Eens.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:18 schreef Kreator het volgende:
Je moet nu wachten totdat zij contact opneemt. Als ze dat niet doet, is het het niet waard.
Ok, zit wat in... Maar: als zij nu precies hetzelfde denkt...???? Dan zitten we op elkaar te wachten, denken van elkaar dat de ander maar contact op moet nemen.... Zou toch ook zonde zijn?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:18 schreef Kreator het volgende:
Je moet nu wachten totdat zij contact opneemt. Als ze dat niet doet, is het het niet waard.
Scheelt nog wat of 't een eerste puberliefde is, of je al wat meer ervaring hebt op relatie-gebied.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:40 schreef Pindaklaas het volgende:
@ Perrin: beide 27, hoezo
Neem maar aan dat zij daar niet hetzelfde over denkt als zij aangeeft er mee te willen kappen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:43 schreef Pindaklaas het volgende:
[..]
Ok, zit wat in... Maar: als zij nu precies hetzelfde denkt...???? Dan zitten we op elkaar te wachten, denken van elkaar dat de ander maar contact op moet nemen.... Zou toch ook zonde zijn?
Zij twijfelt aan de relatie. Als ze je mist, komt ze vanzelf terug. Als ze je niet mist, gaat ze je ook niet opzoeken.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:43 schreef Pindaklaas het volgende:
Ok, zit wat in... Maar: als zij nu precies hetzelfde denkt...???? Dan zitten we op elkaar te wachten, denken van elkaar dat de ander maar contact op moet nemen.... Zou toch ook zonde zijn?
Doorgaan met je leven,quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:18 schreef Kreator het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je zou eventueel over een week (of 2) eens een smsje kunnen sturen met de vraag hoe het is en wat de status is, maar daarmee verneuk je wel je machtspositie.
Dat dus.quote:
ok, MAAR....... er is nog wel een praktisch iets: we hebben beide nog een sleutel van elkaars huis... die moeten we ook nog teruggeven aan elkaar... op de post doen ofzo vind ik maar niets.... dus dit zou dan toch een goed 'excuus' zijn om haar eens te contacten, denk ik dan.... Misschien dat ik dan op 'onschuldige' wijze een beetje erachter kom hoe zij zich nu voelt... of moet ik hier ook maar gewoon mee wachten, dat sleutel gedoe...?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zij twijfelt aan de relatie. Als ze je mist, komt ze vanzelf terug. Als ze je niet mist, gaat ze je ook niet opzoeken.
Deze optie werkt het beste. Ook wel lastig om te gaan zitten 'wachten', maar ja. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
Je zou eventueel over een week (of 2) eens een smsje kunnen sturen met de vraag hoe het is en wat de status is, maar daarmee verneuk je wel je machtspositie.
Je wil later ook niet denken "had ik maar geen contact opgenomen, want behalve dat ze niet meer verliefd is, heeft ze nu ook geen respect meer voor me". En antwoorden krijg je helaas niet in dit soort situaties, iig niet de antwoorden die jij wil. Gevoel verdwijnt, en daar is (vaak) geen rationele verklaring voor. En mocht die er wel zijn; dan ga jij die aangrijpen om te "ja-maren" en daar heeft zij geen trek in, want het gevoel is gewoon weg, en dan heb je geen zin om voor de ander te gaan proberen of het nog terug kan komen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:13 schreef Pindaklaas het volgende:
De reactie van Vivi komt hard aan, maar de waarheid is hard... Alleen wil ik later gewoon niet denken... had ik maar wel contact opgenomen zus of zo.... En als je nog met vragen zit, wil je toch ook antwoorden...? Of moet je zelfs dan gewoon het contact maar niet zoeken en dus gewoon doen wat Vivi hier net aangeeft...??
Machtspositie... ik heb juist het idee dat zij die heeft.... want zij heeft me aan de kant gezet, maar volgens velen twijfelt ze misschien wel daarover... Ik zit nu dus voor mijn gevoel in de wachtkamer.. en ik heb nog vragen waarop ik wel een antwoord wil.... daarom wil ik wel contact leggen, maar jaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zij twijfelt aan de relatie. Als ze je mist, komt ze vanzelf terug. Als ze je niet mist, gaat ze je ook niet opzoeken.
Deze optie werkt het beste. Ook wel lastig om te gaan zitten 'wachten', maar ja. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |