Ik denk dat de autoriteiten hem allang wisten te vinden.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:52 schreef computergirl het volgende:
[..]
De vermomming is zo goed dat ik daar echt geen Karadzic in kan herkennen. Hoe hebben ze hem gevonden, door een tip?
Ik zie het ook niet hoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:52 schreef computergirl het volgende:
[..]
De vermomming is zo goed dat ik daar echt geen Karadzic in kan herkennen. Hoe hebben ze hem gevonden, door een tip?
Yep, alleen waren de Serviers fouter.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:08 schreef partizan het volgende:
[..]
En je ziet dat het tuig aan alle kanten er hetzelfde uitziet
Bij die baard is natuurlijk wel 2/3 van het gezicht verdwenenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:59 schreef axis303 het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet hoor.
Normaal kun je gezichts-contouren wel herkennen, maar hier zie ik het niet.
Ga eens in zijn schoenen staan ipv aan de zijlijn blaten. Je staat tegen over een berekende massamoordenaar met duizenden moorddadige, dronken en agressieve Serven achter zich. Wat heb je zelf? Een handvol militairen zonder mandaat die van Den Haag NIET in bodybags mogen terug komen. Ga jij wel de held uit hangen?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:13 schreef axis303 het volgende:
Ik zie trouwens weer die video van Karremans waarin hij toegesproken wordt door Mladic, wat een slappe hap was die man toch ook...
http://www.dumpert.nl/med(...)arremans_gevoel.html
Terwijl Turkse gangsters je kietelen?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:18 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Totdat je Servische gangsters achter je aan hebt. Dan zul je smeken voor je leven. En krijg je alsnog de kogel.
Ik heb in Belgrado verhalen gehoord over dienstplichtigen die per toeval Mladic zagen op een legerbasis en vervolgens op onverklaarbare wijze om het leven kwamen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:57 schreef PLAE@ het volgende:
Misschien wat plastische chirurgie aan te pas gekomen ook, maar goed dan was die baard niet nodig.
intrigerend, overigens natuurlijk niet verwonderlijk dat men Karadic eerder heeft dan Mladic. Die vrienden lijken mij een stuk machtiger.
Dat was een boekpresentatie van een boek genaamd "Zdrav zivot" ( gezond leven ) Karadzic aka Dragan Dabic was de schrijver.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:03 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Wat is het verhaal achter deze foto? Ik kan dat taaltje niet lezen...
Mladic krijgen we nooit!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:01 schreef partizan het volgende:
[..]
Ik heb in Belgrado verhalen gehoord over dienstplichtigen die per toeval Mladic zagen op een legerbasis en vervolgens op onverklaarbare wijze om het leven kwamen.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:44 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Zelfs als grap is dit geen toffe opmerking...
C.I.A. Report on Bosnia Blames Serbs for 90% of the War Crimesquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:48 schreef Elkarden het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo'n idioot of moeten we dit met 600 korrels zout nemen?
Is mijn conclusie dan fout?quote:"To those who think the parties are equally guilty, this report is pretty devastating," one official said. "The scale of what the Serbs did is so different. But more than that, it makes clear with concrete evidence that there was a conscious, coherent and systematic Serbian policy to get rid of Muslims, through murders, torture and imprisonment."
The report, an attempt to collate and analyze all the evidence on the war known to the intelligence agency, says Muslims and Croats also committed atrocities, some of them of great ferocity. But it concludes that these actions "lack the intensity, sustained orchestration and scale of what the Bosnian Serbs did."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 65% gewijzigd door Xith op 22-07-2008 17:04:38 ]
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:31 schreef Xith het volgende:
[..]
[..]
C.I.A. Report on Bosnia Blames Serbs for 90% of the War Crimes
[..]
Is mijn conclusie dan fout?Das toch niet zo heel gek, VS hebben nogal wat dollars geïnvesteerd om Joegoslavië te slopen, zo raar is dat dus niet, dat ze dan met zo'n rapport aankomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:31 schreef Xith het volgende:
[..]
[..]
C.I.A. Report on Bosnia Blames Serbs for 90% of the War Crimes
[..]
Is mijn conclusie dan fout?Ik kijk altijd wie de boodschapper is.......en dat is hier de CIA. Dat de Amerikanen graag denken "good guys, bad guys" is ook bekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat de Serviers getalsmatig meer oorlogsmisdaden hebben begaan ligt puur in het feit dat zij aan het begin van de oorlog militair de overhand hadden. Maar 90 % ???![]()
Op plekken waar b.v. de Kroaten de overhand hadden ( Mostar, Ahmici) waren zij het die verantwoodelijk waren voor de ergste misdaden.
Ook wordt er altijd lacherig gedaan als wordt beweerd dat de moslims hun eigen mensen hebben bestookt met mortieren om daarmee NAVO interventie af te dwingen. Terwijl een Nederlandse officier, werkzaam bij de VN in Sarajevo, mij vertelde dat iedereen wist dat dit zo was ( er waren bewijzen ) maar dat dit niet in het Amerikaanse "good guys, bad guys" plaatje paste.
Ik heb nog ergens zijn e-mail liggen met zijn uitleg.....als ik het vind zal ik het hier plaatsen.
Nog even wat anders.......als de Amerikanen de Moslims niet opgestookt hadden om het accoord van Lissabon in maart '92 af te wijzen ( na eerdere acceptatie ) was de oorlog in Bosnie helemaal niet uitgebroken en hadden we de discussie over Karadzic helemaal niet gehad.
"The agreement called for an independent Bosnia divided into three constituent and geographically separate parts, each of which would be autonomous. While not a perfect solution the agreement was preferable to civil war. In March 1992, each of the three leaders: Izetbegovic for the Muslims, Boban for the Croats, and Karadzic for the Serbs, signed the so-called Lisbon Agreement. Among diplomats in Belgrade there was general relief and for the first time a sense of hope for the future. Alas it was not to be.
Within days of the Lisbon Agreement, the United States Ambassador, Warren Zimmerman flew to Sarajevo and met with Izetbegovic. Upon finding that Izetbegovic was having second thoughts about the agreement he had signed in Lisbon, the Ambassador suggested that if he withdrew his signature, the United States would grant recognition to Bosnia as an independent state. Izetbegovic then withdrew his signature and renounced the agreement.
Within days the war had spread to Bosnia. Ironically, after 200,000 deaths and massive destruction throughout Bosnia, the Muslims were afforded by the terms of the Dayton Accords, less territory than they had been guaranteed by the Lisbon Agreement.
There has been a good deal of speculation about why the United States chose to intervene in Bosnia and why it influenced Izetbegovic to renounce the Lisbon Agreement. One explanation is that the United States wished to demonstrate to the Muslim world that it could support Muslim causes. After the Gulf War, it is suggested, the USA was anxious to find a Muslim position with which it could ally itself. The official U.S position for its intervention was that recognition was the only way to prevent the war from spreading to Bosnia! Whatever the reason, it seems evident the U.S. intervention did more harm than good. "
[ Bericht 35% gewijzigd door partizan op 22-07-2008 18:01:11 ]Geen schoothondje maar een brullende leeuw !
Dan is het ook echt logisch om tegen alle verdragen in de moslimse strijders te bewapenen ipv ontwapenenquote:Er was juist geen bescherming en men heeft Srebrenica met opzet laten vallen imo. Dat is imo tenminste de meest logische uitleg gezien alle vreemde gebeurtenissen en beslissingen. Kort gezegd, men heeft de Serviers in hun eigen zwaard laten vallen, wilde een omslagpunt forceren, ten koste van duizenden doden.
Eerst werden de Moslims en Kroaten bewapend om op het slagveld een situatie te krijgen die de Serviers in een zakkere positie zou brengen en ze rijp zou maken voor een vredesverdrag.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:05 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dan is het ook echt logisch om tegen alle verdragen in de moslimse strijders te bewapenen ipv ontwapenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |