Ja dit zou baten! En ja je kan dat zo'n beetje onbeperkt eten. (aangenomen dat je er niet de hele pot mayonaise doorheen roert....)quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:53 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Mischien een domme vraag, maar als ik nou bij t avondeten de aardappelen/ rijst/ pasta weglaat en hiervoor in de plaats naast de "normale" groente rauwkost neem, zou dit baten? En kun je de rauwkost dan redelijk onbeperkt eten?
nope geen mayonaise of andere sausjes of dressings erover uiteraardquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:14 schreef conleche het volgende:
Ja dit zou baten! En ja je kan dat zo'n beetje onbeperkt eten. (aangenomen dat je er niet de hele pot mayonaise doorheen roert....)
Had ik kunnen doen. Maar nu zit alles al in de pan.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:10 schreef ColdFeet het volgende:
Bak je spinazie en alles mee in het ei? Of vul je een gebakken ei? Als je dat laatste doet, kun je toch gewoon twee verschillende maken?
Ik heb DIEP respect voor je! Cheesecake afslaan!quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb gisteren zelfgebakken cheesecake van een jarige collega afgeslagen.
Ja, ik ook wel. Ik ben namelijk principieel tegen het afslaan van zelfgebakken cheesecake uit slankheidsoverwegingenquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb DIEP respect voor je! Cheesecake afslaan!![]()
Dat je het dan nog op bent gaan eten!quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:01 schreef conleche het volgende:
Hier een kleine change of plans. Ipv bij de Japanner te zitten hing ik net boven de toiletpot. Vis van de Aldi niet helemaal goed gevallen. Weet niet of het daar aan lag hoor, want eigenlijk was ik tijdens het bakken al misselijk van de geur. Terwijl ik daar normaal geen last van heb.
Ja dat snap ik ook niet. Dat is waarschijnlijk de calvinist in mij die denkt dat je geen goeie vis weggooit. Nou ja en opeten is een groot woord hoor, ik heb er 3 happen van genomen en toen wast al mis.quote:
Nee hoor, dat dacht ik ookquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:11 schreef Greys het volgende:
Oh jakkie Co!
Het zal dan niet door slecht eten komen denk ik, als je tijdens het bereiden er van al niet lekker werd.
Wel goed voor de lijn! Slecht grapje, sorry![]()
Ik ben een beetje het alles-of-niets-type. Als ik mezelf dat toesta, dan ben ik geneigd om meer te gaan smokkelen (SHE heeft gelijk, ik heb het smokkelgenquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel. Ik ben namelijk principieel tegen het afslaan van zelfgebakken cheesecake uit slankheidsoverwegingen![]()
Ik heb wat door mijn rucola gedaan, met een dressing van olie, balsamico, citroensap, peper en een beetje zoetstof.quote:Wat ga je nu met de huttenkase doen, Isegrim?
Was een korte vluchtquote:Op woensdag 23 juli 2008 07:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet echt verstandig, om in een vliegtuig niets te drinken.Zeker als het een langere vlucht is.
Had je dat niet eerder kunnen zeggen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:00 schreef SHE het volgende:
en wat er ook gebeurt, cheesecake sla je niet af. Is een Dudok appeltaart thingie.
Zeg, heb je het over mij ofzoquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:00 schreef SHE het volgende:
Nog even over dat slaap verhaal; het is echt waar...niet alleen is je verbranding hoger als je slaapt, maar tevens betekent meer slaap, minder tijd om te eten
Slapen is echt een fantastische methodiek om af te vallen en ook de reden waarom sommige mensen dunner terugkomen van vakantie...die liggen eindeloos te maffen in de zon. Woeiii verbranding en woooeeeei minder tijd om vol te proppen.
Morgen ga ik een groente en fruit-dag inlassen; ik moet echt even herladen.
en wat er ook gebeurt, cheesecake sla je niet af. Is een Dudok appeltaart thingie.
Dat is niet waar, althans, je stofwisseling is niet sneller, maar je verbrandt wel degelijk meer vetten ; je verbrand de hele dag door vet, of je nu slaapt, ligt, rent of hoepelt.quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Tijdens het slapen gaat je verbranding sneller? Je zou toch denken dat het tegenovergestelde waar was.
Nl. dat je metabolisme in rust juist traag is. Je hartslag is laag, je beweegt niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |