Even iets minder jenever met perensap drinken, daarna Cossen doorlezen en gewoon even kijken wie wie wat toewenstequote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:44 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat Eric het groepje Huub-haters bedoelt, die nu lichtelijk opgewonden raken omdat Huub klappen heeft gekregen. Daar hopen zijn ze al een poosje bang voor.
Informatie vrijwel nihiel, maar de hijgerigheid spat er inderdaad vanaf hier.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:44 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat Eric het groepje Huub-haters bedoelt, die nu lichtelijk opgewonden raken omdat Huub klappen heeft gekregen. Daar hopen zijn ze al een poosje bang voor.
Hijgen en van je stoel afglijden als hij zijn site komt spammen is idd een stuk normaler.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:57 schreef Disana het volgende:
Informatie vrijwel nihiel, maar de hijgerigheid spat er inderdaad vanaf hier.
Dit soort speculaties waren natuurlijk ook te verwachten.... Dergelijke acties hebben naar mijn mening echter niets meer met 'fan' zijn te maken (net zoals Huub bepaalde 'aanhangers' heeft die vergaande en lelijke dingen hebben geflikt). De titel 'Hooligan' is dan nog eerder van toepassing op zulke rotte appels die er tussen zittenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Soms is het inderdaad beter om weg te lopen, als een groepje criminele dronken Brian-fans jou en je vriendin begint lastig te vallen.
Dat is jouw kromme perceptie. Sowieso een beetje raar om gezelligheid op een lijn te stellen met sensatiebelustheid over dit vermeende 'eigen schuld dikke bult'.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:02 schreef APK het volgende:
[..]
Hijgen en van je stoel afglijden als hij zijn site komt spammen is idd een stuk normaler.
-Hotelgasten storen tijdens hun nachtrust.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:02 schreef _-inge-_ het volgende:
Er zijn meer manieren om ruzie te krijgen....
Hij is zelf deze eigengeilreeks met deze titel begonnen, dus als er eindelijk commotie is kan er gespeculeerd gaan worden.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:04 schreef Disana het volgende:
Dat is jouw kromme perceptie. Sowieso een beetje raar om gezelligheid op een lijn te stellen met sensatiebelustheid over dit vermeende 'eigen schuld dikke bult'.
Of hijgen als iemand anders ergens een tikkie oplooptquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:02 schreef APK het volgende:
[..]
Hijgen en van je stoel afglijden als hij zijn site komt spammen is idd een stuk normaler.
Wie heeft er bezwaar? Suggestief weer hoor, wat is dat toch knáp van jequote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:09 schreef APK het volgende:
[..]
Hij is zelf deze eigengeilreeks met deze titel begonnen, dus als er eindelijk commotie is kan er gespeculeerd gaan worden.
En als het je niet bevalt dan ga je maar lekker kleuterige rollenspelletjes spelen in het SC-topic.
Echt hé, ongelooflijk hoe <heb er geen woorden voor> sommigen zijn hierquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Of hijgen als iemand anders ergens een tikkie oploopt
"Dinos is mijn held""Eindelijk dat k*nkerjong tegen de vlakte" enz enz
En dat was nog maar sparren
het was al in spanje gebeurdquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zo, ik ben weer thuis. Heb net even een kennis van Schiphol gehaald.
Wat me daar overkomen is...
Komt er één of andere dronken tuinkabouter op me af en een stank van drank uit z'n giegel, pfffff
Ik ging volgens hem niet goed genoeg aan de kant en begon te schelden en wilde me slaan. Dus heb hem maar één tikje op zijn oog gegeven. Raar mannetje was dat.
Ik niet, ik zie het als een direct gevolg van hoe hij zich heeft laten zien in DGK.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:12 schreef Disana het volgende:
Ik constateer een gebrek aan argumenten voor de plotselinge geilheid op geweld jegens Huub in dit en het media topic.
Dit is het Commotie om Huub Topic.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Komt er één of andere dronken tuinkabouter op me af en een stank van drank uit z'n giegel, pfffff
Ik ging volgens hem niet goed genoeg aan de kant en begon te schelden en wilde me slaan. Dus heb hem maar één tikje op zijn oog gegeven. Raar mannetje was dat.
Ik krijg toch meer de associatie met opgewonden hyena's die na de daad komen snuffelen en rukken.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ik niet, ik zie het als een direct gevolg van hoe hij zich heeft laten zien in DGK.
Dat gevoegd bij de verhalen over drank-, drugsmisbruik en geweld voor hij DGK inging en de manier waarop hij mensen lastig heeft gevallen na zijn verblijf in dat huis maken de speculaties mijns inziens gerechtvaardigd.
En dat bepaal jij?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Dit is het Commotie om Huub Topic.
Je persoonlijke sores kun je eventueel hier kwijt: [DGK #91] Waar we er vanavond weer klaar voor zitten!
Dat is jouw kromme autistische perceptie.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:26 schreef Disana het volgende:
Ik krijg toch meer de associatie met opgewonden hyena's die na de daad komen snuffelen en rukken.
Wou je zeggen dat je on-topic was? Het is gewoon een bullshit verhaal waar niemand hier wat aan heeft.quote:
Ach ja en Dik Trom is zo geweldig die moest zeker eerst naar achteren bellen of hij Huub mocht helpen!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vond het wel grappig, voor de tweede opmerking.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:32 schreef akveor het volgende:
Wou je zeggen dat je on-topic was? Het is gewoon een bullshit verhaal waar niemand hier wat aan heeft.
Dat jouw humor de mijne niet is was me allang duidelijk. Het doel leek me wel duidelijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:37 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig, voor de tweede opmerking.![]()
En er worden halve topics in deze reeks slap offtopic volgeluld, ga je over een grapje vallen.
Nietquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat jouw humor de mijne niet is was me allang duidelijk. Het doel leek me wel duidelijk.
Er gewoon niet meer op ingaan,ze zijn er gewoon op uit.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat jouw humor de mijne niet is was me allang duidelijk. Het doel leek me wel duidelijk.
Die kun je oploaden vanaf je pc als je je profiel gaat editen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:49 schreef fame.on.tour het volgende:
kan iemand vertellen hoe je een profielfoto plaatst?
Dat mannetje loopt maar te zuipen en geweld uit te lokken, en dat slijmspoor bespeurt 'snuffelende hyena`s'.quote:
Wot?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:09 schreef noekje het volgende:
Nou ja, zeg!
Huub heeft een blauw oog, Claire een bloedneus en hier vliegen ze elkaar in de haren. Echt!quote:
Dit bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat mannetje loopt maar te zuipen en geweld uit te lokken, en dat slijmspoor bespeurt 'snuffelende hyena`s'.![]()
![]()
![]()
Hoe groot kan een plaat voor iemands kop zijn, vraag ik me dan af.
Geen enkele zelfkritiek en maar sfeer bepalen en koningin van het DGK topic zijn.
Ongelovelijk.
Is toch een redelijke aanname?quote:
Meer dan redelijk, hij houdt het zelfs bij op z'n hyves wanneer hij weer flink ingenomen heeft. En dat is bijna dagelijks....quote:
Ach, dat doen wel meer mensen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Meer dan redelijk, hij houdt het zelfs bij op z'n hyves wanneer hij weer flink ingenomen heeft. En dat is bijna dagelijks....
Ach ja, er zijn er meer die wel een glaasje lusten maar omdat altijd als excuus te gebruiken. Feit blijft dat er ook gewoon sicko's op deze aardkloot rondlopen. Wie het weet, mag het zeggen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:52 schreef APK het volgende:
[..]
Is toch een redelijke aanname?
Wat vind jij trouwens van die pakken van Huub?
Ik bewaar die shit niet, maar zelfs op foto's in Griekenland had hij zo'n Turkenpak aan.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:57 schreef noekje het volgende:
Wat ik van zijn pakken vind? Doe es een pic.
Heb jij ook zo'n pak dan?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, alsof hij zo de kist in kan.....
Maar je bekijkt ze allemaal wel? Ik als first class groupie wist niet eens van het bestaan van foto's uit Griekenland af. Nou, ik zal eens googlen en kom hier later op terug.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:01 schreef APK het volgende:
[..]
Ik bewaar die shit niet, maar zelfs op foto's in Griekenland had hij zo'n Turkenpak aan.
Er is vast wel een behulpzame FOK!-er die het heeft.
Hoewel ik een vermoeden heb dat er alleen 'IK HAAT BRIANLESS' dingen bewaard worden.
Ha poezewoeske.....ik ben uit m'n pakken gegroeid. Maar ze laten mij eerst een week zes liggen, daarna zal d'r wel weer eentje passenquote:
Als die hard Huubhater moet ik natuurlijk wel op de hoogte blijven.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:05 schreef noekje het volgende:
Maar je bekijkt ze allemaal wel? Ik als first class groupie wist niet eens van het bestaan van foto's uit Griekenland af. Nou, ik zal eens googlen en kom hier later op terug.
T is maar waar je je mee bezig wil houdenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:08 schreef APK het volgende:
[..]
Als die hard Huubhater moet ik natuurlijk wel op de hoogte blijven.
Claire is een onwijs mooie vrouw, ik vond het een opvallende verschijning. Ze is in het echt nog veel mooier dan op tv.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:19 schreef noekje het volgende:
Geen pak te vinden! Ik zie wel veel shirtjes met af een toe een colbertje. Niet de meest mooie overigens.
Veel foto's van Claire ook. Mooi meiske!
Same same.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:19 schreef noekje het volgende:
Geen pak te vinden! Ik zie wel veel shirtjes met af een toe een colbertje. Niet de meest mooie overigens.
Mag ik een Ritalinpilletje van jou kopen?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:15 schreef mooiiiiii het volgende:
Huub ,jij bent begonnen ,natuurlijk zoals altijd ...ppffff .Nu nog even je haar rood verven ..Mensen met rood haar hebben het ook altijd gedaaan..tjonge jonge ,wat een gelul hier.
Welkom thuis Huub en ik zou me niet gaan verantwoorden ,het gaat iedereen geen reet aan wat er is gebeurd!
Bron?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:23 schreef sunny16947 het volgende:
Het was dus een rand-debiel. Maar er schijnen meer rand-debielen te zijn.
waar heb je claire gezien?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:36 schreef sunny16947 het volgende:
Heb dat ook eigenlijk nooit gezegd, maar Juud je hebt gelijk w.b. Claire. Vooral haar ogen vielen mij op. Heel bijzonder. Mooie meid.
Eigenlijk het zelfde voor Huub's pakken en/of colbertjes. In het echie zijn ze heel mooi. Op foto's en beeld gaan de details jammer genoeg verloren.
Ik zou doe m(r)ooooie niet vertrouwenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:18 schreef APK het volgende:
[..]
Mag ik een Ritalinpilletje van jou kopen?
Dat bedacht ik me ook netquote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:44 schreef APK het volgende:
Duurt wel een beetje lang om een geloofwaardig verhaaltje ik elkaar te draaien.
Normaal is Hij er als de kippen bij om hier 'nieuws' te posten.
Toen ik het bericht vanmiddag voor het eerst las, was mijn gedachte dat Huub degene was die Claire heeft geslagen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:42 schreef Desii het volgende:
en welke staatsmongool durft Clairetje een bloedneus te slaan
Ah, een vriend die een poging doet de schade te beperken.quote:
Wat ben jij een mafkees zeg, Huub heeft Claire helemaal niet geslagen en ook niet tijdens het EK. Dat je het durft te denken is al erg, laat staan dat je het ook nog eens hier post alsof het een vaststaand feit is....quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Toen ik het bericht vanmiddag voor het eerst las, was mijn gedachte dat Huub degene was die Claire heeft geslagen.
Omdat hij dat (ergens tijdens het EK) ook al eens gedaan heeft.
huub heeft claire zeker ook niet tegen de muur gegooid in de nacht voor hun huwelijkquote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:54 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wat ben jij een mafkees zeg, Huub heeft Claire helemaal niet geslagen en ook niet tijdens het EK. Dat je het durft te denken is al erg, laat staan dat je het ook nog eens hier post alsof het een vaststaand feit is....
daar ben ik niet zo zeker van, want iemand van FOK had het gezien (en iemand waarvan ik weet dat ze geen oproerposter is; maar zelfs een Huubfan) ...... maar die discussie is hier al lang geleden geweest.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:54 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wat ben jij een mafkees zeg, Huub heeft Claire helemaal niet geslagen en ook niet tijdens het EK. Dat je het durft te denken is al erg, laat staan dat je het ook nog eens hier post alsof het een vaststaand feit is....
daar is spuit 13 ook weer...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:04 schreef johan13 het volgende:
[..]
huub heeft claire zeker ook niet tegen de muur gegooid in de nacht voor hun huwelijk
Agressieve manier om met je vrouw om te gaan.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:04 schreef johan13 het volgende:
[..]
huub heeft claire zeker ook niet tegen de muur gegooid in de nacht voor hun huwelijk
Dat hoor je mij niet zeggen, dat ie haar daar geduwd heeft is duidelijk en ook verkeerd. Beetje oude koeien is dit wel hoor...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:04 schreef johan13 het volgende:
[..]
Ik geloof idd dat we allemaal wel weer in zijn voor ´Commotie met Huub', ipv 'Commotie over Huub'....quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:12 schreef Blondestoot het volgende:
Goh,je voelt de spanning hier hangen..is dat in afwachting van huub??
Maar jij bent dan ook een goed mens, fanvanheteersteuur.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
helemaal mee eens sunny, ik vind het echt harstikke kut voor Huub en Claire als het waar is, maar ik zou het ook kut vinden als er iets met Brian of Amanda zou gebeuren en daar was ik echt niet dol op hoor, maar
dit is gewoon....ja kut gewoon ...
![]()
![]()
ik heb hier bijna niet gepost de laatste tijd, voor mij is DGK gewoon over en klaar maar als Huub meeleest
Huub en Claire sterkte !
volgens mij zijn die twee nu gewoon in shock ofzo,, zou ik wel zijn hoor...
écht hé stelletje klootzakken lopen er toch rond
APK, Huub heeft al op zijn hyves geschreven dat ie vanavond naar Amsterdam is, en later op zijn blog een bericht zal posten. Dat wist de oplettende lezer ook al, aangezien hij dat voor zijn vakantie al heeft verteld dat ie daar vanavond naartoe ging.quote:
quote:helemaal mee eens sunny, ik vind het echt harstikke kut voor Huub en Claire als het waar is, maar ik zou het ook kut vinden als er iets met Brian of Amanda zou gebeuren en daar was ik echt niet dol op hoor, maar
dit is gewoon....ja kut gewoon ...
ik heb hier bijna niet gepost de laatste tijd, voor mij is DGK gewoon over en klaar maar als Huub meeleest
Huub en Claire sterkte !
volgens mij zijn die twee nu gewoon in shock ofzo,, zou ik wel zijn hoor...
écht hé stelletje klootzakken lopen er toch rond
En daar sluit ik me helemaal bij aanquote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:43 schreef Stali het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een goed mens, fanvanheteersteuur..
Ik vertrouw hem op zijn blauwe oogquote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:53 schreef Juud79 het volgende:
[..]
APK, Huub heeft al op zijn hyves geschreven dat ie vanavond naar Amsterdam is, en later op zijn blog een bericht zal posten. Dat wist de oplettende lezer ook al, aangezien hij dat voor zijn vakantie al heeft verteld dat ie daar vanavond naartoe ging.
Ik volg die hives-shit niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:53 schreef Juud79 het volgende:
APK, Huub heeft al op zijn hyves geschreven dat ie vanavond naar Amsterdam is, en later op zijn blog een bericht zal posten.
Twee keer raakquote:Op zaterdag 26 juli 2008 02:04 schreef APK het volgende:
Anyway, waar bliijft die lamlul met zijn lame excuus?
Ben de tel kwijt qua LAM .. Oeps ben het zelf ookquote:Op zaterdag 26 juli 2008 02:24 schreef Musje456 het volgende:
Die zit blijkbaar elders en heeft iets anders te doen dan te reageren op ons lamlullige users op dit lame forum. Dat had die lamlul blijkbaar elders verteld, waar iemand die geinteresseerd is in die lamlul, maar wel een reactie verlangd hier zijn reactie verwacht. Maar wij lame users zijn daar niet in geinteresseerd. Wij willen slechts zij lamlullige reacties hier horen, of was het omgekeerd... Wij lamlullige users willen zijn lame reacties hier lezen.
Lame users en lamlullige user kan men gezien de bovenstaande twee reacties gaarne lezen als APK. Ze zijn niet de mijne, zelfs al was ik geen Huub fan...
Lees alleen maar LPK's antwoorden en het zegt genoeg: niet geinteresseerd in Huub zijn Hyve, dus niet geinteresseerd in wat hij daar zegt. Slechts zijn lame excuus op deze site met lamme users willen horen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 02:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben de tel kwijt qua LAM .. Oeps ben het zelf ook
HOE DANquote:Op zaterdag 26 juli 2008 02:24 schreef Musje456 het volgende:
Die zit blijkbaar elders en heeft iets anders te doen dan te reageren op ons lamlullige users op dit lame forum. Dat had die lamlul blijkbaar elders verteld, waar iemand die geinteresseerd is in die lamlul en elders niet leest, maar wel een reactie verlangd hier en zijn reactie verwacht. Maar wij lame users zijn daar niet in geinteresseerd. Wij willen slechts zij lamlullige reacties hier horen, of was het omgekeerd... Wij lamlullige users willen zijn lame reacties hier lezen.
Lame users en lamlullige user kan men gezien de bovenstaande twee reacties gaarne lezen als APK. Ze zijn niet de mijne, zelfs al was ik geen Huub fan...
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 02:43 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Lees alleen maar LPK's antwoorden en het zegt genoeg: niet geinteresseerd in Huub zijn Hyve, dus niet geinteresseerd in wat hij daar zegt. Slechts zijn lame excuus op deze site met lamme users willen horen.
De vooroordelen daar staan al klaar. Ik heb slechts vooroordelen gehoord over wat misschien is gebeurd en vele (voor)oordelen van anderen. Eric heeft zich ook uitgesproken maar we hebben van Huub nog niks gehoord. Om hem dan zo te bevooroordelen klopt in mijn ogen niet. Om hem lame of lammeling te noemen ook niet. Het is een mens.
Noem me maar raar wat dat aangaat, maar ik zie nog steeds DGK haat zou ik het bijna noemen. We lezen een roddel en plots heeft iedereen een mening![]()
Ik ga tukken en de wereld is gek
Huubquote:Op zaterdag 26 juli 2008 03:01 schreef Huubdgk het volgende:
zo, ben je even van huis, dansen alle muizen op tafel! rustig maar kinders....(wie de schoen past trekke hem aan)
quote:
Ik vond je met bier op leukerquote:Op zaterdag 26 juli 2008 03:03 schreef Stali het volgende:
[..]
Neuh, was het maar waar..
Lang geleden.
Maar ik vind die mus wel puur reageren en dat vind ik leuk om op Fok te treffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |