abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 3 juli 2008 @ 20:51:59 #1
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_59874423
Bijna iedereen heeft er wel eens flink doorheen gezeten door liefdesverdriet en heeft zich toen afgevraagd of het ooit weer goed zou komen. En een hoop mensen hebben iemand verloren die ze erg lief was en blijven zitten met vragen en twijfels. Veel mensen geloven dat er leven na de dood is en een groep mensen gelooft dat antwoorden of zelfs hun hele levensloop te vinden is in een horoscoop of in tarotkaarten.

Het bestaansrecht van deze onderwerpen wil ik in dit topic in het midden laten. Feit blijft dat deze esoterische onderwerpen duidelijk weer in opmars zijn. Op diverse plekken op het internet of in de krant kun je horoscoop duidingen vinden en ook een kaartenlegging of een consult van een medium kun je tegenwoordig gewoon bestellen en in je mailbox ontvangen.

Ook op de televisie is het geen onbekend fenomeen, wie kent bijvoorbeeld niet astro TV?
Door middel van een telefoontje kun je je vragen neerleggen bij een spiritueel medewerker die vervolgens live op Televisie een antwoord of advies geeft.

En daar willen we het graag over hebben, wij van FOK! maar met name ook de makers van het televisieprogramma Netwerk zijn enorm nieuwsgierig naar de ervaringen van mensen die op zoek naar antwoorden gebeld hebben met astro TV. Heb je er wat aan gehad? Of kreeg je het gevoel dat je werd 'overspoeld' door tips en meningen zonder je eigen vraag te kunnen stellen of verhaal te kunnen doen? Ook hoor je vaak dat mensen vlak na het betreffende gesprek blij zijn met het advies maar daar naderhand op terug komen. Of misschien ben je er nu nog steeds erg tevreden over en heb je er veel aan gehad?

We willen graag jouw verhaal horen, en mocht je het lastig vinden om jouw verhaal open in dit topic te posten omdat het daar misschien te persoonlijk voor is dan kun je je verhaal ook mailen, dat kan door hier te klikken.

Dit topic is niet bedoeld voor een bestaansdiscussie of om algemene meningen te vergaren maar alleen voor ervaringen van mensen die daadwerkelijk voor een serieus advies contact hebben gehad met astroTV.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  vrijdag 4 juli 2008 @ 11:41:31 #2
8372 Bastard
Persona non grata
pi_59885034
Ik zelf zou mij niet zo snel wagen aan het bellen naar een tv programma voor dit soort vragen.
Waarom niet? Nou omdat ik het niet nodig vind om mijn probleem op de openbare televise te gooien met als gevolg dat toevallig mijn buurvrouw het programma heeft gezien en mij aanspreekt hierop.
Daarbij komt nog eens dat ik het heel jammer vind dat dit soort zaken, tarot, astrologie in het zelfde geldklop hoekje word gegooid als die spelletjestelevisie, ik wil daar niet eens aan meewerken ik hou me daar verre van.

Het is goed om dit soort esotherische zaken openbaar te hebben hoor, haal het onbekende en dus onbegrepen van dit soort onderwerpen af. Maar dan svp in een serieuzer tv programma.
The truth was in here.
pi_60060795
Ik heb wel eens gefapt op die presentatrice
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60060925
Toen mijn partner naar 6 maanden ziektebed toch nog zeer plotseling overleed heb ik er in eerste instantie veel steun aan gehad.
Ik belde vrijwel iedere avond om te horen of mijn "kaarten" gewijzigd waren en het gaf me veel troost.
Het is ook niet zo dat je bij elk consult in de uitzending komt, het meerendeel van de gesprekken wordt gevoerd door mensen die achter de schermen werken.
En ondanks dat ik dus niet elke keer de "beste" astrologen sprak kreeg ik er toch wel heel veel steun bij in het verwerkingsproces.
Op een gegeven moment echter, toen het rouwproces al halverwege was en het directe verdriet grotendeels aan het verdwijnen was ging ik toch eens opschrijven welk advies me elke avond gegeven werd.
Zo kwam ik erachter dat de "kaarten" toch wel héél vaak onverklaarbaar en volledig willekeurig veranderen.
Er zaten dagen tussen dat ik maandag het advies kreeg om er niet bij stil te blijven staan en door te gaan met mijn leven, maar dat er dinsdag gezegd werd dat ik haar in gedachten moest houden en ik eerst "zaken" betreffende ons samen af moest sluiten.
Gaandeweg kwam ik dan ook tot de conclusie dat het advies te globaal en wisselend was om nog serieus te kunnen nemen. Toen was ik echter al wel 800 euro aan telefoonkosten armer.
Ik heb vervolgens nog wel enkele keren teruggebeld, maar klachten namen ze niet aan en ze hingen me gewoon op.

Al met al kan ik toch wel zeggen dat astro-tv me met betrekking tot het verwerkingsproces op de langere termijn meer schade berokkend heeft dan pijn weggenomen en dat neem ik ze tot op de dag van vandaag nog steeds kwalijk.
Problemen om er openlijk over te praten heb ik echter niet, wat dat betreft is het een afgesloten hoofdstuk voor me.
I was an atheist until I realized I was God
pi_60061084
Zucht...

@mensen die weleens bellen:

Je mag je centjes ookwel aan mij overmaken. Ik heb er net als hun ook geen bezwaar tegen om mensen die het (al dan niet tijdelijk) zwaar hebben op te lichten.
pi_60061238
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 16:59 schreef kastanova het volgende:
Toen mijn partner naar 6 maanden ziektebed toch nog zeer plotseling overleed heb ik er in eerste instantie veel steun aan gehad.
Ik belde vrijwel iedere avond om te horen of mijn "kaarten" gewijzigd waren en het gaf me veel troost.
Het is ook niet zo dat je bij elk consult in de uitzending komt, het meerendeel van de gesprekken wordt gevoerd door mensen die achter de schermen werken.
En ondanks dat ik dus niet elke keer de "beste" astrologen sprak kreeg ik er toch wel heel veel steun bij in het verwerkingsproces.
Op een gegeven moment echter, toen het rouwproces al halverwege was en het directe verdriet grotendeels aan het verdwijnen was ging ik toch eens opschrijven welk advies me elke avond gegeven werd.
Zo kwam ik erachter dat de "kaarten" toch wel héél vaak onverklaarbaar en volledig willekeurig veranderen.
Er zaten dagen tussen dat ik maandag het advies kreeg om er niet bij stil te blijven staan en door te gaan met mijn leven, maar dat er dinsdag gezegd werd dat ik haar in gedachten moest houden en ik eerst "zaken" betreffende ons samen af moest sluiten.
Gaandeweg kwam ik dan ook tot de conclusie dat het advies te globaal en wisselend was om nog serieus te kunnen nemen. Toen was ik echter al wel 800 euro aan telefoonkosten armer.
Ik heb vervolgens nog wel enkele keren teruggebeld, maar klachten namen ze niet aan en ze hingen me gewoon op.

Al met al kan ik toch wel zeggen dat astro-tv me met betrekking tot het verwerkingsproces op de langere termijn meer schade berokkend heeft dan pijn weggenomen en dat neem ik ze tot op de dag van vandaag nog steeds kwalijk.
Problemen om er openlijk over te praten heb ik echter niet, wat dat betreft is het een afgesloten hoofdstuk voor me.
Ik dacht heel even dat dit een serieuze reactie was, tot ik je username zag.

@mensen van netwerk: probeer het eens in het TRUTH-forum, daar zitten meer labiele stoeptegels.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_60157100
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 17:11 schreef santax het volgende:
Zucht...

@mensen die weleens bellen:

Je mag je centjes ookwel aan mij overmaken. Ik heb er net als hun ook geen bezwaar tegen om mensen die het (al dan niet tijdelijk) zwaar hebben op te lichten.
+1, zo nep als het maar kan zijn...

Misschien toch maar eens wat vaker hier rondneuzen...
pi_60157130
edit

[ Bericht 87% gewijzigd door IHVK op 17-07-2008 00:29:49 ]
pi_60157154
Nou , als je hoort dat mensen in een rolstoel het advies krijgen vaker wat te gaan lopen, weet je meestal wel hoe laat het is.
pi_60174692
Als ik toevallig eens een keer langs Astro TV zap, kijk ik wel eens even uit pure nieuwsgierigheid. Iedere keer weer valt het me op hoe volkomen willekeurig en algemeen al het advies is. Het kan op alles en iedereen van toepassing zijn Verder is het bijna altijd gok en giswerk van die zgn. "paragnosten". En wat mij dan nog het meeste bezighoud is de gedachte hoe die "paragnosten" s'nachts nog kunnen slapen met de gedachte dat ze niets meer dan pure oplichters zijn

Hoe durf je een vrouw die belt (bijv.) ivm een overleden dochter voor te liegen en net te doen alsof je contact met haar hebt Dan ben je echt het laagste van het laagste en mag je wmb ter plekke dood neervallen
pi_60175026
pi_60199222
De ervaringen die ik heb met Astro TV zijn samen te vatten in 0% (0) van de reguliere uitzendingen die ik heb bekeken en 100% (1) van de uitzendingen met clown Bassie die ik heb bekeken.
pi_60199253
Dat was natuurlijk omdat Bassie mijn jeugdheld is. Maar ik zag toch liever Bassie & Adriaan!
pi_60331508
ik zag laatst een astro tv met dries slavink, niet omdat het mijn jeugdheld is, maar om hem te praten over hoe succesvol hij wel niet is. Met name die mongolide film: i love dries rofl
pi_60359637
Mijn god, kasta Geweldige post
pi_60395977
Ik heb hier ook een kaartspel liggen...Ik kan het dus ook....
Wake up with a good feeling...
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 21:54:03 #17
223492 einnojS
Lang leve de lol !
pi_60516714
1 big set up joh, allemaal geldklopperij
Het leven is zoals 't is, niks is te voorspellen
pi_60631029
Vooral die ene man is grappig waarbij je alleen je voornaam mag geven.

"Piet"
"Oke, Piet...oost west thuis best, dat is wat jij altijd dacht en zo heb je je ook altijd gedragen. En daar hebben anderen misbruik van gemaakt want als er een schaap over de dam is volgen er meer bla bla bla"
pi_60865571
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 16:24 schreef Trusten het volgende:
Vooral die ene man is grappig waarbij je alleen je voornaam mag geven.

"Piet"
"Oke, Piet...oost west thuis best, dat is wat jij altijd dacht en zo heb je je ook altijd gedragen. En daar hebben anderen misbruik van gemaakt want als er een schaap over de dam is volgen er meer bla bla bla"
Vooral omdat ze al weer "dag Piet! *tuut-tuut-tuut*" zeggen voor zoiemand kan reageren
  maandag 18 augustus 2008 @ 00:09:40 #20
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_60912819
Is dit serieus of..
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_60976543
De aflevering van Netwerk is inmiddels al een paar weken geleden geweest toch? Of heb ik naar 1Vandaag gekeken?
  donderdag 21 augustus 2008 @ 17:16:32 #22
225682 fransieman13
Noem me maar: de man
pi_61014957
Volgens mij is het gewoon nep,en wilt net5,rtl en zo gewoon geld daarmee verdienen omdat ze niet meer geld kunnen verdienen met de belspelletjes!
School,zak in de modder,met je gereken en gefranse gedoe! BAH
*schiet vuurpijl af* See ya'll later m******************
:D :?
huiswerk..iemand?nee? FIJN MOOI GEWELDIG *ZOENT* JIPPIE
pi_61016706
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 17:16 schreef fransieman13 het volgende:
Volgens mij is het gewoon nep,en wilt net5,rtl en zo gewoon geld daarmee verdienen omdat ze niet meer geld kunnen verdienen met de belspelletjes!
  Moderator donderdag 21 augustus 2008 @ 19:20:38 #24
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_61017466
Deze kan ook wel weer los
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_61019561
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 17:16 schreef fransieman13 het volgende:
Echt niet! Provocateur!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')