Ja sorryquote:
Sommige mensen maken dat ik ineens toch anders aankijk tegen onvrijwillig verplicht steriliseren.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oo die,wacht, er komt wat boven
Walgelijk
Urk?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
Het resultaat van jarenlange inteelt
O ik dacht dat ze echt zo lelijk warenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:02 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik moest wel even goed kijken van wie dat gezicht origineel is...
Jij had nog niet gezien dat het een fotosoep was?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
O ik dacht dat ze echt zo lelijk waren
raadsel opgelost
Dit is perfect, hier ga ik me prima mee redden. Thx!quote:Op maandag 21 juli 2008 20:48 schreef Liejannuh het volgende:
En Beunk, op de laatste pagina van het persbericht kun je het weegschema vinden. Uitgebreider dan dat wordt het niet gepubliceerd.
Nou ja, daar had je in principe ook wel gelijk in. Die kop krijg je niet zomaar.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nee ik dacht aan een hele lelijke familie
Omg, the point of no return!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik denk dat hij dingen gaat vergelijken
ik kwam net op het idee dat ik ook in m'n eentje alcohol kan drinken
Hoi MMquote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:36 schreef MinderMutsig het volgende:
Hobbel!![]()
Ik vroeg me al af waar jij en Isa bleven. Heb je weer een nachtdienst?
lekker zeg dankjequote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:56 schreef MinderMutsig het volgende:
Beterschap Hobbel.
* MinderMutsig geeft Hobbel een kopje kippensoep.
Zo daar wordt ik weer heerlijk warm van thanks!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
* Principessa.Farfallus geeft hobje een glaasje wijn
ik zei je ne sais pas = ik weet het nietquote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat was dat trouwens voor opmerking PF?Over dat ik nou eenmaal zo ben?
Of meer.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik moet minder wijn drinkenn
Families moeten urnen met as ruilen
Oef das lastig met neuken DH, beter laat je dat ff goed loskicken. Ik heb alleen een gekneusde schouder nu, maar dat valt ook wel mee.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:22 schreef Den_Haag het volgende:
Ontstoken heup gewricht en vastzittende onderrug. valt mee deze keer
reken daar maar niet te hard op, onkruid vergaat nietquote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, we zijn inmiddels zeven uur verder. Ik neem aan dat TS inmiddels wel dood zal zijn![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
reken daar maar niet te hard op, onkruid vergaat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |