ywquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:20 schreef Dementor het volgende:
Danko Bong.
Jaloezie he, schijnbaar zijn er meer mensen die zo'n hip blauw kleurtje willen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een teringzooi in KLB zeg, waar mensen de motivatie vandaan halen om iemand dagenlang het leven volledig zuur te maken.
da's tenminste een leuk vooruitzichtquote:
Wat is er nu weer aan de hand dan?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een teringzooi in KLB zeg, waar mensen de motivatie vandaan halen om iemand dagenlang het leven volledig zuur te maken.
wats kebeurt dan?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
is er ruzie onder smurfjes ?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jaloezie he, schijnbaar zijn er meer mensen die zo'n hip blauw kleurtje willen.
Oh de boswachter is de nieuwe KLB mod en nu trashen ze de boel door constant naamtopics te openen en oude topics van de boswachter opnieuw te openen (lemmingen).quote:
Tegen beter weten in he...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:23 schreef Manu82 het volgende:
Wat is er nu weer aan de hand dan?
ah op die fiets, de pubertjes zijn weer bezigquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh de boswachter is de nieuwe KLB mod en nu trashen ze de boel door constant naamtopics te openen en oude topics van de boswachter opnieuw te openen (lemmingen).
Je moet er maar zin in hebben he..
Nee, de smurfjes niet, er zijn een paar users die Boswachter, de newby KLB mod lopen te sarren, het zal idd de kift zijn......quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
is er ruzie onder smurfjes ?
Ja stiekem in KLB posten en dan rond een uur of zes word het opeens doodstil omdat ze aan tafel moeten komen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ah op die fiets, de pubertjes zijn weer bezig
o effe gespiekt dat ga ik niet eens lezen pfffffquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tegen beter weten in he...![]()
"nieuwelingen" die klagen over de mods
Uit de hand aan het lopen
En de laatste 3 KLB FB;s
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:24 schreef kahaarin het volgende:
Help kanarie lijkt ontploft !
Ah gossie, heeft er iemand anders nog een idee? Het lijkt mij dat het beessie een mijt heeft maar misschien weet 1 van jullie iets meer over kanaries, ik heb dwergpapegaaien, niet echt hetzelfde dus.....
van AH hé ?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:29 schreef Dementor het volgende:
* Dementor vult een huge glas met:
[ afbeelding ]
IJskoud he.![]()
Dat was mijn advies ook, rode kale plekken moet je niet zelf mee gaan knoeien, kanaries zijn ook zo teer, die van ons moeten we in een ovenwant vangen anders bestaat er gevaar voor eigen vingers, perzikkopjes bijten wel in de hand die ze voert....quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ik heb geen verstand van vogeltjes kahaarin
ook niet van verzekeringen trouwens![]()
maar eh. voor zoiets kun je toch een dierenarts bellen ofzo, als er iets mis is met één van je huisbeestjes?
zou ik wel doen in ieder geval, gewoon even vragen, dan weet je het meteen, lijkt me wel zo verstandig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |