abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 22 juli 2008 @ 15:18:31 #26
138438 crew  Pizzakoppo
pi_60270066
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 15:10 schreef navigator het volgende:
Aankopen vorig jaar: Kennedy, Rommedahl, Colin, Ursaiz, Heijblok, Delorge

Dit jaar: Cvitanich, Sulejmani, Aisatti, Oleguer

Is toch wel een heel ander rijtje, of niet

Ik ben positief, de schaal komt naar huis aankomend seizoen
Het mooie is dat vorig jaar de toppers zo´n beetje Hunterlaar, Suarez en Heitinga waren (Gabri eigenlijk ook wel). En nu (voor mijn gevoel) Suarez, Huntelaar, Sulejmani, Aissati, Lindgren en Vertonghen. Allemaal jongens met potentie en groeimogelijkheden. Daarnaast nog een hele trits spelers die jong zijn of nog niet kunnen worden beoordeeld.

Ik kijk zelf ook nog erg uit naar Martina en Cvitanich 2 jongens die toch wel veelbelovend zijn!
  dinsdag 22 juli 2008 @ 15:19:25 #27
18231 Mr_Rammstein
..Traumhaft..
pi_60270092
quote:
Ajax en FC Barcelona zijn tot een akkoord gekomen over een transfer van verdediger Oleguer Presas. Dat meldt de Catalaanse voetbalclub op hun website.

Ajax zou een bedrag van 3 miljoen euro willen neerleggen voor de 28-jarige speler, met een eventuele bonus van 2.250.000 euro.

De voetbalclub moet nog wel overeenstemming bereiken met Oleguer zelf. Hij komt sinds zes jaar uit voor FC Barcelona.
bron: AT5
Rammstein: Dortmund 2001, HMH 2001, Pinkpop 2002, Arnhem 2002, Dortmund 2004, Berlijn 2005
pi_60270110
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 15:17 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Rijkaard heeft hem bij Van Basten aangeraden, en je mag er toch wel vanuit gaan dat Rijkaard Ajax er ook beter op wil laten worden.
Cruijff heeft Roger aangeraden, dat zegt me allemaal niet zoveel.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_60270144
Ik hoop wel dat hij het goed gaat doen bij Ajax.. Ik ben absoluut fan van Oleguer, echt clubmens.
(en ik wil gewoon dat Barcelona die 2.2 mil vangt natuurlijk )
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60270149
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 15:13 schreef fuckbuddy het volgende:
@Navigator..

Sulejmani ?
Die heb ik er toch bijstaan
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  dinsdag 22 juli 2008 @ 15:22:51 #31
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60270175
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 15:17 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Die komt uit de Luque-rampenpot mochten we hem kwijt kunnen raken .
[..]
Helaas raken we die geblesseerde parasiet aan de straatstenen niet kwijt.

Hoe lang had Oleguer nog een contract eigenlijk?
pi_60270219
ziet er goed uit maar kheb me twijfels bij Oleguer maar ik gun hem de voordeel van de twijfel.
AFC AJAX
pi_60270264
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 15:18 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Het mooie is dat vorig jaar de toppers zo´n beetje Hunterlaar, Suarez en Heitinga waren (Gabri eigenlijk ook wel). En nu (voor mijn gevoel) Suarez, Huntelaar, Sulejmani, Aissati, Lindgren en Vertonghen. Allemaal jongens met potentie en groeimogelijkheden. Daarnaast nog een hele trits spelers die jong zijn of nog niet kunnen worden beoordeeld.

Ik kijk zelf ook nog erg uit naar Martina en Cvitanich 2 jongens die toch wel veelbelovend zijn!
Slijngard, Van der Heijden en Wormgoor kijk ik ook naar uit. Goeie zaak allemaal.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  dinsdag 22 juli 2008 @ 15:26:01 #34
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_60270266
Ik mag toch hopen dat 2,25 miljoen er nog bijkomt
Jawel, je keek.
pi_60270284
quote:
Heitinga maakt indruk bij Atlético als alleskunner

22/07/2008 11:50

Atlético Madrid is op trainingskamp in Mexico en verloor twee duels en speelde één keer gelijk. Een van de weinige spelers die telkens geprezen worden in de Spaanse pers, is John Heitinga.

De voormalige Ajacied werd door zijn Mexicaanse coach Javier Aguirre twee keer gebruikt als controlerende middenvelder en eenmaal als centrale verdediger. In alle gevallen liet de Nederlandse international een goede indruk achter. Tegen Tigres (2-2) maakte Heitinga zelfs een doelpunt.

'Ik ben blij dat ik mijn eerste goal heb gemaakt voor Atlético, maar dit is niet mijn echte werk. Ik hoef niet te scoren omdat ik verdediger ben en ik allereerst behoor te verdedigen', legt de nuchtere Rojiblanco uit op de website van zijn club.

Heitinga speelt het liefst centraal in de verdediging. 'El míster (de trainer) bepaalt waar ik speel, maar ik geef de voorkeur aan die van centrumverdediger boven die van back of middenvelder. Links of rechts centraal in de defensie maakt me niet uit.'

Atlético Madrid moet snel in vorm zien te geraken. De laatste voorronde van de Champions League is op 12 en 27 augustus. 'Dat we het hoofdtoernooi bereiken, is heel belangrijk voor ons, want de club deed al zo lang niet mee aan deze competitie', aldus Heitinga.
Een goed begin is het halve werk. Fantastisch voor hem dat het voor hem persoonlijk nu meteen zo lekker gaat.

Sjonnie
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  dinsdag 22 juli 2008 @ 15:33:41 #36
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_60270466
Oleguer is wel een aanwinst denk ik voor de verdediging maar of het een leider is?
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_60270492
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 15:22 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Helaas raken we die geblesseerde parasiet aan de straatstenen niet kwijt.

Hoe lang had Oleguer nog een contract eigenlijk?
Tot 2010
pi_60270495
Ajax gaat toch nog een verdediger halen? Of is de selectie nu rond?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60270508
Oleguer, tsja voetballend word het nooit iets, daar gaan nog wel fouten komen omdat Ajax natuurlijk vrij vroeg vast gezet word tegenwoordig.

Ben benieuwd.
pi_60270539
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 15:34 schreef venomsnake het volgende:
Misschien zei Blind volgens mij een tijd terug. Iets in de trant van "Er moet minimaal 1verdediger bij"

Maareh, is ie een beetje sterk? qua blessures dan he.
pi_60270544
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 15:34 schreef venomsnake het volgende:
Ze willen er nog een verdediger bij, of dat lukt is een tweede.
pi_60270569
Henrique was de gewenste tweede, of er nu nog 1 bij komt vraag ik me af.

Het zou zeker moeten btw.
pi_60270601
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 15:26 schreef Triptamine het volgende:
Heitinga speelt het liefst centraal in de verdediging.
'El míster (de trainer) bepaalt waar ik speel, maar ik geef de voorkeur aan die van centrumverdediger boven die van back of middenvelder. Links of rechts centraal in de defensie maakt me niet uit.'
Opmerkelijk, ik dacht dat het toch wel duidelijk was geworden de afgelopen jaren dat Heitinga het beste als verdedigende middenvelder functioneert.
pi_60270659
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 15:36 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Maareh, is ie een beetje sterk? qua blessures dan he.
Hij heeft wel eens een blessure, net als elke andere speler.
Maar ik kan me niet herinneren dat hij echt langdurig geblesseerd is geweest.
Het is geen Mitea.

Zit dus wel goed denk ik..
pi_60270710
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 15:40 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Hij heeft wel eens een blessure, net als elke andere speler.
Maar ik kan me niet herinneren dat hij echt langdurig geblesseerd is geweest.
Het is geen Mitea.

Zit dus wel goed denk ik..
Dan is het goed. We moeten een man hebben die er constant staat. Vermaelen is vrij kwetsbaar en van Vd Wiel kun je niet verwachten dat ie een goed seizoen draait.
pi_60270748

Haha, Perez
  dinsdag 22 juli 2008 @ 15:45:54 #47
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60270814
Onze held met baard .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_60271076
Welkom Oleguer als het doorgaat!
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_60271107
Goed, 30 miljoen geinvesteerd. Misschien komt er nog een verdediger bij. Achter Oleguer staat van de Wiel, die een goede indruk op me heeft gemaakt.

Het is nooit echt door de media zo aangegeven, maar in feiten speelt Feijenoord financieel blufpoker. Afgelopen jaar met hun hoge investering zou je al kunnen bestempelen als een jaar erop of eronder. Dat beleid kent nog zijn uitlopers in dit jaar, met wederom behoorlijke aankopen. Ik ga er vanuit dat als het dit jaar niet wat resultaat oplevert het nog wel eens erg lastig gaat worden.
Ajax gaat het financieel wel beter voor de wind, toch is er nu fors in de buidel getast. Het is het laatste jaar dat we profiteren van Huntelaar, er staat flink wat meer kapitaal op het veld. Een direct oogstjaar hoeft het niet te zijn, maar kampioen worden lijkt me dit jaar bijna noodzakelijk. Ik zie niet in wanneer de kans daarop groter zou worden, en hoe de selectie nog versterkt zal moeten worden.
Daarbij zal het nodige afhangen van de ontwikkeling van Aissati, is Van Basten een talententrainer met zijn 'koude' persoonlijkheid. Kan Van Basten echt een verdediging neerzetten zoals bij Oranje ?

het zal een spannend en belangrijk jaartje worden.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 15:56:07 #50
175985 Silaz
drie bier
pi_60271126
Cvitanich
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')