Ja, maar als je er nu euro's van maakt en nog 'es door twee deelt naar 1 maand, dan valt 't reuze mee eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 04:32 schreef svann het volgende:
En dan elke twee maanden rekeningen van honderden guldens.
Mên o mên deze post vat alles dat ik hier wou zeggen beter samen dan ik ooit zelf had gekundquote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Halve kamer verbouwen om de telefoonkabels door te trekken, kankergeluid bij het inbellen, halve dag wachten om gare liedjes als Eiffel 65 te downloaden met napster, niet gebeld kunnen worden als je online zat.
Dat waren aardige OMGmomenten.
WTF?quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:06 schreef Take_A_Picture het volgende:
En het moment dat mn moeder helemaal verslaafd raakte aan chatten, verliefd werd op iemand aan de andere kant van de wereld en uiteindelijk ons verliet was ook wel vrij OMG
Het is bizar omdat ze ook steeds meer informatie over meuk opzocht op internet, er helemaal in op ging en uiteindelijk niet meer te herkennen was qua gedrag. Zat ik lekker een half uurtje te internetten, werd ze boos omdat zij wildequote:
800 / 2.2 / 2 = 182quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, maar als je er nu euro's van maakt en nog 'es door twee deelt naar 1 maand, dan valt 't reuze mee eigenlijk.
Dit bericht was voor mij weer een nieuw OMG-moment.quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:06 schreef Take_A_Picture het volgende:
Mailen met een DJ van 538 () na een 538-drive in show en dat ie dan terugmailde was wel een OMG moment voor mij.
En het moment dat mn moeder helemaal verslaafd raakte aan chatten, verliefd werd op iemand aan de andere kant van de wereld en uiteindelijk ons verliet was ook wel vrij OMG
oh o! oh o !oh o! oh o! oh o! oh o!quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:45 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Het is bizar omdat ze ook steeds meer informatie over meuk opzocht op internet, er helemaal in op ging en uiteindelijk niet meer te herkennen was qua gedrag. Zat ik lekker een half uurtje te internetten, werd ze boos omdat zij wilde![]()
Maar de leukste dingen met het begin van het internet was uiteraard chatten met mensen uit Amerika enz, 1 van de eerste ICQ versies (met die irritante geluidjes) en dat je zelfs echt met elkaar kon praten via de microfoon enzEn 1 van de eerste versies van MSN Messenger...
Haha en met dat chatten (toen nog op Zone.com) iedereen die jou dan een berichtje stuurde schreef dan: 'A/S/L?'
Superweb was een ramp, en daarna gingen we over op Casema. Kabel, wow! Niet meer altijd in gesprek
En Alien vs Predator 2 via internet spelen was ook wel OMG
quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
Mijn eerste ervaring met internet was het zoeken naar cavia's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |