Eens.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:18 schreef Kreator het volgende:
Je moet nu wachten totdat zij contact opneemt. Als ze dat niet doet, is het het niet waard.
Ok, zit wat in... Maar: als zij nu precies hetzelfde denkt...???? Dan zitten we op elkaar te wachten, denken van elkaar dat de ander maar contact op moet nemen.... Zou toch ook zonde zijn?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:18 schreef Kreator het volgende:
Je moet nu wachten totdat zij contact opneemt. Als ze dat niet doet, is het het niet waard.
Scheelt nog wat of 't een eerste puberliefde is, of je al wat meer ervaring hebt op relatie-gebied.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:40 schreef Pindaklaas het volgende:
@ Perrin: beide 27, hoezo
Neem maar aan dat zij daar niet hetzelfde over denkt als zij aangeeft er mee te willen kappen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:43 schreef Pindaklaas het volgende:
[..]
Ok, zit wat in... Maar: als zij nu precies hetzelfde denkt...???? Dan zitten we op elkaar te wachten, denken van elkaar dat de ander maar contact op moet nemen.... Zou toch ook zonde zijn?
Zij twijfelt aan de relatie. Als ze je mist, komt ze vanzelf terug. Als ze je niet mist, gaat ze je ook niet opzoeken.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:43 schreef Pindaklaas het volgende:
Ok, zit wat in... Maar: als zij nu precies hetzelfde denkt...???? Dan zitten we op elkaar te wachten, denken van elkaar dat de ander maar contact op moet nemen.... Zou toch ook zonde zijn?
Doorgaan met je leven,quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:18 schreef Kreator het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je zou eventueel over een week (of 2) eens een smsje kunnen sturen met de vraag hoe het is en wat de status is, maar daarmee verneuk je wel je machtspositie.
Dat dus.quote:
ok, MAAR....... er is nog wel een praktisch iets: we hebben beide nog een sleutel van elkaars huis... die moeten we ook nog teruggeven aan elkaar... op de post doen ofzo vind ik maar niets.... dus dit zou dan toch een goed 'excuus' zijn om haar eens te contacten, denk ik dan.... Misschien dat ik dan op 'onschuldige' wijze een beetje erachter kom hoe zij zich nu voelt... of moet ik hier ook maar gewoon mee wachten, dat sleutel gedoe...?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zij twijfelt aan de relatie. Als ze je mist, komt ze vanzelf terug. Als ze je niet mist, gaat ze je ook niet opzoeken.
Deze optie werkt het beste. Ook wel lastig om te gaan zitten 'wachten', maar ja. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
Je zou eventueel over een week (of 2) eens een smsje kunnen sturen met de vraag hoe het is en wat de status is, maar daarmee verneuk je wel je machtspositie.
Je wil later ook niet denken "had ik maar geen contact opgenomen, want behalve dat ze niet meer verliefd is, heeft ze nu ook geen respect meer voor me". En antwoorden krijg je helaas niet in dit soort situaties, iig niet de antwoorden die jij wil. Gevoel verdwijnt, en daar is (vaak) geen rationele verklaring voor. En mocht die er wel zijn; dan ga jij die aangrijpen om te "ja-maren" en daar heeft zij geen trek in, want het gevoel is gewoon weg, en dan heb je geen zin om voor de ander te gaan proberen of het nog terug kan komen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:13 schreef Pindaklaas het volgende:
De reactie van Vivi komt hard aan, maar de waarheid is hard... Alleen wil ik later gewoon niet denken... had ik maar wel contact opgenomen zus of zo.... En als je nog met vragen zit, wil je toch ook antwoorden...? Of moet je zelfs dan gewoon het contact maar niet zoeken en dus gewoon doen wat Vivi hier net aangeeft...??
Machtspositie... ik heb juist het idee dat zij die heeft.... want zij heeft me aan de kant gezet, maar volgens velen twijfelt ze misschien wel daarover... Ik zit nu dus voor mijn gevoel in de wachtkamer.. en ik heb nog vragen waarop ik wel een antwoord wil.... daarom wil ik wel contact leggen, maar jaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zij twijfelt aan de relatie. Als ze je mist, komt ze vanzelf terug. Als ze je niet mist, gaat ze je ook niet opzoeken.
Deze optie werkt het beste. Ook wel lastig om te gaan zitten 'wachten', maar ja. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
Zou ik niet doen, zoals ik al zei; het is overduidelijk dat die sleutel gewoon een excuus is. Of denk je dat ze nu ineens je huis leeg gaat halen met die sleutelquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:18 schreef Perrin het volgende:
Gewoon bellen en zeggen dat je je sleutel terug wilt en dat je de hare nog hebt. Merk je vanzelf wel hoe ze reageert. Niet moeilijker maken dan 't is!
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:18 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je wil later ook niet denken "had ik maar geen contact opgenomen, want behalve dat ze niet meer verliefd is, heeft ze nu ook geen respect meer voor me". En antwoorden krijg je helaas niet in dit soort situaties, iig niet de antwoorden die jij wil. Gevoel verdwijnt, en daar is (vaak) geen rationele verklaring voor. En mocht die er wel zijn; dan ga jij die aangrijpen om te "ja-maren" en daar heeft zij geen trek in, want het gevoel is gewoon weg, en dan heb je geen zin om voor de ander te gaan proberen of het nog terug kan komen.
Tijd is de enige optie, mocht die er nog zijn. Tijd waarin jij je eigen gang gaat en niet gaat zaniken om antwoorden, derde graads kruisverhoren gaat houden of zogenaamd casual gaat vragen of ze mee gaat wat drinken, want dat heeft ze door, en dat kan jij helemaal niet, dat casual gedeelte.
What's meant to be will be, maar niet door het af te dwingen.
En ik kan nu ook wel gaan vertellen over de kerken op de wereld en de vissen in de zee, maar op dit moment is er maar 1 kerk en 1 vis voor je. Toch geef ik je mijn advies wat op langere termijn beter voor je is. Laat haar links liggen, laat haar der eigen gang gaan etc.quote:Houden van is elkaar soms loslaten.
Zou het zelf wel vervelend vinden als een ex nog mijn huissleutel heeft hoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, zoals ik al zei; het is overduidelijk dat die sleutel gewoon een excuus is. Of denk je dat ze nu ineens je huis leeg gaat halen met die sleutel? Je hebt dat ding helemaal niet nodig, anders ga je maar naar de sleutelboer om een duplicaat te maken. En als zij háár sleutel terug wil kan zij ook bellen toch
?! Nndus.
Waarom? Ik niet, die sleutel komt vanzelf wel een keer terug.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zou het zelf wel vervelend vinden als een ex nog mijn huissleutel heeft hoor.
Ja, gewéééldig, dat krijgt ze ook echt niet te horen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:24 schreef Pindaklaas het volgende:
Nog wat: ik kan ook peilen bij haar moeder of een vriendin hoe het met haar gaat... Of is dat helemáál een funeste keuze... Wel gevaarlijk denk ik, maar ja, misschien ook wel een goede omweg juist???
Dan verneuk je het dus helemaal. Ik snap wel dat je het wil peilen maar als je dat doet is het definitief helemaal over.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:24 schreef Pindaklaas het volgende:
Nog wat: ik kan ook peilen bij haar moeder of een vriendin hoe het met haar gaat... Of is dat helemáál een funeste keuze... Wel gevaarlijk denk ik, maar ja, misschien ook wel een goede omweg juist???
Wat betreft dat peilen via moeder of vriendin: oké, jullie hebbe gelijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:26 schreef Vivi het volgende:
Kunnen die mensen om haar heen in haar hoofd kijken? Of zeggen ze dat om jouw pijn te verzachten?
Oke, stél dat ze daadwerkelijk twijfelt. Zij weet ECHT echt écht wel dat jij haar nog wel wilt hoor. Het beste dus wat je dan kan doen, is tijd geven om jou te gaan missen. En dat doe je niet door te gaan bellen met lullige smoesjes, of om antwoorden te gaan bedelen. Daardoor gaat ze je juist niet missen namelijk, en duw je haar alleen verder van je af. Doe het onverwachte; bel niet . Daarmee wordt je weer interessant. Of een vrouw je nu wel of niet wil; zij wil iig dat je háár wil, laat je daar niks van merken, dan wordt haar interesse gewekt. Plus dat je je een stuk beter voelt over jezelf door niet achter haar reet te lopen.
Ooit gehoord van "Hard to get"??quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:33 schreef Pindaklaas het volgende:
[..]
Wat betreft dat peilen via moeder of vriendin: oké, jullie hebbe gelijk.
Wat betreft bovenstaande quote... Eerlijk is eerlijk: het zijn hele wijze woorden die je zegt Vivi. En denk ook dat je helemaal gelijk hebt. Alleen blijft het gevoel dan bij mij bestaan dat als ik het zo doe, ze misschien juist gaat denken dat ik er al heel snel overheen ben en haar juist níet meer wil..... Of vind je dat onzin
Dit dus.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:39 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat TS zolang hij de sleutel niet terug heeft blijft malen en hopen en wikken en wegen.
Dus mijn idee is: terug die sleutel. Anders blijft er een bruggetje waardoor hij het niet kan afsluiten.
Ik zou haar een sms sturen ZONDER (!!!!!) vragen, alleen een mededeling.
"Zou het prettig vinden als je de sleutel even in de brievenbus kunt gooien als je in de buurt bent".
En dan niet "Hoe gaat het met je?" er achter zetten. Alleen de mededeling.
NEE, NEE, NEE enne.... NEE.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:48 schreef Pindaklaas het volgende:
Er is één 'maar' van mijn kant: want ik heb nog vragen en daarop zal ik toch antwoorden moeten krijgen, voordat ik het echt daadwerkelijk kan afsluiten?
Het gaat niet om het soort vragen dat MrDice bedoelt, dan zou ik hem namelijk zelf al gelijk geven... Maar het gaat om vragen die met haar persoonlijk te maken hebben. Ze zat niet lekker in haar vel, ze kampte met veel vermoeidheid door nieuwe baan, met lusteloosheid, met het gevoel er niet meer bij te horen bij haar vriendinnen (die hebben nu allemaal kinderen en de laatste die dat nog niet had is nu zwanger)..... ik vraag me af of dat soort negatieve zaken opgeteld bij een minder gevoel voor mij, misschien hebben meegeholpen (onbewust) om de relatie te beeindigen.... Dat waar je bij twijfel misschien normaal gesproken wil vechten, maar nu door die andere dingen daar misschien al dan niet bewust geen energie meer voo rhebt.... Dat zou ik haar wel willen voorleggen, daar een antwoord op willen hebben.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:55 schreef Greys het volgende:
Noem eens een aantal van die vragen dan, als je wilt?
Wat voor soort vragen wil je een antwoord op?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |