abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60256207
Waarom zijn er zoveel mensen die in die bullshit geloven?
Je maakt zelf hoe je toekomst zal verlopen door de keuzes die je zelf maakt, dus waarom zou je je inlaten met die onzin?

En hetzelfde over horoscopen enzo. Hoe kunnen ze de hele wereldbevolking nou indelen in 12 groepjes?
Dan zouden dus al die mensen met hetzelfde sterrenbeeld ongeveer hetzelfde moeten overkomen, als je de horoscopen moet geloven
Misschien was dit 100 jaar geleden nog interessant...

Overigens ook frapant dat er altijd rond je verjaardag staat dat je een financiële meevaller of veel visite krijgt
(enz. van die leuke algemene, voorspelbare dingen)
Uitgesproken...
pi_60256253
Als jij niets anders te plaatsen hebt dan kutplaatjes, laat het dan.

[ Bericht 80% gewijzigd door Juup© op 22-07-2008 00:13:48 ]
pi_60256325
Flikker nou eens op met die bagger

[ Bericht 51% gewijzigd door Juup© op 22-07-2008 00:13:08 ]
pi_60256326
quote:

[ Bericht 15% gewijzigd door Juup© op 22-07-2008 00:14:17 (Link verwijdert.) ]
Google is your friend, abuse your friends
pi_60256334
Hier de reactie van een user uit GC over zijn ervaringen met astro-TV:
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 16:59 schreef kastanova het volgende:
Toen mijn partner naar 6 maanden ziektebed toch nog zeer plotseling overleed heb ik er in eerste instantie veel steun aan gehad.
Ik belde vrijwel iedere avond om te horen of mijn "kaarten" gewijzigd waren en het gaf me veel troost.
Het is ook niet zo dat je bij elk consult in de uitzending komt, het meerendeel van de gesprekken wordt gevoerd door mensen die achter de schermen werken.
En ondanks dat ik dus niet elke keer de "beste" astrologen sprak kreeg ik er toch wel heel veel steun bij in het verwerkingsproces.
Op een gegeven moment echter, toen het rouwproces al halverwege was en het directe verdriet grotendeels aan het verdwijnen was ging ik toch eens opschrijven welk advies me elke avond gegeven werd.
Zo kwam ik erachter dat de "kaarten" toch wel héél vaak onverklaarbaar en volledig willekeurig veranderen.
Er zaten dagen tussen dat ik maandag het advies kreeg om er niet bij stil te blijven staan en door te gaan met mijn leven, maar dat er dinsdag gezegd werd dat ik haar in gedachten moest houden en ik eerst "zaken" betreffende ons samen af moest sluiten.
Gaandeweg kwam ik dan ook tot de conclusie dat het advies te globaal en wisselend was om nog serieus te kunnen nemen. Toen was ik echter al wel 800 euro aan telefoonkosten armer.
Ik heb vervolgens nog wel enkele keren teruggebeld, maar klachten namen ze niet aan en ze hingen me gewoon op.

Al met al kan ik toch wel zeggen dat astro-tv me met betrekking tot het verwerkingsproces op de langere termijn meer schade berokkend heeft dan pijn weggenomen en dat neem ik ze tot op de dag van vandaag nog steeds kwalijk.
Problemen om er openlijk over te praten heb ik echter niet, wat dat betreft is het een afgesloten hoofdstuk voor me.
pi_60256377
Drink geen bier, je doet al gek genoeg
  maandag 21 juli 2008 @ 23:34:01 #7
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_60256866
quote:
Op maandag 21 juli 2008 23:16 schreef donpsp het volgende:
[ afbeelding ]
Snap er de kloten niet van.
0 topics op naam. 14.gif
  maandag 21 juli 2008 @ 23:37:13 #8
196697 Heathen.
Its No Game
pi_60256956
quote:
Op maandag 21 juli 2008 23:14 schreef Anniie het volgende:
[..]
Maar dan ben je gewoon ook een mongool... En mongolen mochten niet belazerd worden. Maar mogen trouwens ook geen telefoon hebben. Veel te gevaarlijk, zulke speeltjes.
pi_60257004
De mens bestaat voor 70% uit water. Als je ziet wat de maan en sterren voor invloed hebben op de zee, eb en vloed, dan kun je wel nagaan wat een bepaalde stand van de maan en sterren op het menselijk lichaam heeft. Deze wetenschap wordt al honderen jaren bestudeerd en men is daar zeer kundig in geworden. Om horoscopen naar het land der fabelen te verwijzen is heel kortzichtig.
Acht Cola, Acht Bier!
  maandag 21 juli 2008 @ 23:47:20 #10
215011 Placenta
eating your placenta
pi_60257230
quote:
Op maandag 21 juli 2008 23:39 schreef right_turn het volgende:
De mens bestaat voor 70% uit water. Als je ziet wat de maan en sterren voor invloed hebben op de zee, eb en vloed, dan kun je wel nagaan wat een bepaalde stand van de maan en sterren op het menselijk lichaam heeft. Deze wetenschap wordt al honderen jaren bestudeerd en men is daar zeer kundig in geworden. Om horoscopen naar het land der fabelen te verwijzen is heel kortzichtig.
Kloon van 11 36 ?
IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
  maandag 21 juli 2008 @ 23:48:49 #11
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_60257264
quote:
Op maandag 21 juli 2008 23:47 schreef Placenta het volgende:

[..]

Kloon van 11 36 ?
Lijkt me niet.
0 topics op naam. 14.gif
pi_60257291
quote:
pi_60257613
quote:
true..
maar het mooie is nogwel, dat al die domme mensen er in geloven, resultaat: ze gaan ernaar leven.. en er komen dingen uit en er komen dingen niet uit,,, de dingen die niet uitkomen vallen niet op en vergeten ze... en alles wat wel uitkomt zoals is voorspeld valt WEL op,, want DAAR leven ze naar.

en wat betreft astro tv enzo over mediums en professionele telefoongesprekken,,, dat mensen DAAR intrappen kan ik gewoon niet bij... hoe rot het ook klinkt..

ze nemen mensen aan, die een vaste telefoonlijn hebben, en spiritueel begaafd zijn.... gaat er niet alleen al een belletje rinkelen bij het feit dat astro tv in de plaats is gekomen voor calltv en zulk soort belspellen???
1 pot nat, jamba/belspellen/belsexprogrammas/astrotv enz
juridisch zitten zit je al gouw goed, en het is makkelijk en snel verdient,,, zolang zulke programmas op tv zijn, zijn er dus blijkbaar ook nogsteeds domme mensen.

edit: wat dat betreft moet iedereen lekker zelf weten waar die in gelooft,, mn moeder heeft ook zo'n tarotkaartspel en vind het leuk en interesant enzo... als zij dat leukvind,, lekker zelf weten..
je hoeft niet overal achter te staan toch?
pi_60257696
Je moet ook even de user checken die die post heeft geschreven over astro-tv.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 00:11:01 #15
158452 IQM
I am the one
pi_60257722
quote:
Op maandag 21 juli 2008 23:14 schreef Anniie het volgende:
[..]
Ja, dat is Kasta, hè. Niet serieus te nemen.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 00:12:48 #16
158452 IQM
I am the one
pi_60257744
Iedereen maakt zijn eigen horoscoop met het Forer effect. Van Ravensburger.
Scio Melius
Gelul.
pi_60263558
quote:
Je kan het een wetenschap noemen, maar is het wetenschappelijk bewezen dat er betrouwbare informatie uit een horoscoop komt?
That's the question
Uitgesproken...
  dinsdag 22 juli 2008 @ 11:11:25 #18
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_60263582
Maar het is echt hoor
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_60263634
Ik weet niet wat ik erger moet vinden; de horoscopen of die blije figuren die zich daar ettelijke uren mee bezighouden. Vooral die die-hards die zich met zowel normale als Chinese horoscoopbagger bezighouden. Ergste is wanneer ze meteen verwijzen naar een horoscoop in een willekeurige TV-gids wanneer er eens toevallig iets gebeurt is wat de horoscoop al 'voorspeld' had.
pi_60263647
Oeh, even mn daghoroscoop opzoeken

Nu is niet het goede moment om een andere beroepskeuze te maken. Als u nog even kunt wachten zult u zien dat uw kansen daardoor alleen maar toenemen, ook als dat wat langer op zich laat wachten.

En dat terwijl ik een sollicitatiegesprek heb vandaag
pi_60263808
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 11:13 schreef Breathtaking het volgende:

Nu is niet het goede moment om een andere beroepskeuze te maken. Als u nog even kunt wachten zult u zien dat uw kansen daardoor alleen maar toenemen, ook als dat wat langer op zich laat wachten.

Laat ze je upskirt foto's zien.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 11:20:39 #22
158452 IQM
I am the one
pi_60263824
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 11:13 schreef Breathtaking het volgende:

!

Waar ga je solliciteren? Een andere pizzeria?
Scio Melius
Gelul.
pi_60264793
Dit staat in mijn horoscoop:

Je gaat verkeerde dingen doen. Je kunt die dingen voorkomen door je te vermannen. Door deze transit krijg je waandenkbeelden, angst. Je gaat je zelfbeheersing verliezen in je handelingen. Het wordt een moeilijke en pijnlijke tijd.

wtf
Uitgesproken...
  dinsdag 22 juli 2008 @ 12:06:58 #24
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_60265013
quote:
Ergens vermoed ik dat het een grapje is, want dit is natuurlijk ontzettende onzin. Het menselijk lichaam heeft slechts een zeer beperkte inhoud. De effecten zijn sowieso dus al een stuk geringer dan iets wat de omvang heeft van een oceaan. Heb je ooit gehoord dat mensen met volle maan snel hun buitenzwembad afdekken, omdat ze springtij verwachten? Of dat je moeder zei: ‘Ik zou vanavond maar niet in bad gaan, het is volle maan, dan is het water altijd zo onrustig.’ Natuurlijk niet. Overigens is ook voor grote watermassa's de invloed van de zon en de maan niet altijd even direct, de Middellandse zee en de Oostzee kennen bijvoorbeeld veel minder getijdewerking, en langs de Hollandse kust is het ook heel afhankelijk van de locatie, aangezien het ook veel met geografische invloeden te maken heeft hoe bepaalde werkingen versterkt worden.

Maar, los daarvan, ondermijnt dit ook het hele idee van horoscopen, namelijk dat het met je geboortedatum van doen zou hebben. Immers, dan zou iedereen in Nederland met volle maan ongeveer dezelfde aantrekkingskracht moeten ervaren, en dezelfde gemoedsgesteldheid en karakterveranderingen moeten ondergaan. Dit is niet zo. Je kunt naast elkaar op de bank zitten, en als Leeuw toch een ‘topdag in de liefde’ terwijl je als Ram juist een matige dag hebt.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')