20 euro voor 20 dollarquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:45 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wat heb je daar voor betaald? En hoeveel heb je daarvoor gekregen?
Cool! Maar zijn dat gewoon opzetstukjes voor op je controller ofzo? Of moet je eerst je hele controller uit elkaar slopen?quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:01 schreef SocialDisorder het volgende:
Giotech Triggers zijn binnen, meteen het vuur aan de schenen gelegd met Burnout Paradise en man man man man wat speelt dat lekker. Ik denk dat ik er nog maar een stel ga meenemen uit de VS samen met een 2e dual shock controller, zodat m'n meissie straks ook gewoon mee kan doen met Motorstorm Pacific Rift zoder ruzie te krijgen over wie de ubercontroller krijgt en wie het met de triggerloze sixaxis moet doen.
Gewoon opzetstukjes inderdaad. Je klikt ze er zo op, en als het nodig is klik je ze er zo weer af. Echt supereasyquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:49 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Cool! Maar zijn dat gewoon opzetstukjes voor op je controller ofzo? Of moet je eerst je hele controller uit elkaar slopen?
Wat een wisselkoersquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:05 schreef Cid het volgende:
[..]
20 euro voor 20 dollarMaar goed het werd wel meteen geregeld
Nou ja als je connecties hebt daar lijkt me dat inderdaad een beter plan. Die heb ik echter niet, en dit was een snelle oplossing wat mij betreft. Die kaart had hier in Nederland waarschijnlijk ook 20 euro gekost, dus mij maakt het niet zoveel uit.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:23 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wat een wisselkoers
Dan regel ik wel iets met iemand daar, want dit is natuurlijk dikke bullshit
filmpje! http://www.gametrailers.com/player/usermovies/195300.htmlquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:49 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Cool! Maar zijn dat gewoon opzetstukjes voor op je controller ofzo? Of moet je eerst je hele controller uit elkaar slopen?
Was ook niet als flame of dis bedoeldquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:27 schreef Cid het volgende:
[..]
Nou ja als je connecties hebt daar lijkt me dat inderdaad een beter plan. Die heb ik echter niet, en dit was een snelle oplossing wat mij betreft. Die kaart had hier in Nederland waarschijnlijk ook 20 euro gekost, dus mij maakt het niet zoveel uit.
Ja hij loopt wel lekker binnen zo als hij er een paar per dag verkoopt inderdaadquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:06 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Was ook niet als flame of dis bedoeldHet is echt insane, ik bedoel, ik snap dat niemand dit voor gratis gaat doen, maar 20 dollar is like 13 euro ofzo, dus hij maakt fucking 7 euro winst op 1 code doorvoeren.
Wat een goudmijntje![]()
Zou dit misschien een van de verrassingen zijn van Sony voor op de GC?quote:L.A. Noire in laatste ontwikkelings fase?
Op de officiële website van ontwikkelaar Team Bondi, het team dat in samenwerking met Rockstar Games werkt aan L.A. Noire, is een opmerkelijke advertentie geplaatst: "We're looking to expand o]ur Animation Team to cope with the final production phase of L.A. Noire."
Hieruit kunnen we opmaken dat L.A. Noire zich in de laatste ontwikkelings fase bevindt, hetgeen dat als een complete verassing komt. Sinds de E3 van 2006 hebben we namelijk weinig tot niks meer gehoord van deze titel.
Zou erg cool zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:52 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Zou dit misschien een van de verrassingen zijn van Sony voor op de GC?
quote:Sony Holding Resistance 2 Beta Keys Hostage In Next Qore Episode
Outside of the most die-hard of PS3 zealots, few people are yet to see the worth in Sony's Qore programming for the PS3. "Editorial" games content provided by the platform holder, at cost to the user? No, thanks. Perhaps sensing this apprehension, Sony will be sweetening the pot for the next episode, offering an undisclosed number of keys to the Resistance 2 beta, scheduled to kick off in September. You want in, you pony up for Qore. Simple.
Huh?quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:21 schreef Wessiej het volgende:
SC4 op de ps3 is dus fucking laggy, en op de 360 niet
Dan ga ik maar met Yoda spelen
nicequote:Op donderdag 24 juli 2008 16:24 schreef Sackboy het volgende:
Leaked filmpje van motorrijden en vliegen in Burnout Paradise.
waar heb je dat vandaan dan?quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:21 schreef Wessiej het volgende:
SC4 op de ps3 is dus fucking laggy, en op de 360 niet
Dan ga ik maar met Yoda spelen
Neogafquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:40 schreef merino het volgende:
[..]
waar heb je dat vandaan dan?
friends request nog gelukt btw?
Civ. Rev. is zeer makkelijk, echt niet zo diep hoorquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:06 schreef merino het volgende:
Werkt weer lekker. Zitten al op 2.41 maar voelt nog steeds barbaars aan.
Maar ik heb dan ook niet een 360 naast mijn ps3 staan om tevens een werkend online gebeuren mee te maken
Alvast aan het inlezen op forum's op de al duidelijk zeer diepe gameplay van Civilization Revolution. Misschien maar een strategy guide kopen ook want begrijp er nog niet veel van
Fucking The Hut doet wel lang over verzenden zeg (Engelse post, heb er een jaar gewoond dus weet hoe erg het is), pakje doet er langer over dan die van Gamehubs uit Maleisië
Ik haal echt ander idee uit de fora's. Maar ik snap het systeem van 4 win mogelijkheden ook niet echt.quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:11 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Civ. Rev. is zeer makkelijk, echt niet zo diep hoor
Ik had nog nooit een Civ. gespeeld maar je leert het als je speelt, op fora's kijken maakt je duizelig maar gewoon spelen en je wintquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:23 schreef merino het volgende:
[..]
Ik haal echt ander idee uit de fora's. Maar ik snap het systeem van 4 win mogelijkheden ook niet echt.
Kwa strategy vooral de Total War serie helemaal kapot gespeeld en nog nooit een Civ opgestart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |