Ik neem aan dat je liever niet ziet dat je hdd naar de klere gaatquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:24 schreef SuperFruitig het volgende:
http://www.ps3fanboy.com/(...)ur-ps3s-performance/
Terwijl andere bronnen weer zeggen dat hij kan oververhitten?
Iemand de doorslag? Officieel persbericht van mr Sony zelf ?
Nee. Sony laat het toe dat je je hdd vervangt. Als je je PS3 toch een keer moet opsturen moet je wel ff je ouwe er in terug zetten volgens mij.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:27 schreef SuperFruitig het volgende:
Vertieft je garantie als je je HDD eruit haalt?
Die ga ik Zaterdag halen. Schijnt erg vet te zijn.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:39 schreef Sackboy het volgende:
Heeft iemand hier nog Ferrari Challenge gehaald? Schijnt toch zeker geen slechte game te zijn voor raceliefhebbers.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen helaas geen splitscreen
Het meervoud van 'bod' is 'biedingen', niet 'boden'quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:39 schreef SuperFruitig het volgende:
SPAM:
[TK] PS3 Guitar Hero 3, BOXED + BON
[TK] PS2 + PS3 Games
Hilarisch met die vraagprijs he.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:39 schreef SuperFruitig het volgende:
SPAM:
[TK] PS3 Guitar Hero 3, BOXED + BON
[TK] PS2 + PS3 Games
quote:Tekken 6 niet exclusief voor de PlayStation 3?
Tekken 6 zal waarschijnlijk geen PlayStation 3-exclusive zijn. Dat blijkt uit een interview van het blad GamEX met Namco's Maruki Suzaki. GamEX vroeg aan Suzaki of Tekken 6 exclusief voor de PlayStation 3 zou verschijnen en Suzaki antwoordde "Nee. We hebben nog niet bepaald op welke platformen de game zal verschijnen, maar we ontwikkelen op dit moment in elk geval voor de PlayStation 3".
Vervolgens vroeg GamEX of we Tekken 6 dan op de Xbox 360 mogen verwachten, maar Suzaki zei nogmaals dat dat nog niet bepaald is. De Xbox 360 is echter natuurlijk wel de grootste kanshebber mocht Tekken 6 inderdaad niet exclusief op de PlayStation 3 verschijnen.
Sorry?quote:
Puristquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:43 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Het meervoud van 'bod' is 'biedingen', niet 'boden'![]()
eigenlijk schrijnendquote:
Wat lul je pik? Die game kost gewoon nog 23 euro via ebay, en die disc is 1x in mn PS3 geweestquote:
Groot gelijk dat je het zo probeert hoor. Al koop ik hem over niet al te lang wel in de VS voor 30dollar (19 euro) nieuw staatquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:06 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wat lul je pik? Die game kost gewoon nog 23 euro via ebay, en die disc is 1x in mn PS3 geweest
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:12 schreef merino het volgende:
[..]
Groot gelijk dat je het zo probeert hoor. Al koop ik hem over niet al te lang wel in de VS voor 30dollar (19 euro) nieuw staat![]()
Greatest Hits![]()
Ik heb het niet over jouw vraagprijs maar over de lage biedingen van hem ons, pik.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:06 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wat lul je pik? Die game kost gewoon nog 23 euro via ebay, en die disc is 1x in mn PS3 geweest
Mehquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:43 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik heb het niet over jouw vraagprijs maar over de lage biedingen van ons, pik.
Ik heb het dus echt _nooit_ gespeeldquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:48 schreef Gamer_V het volgende:
Ik denk er even over na, het is inderdaad een goeie deal.
Heeft die game eigenlijk spitscreen? En is de single player de moeite waard? Rankings voor multiplayer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |