abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60265038
Hoi iedereen,

Na een jaar is mijn relatie over. Ik ben er kapot van. Na elf supermaanden, was de afgelopen maand 'het nieuwe' er wat af bij ons, dat hoort er bij in mijn optiek. De roze wolk van het begin kan niet eeuwig duren, er zal ook eens een hobbel komen.... Maar zelfs de afgelopen maand was het goede gevoel er ook wél bij haar zei ze: 'soms wel, soms niet. En dan kun je beter meteen ophouden', was de strekking van haar verhaal.

Er is ook geen sprake van ruzie, vertrouwensbreuk, affaires of zoiets, maar dus een pure gevoelskwestie bij haar. Maar toch is er nog hoop, denk ik. En dat dat geen valse hoop is, denken ook mensen uit haar omgeving.

Ik heb haar dit weekeinde toen het uitging proberen te overtuigen niet bij de eerste hindernis al te stoppen, maar het een langere kans te geven. Ik zei: laat deze woorden in je omgaan, mijn deur is niet dicht. Daarna hebben we gezegd: we nemen nog wel es contact met elkaar op, maar we hebben geen concreet iets afgesproken.

Nu is mijn vraag: wat is nu wijsheid met betrekking tot contact opnemen..... Moet je sms'en, of maar gewoon een telefoontje wagen of juist een mailtje sturen? En wanneer.... al na een paar dagen? Een week? Langer?

Ik krijg misschien maar één kans om hierover nog eens met haar te spreken, dus de timing moet goed zijn. Help me aub met wat advies...
  dinsdag 22 juli 2008 @ 12:17:27 #2
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_60265268
Hoe oud zijn jullie?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Official ESF Kreviewer dinsdag 22 juli 2008 @ 12:18:38 #3
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_60265296
Je moet nu wachten totdat zij contact opneemt. Als ze dat niet doet, is het het niet waard.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 12:20:07 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60265329
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 12:18 schreef Kreator het volgende:
Je moet nu wachten totdat zij contact opneemt. Als ze dat niet doet, is het het niet waard.
Eens.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 22 juli 2008 @ 12:26:58 #5
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_60265504
-edit- wordt je nou niet eens moe van jezelf

[ Bericht 84% gewijzigd door Re op 22-07-2008 13:34:29 ]
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 12:33:00 #6
14827 Kogando
Modelprutser
pi_60265665
In het begin maakt het allemaal geen bal uit wat je doet, maar op de lange termijn werkt contact alleen maar negatief en blijf je je langer rot voelen.

Je moet gewoon je tijd uitzitten, er zijn geen shortcuts. Maar, vroeg of laat voel je je weer helemaal de oude.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_60265870
@ Perrin: beide 27, hoezo
pi_60265919
quote:
Ok, zit wat in... Maar: als zij nu precies hetzelfde denkt...???? Dan zitten we op elkaar te wachten, denken van elkaar dat de ander maar contact op moet nemen.... Zou toch ook zonde zijn?
  dinsdag 22 juli 2008 @ 12:44:54 #9
27611 The_Dogfather
It's good to be bad
pi_60265975
ze is duidelijk geen langetermijn denker, ze is nog niet klaar om zich echt te binden, wacht t af en lijd veel hartzeer terwijl ze met anderen de hort op gaat in de hoop dat ze ooit nog bij je terug komt of kies voor jezelf en ga verder met je leven.... life is a bitch sometimes
HERE I AM, WHAT ARE YOUR OTHER 2 WISHES
pi_60265982
Ze neuqt al lang een ander
[i]"History is made by those who break the rules"[/i]
[b]Op dinsdag 17 februari 2009 11:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:[/b]
dat klopt, p00p is een genie :D _O_
  dinsdag 22 juli 2008 @ 12:46:28 #11
38496 Perrin
pi_60266018
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 12:40 schreef Pindaklaas het volgende:
@ Perrin: beide 27, hoezo
Scheelt nog wat of 't een eerste puberliefde is, of je al wat meer ervaring hebt op relatie-gebied.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 12:48:18 #12
38496 Perrin
pi_60266077
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 12:43 schreef Pindaklaas het volgende:

[..]

Ok, zit wat in... Maar: als zij nu precies hetzelfde denkt...???? Dan zitten we op elkaar te wachten, denken van elkaar dat de ander maar contact op moet nemen.... Zou toch ook zonde zijn?
Neem maar aan dat zij daar niet hetzelfde over denkt als zij aangeeft er mee te willen kappen.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 22 juli 2008 @ 12:50:15 #13
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_60266126
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 12:43 schreef Pindaklaas het volgende:
Zij twijfelt aan de relatie. Als ze je mist, komt ze vanzelf terug. Als ze je niet mist, gaat ze je ook niet opzoeken.
Deze optie werkt het beste. Ook wel lastig om te gaan zitten 'wachten', maar ja. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
Je zou eventueel over een week (of 2) eens een smsje kunnen sturen met de vraag hoe het is en wat de status is, maar daarmee verneuk je wel je machtspositie.
pi_60266201
quote:
Doorgaan met je leven,
WARNING! This post may include sarcasm
pi_60266220
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 12:50 schreef Kreator het volgende:

[..]

Je zou eventueel over een week (of 2) eens een smsje kunnen sturen met de vraag hoe het is en wat de status is, maar daarmee verneuk je wel je machtspositie.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 12:55:48 #16
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_60266264
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 12:45 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Ze neuqt al lang een ander
Dat dus.

OT: zorg dat je haar met een bloedmooi wijf aan je arm op straat tegenkomt en kijk wat ze dan zegt
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_60266286
Gewoon laten zitten
pi_60266391
quote:

[..]

Zij twijfelt aan de relatie. Als ze je mist, komt ze vanzelf terug. Als ze je niet mist, gaat ze je ook niet opzoeken.
Deze optie werkt het beste. Ook wel lastig om te gaan zitten 'wachten', maar ja. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
ok, MAAR....... er is nog wel een praktisch iets: we hebben beide nog een sleutel van elkaars huis... die moeten we ook nog teruggeven aan elkaar... op de post doen ofzo vind ik maar niets.... dus dit zou dan toch een goed 'excuus' zijn om haar eens te contacten, denk ik dan.... Misschien dat ik dan op 'onschuldige' wijze een beetje erachter kom hoe zij zich nu voelt... of moet ik hier ook maar gewoon mee wachten, dat sleutel gedoe...?
  dinsdag 22 juli 2008 @ 13:06:05 #19
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60266548
Ja. Het is namelijk overduidelijk dat dat een excuus is wat je maar al te willig aangrijpt om contact te zoeken. En dat op "onschuldige wijze" polsen is natuurlijk zo obvious als ik weet niet wat.

Ze is gewoon niet meer verliefd, klaar. Soms wordt dat houden van, soms niet, soms wordt je dan verliefd op een ander. Het is een van de twee laatste opties in dit geval. Geen contact meer zoeken, en ook niet gaan zitten wachten, doorleven.

De minieme kans dát het nog goed gaat komen is er alleen als ze ziet dat jij lol hebt in je leven en niet met haar bezig bent..en dat duurt wel ff hoor, veel en veel langer dan een week, of een maand.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_60266776
shit nu je het zegt, mijn ex heeft ook nog steeds mij huissleutel
pi_60266777
De reactie van Vivi komt hard aan, maar de waarheid is hard... Alleen wil ik later gewoon niet denken... had ik maar wel contact opgenomen zus of zo.... En als je nog met vragen zit, wil je toch ook antwoorden...? Of moet je zelfs dan gewoon het contact maar niet zoeken en dus gewoon doen wat Vivi hier net aangeeft...??
pi_60266781
aan de andere kant,

als je wel contact met haar opneemt,

krijg je most likely een NEE, geloof me een NEE is echt het beste wat je kan overkomen als je over je verlieftheid heen wil/moet komen. Heb je ook gelijk geen onzerheid meer erover

maar besef wel dat als je nu contact met haar zoekt. het waarschijnlijk wel een NEE gaat worden
  dinsdag 22 juli 2008 @ 13:18:04 #23
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60266891
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 13:13 schreef Pindaklaas het volgende:
De reactie van Vivi komt hard aan, maar de waarheid is hard... Alleen wil ik later gewoon niet denken... had ik maar wel contact opgenomen zus of zo.... En als je nog met vragen zit, wil je toch ook antwoorden...? Of moet je zelfs dan gewoon het contact maar niet zoeken en dus gewoon doen wat Vivi hier net aangeeft...??
Je wil later ook niet denken "had ik maar geen contact opgenomen, want behalve dat ze niet meer verliefd is, heeft ze nu ook geen respect meer voor me". En antwoorden krijg je helaas niet in dit soort situaties, iig niet de antwoorden die jij wil. Gevoel verdwijnt, en daar is (vaak) geen rationele verklaring voor. En mocht die er wel zijn; dan ga jij die aangrijpen om te "ja-maren" en daar heeft zij geen trek in, want het gevoel is gewoon weg, en dan heb je geen zin om voor de ander te gaan proberen of het nog terug kan komen.

Tijd is de enige optie, mocht die er nog zijn. Tijd waarin jij je eigen gang gaat en niet gaat zaniken om antwoorden, derde graads kruisverhoren gaat houden of zogenaamd casual gaat vragen of ze mee gaat wat drinken, want dat heeft ze door, en dat kan jij helemaal niet, dat casual gedeelte.

What's meant to be will be, maar niet door het af te dwingen.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 13:18:20 #24
38496 Perrin
pi_60266901
Gewoon bellen en zeggen dat je je sleutel terug wilt en dat je de hare nog hebt. Merk je vanzelf wel hoe ze reageert. Niet moeilijker maken dan 't is!
pi_60266929
quote:

[..]

Machtspositie... ik heb juist het idee dat zij die heeft.... want zij heeft me aan de kant gezet, maar volgens velen twijfelt ze misschien wel daarover... Ik zit nu dus voor mijn gevoel in de wachtkamer.. en ik heb nog vragen waarop ik wel een antwoord wil.... daarom wil ik wel contact leggen, maar ja
  dinsdag 22 juli 2008 @ 13:20:46 #26
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60266972
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 13:18 schreef Perrin het volgende:
Gewoon bellen en zeggen dat je je sleutel terug wilt en dat je de hare nog hebt. Merk je vanzelf wel hoe ze reageert. Niet moeilijker maken dan 't is!
Zou ik niet doen, zoals ik al zei; het is overduidelijk dat die sleutel gewoon een excuus is. Of denk je dat ze nu ineens je huis leeg gaat halen met die sleutel ? Je hebt dat ding helemaal niet nodig, anders ga je maar naar de sleutelboer om een duplicaat te maken. En als zij háár sleutel terug wil kan zij ook bellen toch ?! Nndus.
pi_60267002
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 13:18 schreef Vivi het volgende:

[..]

Je wil later ook niet denken "had ik maar geen contact opgenomen, want behalve dat ze niet meer verliefd is, heeft ze nu ook geen respect meer voor me". En antwoorden krijg je helaas niet in dit soort situaties, iig niet de antwoorden die jij wil. Gevoel verdwijnt, en daar is (vaak) geen rationele verklaring voor. En mocht die er wel zijn; dan ga jij die aangrijpen om te "ja-maren" en daar heeft zij geen trek in, want het gevoel is gewoon weg, en dan heb je geen zin om voor de ander te gaan proberen of het nog terug kan komen.

Tijd is de enige optie, mocht die er nog zijn. Tijd waarin jij je eigen gang gaat en niet gaat zaniken om antwoorden, derde graads kruisverhoren gaat houden of zogenaamd casual gaat vragen of ze mee gaat wat drinken, want dat heeft ze door, en dat kan jij helemaal niet, dat casual gedeelte.

What's meant to be will be, maar niet door het af te dwingen.

Dat laatste begrijp ik, Vivi. En dat zie ik ook wel in... Maar dat mensen om haar heen ook denken dat ze misschien wel twijfelt, dát voedt mijn gedachte dat ik door contact op te nemen misschien wél antwoorden krijg.... Of is ook dat naief misschien. Het leek me aannemelijk, maar misschien heb ik een bord voor mijn kop
pi_60267089
Om maar een mooie quote naar voren te halen
quote:
Houden van is elkaar soms loslaten.
En ik kan nu ook wel gaan vertellen over de kerken op de wereld en de vissen in de zee, maar op dit moment is er maar 1 kerk en 1 vis voor je. Toch geef ik je mijn advies wat op langere termijn beter voor je is. Laat haar links liggen, laat haar der eigen gang gaan etc.

Ik heb ooit hetzelfde gehad, ik was er kapot van maar heb me afzijdig gehouden. En na een paar maanden komen er toch wat smerige dingen bovendrijven. En niks is makkelijker om er overheen te komen dan te horen dat je ex smerig bezig is geweest.

Het is over, zet er zelf die punt achter voordat iemand anders dat voor je doet.
Without me, it's just aweso
pi_60267090
Nog wat: ik kan ook peilen bij haar moeder of een vriendin hoe het met haar gaat... Of is dat helemáál een funeste keuze... Wel gevaarlijk denk ik, maar ja, misschien ook wel een goede omweg juist???
  dinsdag 22 juli 2008 @ 13:25:50 #30
38496 Perrin
pi_60267117
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 13:20 schreef Vivi het volgende:

[..]

Zou ik niet doen, zoals ik al zei; het is overduidelijk dat die sleutel gewoon een excuus is. Of denk je dat ze nu ineens je huis leeg gaat halen met die sleutel ? Je hebt dat ding helemaal niet nodig, anders ga je maar naar de sleutelboer om een duplicaat te maken. En als zij háár sleutel terug wil kan zij ook bellen toch ?! Nndus.
Zou het zelf wel vervelend vinden als een ex nog mijn huissleutel heeft hoor.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 13:26:26 #31
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60267124
Kunnen die mensen om haar heen in haar hoofd kijken? Of zeggen ze dat om jouw pijn te verzachten?

Oke, stél dat ze daadwerkelijk twijfelt. Zij weet ECHT echt écht wel dat jij haar nog wel wilt hoor. Het beste dus wat je dan kan doen, is tijd geven om jou te gaan missen. En dat doe je niet door te gaan bellen met lullige smoesjes, of om antwoorden te gaan bedelen. Daardoor gaat ze je juist niet missen namelijk, en duw je haar alleen verder van je af. Doe het onverwachte; bel niet . Daarmee wordt je weer interessant. Of een vrouw je nu wel of niet wil; zij wil iig dat je háár wil, laat je daar niks van merken, dan wordt haar interesse gewekt. Plus dat je je een stuk beter voelt over jezelf door niet achter haar reet te lopen.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 13:27:15 #32
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60267157
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 13:25 schreef Perrin het volgende:

[..]

Zou het zelf wel vervelend vinden als een ex nog mijn huissleutel heeft hoor.
Waarom? Ik niet, die sleutel komt vanzelf wel een keer terug.

*note: zolang het geen ex betreft met wie ik met slaande ruzie uit elkaar ben gegaan dan he.
pi_60267178
Geen contact meer met haar opnemen, sleutel gewoon via de post opsturen en leuke dingen met je vrienden doen. Dat is wat ik zou doen, in ieder geval neem geen contact op. Leg de bal maar bij haar neer. Als ze ziet dat jij doorgaat met je leven zal ze je sneller missen en des te meer terug willen (mits ze nog verliefd op je is).
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 13:28:17 #34
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60267182
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 13:24 schreef Pindaklaas het volgende:
Nog wat: ik kan ook peilen bij haar moeder of een vriendin hoe het met haar gaat... Of is dat helemáál een funeste keuze... Wel gevaarlijk denk ik, maar ja, misschien ook wel een goede omweg juist???
Ja, gewéééldig, dat krijgt ze ook echt niet te horen.
pi_60267229
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 13:24 schreef Pindaklaas het volgende:
Dan verneuk je het dus helemaal. Ik snap wel dat je het wil peilen maar als je dat doet is het definitief helemaal over.
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
pi_60267339
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 13:26 schreef Vivi het volgende:
Kunnen die mensen om haar heen in haar hoofd kijken? Of zeggen ze dat om jouw pijn te verzachten?

Oke, stél dat ze daadwerkelijk twijfelt. Zij weet ECHT echt écht wel dat jij haar nog wel wilt hoor. Het beste dus wat je dan kan doen, is tijd geven om jou te gaan missen. En dat doe je niet door te gaan bellen met lullige smoesjes, of om antwoorden te gaan bedelen. Daardoor gaat ze je juist niet missen namelijk, en duw je haar alleen verder van je af. Doe het onverwachte; bel niet . Daarmee wordt je weer interessant. Of een vrouw je nu wel of niet wil; zij wil iig dat je háár wil, laat je daar niks van merken, dan wordt haar interesse gewekt. Plus dat je je een stuk beter voelt over jezelf door niet achter haar reet te lopen.
Wat betreft dat peilen via moeder of vriendin: oké, jullie hebbe gelijk.

Wat betreft bovenstaande quote... Eerlijk is eerlijk: het zijn hele wijze woorden die je zegt Vivi. En denk ook dat je helemaal gelijk hebt. Alleen blijft het gevoel dan bij mij bestaan dat als ik het zo doe, ze misschien juist gaat denken dat ik er al heel snel overheen ben en haar juist níet meer wil..... Of vind je dat onzin
pi_60267447
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 13:33 schreef Pindaklaas het volgende:

[..]

Wat betreft dat peilen via moeder of vriendin: oké, jullie hebbe gelijk.

Wat betreft bovenstaande quote... Eerlijk is eerlijk: het zijn hele wijze woorden die je zegt Vivi. En denk ook dat je helemaal gelijk hebt. Alleen blijft het gevoel dan bij mij bestaan dat als ik het zo doe, ze misschien juist gaat denken dat ik er al heel snel overheen ben en haar juist níet meer wil..... Of vind je dat onzin
Ooit gehoord van "Hard to get"??

Vrouwen doen niet anders man, kop op en leef je leven. Bij de pakken neer zitten is GEEN optie. Ga genieten van je leven en wees niet afhankelijk van anderen. De vrouw van je leven kom je meestal toch tegen op het moment dat je er totaal niet mee bezig bent.
Without me, it's just aweso
  dinsdag 22 juli 2008 @ 13:38:07 #38
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60267465
Ik snap je gevoel (uit eigen ervaring) maar zo werkt het dus niet. Ik weet heus wel dat het moeilijk is hoor, maar vind je zelf ook niet dat mocht ze concluderen dat ze terug wil komen bij je, ze iig zélf het initiatief kan nemen om contact te zoeken. En geloof me, als ze je écht terug wil is dat echt niet teveel gevraagd hoor, die telefoon pakken of desnoods een lief kaartje sturen .

Zij heeft het tenslotte uitgemaakt, dus het is alleen maar logisch dat zij degene is die contact zoekt als ze het weer goed wil hebben. Of zou je zelf zitten wachten op een ex die je hebt gedumpt en je toch nog met man en macht duidelijk probeert te maken hoeveel ze van je houdt? Dat werkt afstotend en is irritant. En dat weet je zelf ook wel.
pi_60268303
Er zit idd wel wat in, maar omdat ze twijfelt voelt het alsof ik er dan toch nog een poging aan moet wagen... Maar ja, wat je zegt is ook wel weer waar... Pfffff wat een shitzooi
pi_60268594
Mijn sleutel zou terug moeten, koste wat kost.

Ik geef die sleutel aan iemand omdat ik daar een speciale band mee heb en deze vertrouw, het is een teken van vertrouwen en het versterken van de band. Geen band, geen sleutel. Daarnaast is het rete handig gezien ik 1000x in een jaar mijn sleutel kwijt ben.

Persoonlijk zou ik vragen of ze de sleuten kan opsturen...

Ow en als iemand zegt dat het over is, dan heb ik geleerd dat het heel lekker is om te denken: Jij wilt mij niet of hebt er twijfels over? Ga dan maar weg. (Om vervolgens een lelijk dik dronken wijf te neuken uit de kroeg)

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2008 14:24:14 ]
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 juli 2008 @ 14:39:54 #41
163650 Greys
pi_60269118
Ik denk dat TS zolang hij de sleutel niet terug heeft blijft malen en hopen en wikken en wegen.
Dus mijn idee is: terug die sleutel. Anders blijft er een bruggetje waardoor hij het niet kan afsluiten.

Ik zou haar een sms sturen ZONDER (!!!!!) vragen, alleen een mededeling.
"Zou het prettig vinden als je de sleutel even in de brievenbus kunt gooien als je in de buurt bent".
En dan niet "Hoe gaat het met je?" er achter zetten. Alleen de mededeling.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60269575
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 14:39 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat TS zolang hij de sleutel niet terug heeft blijft malen en hopen en wikken en wegen.
Dus mijn idee is: terug die sleutel. Anders blijft er een bruggetje waardoor hij het niet kan afsluiten.

Ik zou haar een sms sturen ZONDER (!!!!!) vragen, alleen een mededeling.
"Zou het prettig vinden als je de sleutel even in de brievenbus kunt gooien als je in de buurt bent".
En dan niet "Hoe gaat het met je?" er achter zetten. Alleen de mededeling.
Dit dus.

Je hebt feitelijk 2 opties.

1) Zij is echt klaar met je, het komt ook niet meer goed.
Zou je contact opnemen, dan ga je alleen maar hard op je bek, of je geeft haar kans om jou aan het lijntje te houden. Geen goede optie dus.

Neem je geen contact op, zij zal jou ook niet benaderen. Gevolg is dat je haar voorlopig niet meer spreekt en je haar makkelijker los kan gaan laten (dat kan een paar weken duren, maar dat is logisch).

2) Ze heeft het uitgemaakt, maar is eigenlijk gewoon nog verliefd op je en zal je/jullie op termijn gaan missen.
Zou je contact opnemen, dan zorg jij er juist voor dat ze je niet hoeft te missen, omdat je de kans daarvoor niet creëert voor haar. Waarschijnlijk zal jij allerlei lieve dingen gaan zeggen om 'het goed te maken' of wat dan ook, maar punt is, jullie hebben op dat moment geen verkering en in 9 van de 10 gevallen werkt dit alleen afstotend. Als jij juist even afstand wil nemen zit je er ook niet op te wachten dat diegene contact met jou zoekt, right?

Neem je geen contact op, dan zal ze vroeger of later gaan beseffen wat ze aan jou mist en wat ze gedaan heeft. Dan gaat ze kijken waar jij allemaal uithangt (via hyves, sms, vrienden, whatever). Op dat moment moet jij zorgen dat jij gewoon je leuke zelf bent (die waar ze verliefd op kan worden). Dat wil zeggen: ga lol maken met vrienden, doe dingen die je leuk vind, enz. Op dat moment is de kans groot dat ze weer verliefd wordt en dat ze bij je terug komt. En dan heb jij het voor het zeggen.

In ieder geval is dat laatste je grootste kans.

En dat met die sleutel moet je oplossen zoals hierboven staat, met een smsje en niet met persoonlijk contact. Wees hard voor jezelf en wees hard voor haar.

Succes en sterkte in ieder geval
onzin?
pi_60270879
Mensen, wat een goede raad her en der. Meen ik echt. ALtijd goed om in tijden van tegenspoed en weinig helder kunnen denken wat mensen te hebben die je nuchter in de situatie staan en dus nuchtere conclusies kunnen trekken. Dit hierboven van 2 opties vind ik wel goed beschreven ook.

Zie dat de meeste mensen hier ook reageren met: geen contact opnemen.... Er is één 'maar' van mijn kant: want ik heb nog vragen en daarop zal ik toch antwoorden moeten krijgen, voordat ik het echt daadwerkelijk kan afsluiten?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 juli 2008 @ 15:55:42 #44
163650 Greys
pi_60271102
Noem eens een aantal van die vragen dan, als je wilt?
Wat voor soort vragen wil je een antwoord op?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 22 juli 2008 @ 16:01:54 #45
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_60271257
Nu je sleutel terug vragen zou op mij overkomen als een definitieve breuk. Dan maak jij dus de keuze voor haar, in plaats van dat zij een definitieve keuze maakt. Wat boeit die sleutel nou helemaal op dit moment? Jij hebt toch ook die van haar?

Zolang zij niet haar sleutel terugvraagt is ze er kennelijk nog niet mee klaar. Laat haar lekker in haar sop gaar koken en ga je eigen ding doen. Die sleutels komen vanzelf echt nog wel.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  dinsdag 22 juli 2008 @ 16:04:50 #46
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_60271369
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 15:48 schreef Pindaklaas het volgende:
Er is één 'maar' van mijn kant: want ik heb nog vragen en daarop zal ik toch antwoorden moeten krijgen, voordat ik het echt daadwerkelijk kan afsluiten?
NEE, NEE, NEE enne.... NEE.

Er is geen enkele vraag relevant genoeg nog (muwha tenzij je kinderen hebt of zo..). Waarom is het gevoel weg? Is er een ander? Wat heb ik verkeerd gedaan? Blijven we vrienden?

Echt geloof me, NIET DOEN. Je gaat geen antwoorden krijgen en je gaat je er alleen maar ellendiger door voelen. Niet rationeel denken en proberen dit 'probleemstuk' op te lossen door feitelijke antwoorden... het is een gevoelskwestie. Laat het dat lekker blijven. Move on, het gevoel slijt vanzelf.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  dinsdag 22 juli 2008 @ 16:06:26 #47
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_60271423
Pindaklaas, het is maar de vraag of je tevreden zult zijn met de antwoorden die ze geeft. Het is waarschijnlijker dat je naar verduidelijking blijft vragen, ongeacht het antwoord dat ze geeft. Omdat bij jou het gevoel er nog zit zul je bij 'alles' wat zij zegt denken 'ja maaaaar. . .'. Daar komt denk ik geen eind aan.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 16:55:08 #48
81237 releaze
best of both worlds
pi_60272674
Kijk, het uitmaken en alle problematiek is nu nog heel erg vers en heeft geen tijd gehad om in te zinken, ook niet bij jou. daarnaast wil je haar schreeuwendhard terug, dus is er een kans dat je die antwoorden alleen maar nu wil omdat je haar gewoon nu wil zien, terugwilt, je vindt dat het niet klopt en daar wil je haar van overtuigen.

Als je hoopt op een kans om terug te komen dan moet je hier niet aan toegeven. Echt Niet Doen. Laat alles bezinken, probeer zelf antwoorden op de vragen te vinden. Als een van je vragen is 'is er een ander?' of iets dergelijks, dan kan je jezelf als antwoord geven, ja misschien. nee misschien niet of waarom is het zo belangrijk dat ik antwoord op deze vraag krijg?

Want je wil dat zij jou nare gevoel gaat sussen. Dat gaat ze niet, want ze wil nu afstand van je, misschien heeft ze het antwoord op die vragen die je hebt ook wel niet, en moet dat nog komen. Ga haar niet forceren, dat maakt dingen alleen maar meer kapot. Werkt gewoon niet bij vrouwen. Stuur over een week of 3, 4 die sleutel naar haar toe, dat laat in ieder geval nog zien dat je aan haar denkt, met een begeleidend schrijven, dat raakt ook wel dingen. Neem in ieder geval een week of twee om aan deze situatie te wennen, geldt ook voor haar. Daarna kan er een stuk helderder gesproken en gedacht worden dan dat nu het geval is.
pi_60272699
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 15:55 schreef Greys het volgende:
Noem eens een aantal van die vragen dan, als je wilt?
Wat voor soort vragen wil je een antwoord op?
Het gaat niet om het soort vragen dat MrDice bedoelt, dan zou ik hem namelijk zelf al gelijk geven... Maar het gaat om vragen die met haar persoonlijk te maken hebben. Ze zat niet lekker in haar vel, ze kampte met veel vermoeidheid door nieuwe baan, met lusteloosheid, met het gevoel er niet meer bij te horen bij haar vriendinnen (die hebben nu allemaal kinderen en de laatste die dat nog niet had is nu zwanger)..... ik vraag me af of dat soort negatieve zaken opgeteld bij een minder gevoel voor mij, misschien hebben meegeholpen (onbewust) om de relatie te beeindigen.... Dat waar je bij twijfel misschien normaal gesproken wil vechten, maar nu door die andere dingen daar misschien al dan niet bewust geen energie meer voo rhebt.... Dat zou ik haar wel willen voorleggen, daar een antwoord op willen hebben.

Kan ook zijn dat ik mezelf dit wijsmaak, maar dat zou ik dan toch maar uit haar mond moeten horen? Dan kun je het echt afsluiten. Maar nu zou ik wel graag willen weten of dit heeft meegespeeld en dat was wat ik bedoelde met vragen waar ik een antwoord op zou willen krijgen (en daarom dus misschien juist wél contact met haar moet zoeken..?)

Maar dat ik het komende dagen sowieso ff moet laten bezinken is me na al jullie antwoorden idd ook wel duidelijk geworden
  dinsdag 22 juli 2008 @ 16:56:32 #50
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60272717
Ik zou die vragen in een brief zetten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')