Ja sorryquote:
Sommige mensen maken dat ik ineens toch anders aankijk tegen onvrijwillig verplicht steriliseren.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oo die,wacht, er komt wat boven
Walgelijk
Urk?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
Het resultaat van jarenlange inteelt
O ik dacht dat ze echt zo lelijk warenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:02 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik moest wel even goed kijken van wie dat gezicht origineel is...
Jij had nog niet gezien dat het een fotosoep was?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
O ik dacht dat ze echt zo lelijk waren
raadsel opgelost
Dit is perfect, hier ga ik me prima mee redden. Thx!quote:Op maandag 21 juli 2008 20:48 schreef Liejannuh het volgende:
En Beunk, op de laatste pagina van het persbericht kun je het weegschema vinden. Uitgebreider dan dat wordt het niet gepubliceerd.
Nou ja, daar had je in principe ook wel gelijk in. Die kop krijg je niet zomaar.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nee ik dacht aan een hele lelijke familie
Omg, the point of no return!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik denk dat hij dingen gaat vergelijken
ik kwam net op het idee dat ik ook in m'n eentje alcohol kan drinken
Hoi MMquote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:36 schreef MinderMutsig het volgende:
Hobbel!![]()
Ik vroeg me al af waar jij en Isa bleven. Heb je weer een nachtdienst?
lekker zeg dankjequote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:56 schreef MinderMutsig het volgende:
Beterschap Hobbel.
* MinderMutsig geeft Hobbel een kopje kippensoep.
Zo daar wordt ik weer heerlijk warm van thanks!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
* Principessa.Farfallus geeft hobje een glaasje wijn
ik zei je ne sais pas = ik weet het nietquote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat was dat trouwens voor opmerking PF?Over dat ik nou eenmaal zo ben?
Of meer.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik moet minder wijn drinkenn
Families moeten urnen met as ruilen
Oef das lastig met neuken DH, beter laat je dat ff goed loskicken. Ik heb alleen een gekneusde schouder nu, maar dat valt ook wel mee.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:22 schreef Den_Haag het volgende:
Ontstoken heup gewricht en vastzittende onderrug. valt mee deze keer
reken daar maar niet te hard op, onkruid vergaat nietquote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, we zijn inmiddels zeven uur verder. Ik neem aan dat TS inmiddels wel dood zal zijn![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
reken daar maar niet te hard op, onkruid vergaat niet
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:27 schreef YPPY het volgende:
ow, daar!
Ja duhhhh. Maar had eigenlijk gehoopt niet alleen op vakantie te gaanquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:21 schreef Liejannuh het volgende:
Vakanties moet je ook gewoon vooraf regelen Den Haag! Niet last minute!
Dan heb je namelijk ook nog voorpret enzo.
Het was trouwens behoorlijk fris op de fiets vanochtend.
Je wil mij niet meehebbenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:35 schreef Den_Haag het volgende:
Ja duhhhh. Maar had eigenlijk gehoopt niet alleen op vakantie te gaan
dat is nog steeds leukquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:36 schreef Isabeau het volgende:
Het was zo'n 7 uuuuuur!!!![]()
![]()
En anders ga je door de regen rennen en in plassen stampen, DE, vond ik als kind ook heel leuk
Ja duhhhhh, dan moet je vooraf een reispartner regelen en niet op het laatste moment.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:35 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ja duhhhh. Maar had eigenlijk gehoopt niet alleen op vakantie te gaan
Heb nooit gezegd dat ik drie weken weg ging.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:43 schreef Isabeau het volgende:
Dat poste ik niet!!! Dat deed Lein!!
Liejannuh denkt altijd lief meequote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:52 schreef Liejannuh het volgende:
www.singlemaarnietalleen.nl
En nu aan het werk!
quote:
Dan gaat t denk ik marktplaats worden na de vakantie...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik denk niet dat m'n ouders leuk gaan vinden als ik die van hun weg geef
Poes komt tegenwoordig alleen nog maar je lastig vallen bij de PC als ze eten wilquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:11 schreef Vork het volgende:
De kat vindt het vandaag nodig om zo dicht op het toetsenbord te gaan liggen, dat ze regelmatig toetsen indrukt. Da's helemaal niet gezellig, dat is gewoon irritant.
Ja, dat zou ook heel goed kunnenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik denk dat je kat verlamd is
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:26 schreef Vork het volgende:
Mijn hellcat heeft me anders de laatste tijd nog amper aangevallen. Sterker nog, de katgeworden hel en verdoemenis, in de vorm van een zwarte bal haar van een kilo of 3 laat zich tegenwoordig zelfs op haar buik aaien.
Wat PF zegt klopt wel aardig:quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:15 schreef MinderMutsig het volgende:
Goed bezig beunk! Ik snap er niks van maar het klinkt alsof je op de goede weg zit.
Wat ik met dit stukje ga bekijken is de prijs van ruwe olie over de periode 01-01-1986 tot en met nu (vorige week woensdag).quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik denk dat hij dingen gaat vergelijken
Ja, je moet gewoon lief doen tegen d'r, dan is er weinig aan de hand.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:47 schreef Leintjeuh het volgende:weet je zeker dat hellcat niet ontsnapt is en je een andere kat in je huis hebt gelaten?
Jeetje, was dàt het! Lein, je moet hem dus niet meer knijpenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:56 schreef Vork het volgende:
Ja, je moet gewoon lief doen tegen d'r, dan is er weinig aan de hand.
Door jouw hellcat vertrouw ik andere katten ook niet meer nu. Gister dacht ik steeds dat de kat van Isa's schoonzus me aan ging vallen. Terwijkl dat beest alleen maar kopjes kopstoten gaf...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:56 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja, je moet gewoon lief doen tegen d'r, dan is er weinig aan de hand.
Moest jij niet afrijden deze week? En is dit een teken dat je geslaagd bent?!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:03 schreef AKnynke het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu even heel hard stressen op het werk, straks kom ik bijlezen..
Ik ben ze voorlopig nog niet zat. En bij de Xenos kan je nu een doos van een halve kilo met 3 verschillende soorten koekjes krijgen voor 4 euroquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Die platte dunne heb ik zo vaak gegeten dat ik ze nooit meer hoef
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:05 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Moest jij niet afrijden deze week? En is dit een teken dat je geslaagd bent?!
Indien ja:![]()
![]()
Gefeliciteerd!!!!
![]()
![]()
![]()
Indien ik mij vergis:![]()
![]()
Voor de gezelligheid!
![]()
![]()
Nietquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik heb een ei
citroen
en mosterd
hoe maak ik nu mayo?
Ja, maar minder extreem dan in dollars. Een deel van de stijgende olieprijs wordt namelijk verklaard door de dalende dollar.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:57 schreef Isabeau het volgende:
Wordt de conclusie niet dat die is gestegen, beunkster?
Met olie.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik heb een ei
citroen
en mosterd
hoe maak ik nu mayo?
Spannend, Karrelquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nyn, gefeliciteerd!
De rest, Goedemiddag!
Nog een paar uur en ik weet of ik verlost ben van deze hel!
Ik wil hier weg.
Zoals al gezegd met olie. Liever geen olijfolie nemen, het kan wel maar het heeft een heel uitgesproken smaak daardoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik heb een ei
citroen
en mosterd
hoe maak ik nu mayo?
Ik kan gaan wow'enquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:28 schreef Leintjeuh het volgende:
Isa, ik verveel me. Wat kunnen we nog doen voordat het bezoek hier is?
Mannen....quote:Mannen raken opgewonden van alle vrouwen
Uitgegeven: 22 juli 2008 13:25
Laatst gewijzigd: 22 juli 2008 12:29
AMSTERDAM - Of een man een vrouw nu knap vindt of niet, opgewonden raakt hij toch. Dit blijkt uit onderzoek van de Rijksuniversiteit Groningen.
Als een man met een vrouw in één ruimte is en een praatje maakt, stijgt de testosteronspiegel van de mannen met zo'n 8 procent en soms nog meer.
Voor het onderzoek werden 63 jonge mannen tussen de 21 en 25 jaar getest zonder dat ze dat zelf wisten. Voor het onderzoek kregen de mannen een instrument om waarmee de hormoonspiegel gemeten werd en werden ze in een kamer gezet waar ze een Sudoku-puzzel konden oplossen. Er werd echter ook afwisselend een voor hun onbekende man of vrouw neergezet.
Testosteron
De onderzoekers constateerden dat de aanwezigheid van een man geen verhoging van testosteron opleverde. Maar de aanwezigheid van de vrouw zorgde daaraantegen des te meer voor. Vooral bij dominante en agressieve mannen piekte de hormoonspiegel.
Het maakte niet uit of er een vrouw aanwezig was die gezien werd als aantrekkelijk door de ondervraagde man of niet.
Cavia schijnt heel lekker te smaken. Zullen we het testen op Bob vanavond?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:30 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Peruanen serveren cavia tegenwoordig vaak met een portie paddestoelen.
Je mag wel kijken hoorquote:
oh ik heb extra vierge gebruiktquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:16 schreef beunkster het volgende:
[..]
Zoals al gezegd met olie. Liever geen olijfolie nemen, het kan wel maar het heeft een heel uitgesproken smaak daardoor.
En de olie eerst druppelsgewijs toevoegen en daarna in een dun straaltje, aangezien je anders het risico loopt dat het gaat splitsen.
Van Bob blijf je af!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Cavia schijnt heel lekker te smaken. Zullen we het testen op Bob vanavond?![]()
quote:
Was je dan wel je handen voor je de slagroom gaat kloppen?quote:
How come? Gesplitst?quote:
Dûh...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:36 schreef Isabeau het volgende:
Was je dan wel je handen voor je de slagroom gaat kloppen?
Duurt een rijbewijs tegenwoordig ook al een paar dagen?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:50 schreef Leintjeuh het volgende:en het ging heul goed en nu kan je over een paar dagen je rijbewijs ophalen bij het gemeentehuis
5 werkdagen. Kan ook een spoedprocedure, maar dan kost het nog 40 euro. en ik kan ook pas morgen naar het gemeentehuis om m aan te vragen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Duurt een rijbewijs tegenwoordig ook al een paar dagen?![]()
Vroeger kon je dezelfde middag nog lekker gaan rijden.
ze waren in Maastricht, en we hebben in een simpel eettentje wat gegeten. Was wel erg leuk!quote:
Hij is ook erg dun of lijkt dat maar zo?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Het is echt heel vies
En kijk hoeveel ik heb
[ afbeelding ]
Oh, mozaïek is tof! Wordt vast heel mooi, maak je voor en na foto's?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:49 schreef MinderMutsig het volgende:
Moggûh![]()
Ik ben al goed bezig geweest. Ik heb gedoucht en en passant gelijk de douche gepoetst en het toilet is ook alweer schoon. Straks even de keuken opruimen en schoonmaken en daarna is de woonkamer aan de beurt.
En dan morgen nog even de zolder logeerkamer een beetje opruimen, bed installeren en opmaken en het raam daar openzetten zodat het kan luchten.
Oh en hopelijk vinden we vandaag of morgen ook nog de tijd om de nieuwe tuintafel op te knappen.
Het is nu een lelijke oude tafel met eikenhouten poten en een fineertafelblad. Dat blad gaat eraf en er komt betonplex voor in de plaats. Daarop gaan we met van die wit met blauwe badkamermozaïektegels/matten een leuk patroon tegelen en de poten krijgen een fris kleurtje. Een metalen rand om het blad en hij ziet er helemaal leuk uit. We zijn het alleen nog niet eens over welk kleurtje de poten moeten worden.
Ik vind wit.Bert vindt van niet.
Ik heb geen idee wat een raid is, of Gruuls Lair. Maar: hunterskillz en gebrek aan goede gear ken ik welquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:07 schreef octopussy het volgende:
Nynke, gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
![]()
CF en Los heb ik al een tijdje niet meer gezien hier. Ze hebben het zeker druk.
PF, hoe kan het zo vies zijn dan?
Isa en Lein, ik ga vanavond mijn eerste raid doen (25 man) in Gruuls LairBen heel benieuwd hoe het er aan toe gaat. Misschien zien ze hoe mijn geweldige hunterskills
wel mijn gebrek aan goede gear
compenseren en mag ik mee naar Kara
![]()
![]()
Lijkt maar zoquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:04 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hij is ook erg dun of lijkt dat maar zo?
Misschien lekker citroensap drinkenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Lijkt maar zo
- wijnazijn is niet lekker
- olijfolie ook niet
- mosterd ook niet![]()
Stond er nog bij of het toevallig techniek studenten waren?quote:
Dank je! Je hebt zojuist de 2 cirkels/rondjes op de bodem van mijn steelpan verklaard!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Inderdaad, waarom zo lang?
Hoe staat het ervoor met de mayo en de banoffeepie? Die is echt super!
Allen mijn pan is nog steeds smerig van het koken van de blikjes. Iemand een idee wat ik eraan kan doen? Staat al een hele tijd in soda te weken, maar er sit een soort van plaksel randeje aan de bovenkant waar de rand van het water was.
Zou dat komen door het plaksel waarmee het etiket vast zat?
Als het geen aluminiumpan is soda erin en uitkoken.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Inderdaad, waarom zo lang?
Hoe staat het ervoor met de mayo en de banoffeepie? Die is echt super!
Allen mijn pan is nog steeds smerig van het koken van de blikjes. Iemand een idee wat ik eraan kan doen? Staat al een hele tijd in soda te weken, maar er sit een soort van plaksel randeje aan de bovenkant waar de rand van het water was.
Zou dat komen door het plaksel waarmee het etiket vast zat?
Dat helpt dus niet...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:40 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Als het geen aluminiumpan is soda erin en uitkoken.
Je hebt het over weken. In mijn woordenboek is dat soda met water in een pannetje, op het aanrecht zetten en een tijdje laten staan.quote:
Feest!quote:
Oh wat vervelend voor je!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben trouwens toch geen Louis Widmer fan.Een enkel product individueel ging prima maar het leek me een goed plan om twee dagen alleen Louis Widmer te gebruiken om te zien wat het effect was.
Mijn gezicht zit nu onder de rode, jeukende puisten en bulten.![]()
Op naar het volgende merk.
Vervelend. En helemaal niets gebruiken is zeker geen optiequote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben trouwens toch geen Louis Widmer fan.Een enkel product individueel ging prima maar het leek me een goed plan om twee dagen alleen Louis Widmer te gebruiken om te zien wat het effect was.
Mijn gezicht zit nu onder de rode, jeukende puisten en bulten.![]()
Op naar het volgende merk.
Voor mijn huid ook niet echt. Sowieso wil ik een goede SPF smeren maar dan moet je wel tegen het goedje kunnen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Vervelend. En helemaal niets gebruiken is zeker geen optie
(nou ja voor je haar sowieso niet..)
het gaat er toch om of het lekker isquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:33 schreef MinderMutsig het volgende:
Is het niet makkelijker om gewoon een salade te pakken?
Ik ken het niet maar ik zal er eens naar vragen bij mijn apotheek.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:34 schreef DarkElf het volgende:
La roche posay al eens geprobeerd MiMu?
is te koop bij apotheken, wordt ook aangeraden door dermatologen (echte, niet die van de reclame) en ze hebben ook meestal proefjes enzo ervan..
ok, maar als je er op reageert is t niet mijn schuld he?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ken het niet maar ik zal er eens naar vragen bij mijn apotheek.
He getquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ken het niet maar ik zal er eens naar vragen bij mijn apotheek.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:21 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Stond er nog bij of het toevallig techniek studenten waren?
Nou, ik zou eigenlijk 5 uur moeten wachten, maar vanwege een crash van het computersysteem van de air traffic control vertrok ik met 3 uur vertraging, inmiddels hoef ik nog maar een uur oid te wachten, 17.20 vertrekken en officieel om 16.40 boardenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:49 schreef Liejannuh het volgende:
Hi Euc!![]()
Heb je een lange overstap?
Er zit trouwens een Starbucks op het vliegveld daar. Kun je iig lekker hangen.
Dat zal er waarschijnlijk niet in zitten, ik mocht mn iPod niet eens aan hebben?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:55 schreef Liejannuh het volgende:
Steer stuurt altijd berichtjes vanuit het vliegtuig.
Heb je nog een prutterig bijbaantje nodig Pincipessa? Volgens mij kunnen we hier nog wel uitzendkrachten gebruiken.
Prutterigquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:55 schreef Liejannuh het volgende:
Steer stuurt altijd berichtjes vanuit het vliegtuig.
Heb je nog een prutterig bijbaantje nodig Pincipessa? Volgens mij kunnen we hier nog wel uitzendkrachten gebruiken.
Ik heb net geleerd hoe de T9 functie werkt!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:57 schreef MinderMutsig het volgende:
Hoi Euc.![]()
Wat zijn jullie toch eigenlijk een stelletje nerds he.Ik zou niet eens weten hoe ik zou moeten fokken op mijn mobiel.
Het is wel in Voorburg hoor!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Prutterig?? Ja als het leuk is
Ik ga echt niet internetten met mijn telefoon in het buitenland!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:57 schreef MinderMutsig het volgende:
Hoi Euc.![]()
Wat zijn jullie toch eigenlijk een stelletje nerds he.Ik zou niet eens weten hoe ik zou moeten fokken op mijn mobiel.
Toch maar op zoek naar die lekkere relaxstoelen bij de Star Bucks dus?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:01 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik ga echt niet internetten met mijn telefoon in het buitenland!Gratis wifi hier (in Dusseldorf 5,95 voor 2 uurtjes
)
Nu je het zegt Lianne, je hebt gelijk, 2 uur, damnit
Met de auto:quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:00 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Het is wel in Voorburg hoor!
Maar dan kun je wel gezellig mee hardlopen en voetballen in de pauze!
Loungebanken bij Haagen-Dazs zitten primaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Toch maar op zoek naar die lekkere relaxstoelen bij de Star Bucks dus?
Ben je nu onderweg naar Dubai (of waar was het waar je heen ging voor stage) of is dit vakantie?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:04 schreef Euc- het volgende:
[..]
Loungebanken bij Haagen-Dazs zitten prima
Hoi KrnK
Hmm, niet echt mijn dingquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Euc! Je kan je ook ondersmeren met extreem dure smeerseltjes als je je verveelt
Dubai iddquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ben je nu onderweg naar Dubai (of waar was het waar je heen ging voor stage) of is dit vakantie?
Als je het daar hebt gekocht is er meestal niets aan de handquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:06 schreef Euc- het volgende:
[..]
Hmm, niet echt mijn ding
Ik ben benieuwd wat met de deo roller gaat gebeuren die ik zojuist gekocht hebZal ik wel weg moeten gooien, heb het bonnetje niet meer, en een hersluitbare zak heb ik ook niet gekregen, we'll see
"# Items purchased within the transit area at Vienna Airport (after boarding card control) and other EU airports or on board EU airlines are exempted from quantitative restrictions. They are packed into special bags and sealed. They must not be opened during the entire journey. The clearly visible sales receipt must additionally indicate the location and time of the purchase.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Als je het daar hebt gekocht is er meestal niets aan de hand
Op wat L-euc-e grpajes na nietquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:08 schreef Euc- het volgende:
[..]
Hier overigens nog wat gebeurd de laatste tijd?
Ik had niet anders verwachtquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Op wat L-euc-e grpajes na niet
succesin Dubai!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:31 schreef Euc- het volgende:
Ik ga maar wat rondstruinen hier, en dan naar de grote zandbak, fijne dag verder allemaal!
Taartjes vormen bij je?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:31 schreef Euc- het volgende:
Ik ga maar wat rondstruinen hier, en dan naar de grote zandbak, fijne dag verder allemaal!
Even een snelle zwaai, ik heb je net gemist op msnquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:47 schreef Euc- het volgende:
Hey hallo! Ben me dood aan het vervelen op Vienna International, en moest aan jullie (Steer) denken, die dan altijd komt Fokken![]()
![]()
Hoestie?
Goede reis en veel plezier in Dubai.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:31 schreef Euc- het volgende:
ben je je eigen psot vergeten?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:58 schreef KrnKje het volgende:
Wow, het is al n uur stil hier...![]()
![]()
![]()
Klein feestje![]()
![]()
![]()
omdat het kan
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:24 schreef MinderMutsig het volgende:
Om mijn SOG (schoonmaak ontwijkend gedrag) te vieren heb ik mezelf een French manicure gegeven.
venkelsoep, nooit op: receptje?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:27 schreef KrnKje het volgende:
Oohja, soep... moet eens venkelsoep in elkaar plompen...
Dan moet ik eerst mijn camera opzoeken.quote:
Miauwquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:27 schreef KrnKje het volgende:
Oohja, soep... moet eens venkelsoep in elkaar plompen...
Als je te moe bent om te koken is dit misschien wel wat voor je. Chocoladecake in 5 minuten:quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:21 schreef AKnynke het volgende:
Zo. thuis! Nu even lusteloos op de bank uitpuffen, stom zappen. Nu wil ik een vent die voor me kookt, want ik ben werkelijkwaar bekaf.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:49 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Als je te moe bent om te koken is dit misschien wel wat voor je. Chocoladecake in 5 minuten:
http://www.dizzy-dee.com/recipe/chocolate-cake-in-5-minutes
Ziet er heerlijk uit
Mijn lijn, wat doe je.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:49 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Als je te moe bent om te koken is dit misschien wel wat voor je. Chocoladecake in 5 minuten:
http://www.dizzy-dee.com/recipe/chocolate-cake-in-5-minutes
Ziet er heerlijk uit
Ik bak altijd cake met zelfrijzend bakmeel, dus dat lijkt mij welquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:58 schreef Liejannuh het volgende:
[..]Cool!
Alleen heb ik geen cakemeel in huis. Zou zelfrijzend bakmeel ook werken?
Probeer het, maak foto's, post ze hier en als je lef hebt neem je er nog een hap van ookquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:58 schreef Liejannuh het volgende:
[..]Cool!
Alleen heb ik geen cakemeel in huis. Zou zelfrijzend bakmeel ook werken?
Ik ga zo eerst eens een broccolistamppot maken. En kijken of mn broer thuis is.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:05 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Probeer het, maak foto's, post ze hier en als je lef hebt neem je er nog een hap van ook
Uuhm, was extreem inspiratieloos... bouillon met gesneden venkel...quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:07 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ga zo eerst eens een broccolistamppot maken. En kijken of mn broer thuis is.
Maar ik ga het proberen en ik zal foto's maken en hier posten.
oh okquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:07 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Uuhm, was extreem inspiratieloos... bouillon met gesneden venkel...
Niet eens met kruiden
Zou je nog een keer willen vertellen hoe je die tomaten ook alweer droogt? Ik ben vergeten een bookmarkje te maken de vorige keer en ik kan het niet terug vinden.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:30 schreef DarkElf het volgende:
Zo, ik ga zometeen maar eens naar Rotterdam om mr DE op te halen
Daarna niet vergeten om tomaatjes te gaan drogen vannacht, zodat ik morgen lekker salade kan maken met gedroogde tomaatjes. rucola, munt etc etc... en erbij biefstuk ( kort gebakken, daarna gemarineerd in olijfolie/citroensap/knoflook oa.... en daarna in dunne plakken gesneden..)
yummie
T was wel geniale soep trouwens, ontzettend lekker!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:44 schreef AKnynke het volgende:
Als ik moe ben, heb ik ook altijd veel minder honger! Net met moeite een bakje soep op, en 4 plakjes donker stokbrood..en ik zit al vol..
Mosterdsoep toch?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
T was wel geniale soep trouwens, ontzettend lekker!
@ Lianne: is tie al bezig dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
oven op 250-260 voorverwarmen, tomaatjes snijden, in ovenschaal met snijvlak naar boven, tikkie suiker erover, tikkie zout, olijfolie, gedroogde tijm (of wat je wilt), in de voorverwarmde oven gooien, oven meteen uitdraaien en niet meer opendoen de hele nachtquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:36 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zou je nog een keer willen vertellen hoe je die tomaten ook alweer droogt? Ik ben vergeten een bookmarkje te maken de vorige keer en ik kan het niet terug vinden.
Is dat niet een typisch klusje voor moeders?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
wie zei dat die gordijnen verstellen makkelijk was verdiend een nekschot
Oeh spannend!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:19 schreef Liejannuh het volgende:
Tv doet het weer en de cake staat in de magnetron!
nou dat kan m'n moeder nietquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:19 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Is dat niet een typisch klusje voor moeders?
ik heb nog niks geknipt omdat m'n vader denkt dat ik het niet kanquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:22 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oeh spannend!![]()
PF: Steeds een stukje verder eraf in de hoop dat ze dan recht zijn?
Ik zeg niet dat je het niet kanquote:
Heimlichmanouvre en een teiltje?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:27 schreef Liejannuh het volgende:
Oh Noes!!!!
Mn broer trekt groen weg!
Nee!
Hij lijkt te stikken!
Wat nu?!
Nee maarf m'n papa welquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:29 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je het niet kan
Ik zou het in ieder geval niet kunnen, maar ik ben dan ook de slechts klussende man ooit!
Ik ben er ook nog niet helemaal uit.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik ben nog aan het nadenken over die cake
ik zou een prutje maken van mozerella, beetje citroenrasp, en basalicum eroverheen...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Trusten KrnKje.![]()
Zeg lui, help me even. Iemand heeft het hier eens gehad over een prutje van mozarella, citroenrasp en basilicum wat goddelijk lekker zou moeten zijn. Iemand enig idee waar ik het over heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |