verhuren. Ben benieuwd naar het Amsterdam Tournament daar zal toch wel een leuk elftal staan.
#FreeHat
pi_60271727
quote:
Goed, 30 miljoen geinvesteerd. Misschien komt er nog een verdediger bij. Achter Oleguer staat van de Wiel, die een goede indruk op me heeft gemaakt.

Het is nooit echt door de media zo aangegeven, maar in feiten speelt Feijenoord financieel blufpoker. Afgelopen jaar met hun hoge investering zou je al kunnen bestempelen als een jaar erop of eronder. Dat beleid kent nog zijn uitlopers in dit jaar, met wederom behoorlijke aankopen. Ik ga er vanuit dat als het dit jaar niet wat resultaat oplevert het nog wel eens erg lastig gaat worden.
Ajax gaat het financieel wel beter voor de wind, toch is er nu fors in de buidel getast. Het is het laatste jaar dat we profiteren van Huntelaar, er staat flink wat meer kapitaal op het veld. Een direct oogstjaar hoeft het niet te zijn, maar kampioen worden lijkt me dit jaar bijna noodzakelijk. Ik zie niet in wanneer de kans daarop groter zou worden, en hoe de selectie nog versterkt zal moeten worden.
Daarbij zal het nodige afhangen van de ontwikkeling van Aissati, is Van Basten een talententrainer met zijn 'koude' persoonlijkheid. Kan Van Basten echt een verdediging neerzetten zoals bij Oranje ?

Ik ben het met je eens. Dit is HET jaar van de waarheid. Vier jaar achtereen geen kampioen geworden, drie jaar achtereen geen Champions League voetbal gehaald. De trainersstaf is geheel vernieuwd en barst van de Ajacieden, de bezem is door de selectie gehaald en we hebben niet de ballast van vroege Champions League-voorrondes. Er is geen enkel excuus meer.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 16:20:22 #55
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_60271756
quote:
Voor de ontwikkeling van Van der Wiel zou er eigenlijk geen verdediger meer bij moeten. Misschien een linksback of een linker centrale verdediger, maar die posities zijn ook al redelijk bezet.
quote:
Het bestaan van Feyenoord hangt af van de ontwikkeling van DeGuzman en Bruins op 't moment. Als die niet rond de 10 miljoen op gaan leveren, en Feyenoord haalt dit seizoen geen CL, dan wordt 't wel eens heel moeilijk om het hoofd boven water te houden daar.
quote:
Financieel hoef je niet kampioen te worden, als je maar CL haalt. Maar voor de supporters is het wel heel erg nodig om een keer een grote prijs te winnen. En met deze selectie, ook al zou Huntelaar vertrekken, moet dat gewoon kunnen.
quote:

Zolang we 1 keer meer scoren dan de tegenstander is er niet veel aan de hand. En met de opties die we aanvallend hebben, moeten we zelfs met de nodige tegengoals wel genoeg kunnen winnen om eindelijk eens kampioen te worden.
pi_60271797
Nou ja, HET jaar van de waarheid.. Dat valt ook wel weer mee toch.
Ajax hoort met haar begroting gewoon ieder jaar voor het kampioenschap te gaan.
Als Ajax komend seizoen geen kampioen wordt, dan is het volgend jaar weer het jaar van de waarheid.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60271802
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 16:20 schreef twi het volgende:

Zolang we 1 keer meer scoren dan de tegenstander is er niet veel aan de hand. En met de opties die we aanvallend hebben, moeten we zelfs met de nodige tegengoals wel genoeg kunnen winnen om eindelijk eens kampioen te worden.
Dat dacht ik twee competities terug ook
  dinsdag 22 juli 2008 @ 16:22:40 #58
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_60271818
quote:
Nummer elf is echter toch heel wat beter dan het rugnummer van een andere 10: Kenneth Perez. De Deen moet zich dit seizoen behelpen met ‘21’. ,,Dat is een niet erg hoopgevend nummer,’’ zei Perez daar zelf op.

Hij ziet de hernieuwde concurrentiestrijd met Aissati - de twee waren ook al rivalen in de ultra korte PSV-periode van Perez - met vertrouwen tegemoet, maar keek wel even vreemd op toen de beleidsbepalers in Amsterdam met Aissati op de proppen kwamen.

,,Ik dacht dat ze op zoek waren naar verdedigers,’’ aldus Perez. ,,Ajax beschikt nu over heel wat aanvallende middenvelders. Er is aanvallend in ieder geval veel mogelijk. Ik weet nog niet wat de trainer met mij wil. Dat zal de komende weken wel duidelijk worden. Ik richt me in ieder geval op de positie achter de spits, maar ik kan natuurlijk ook op links uit de voeten.’’

Bron: AD
Perez aub zo snel mogelijk weg, nu kan het nog. Prima voetballer maar ik zie weer een relletje aankomen.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 16:24:22 #59
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_60271861
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 16:21 schreef venomsnake het volgende:
Nou ja, HET jaar van de waarheid.. Dat valt ook wel weer mee toch.
Ajax hoort met haar begroting gewoon ieder jaar voor het kampioenschap te gaan.
Als Ajax komend seizoen geen kampioen wordt, dan is het volgend jaar weer het jaar van de waarheid.
Het wordt wel erg beschamend als we nu geen kampioen worden. Vorig jaar kon er nog als excuus gebruikt worden dat we een interim-coach hadden die er - na gelang de weken voorbij gingen - niet al te veel kaas van had gegeten.

Nu is er gewoon geen enkel excuus meer, ook al mocht de enige belangrijke speler die nog kan vertrekken weggaan.
  Moderator dinsdag 22 juli 2008 @ 16:25:00 #60
138438 crew  Pizzakoppo
pi_60271888
Idd Aissatti, de Jong, Perez graag in die volgorde!
pi_60271908
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 16:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Idd Aissatti, de Jong, Perez graag in die volgorde!
Van Der Heijden ook eventueel toch ook op die positie uit de voeten?
pi_60271923
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 16:22 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Perez aub zo snel mogelijk weg, nu kan het nog. Prima voetballer maar ik zie weer een relletje aankomen.
we zijn niet afhankelijk van Perez dus als hij gaat rellen dan kan die gelijk uit de selectie.

en jammer dat Oleguer binnen is. beetje de Theo Lucius van Barca... hopen op een wondertje.
pi_60271957
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 14:52 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Ik zie vi´s het wereldje al weer aankomen met:

"Ajax betaalt dus 3 miljoen voor Oleguer"
en
"Gelukkig, nu hoef ik tenmiste niet eerst naar Groningen."

en in het Wereldje:

• Ajax heeft nog nooit zo snel 2,25 miljoen bespaard.

Zo voorspelbaar ook
Paul de Bruijn
pi_60271969
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 16:24 schreef twi het volgende:

[..]

Nu is er gewoon geen enkel excuus meer, ook al mocht de enige belangrijke speler die nog kan vertrekken weggaan.
Ik ben het met je eens dat Ajax met de selectie die het nu heeft eigenlijk kampioen moet worden.
Al is het nog even afwachten wat PSV gaat doen op de transfermarkt.

Maar in de winterstop kan dat zo weer anders zijn.
Stel dat Madrid Suarez over wil nemen in de winterstop en dat Huntelaar naar United wil bijvoorbeeld..

Kan zo weer omslaan..
Nog los van eventuele blessures.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 22 juli 2008 @ 16:30:41 #65
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_60272040
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 16:26 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

we zijn niet afhankelijk van Perez dus als hij gaat rellen dan kan die gelijk uit de selectie.

en jammer dat Oleguer binnen is. beetje de Theo Lucius van Barca... hopen op een wondertje.
De Theo Lucius van Barca is gewoon een zeer goede kracht voor Ajax.
pi_60272065
Mooi dat Oleguer rond is!

Gezien de aankopen toch weer vertrouwen in t team, al heb ik dat elk jaar wel weer ! Nu moeten we gewoon kampioen, klaar.
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  dinsdag 22 juli 2008 @ 16:35:12 #67
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_60272141
Vorig jaar had ik totaal geen vertrouwen in het seizoen, geen binding met het team dat er stond... destijds was geloof ik Suarez de enige creatieve speler in het veld. Nu hebben we Sulejmani, Suarez, Aissati, misschien Cvitanich die iets kunnen forceren. Plus dat er wellicht nog eigen jeugd als Van der Heijden en De Jong doorbreekt.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 16:41:34 #68
52871 Blight
Supersized.
pi_60272292
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 16:31 schreef Roycoooooo het volgende:
Mooi dat Oleguer rond is!
Het is nog helemaal niet rond. Er is alleen een akkoord over de transfersom.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  dinsdag 22 juli 2008 @ 16:45:08 #69
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_60272396
Dus jullie worden kampioen?
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60272398
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 16:41 schreef Blight het volgende:

[..]

Het is nog helemaal niet rond. Er is alleen een akkoord over de transfersom.
Ga ervanuit dat t rond is. Als de clubs t eens zijn is t vaak tussen speler-club een principe kwestie (hoop ik)!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_60272421
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 16:30 schreef twi het volgende:

[..]

De Theo Lucius van Barca is gewoon een zeer goede kracht voor Ajax.
betwijfel het. een bepalende speler (defensieve leider bijv.) van Ajax hoort gewoon in de basis te staan bij een topclub. die spelers die eigenlijk veel te goed zijn voor de Eredivisie die moeten we hebben. niet eentje die er op z'n plek is.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 16:46:58 #72
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_60272452
Nog mensen die zaterdag naar Stam gaan kijken?
quote:
ZWOLLE - Wereldsterren als Ronaldo, Clarence Seedorf, Ruud van Nistelrooij, Hernan Crespo, Paolo Maldini, Ryan Giggs en Roy Keane zijn op 25 juli 2008 in Zwolle van de partij in de afscheidswedstrijd van Jaap Stam.
#FreeHat
  dinsdag 22 juli 2008 @ 16:51:20 #73
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60272566
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 16:45 schreef fuckbuddy het volgende:
PSV kampioen, wij tweede.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60272589
quote:
Uiteraard. Zoals altijd
pi_60272601
quote:
Kan je nu nog niks over zeggen. Maar als Oleguer komt en misschien nog 1 verdediger heb ik er wel veel vertrouwen in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')