Bij de Lidl hebben ze ook verse knakworsten, die zijnquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:52 schreef fm07 het volgende:
Bij de Lidl hebben ze (althans hier) Bockwursten , die zijn niet alleen een stuk pittiger maar ook een stuk steviger , lekker sappige bite en in verhouding niet duurder als de A merken zoals Unox etc
[ afbeelding ]
Idd die zoals het filmpjequote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:54 schreef Lexie het volgende:
[..]
Bij de Lidl hebben ze ook verse knakworsten, die zijn.
Meestal zijn die uit pot beter te eten dan uit blikquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:50 schreef NutKees het volgende:
Ik zou zeggen en stevige frankfurter, maar welk merk zou ik ook wel eens graag willen weten want de meeste worsten uit blik/pot zijn inderdaad vrij smakeloos.
Helaas heb ik in de buurt geen Super en geen Jumbo, ik weet wel welke je bedoelt, ik heb ze ooit wel ergens gezien. Ik heb hier alleen een AH. Maar er zit ook zo'n Turkse supermarkt, wie weet hebben die ze wel.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:51 schreef littledrummergirl het volgende:
de broodjes verkopen ze sowieso bij de super de boer en de jumbo, liggen gewoon bij het brood in een doorzichtige zak met rood/blauw/gele opdruk. Ze hebben er een hamburger en een hotdog variant van.
Sla die maar over. Deze zijn van Golden Toast. En dit is gewoon 'houdbaar' brood. Waarom geen verse broodjes (witte puntjes)?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:51 schreef littledrummergirl het volgende:
de broodjes verkopen ze sowieso bij de super de boer en de jumbo, liggen gewoon bij het brood in een doorzichtige zak met rood/blauw/gele opdruk. Ze hebben er een hamburger en een hotdog variant van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wilde ik ook zeggen jaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:52 schreef fm07 het volgende:
Bij de Lidl hebben ze (althans hier) Bockwursten , die zijn niet alleen een stuk pittiger maar ook een stuk steviger , lekker sappige bite en in verhouding niet duurder als de A merken zoals Unox etc
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |