Ja, doei, die luiers moeten juist uit!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Anders moet je 2 pampers over elkaar aan doen
Dat van de snotneus? Maak er een spelletje van. Dana vind het geweldig.quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:14 schreef marlieske het volgende:
He zo vervelend ontstoken oogjes, weet nog dat isa dat had gelukkig was ze toen nog erg klein want geloof niet dat ze dat gewrijf in haar oogjes nu nog zou pikken. een snotneus wegvegen is nu al een uitdaging.
Hey Memmel dat is ook toevalligquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:52 schreef Memmel het volgende:
Slaapmeisje, wij gaan ook in september 2 weken naar Tunesie (waar zitten jullie??)! Ben ook benieuwd naar de antwoorden op je vragen!
Hoe herkenbaarquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:17 schreef Memmel het volgende:
Oh, Stiemie heel herkenbaar! En dan zegt de juf: nou Anna, zullen we een cracker gaan eten. En dan weet ik dat ze eigenlijk zegt: mama van Anna, wegwezen nu.
Slaapmeisje, wij zitten in Hammamet en Tunis. Da's wel effies 3 uur rijden van Sousse. Ik zie ook erg op tegen de vliegreis. Ik denk dat ik Anna in de doek probeer te houden tijdens het vliegen, misschien slaapt ze wel lekker verder.
Stiemie, probeer dan te kijken of er een bestemming is met een vlucht overdag? Dan hoeft ze niet te slapen en zal ze haar (mooie blauwe) ogen uitkijken!
Damian beterschap![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:22 schreef marlieske het volgende:
(en dan eet zij nog goed mijn moeder zat zeker een uur op 1 fles met mij rond dezelfde leeftijd)
er staat een haakje verkeerd in je sigquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:50 schreef marlieske het volgende:
off topic vraagje trouwens maar nu wil ik graag Isa's ticker ook zo onderin mijn handtekening krijgen maar ik krijg de code er niet goed in wie weet hoe het precies moet?
quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:52 schreef Slaapmeisje het volgende:
Brent aan de koffieMilo is ook altijd zeer geinteresseerd in onze kopjes koffie, maar het blijft tot nu toe nog bij wijzen en in het kopje kijken. Nu is Brent natuurlijk ook een stoere piraat, dus die lust wel een bakkie
Je hebt het over die Bokito ? Die gister poffertjes heeft gegeten met mijn flensjes ? Die Bokito die op haar kop in de zandbak lag samen met haar soortgenoot ? Die Anna ??quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:17 schreef Memmel het volgende:
Slaapmeisje, wij zitten in Hammamet en Tunis. Da's wel effies 3 uur rijden van Sousse. Ik zie ook erg op tegen de vliegreis. Ik denk dat ik Anna in de doek probeer te houden tijdens het vliegen, misschien slaapt ze wel lekker verder.
Ahum...die bokito is nog altijd mijn bokito he...Grappig dat je het zegt trouwens, wanneer Anna huilt (en toen ze kleiner was nog meer), noemen J en ik haar altijd onze mini-bokito. Dat bekkie dat ze dan trok.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:31 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Je hebt het over die Bokito ? Die gister poffertjes heeft gegeten met mijn flensjes ? Die Bokito die op haar kop in de zandbak lag samen met haar soortgenoot ? Die Anna ??
Natuurlijk gaat die op uiterst relaxte wijze in een draagdoek slapen.....
Nee joh, das zijn vaderquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:10 schreef Stiemie het volgende:
Pssst Pepijn! Niet meteen omkijken hoor maar er zit een mega-aap naast je op de foto![]()
Wij doen ook verwoedde pogingen, maar vooralsnog tevergeefs.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:52 schreef Moonah het volgende:
PM, ik heb Thies echt afgeleerd met bestek te gooien. Ik was dat zó zat.
Hey pas op jij ! Grrr...quote:kapitein_pannekoek schreef het volgende:
Nee joh, das zijn vader![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 09:18 schreef PM-girl het volgende:
Fons!!Een ballon, dat vind ik echt knap! Ik ben Simon nog aan het leren hoe je bellen moet blazen, maar àls hij al het flesje recht weet te houden
steekt hij daarna zijn lip of tong door het rondje.
Fons vond eerst zijn plas eng. Als we hem in zijn blote kont lieten lopen hield hij alles op tot we hem een pamper aandeden...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 09:18 schreef pinquit het volgende:
fons, dat is lang geleden!!wat knap, op het potje!! max vind dat ding eng onder zn billen
![]()
en een ballon opblazenalvast flinke longen aan het kweken om ook mooi te kunnen blazen net als papa en mama??
Makkelijk!quote:
Ahhhh dat klinkt zo wel heel liefquote:Op maandag 28 juli 2008 22:25 schreef RockabeIIa het volgende:
*lief verhaal*
Hoe herkenbaar... Alleen, ik denk dat elke week wel een keerquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:25 schreef marlieske het volgende:
Ik stond vandaag aan de ene kant van de kamer naar haar te kijken toen ze aan het spelen was, en ineens dacht ik ooooh wat word je al groot. Was ff ontroerd stom hé.
Oh ik dacht dat dat duidelijk was. Kleine kids hebben normaal gesproken allemaal een afwijking van +2. Naarmate het hoofd groeit gaat dit richting 0 omdat het oog minder bol wordt doordat het meer ruimte krijgt. Maar Brent zit dus al op de kant van de min, dus zal dit waarschijnlijk verder de min in gaan omdat zijn hoofd groeit. Dus de kans is groot dat hij een brilletje moet dragen. Snappie?quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:42 schreef Stiemie het volgende:
Arme Brent met zijn al-dan-niet-jeuk-oogjes Zelf heb ik die druppels ook vaak gehad toen ik klein was en het is inderdaad rotspul![]()
Gelukkig heeft Brent dus neit de oogafwijking die jij hebt Rocka. Dat is vast een hele grote opluchtingMaar heeft ie naast een lui oogje dan toch ook slechte oogjes omdat je schrijft dat ie vet in de min kan komen?
Nee, geen huilie en m'n jompel was ook bij nader inzien niet echt terecht en zelfs ongepast, omdat zelfs 'alleen maar een bril' gewoon niet tof is, maar zoals ik het in eerste instantie las was het wel zoveel beter dan staar of een andere aandoening. Dus in dat opzicht is het misschien erg goed nieuws, maar het nieuws dat hij wss wel een bril moet / slecht zicht heeft is natuurlijk helemaal nooit leuk of fijn. Mijn excuses dus, mijn reactie was simpelweg niet goed doordachtquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:04 schreef RockabeIIa het volgende:
Misschien ben ik nu een dikke huilie maar ik snap niet zo goed waarom je het goed nieuws noemt, jellyrose... Dat doet een beetje pijn met die smiley :/ Brent heeft geen staar zoals ik, dat is mooi en dat had ik min of meer al verwacht (hoewel het natuurlijk ook kleine vlekjes/puntjes staar kunnen zijn wat zo niet door ons met het blote oog te zien is). Maar ik baal natuurlijk nog steeds wel van deze uitslag. Ik vind het maar raar, brillen komen in onze familie helemaal niet voor en het is dus allemaal heel onzeker wat betreft welke kant het op gaat met zijn oogjes.
Nou euh...zo dus. Niet de meest briljante foto, maar met de bakfiets !quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:06 schreef RockabeIIa het volgende:
KP hoe doe je dat op de fiets eigenlijk? Karretje derachter of 1 voorop en 1 achterop?
Foto?
quote:
Héél graag gedaan!quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:50 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de eerste keer dat iemand dat tegen me zegt op fok
(zal wel te maken hebben met dat ik me niet zo graag emotioneel uit of wil laten kennen hier maar toch bedankt en
terug)
Als je die nu boven je bed hangt!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Dat geeft ons dan ook wel weer een goed gevoel over ons ouderschap om heel eerlijk te zijn.
boven je bed of boven je brent?quote:
Je bent wel oplettend vandaag juf bix/ bix correct-itquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:04 schreef bixister het volgende:
[..]
boven je bed of boven je brent?
ik zie 't zo voor me trouwens, simon met z'n doekie.![]()
en rocka!![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:56 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Waar ga je kamperen, Karin ??
Dan weet ik naar welk gebied ik de zon moet sturen.
*KP doet alvast zonnedans*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |