Er gewoon niet meer op ingaan,ze zijn er gewoon op uit.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat jouw humor de mijne niet is was me allang duidelijk. Het doel leek me wel duidelijk.
Die kun je oploaden vanaf je pc als je je profiel gaat editen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:49 schreef fame.on.tour het volgende:
kan iemand vertellen hoe je een profielfoto plaatst?
Dat mannetje loopt maar te zuipen en geweld uit te lokken, en dat slijmspoor bespeurt 'snuffelende hyena`s'.quote:
Wot?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:09 schreef noekje het volgende:
Nou ja, zeg!
Huub heeft een blauw oog, Claire een bloedneus en hier vliegen ze elkaar in de haren. Echt!quote:
Dit bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat mannetje loopt maar te zuipen en geweld uit te lokken, en dat slijmspoor bespeurt 'snuffelende hyena`s'.![]()
![]()
![]()
Hoe groot kan een plaat voor iemands kop zijn, vraag ik me dan af.
Geen enkele zelfkritiek en maar sfeer bepalen en koningin van het DGK topic zijn.
Ongelovelijk.
Is toch een redelijke aanname?quote:
Meer dan redelijk, hij houdt het zelfs bij op z'n hyves wanneer hij weer flink ingenomen heeft. En dat is bijna dagelijks....quote:
Ach, dat doen wel meer mensen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Meer dan redelijk, hij houdt het zelfs bij op z'n hyves wanneer hij weer flink ingenomen heeft. En dat is bijna dagelijks....
Ach ja, er zijn er meer die wel een glaasje lusten maar omdat altijd als excuus te gebruiken. Feit blijft dat er ook gewoon sicko's op deze aardkloot rondlopen. Wie het weet, mag het zeggen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:52 schreef APK het volgende:
[..]
Is toch een redelijke aanname?
Wat vind jij trouwens van die pakken van Huub?
Ik bewaar die shit niet, maar zelfs op foto's in Griekenland had hij zo'n Turkenpak aan.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:57 schreef noekje het volgende:
Wat ik van zijn pakken vind? Doe es een pic.
Heb jij ook zo'n pak dan?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, alsof hij zo de kist in kan.....
Maar je bekijkt ze allemaal wel? Ik als first class groupie wist niet eens van het bestaan van foto's uit Griekenland af. Nou, ik zal eens googlen en kom hier later op terug.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:01 schreef APK het volgende:
[..]
Ik bewaar die shit niet, maar zelfs op foto's in Griekenland had hij zo'n Turkenpak aan.
Er is vast wel een behulpzame FOK!-er die het heeft.
Hoewel ik een vermoeden heb dat er alleen 'IK HAAT BRIANLESS' dingen bewaard worden.
Ha poezewoeske.....ik ben uit m'n pakken gegroeid. Maar ze laten mij eerst een week zes liggen, daarna zal d'r wel weer eentje passenquote:
Als die hard Huubhater moet ik natuurlijk wel op de hoogte blijven.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:05 schreef noekje het volgende:
Maar je bekijkt ze allemaal wel? Ik als first class groupie wist niet eens van het bestaan van foto's uit Griekenland af. Nou, ik zal eens googlen en kom hier later op terug.
T is maar waar je je mee bezig wil houdenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:08 schreef APK het volgende:
[..]
Als die hard Huubhater moet ik natuurlijk wel op de hoogte blijven.
Claire is een onwijs mooie vrouw, ik vond het een opvallende verschijning. Ze is in het echt nog veel mooier dan op tv.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:19 schreef noekje het volgende:
Geen pak te vinden! Ik zie wel veel shirtjes met af een toe een colbertje. Niet de meest mooie overigens.
Veel foto's van Claire ook. Mooi meiske!
Same same.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:19 schreef noekje het volgende:
Geen pak te vinden! Ik zie wel veel shirtjes met af een toe een colbertje. Niet de meest mooie overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |