quote:[b]Op maandag 21 juli 2008 23:11 schreef
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:59 schreef kastanova het volgende:
Toen mijn partner naar 6 maanden ziektebed toch nog zeer plotseling overleed heb ik er in eerste instantie veel steun aan gehad.
Ik belde vrijwel iedere avond om te horen of mijn "kaarten" gewijzigd waren en het gaf me veel troost.
Het is ook niet zo dat je bij elk consult in de uitzending komt, het meerendeel van de gesprekken wordt gevoerd door mensen die achter de schermen werken.
En ondanks dat ik dus niet elke keer de "beste" astrologen sprak kreeg ik er toch wel heel veel steun bij in het verwerkingsproces.
Op een gegeven moment echter, toen het rouwproces al halverwege was en het directe verdriet grotendeels aan het verdwijnen was ging ik toch eens opschrijven welk advies me elke avond gegeven werd.
Zo kwam ik erachter dat de "kaarten" toch wel héél vaak onverklaarbaar en volledig willekeurig veranderen.
Er zaten dagen tussen dat ik maandag het advies kreeg om er niet bij stil te blijven staan en door te gaan met mijn leven, maar dat er dinsdag gezegd werd dat ik haar in gedachten moest houden en ik eerst "zaken" betreffende ons samen af moest sluiten.
Gaandeweg kwam ik dan ook tot de conclusie dat het advies te globaal en wisselend was om nog serieus te kunnen nemen. Toen was ik echter al wel 800 euro aan telefoonkosten armer.
Ik heb vervolgens nog wel enkele keren teruggebeld, maar klachten namen ze niet aan en ze hingen me gewoon op.
Al met al kan ik toch wel zeggen dat astro-tv me met betrekking tot het verwerkingsproces op de langere termijn meer schade berokkend heeft dan pijn weggenomen en dat neem ik ze tot op de dag van vandaag nog steeds kwalijk.
Problemen om er openlijk over te praten heb ik echter niet, wat dat betreft is het een afgesloten hoofdstuk voor me.
Maar dan ben je gewoon ook een mongool... En mongolen mochten niet belazerd worden. Maar mogen trouwens ook geen telefoon hebben. Veel te gevaarlijk, zulke speeltjes.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:14 schreef Anniie het volgende:
Hier de reactie van een user uit GC over zijn ervaringen met astro-TV:
[..]
Kloon van 11 36quote:Op maandag 21 juli 2008 23:39 schreef right_turn het volgende:
De mens bestaat voor 70% uit water. Als je ziet wat de maan en sterren voor invloed hebben op de zee, eb en vloed, dan kun je wel nagaan wat een bepaalde stand van de maan en sterren op het menselijk lichaam heeft. Deze wetenschap wordt al honderen jaren bestudeerd en men is daar zeer kundig in geworden. Om horoscopen naar het land der fabelen te verwijzen is heel kortzichtig.
quote:Op maandag 21 juli 2008 23:39 schreef right_turn het volgende:
De mens bestaat voor 70% uit water. Als je ziet wat de maan en sterren voor invloed hebben op de zee, eb en vloed, dan kun je wel nagaan wat een bepaalde stand van de maan en sterren op het menselijk lichaam heeft. Deze wetenschap wordt al honderen jaren bestudeerd en men is daar zeer kundig in geworden. Om horoscopen naar het land der fabelen te verwijzen is heel kortzichtig.
true..quote:Op maandag 21 juli 2008 23:39 schreef right_turn het volgende:
Ja, dat is Kasta, hè. Niet serieus te nemen.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:14 schreef Anniie het volgende:
Hier de reactie van een user uit GC over zijn ervaringen met astro-TV:
[..]
Je kan het een wetenschap noemen, maar is het wetenschappelijk bewezen dat er betrouwbare informatie uit een horoscoop komt?quote:Op maandag 21 juli 2008 23:39 schreef right_turn het volgende:
Laat ze je upskirt foto's zien.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:13 schreef Breathtaking het volgende:
Oeh, even mn daghoroscoop opzoeken
Nu is niet het goede moment om een andere beroepskeuze te maken. Als u nog even kunt wachten zult u zien dat uw kansen daardoor alleen maar toenemen, ook als dat wat langer op zich laat wachten.
En dat terwijl ik een sollicitatiegesprek heb vandaag
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:13 schreef Breathtaking het volgende:
Oeh, even mn daghoroscoop opzoeken
Nu is niet het goede moment om een andere beroepskeuze te maken. Als u nog even kunt wachten zult u zien dat uw kansen daardoor alleen maar toenemen, ook als dat wat langer op zich laat wachten.
En dat terwijl ik een sollicitatiegesprek heb vandaag
Ergens vermoed ik dat het een grapje is, want dit is natuurlijk ontzettende onzin. Het menselijk lichaam heeft slechts een zeer beperkte inhoud. De effecten zijn sowieso dus al een stuk geringer dan iets wat de omvang heeft van een oceaan. Heb je ooit gehoord dat mensen met volle maan snel hun buitenzwembad afdekken, omdat ze springtij verwachten? Of dat je moeder zei: ‘Ik zou vanavond maar niet in bad gaan, het is volle maan, dan is het water altijd zo onrustig.’ Natuurlijk niet. Overigens is ook voor grote watermassa's de invloed van de zon en de maan niet altijd even direct, de Middellandse zee en de Oostzee kennen bijvoorbeeld veel minder getijdewerking, en langs de Hollandse kust is het ook heel afhankelijk van de locatie, aangezien het ook veel met geografische invloeden te maken heeft hoe bepaalde werkingen versterkt worden.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:39 schreef right_turn het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |