abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60300537
Vriendlief hoeft niets wat ook maar in de verste verte met kaas te maken heeft.
pi_60300575
Bak je spinazie en alles mee in het ei? Of vul je een gebakken ei? Als je dat laatste doet, kun je toch gewoon twee verschillende maken?
pi_60300688
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 17:53 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Mischien een domme vraag , maar als ik nou bij t avondeten de aardappelen/ rijst/ pasta weglaat en hiervoor in de plaats naast de "normale" groente rauwkost neem, zou dit baten? En kun je de rauwkost dan redelijk onbeperkt eten?
Ja dit zou baten! En ja je kan dat zo'n beetje onbeperkt eten. (aangenomen dat je er niet de hele pot mayonaise doorheen roert....)

Lijstje:

O: gekookt eitje
kalkoenkerriesalade (nog steeds van dat gebraad )
plakje ham

L: stuk gehaktbrood, paprika-rauwkost, mosterd mayo

T: 2x wasa cracker met eiersalade
T: wodka met handje amandelen (ze zijn nog steeds lekker, was bang dat ze in de pot weer zacht zouden
worden, maar nee!)

D: Japans eten staat op losse schroeven Vriendin belde net dat het megadruk was op d'r werk en dat ze niet wist of ze het ging redden. En ik had me zo op die sushi's ingesteld!! Als het niet doorgaat, ga ik die visgourmetschotel van de Aldi proberen....
pi_60300958
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 18:14 schreef conleche het volgende:
Ja dit zou baten! En ja je kan dat zo'n beetje onbeperkt eten. (aangenomen dat je er niet de hele pot mayonaise doorheen roert....)
nope geen mayonaise of andere sausjes of dressings erover uiteraard

oke dan ga ik dat komende tijd eens proberen, kijken of ik er zo iets meer vaart achter kan zetten
pi_60301195
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 18:10 schreef ColdFeet het volgende:
Bak je spinazie en alles mee in het ei? Of vul je een gebakken ei? Als je dat laatste doet, kun je toch gewoon twee verschillende maken?
Had ik kunnen doen. Maar nu zit alles al in de pan.
pi_60301405
Ze stoppen echt in véél dingen suiker, en dan verstoppen ze het ook nog. Ik heb voor mijn lief kipspiesjes gekocht en ik las even de ingrediënten om te kijken of ik er ook eentje van zou kunnen nemen. Er zit 'dextrose' in. Dat is dus gewoon suiker, dat wist ik niet.
pi_60301965
Inderdaad, da's zetmeel. Het zit bijv. ook in hamburgers, en lunchvleeswaren.
Heel moeilijk te vermijden.
Ik heb braaf tilapia uit de oven gegeten met een bak rauwkost.
Voor de rest bruine boterhammen met appelstroop en pindakaas. Ontbijt met yoghurt.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 23 juli 2008 @ 20:48:21 #158
163650 Greys
pi_60304472
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 17:48 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik heb gisteren zelfgebakken cheesecake van een jarige collega afgeslagen.
Ik heb DIEP respect voor je! Cheesecake afslaan!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60304773
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 20:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb DIEP respect voor je! Cheesecake afslaan!
Ja, ik ook wel. Ik ben namelijk principieel tegen het afslaan van zelfgebakken cheesecake uit slankheidsoverwegingen

Wat ga je nu met de huttenkase doen, Isegrim?

60 baantjes, zonder dat m'n knie pijn deed! Langzaam maar zeker gaat het beter, woei!
pi_60304907
Hier een kleine change of plans. Ipv bij de Japanner te zitten hing ik net boven de toiletpot. Vis van de Aldi niet helemaal goed gevallen. Weet niet of het daar aan lag hoor, want eigenlijk was ik tijdens het bakken al misselijk van de geur. Terwijl ik daar normaal geen last van heb.

Straks maar kijken of ik nog iets kleins binnenkrijg.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 23 juli 2008 @ 21:11:26 #161
163650 Greys
pi_60305167
Oh jakkie Co!
Het zal dan niet door slecht eten komen denk ik, als je tijdens het bereiden er van al niet lekker werd.
Wel goed voor de lijn! Slecht grapje, sorry

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 23 juli 2008 @ 21:13:37 #162
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60305221
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 21:01 schreef conleche het volgende:
Hier een kleine change of plans. Ipv bij de Japanner te zitten hing ik net boven de toiletpot. Vis van de Aldi niet helemaal goed gevallen. Weet niet of het daar aan lag hoor, want eigenlijk was ik tijdens het bakken al misselijk van de geur. Terwijl ik daar normaal geen last van heb.

Dat je het dan nog op bent gaan eten!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_60305795
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 21:13 schreef Vivi het volgende:

[..]

Dat je het dan nog op bent gaan eten!
Ja dat snap ik ook niet. Dat is waarschijnlijk de calvinist in mij die denkt dat je geen goeie vis weggooit. Nou ja en opeten is een groot woord hoor, ik heb er 3 happen van genomen en toen wast al mis.

Het is nu wel zo'n beetje over, ik zal al langzaam te denken waar ik dan nog wel zin in had nu. Het rare is dat dat iets droogs is. Dus als ik denk aan een biscuitje denk ik ja. (maar dat heb ik niet in huis) Denk ik aan gehaktbrood dan denk ik ieuw. Dat heb ik wel in huis. Ik denk dat het een crackertje wordt met appelstroop of zo.

Hoe ging jouw dag met de reepjes&soepjes??
pi_60305820
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 21:11 schreef Greys het volgende:
Oh jakkie Co!
Het zal dan niet door slecht eten komen denk ik, als je tijdens het bereiden er van al niet lekker werd.
Wel goed voor de lijn! Slecht grapje, sorry

Nee hoor, dat dacht ik ook
pi_60306101
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 20:57 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja, ik ook wel. Ik ben namelijk principieel tegen het afslaan van zelfgebakken cheesecake uit slankheidsoverwegingen
Ik ben een beetje het alles-of-niets-type. Als ik mezelf dat toesta, dan ben ik geneigd om meer te gaan smokkelen (SHE heeft gelijk, ik heb het smokkelgen ). Volgende week mag ik zondigen, dan ga ik met een fokker op stap in A'dam en gaan we ook uit eten.
quote:
Wat ga je nu met de huttenkase doen, Isegrim?
Ik heb wat door mijn rucola gedaan, met een dressing van olie, balsamico, citroensap, peper en een beetje zoetstof.
pi_60306129
Oh, en net 20 km gefietst, naar de paardjes en weer terug om even te checken hoe het met 't zere been van mijn verzorgpaard ging. Mijn manier van sporten.
pi_60308099
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 07:05 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Niet echt verstandig, om in een vliegtuig niets te drinken. Zeker als het een langere vlucht is.
Was een korte vlucht . Uurtje ofzo. Maar ik ben een krent, ik vertik het om 2 euro voor een lullig bekertje water te betalen. Heb wel voor we door douane gingen samen met broertje een anderhalve literfles opgedronken .

En mijn pc is weer eens kapot, dus ik ga weer wat minder posten . En mijn baantje is goed voor me, zie lijstje. Ik geloof alleen dat het nu een beetje hard gaat . Zal er wel aan liggen dat ik ongesteld ben ofzo? (altijd schuld aan ongesteldheid geven haha).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 23 juli 2008 @ 23:00:40 #168
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60308370
Hier ook ellende, dus wij eten pizza's. Wel met verse tonijn en rode ui

Arme CF: niet zwanger toch?

En mijn stelregel is altijd, if it stinks..it must be bad.

Nog even over dat slaap verhaal; het is echt waar...niet alleen is je verbranding hoger als je slaapt, maar tevens betekent meer slaap, minder tijd om te eten
Slapen is echt een fantastische methodiek om af te vallen en ook de reden waarom sommige mensen dunner terugkomen van vakantie...die liggen eindeloos te maffen in de zon. Woeiii verbranding en woooeeeei minder tijd om vol te proppen.

Morgen ga ik een groente en fruit-dag inlassen; ik moet echt even herladen.
en wat er ook gebeurt, cheesecake sla je niet af. Is een Dudok appeltaart thingie.
pi_60308564
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 23:00 schreef SHE het volgende:
en wat er ook gebeurt, cheesecake sla je niet af. Is een Dudok appeltaart thingie.
Had je dat niet eerder kunnen zeggen?

Nah, ik ben er niet eens zo'n enorme fan van, dus het kostte relatief weinig moeite.
pi_60308678
Nog even over dat drinken in het vliegtuigl. Over het algemeen moet je het drinken zelf weggooien. Je flesje mag je houden . Dus na de douane gewoon weer bijvullen of nieuwe kopen (tip: zorg voor genoeg wisselgeld voor de flesjesautomaat in landen waar je niet uit de kraan mag drinken )!
pi_60308693
Mijn vriend is een sadist. Hij staat aardbeien in chocolade te maken.
pi_60308772
Da's meer heul gemeen!
pi_60308779
Dat zeg ik. Een sadist.
  woensdag 23 juli 2008 @ 23:17:09 #174
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60308846
Als hij ze in pure chocolade doopt, dan is er geen probleem.
pi_60308907
Ik heb mijn avondsnack al gehad. Ik ga er gewoon niet aan beginnen. Hek, dam enzo. Ik ken mezelf.
pi_60308946
Oh, SHE, heb je dat suikervrije ijs nog gecheckt?
pi_60309197
Tijdens het slapen gaat je verbranding sneller? Je zou toch denken dat het tegenovergestelde waar was.
Nl. dat je metabolisme in rust juist traag is. Je hartslag is laag, je beweegt niet...
pi_60309215
Over slapen gesproken... Ik ga nu dus even slapend rijk slank worden!
pi_60309956
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 23:00 schreef SHE het volgende:

Nog even over dat slaap verhaal; het is echt waar...niet alleen is je verbranding hoger als je slaapt, maar tevens betekent meer slaap, minder tijd om te eten
Slapen is echt een fantastische methodiek om af te vallen en ook de reden waarom sommige mensen dunner terugkomen van vakantie...die liggen eindeloos te maffen in de zon. Woeiii verbranding en woooeeeei minder tijd om vol te proppen.

Morgen ga ik een groente en fruit-dag inlassen; ik moet echt even herladen.
Zeg, heb je het over mij ofzo ik ben een week weggeweest (zon zwembad Fuerteventura ), heb de dagen doorgebracht met slapen in de schaduw, lezen in de zon, zwemmen in de zon, eten in de schaduw en tussendoor nog eventjes een paar processies voor de heilige Carmen bekeken . En ben ... 1,5 kilo afgevallen! Zou het echt door 't slapen komen? Ik heb er namelijk echt schandalig lekker gegeten steeds. Maar, ik heb in de zon dus echt geen honger, drink alleen maar veel water en eet wat zoute dingetjes tussendoor, verder niets .

En, over die cheesecake, ik heb daar dus bij het fijnste restaurantje van Corralejo (daar eten alleen maar Fuerteventurezen dus dan zit 't wel goed) Tarta de Queso met Dulce de Leche eroverheen gehad. Als toetje na een heerlijke gegrilde vis die ik mocht uitzoeken uit de vangst die net binnen was gekomen . Ik ging haast dood, zo lekker was het . Met een lekkere shot honingrum erachteraan. En dan nog niet aankomen in de vakantie.. zou het dan echt door het slapen komen ?

Nou anyway, ik ben dus weer terug, lekker bruin, zit weer helemaal lekker in m'n scriptie en ga weer fijn gezond doen enzo. Maar voordat ik gezond ga doen moet eerst m'n heerlijke meegesmokkelde bonk geitenkaas van Fuerteventura op. En dan begin ik weer .
  donderdag 24 juli 2008 @ 00:10:35 #180
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60310163
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 23:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Tijdens het slapen gaat je verbranding sneller? Je zou toch denken dat het tegenovergestelde waar was.
Nl. dat je metabolisme in rust juist traag is. Je hartslag is laag, je beweegt niet...
Dat is niet waar, althans, je stofwisseling is niet sneller, maar je verbrandt wel degelijk meer vetten ; je verbrand de hele dag door vet, of je nu slaapt, ligt, rent of hoepelt.
Spieren gebruiken vet als brandstof als je ze niet gebruikt of bij lichte belasting. Bij zwaardere belasting worden ook koolhydraten verbruikt. Het kan zomaar zijn dat je als je een stuk in de dag slaapt, je meer vet verbrand dan wanneer je een half uurtje gaat hardlopen.

Hoe je het ook wendt of keert, maar de allerbeste manier om vet te verbranden, is slapen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')