quote:Op maandag 21 juli 2008 20:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb je realm transfer gedaan of even op een andere realm gespeeld toen je eigen realm off was?
ja, ben het gaan proberen en het is heul niet lastig, heb nauwelijks downtime en de mobs gaan ook aardig snel naar de vlaktequote:jij leveld holy priest?
Gratzquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:53 schreef Frozen_Ice het volgende:
Ben net 70 gedingt...
heb gelijk deze laten maken:
http://thottbot.com/i29514
Ja tegen melee werkt t wel, vooral als je dual mongoose charge hebt. Heb ik met m'n schamele epic verzameling en 2 punten in lightning reflexes toch al zo'n 34% dodge.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik spring redelijk vaak in als tijdelijke tank in AV, om Vanndar bezig te houden, op mn rogue jaEn dat werkt nog redelijk aardig ook!
Ramps is dan ook één van de moeilijkste, heroic dan he. De meeste goede, pro-nolife-tankerwarriors die ik heb gekend gebruikten nooit hun AoE, altijd micro'en met TAB en de volgordes vam aggro-abilities in je hoofd houden per mob. En constant de omgeving in de gaten houden en intercept gebruiken als het misgaat. Het is hectisch. Heel erg hectisch.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:20 schreef Sapstengel het volgende:
En je moet het kunnen. Het is vooral irritant als je in outland instances een tank hebt die geen aggro houdt of geen idee heeft hoe het moet. En dan kom ik met m'n slechte threath management en pull ik ze direct
.
Gisteren wel main tank geweest in ramps met m'n rogue. Ging nog best goed, alleen t pullt en hold een beetje lastig zonder AoEmaar we hebben hem wel voltooid zonder wipe
.
ramps moeilijk?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:46 schreef Verluste het volgende:
[..]
Ramps is dan ook één van de moeilijkste, heroic dan he. De meeste goede, pro-nolife-tankerwarriors die ik heb gekend gebruikten nooit hun AoE, altijd micro'en met TAB en de volgordes vam aggro-abilities in je hoofd houden per mob. En constant de omgeving in de gaten houden en intercept gebruiken als het misgaat. Het is hectisch. Heel erg hectisch.
Yea, maar ik deed hem op normal om een paar lvl 60 guildies te boostenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:46 schreef Verluste het volgende:
[..]
Ramps is dan ook één van de moeilijkste, heroic dan he. De meeste goede, pro-nolife-tankerwarriors die ik heb gekend gebruikten nooit hun AoE, altijd micro'en met TAB en de volgordes vam aggro-abilities in je hoofd houden per mob. En constant de omgeving in de gaten houden en intercept gebruiken als het misgaat. Het is hectisch. Heel erg hectisch.
TY.quote:
heb ik ook gedaan.. op vrijdagavond lvl 70 gehaald (haha ik heb geen levenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:54 schreef viezerdt het volgende:
zomg uit pure verveling (met dank aan het weer hier in NL) toch me old school rogue naar 70 aan het knallen
http://wow.curse.com/articles/details/11134/quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:20 schreef Sapstengel het volgende:
En je moet het kunnen. Het is vooral irritant als je in outland instances een tank hebt die geen aggro houdt of geen idee heeft hoe het moet. En dan kom ik met m'n slechte threath management en pull ik ze direct
.
Gisteren wel main tank geweest in ramps met m'n rogue. Ging nog best goed, alleen t pullt en hold een beetje lastig zonder AoEmaar we hebben hem wel voltooid zonder wipe
.
Precies. 37 minuten is mijn snelste run in Ramps. Wel met T6 gegearede tank en 2 T6 dps erbij. Kon ik als healer toch maar mooi meeliften met een guildie.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
ramps moeilijk?
dat is juist de makkelijkste, met sp erbij.
74% dodge? omgquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:55 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
http://wow.curse.com/articles/details/11134/
Helemaal niet man. Op 3 punten is Ramps heel erg moeilijk. Voor de rest is het wel makkelijk ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
ramps moeilijk?
dat is juist de makkelijkste, met sp erbij.
Alleen de ene pull die eventjes na de 1e baas komt is klote, voor de rest...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:39 schreef Verluste het volgende:
[..]
Helemaal niet man. Op 3 punten is Ramps heel erg moeilijk. Voor de rest is het wel makkelijk ja.
Voor de eerste baas bedoel je? IIG die mobs waar de boss patrolt?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Alleen de ene pull die eventjes na de 1e baas komt is klote, voor de rest...
nee, de "grote" pack die na de boss komt, (ik neem aan dat je de packs aan de zijkanten skipt) dan heb je eerst 1 makkelijke pack en daarna een redelijk klote pack.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:01 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Voor de eerste baas bedoel je? IIG die mobs waar de boss patrolt?
ja die bedoelde ik!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:59 schreef Stommie het volgende:
bedoel je die ene groep nadat je de trap op bent gegaan en die je corner pullt? enige problemen die ik heb gehad is de groep voor de 1ste boss waar die beastmaster bij rondloopt, één kutpull en je hebt een zooi op je
Mages en hunters die niet begrijpen wat "all ranged on infernals" betekend.quote:Op woensdag 23 juli 2008 02:53 schreef Fir3fly het volgende:
En nog wipen?. Sorry hoor, maar het enige wat je hoeft te doen is een beetje spreiden en je hebt een kill, dat kan je zelfs met 19 man wel doen.
nee helaas niet. beste poging 69% tot nu toe. tis echt een chaos maar wel heel erg leuk dat we zover zijn gekomen. de enige guild op server die bij Kil'jaeden zijn.quote:
Ik had mijn MT zelf verkocht via http://www.accounts.net/. Ik koos voor de ''direct cash-in'' optie. Ik kreeg er zo'n 150 dollar voor. Jammer dat de dollar zo laag stond en nog staatquote:Op woensdag 23 juli 2008 04:55 schreef douna het volgende:
Weet iemand mischien een goede plek om een acount te verkopen?
Ik overweeg om overnieuw te beginnen op een andere server omdat ik helemaal gek word van alle zweden op shattered hand, met mijn huidige gear kom ik toch geen upgrades meer tegen tot de wotlk uit is wanneer iedereen dus weer effectief bij nul begint kan net zo goed wat duiten voor me tijd vragen nu het nog wat waard is
Het gaat om een female troll warrior tank in BT/hyjal quality gear (16K unbuff) en Mag/gruul quality fury gear
ik heb alle badge items, mallet of the tides, gruul schild en in de bank nog alle prot tank item drops van kara (vond ze zonde om te vendore)
Ook een 70 troll hunter (weer female) die volledige D3 (beastlord) set heeft, de rest volledig kara epic met de PvP hunter axe en don santos rifle
verder nog een 60 druid en 2 bankalts die aardig volgeladen zijn met de gebruikelijke enchant/primal en mining spul
Nog tips? Ga het binnenkort op de schop gooien als ik me login systeem geherschreven hebquote:Op woensdag 23 juli 2008 01:02 schreef dekkered het volgende:
heb is ff een vraag.
Welke realm wordt er nou het meest gebruikt door fokkers (ally) (waar zitten de meeste op en dan niet Steamwheedle Cartel.
graag ook even er bij melden wie er dan op zit.
alvast bedankt
ps.
die http://fok.wyrihaximus.net/wow/list.php#SERVER-alliance
dat vindt ik niet zo lekker en makkelijk werken. zie er niet duidelijk aan van wie waar zit.
Is ook gewoon een klote boss, die portal klikken werkt niet al te goed (1x klikken moet voldoende zijn tochquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:10 schreef Stranger het volgende:
Gisteren voor de tweede avond Kalecgos geprobeerd, erg leuke fight, veel opletten weer, en op de een of andere manier zijn er altijd mensen die daar moeite mee hebben
Hij is toch nog steeds bugged? Gisteravond kreeg ik geen infernals... Dat betekende wel een mooie dps test voor mij, lekker weer boven de 1600quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:48 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Mages en hunters die niet begrijpen wat "all ranged on infernals" betekend.
andere layout en per realm een vak maken zodat het wel duidelijker is.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:31 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nog tips? Ga het binnenkort op de schop gooien als ik me login systeem geherschreven heb.
nee , hij is al dagen geleden gefixed.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hij is toch nog steeds bugged? Gisteravond kreeg ik geen infernals... Dat betekende wel een mooie dps test voor mij, lekker weer boven de 1600.
heb je pm gestuurdquote:Op woensdag 23 juli 2008 15:32 schreef dekkered het volgende:
iemand hier die een lvl 67 human pala en een lvl 61 geloof ook human mage aan wat gear wilt helpen.
Account gekregen van een collega van mij maar een vriend van hem had al de gear van die 2 chars verkocht zodoende dat ze amper geared zijn.
Ik aan de ene kant ook niet, maar aan de andere kant als het uitkomt heb ik eindelijk weer wat meer vrije tijdquote:Op donderdag 24 juli 2008 02:30 schreef sanakthe het volgende:
Ik heb nog helemaal geen zin in WotLK. Ben godverdomme net 70, en begin net te raiden.
pffffff
1 voordeel, dan ben je level 80, en kan je heeeeeeeeeeeeeeeeel lang raiden tot nieuwe patch.quote:Op donderdag 24 juli 2008 02:42 schreef sanakthe het volgende:
Ik ben dat eindeloze gequest echt zat. Ben ik er eindelijk vanaf, kan ik weer gaan questen en wennen aan nieuwe talents.
Enige wat ik wil is eindelijk een keer normaal raiden.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 02:33 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik ben er eindelijk achter dat HOE je je imp kunt buffen.
Toch ga ik er maar niet mee beginnen denk ik. Zit nu al op tegen de rit naar level 80, om vervolgens weer eindeloos te raiden tot je je gear compleet hebt.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:52 schreef Cid het volgende:
kriebel kriebel... al een tijd gestopt met WoW...maar krijg nu toch weer zin om een paladin te maken
met arena gear kan je gewoon PvP'en en karazhan enzo (als druid dan, rest weet ik niet). En season2 is al honour, dus dat heb je zo. Ik zou ook gewoon doen wat JIJ leuk vind. Je hoeft niet een wedstrijd ervan te maken wie het meeste gear heeft. Het blijft een spelletje he, puur tijdverdrijf tot je weer moet werken/school. Zolang jij plezier hebt benut je toch het spel?quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:50 schreef Cid het volgende:
[..]
Toch ga ik er maar niet mee beginnen denk ik. Zit nu al op tegen de rit naar level 80, om vervolgens weer eindeloos te raiden tot je je gear compleet hebt.
Om er dan achter te komen dat je in PvP nog steeds in het nadeel bent omdat je niet de ultieme PvP gear hebt. Om dat de halen moet je eindeloos raiden EN PVP'en, en omdat ik andere dingen te doen heb in het weekend ga ik dat toch nooit halen.
En al zal ik dat halen, dan ben je nog steeds in het nadeel omdat er altijd wel mensen zijn die dan ook nog genoeg farmen om de beste gems, potions en enchants te kunnen hebben.
Al met al zijn de mensen die de meeste tijd in het spel steken altijd in het voordeel. En dat is leuk voor de mensen die daar de tijd voor hebben en die tijd er graag in steken. Daar beloond het spel je ook voor, en het zorgt er voor dat je eigenlijk eindeloos kan blijven spelen.
Aan de andere kant worden mensen die niet zoveel tijd in het spel willen of kunnen steken daardoor benadeeld. Die hebben de keuze om of meer te gaan spelen om ook aan al die items te komen, of altijd achter lopen op degene die meer spelen. Of te stoppen, zoals ik
Dat kloptquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:03 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
met arena gear kan je gewoon PvP'en en karazhan enzo (als druid dan, rest weet ik niet). En season2 is al honour, dus dat heb je zo. Ik zou ook gewoon doen wat JIJ leuk vind. Je hoeft niet een wedstrijd ervan te maken wie het meeste gear heeft. Het blijft een spelletje he, puur tijdverdrijf tot je weer moet werken/school. Zolang jij plezier hebt benut je toch het spel?
Als je een gezin EN een baan hebt, zou ik het nooit gaan spelen. WoW is leuk, maar om wat te bereiken moet je er gewoon veel tijd in stoppen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:22 schreef Cid het volgende:
[..]
Dat kloptIk stop er ook mee omdat ik het niet leuk vind om het spel "casual' , of als tijdverdrijf te spelen. Als ik een spel speel, wil ik het goed spelen. In WoW betekend dat voor mij alle content zien en als het even kan verslaan, en de best mogelijke gear en damage output halen etc. En dat is voor iemand die een fulltime baan en een gezin heeft zo goed als niet te doen.
Niet echt een probleem van WoW, maar voor mij als speler reden om het dan maar helemaal niet meer te spelen.
Yup, en dat is best jammer want het is zo'n leuk spelletjequote:Op donderdag 24 juli 2008 11:35 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Als je een gezin EN een baan hebt, zou ik het nooit gaan spelen. WoW is leuk, maar om wat te bereiken moet je er gewoon veel tijd in stoppen.
True.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:26 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
1 voordeel, dan ben je level 80, en kan je heeeeeeeeeeeeeeeeel lang raiden tot nieuwe patch.
Phase Shift uit.quote:Op donderdag 24 juli 2008 02:33 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik ben er eindelijk achter dat HOE je je imp kunt buffen.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:26 schreef magge het volgende:
[quote]Op donderdag 24 juli 2008 12:07 schreef Cid het volgende:
[..]
Yup, en dat is best jammer want het is zo'n leuk spelletje
[/quote
Quoite for truth.
Leven _> WoW he
vergeet dan nooit
Of je stelt voor jezelf een maximum in wat je zou kunnen halen en bent daar blij mee (werkt prima). Het leuke is dat straks alle content een stuk makkelijker te zien is omdat alleen 25 mans ook een 10 man instance krijgen. Ook als casual is er genoeg te doen alleen moet het wel leuke blijven en je leven/wijfie/kids/etc gaan gewoon voor, zolang je dat goed in je oren knoopt zit je eigenlijk altijd wel goedquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:35 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Als je een gezin EN een baan hebt, zou ik het nooit gaan spelen. WoW is leuk, maar om wat te bereiken moet je er gewoon veel tijd in stoppen.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ook als casual is er genoeg te doen alleen moet het wel leuke blijven en je level/wijfie/kids/etc gaan gewoon voor, zolang je dat goed in je oren knoopt zit je eigenlijk altijd wel goed.
Ow en w00t G15 ragplank![]()
!
OMG dat is wel een hele toffe typo die alles uit ze verband trektquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:52 schreef Cid het volgende:
[..]
![]()
En WoW is wel te spelen op die manier natuurlijk, maar persoonlijk heb ik dan het idee dat ik niet alles uit het spel haal, het is dan zeg maar niet "uit te spelen". En dan speel ik het liever niet.
Ik heb nu 5/6 ZA, 5/6 SSC, 4/5 TK en 4/5 MH maar nog steeds geen Maggy..quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:30 schreef Salatrel het volgende:
altijd leuk nieuwe content
gisteren Eredar Twins en Muru down. helaas geen hunterloot(huh maar alles is toch hunterloot?
)
helaas er zijn mensen die daar anders over denken. wacht nog steeds op mij golden bow of quel thalas
Dat kan zowieso niet "Alles" uit het spel halen. Is imo elke class lvl 70 met de ultime gear. Op horde en alliance. Alle proffesions gemaxed speciaal "rare" drop mountje etc etc etc. Overal bij exalted, alles hebben gecleared. Gaat je niet lukken. Zoveel tijd heeft niemandquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:54 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
OMG dat is wel een hele toffe typo die alles uit ze verband trekt.
Als je alles uit het spel wilt halen moet je idd als een gek gaan raiden, PvPen alts maken idd dan word het lastig om ook een leveln (deed ik het weer) te hebben
.
in de patchnotes voor volgende patch:quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:33 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik heb nu 5/6 ZA, 5/6 SSC, 4/5 TK en 4/5 MH maar nog steeds geen Maggy..
Du'hr, moeilijk klikkie doen,.. duh'hr..
Tot 31% gekregen, klikken ging wel 4x goed.
M’uru, Entropius, Shadowsword Berserkers and Shadowsword Fury Mages have all had their health decreased.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
in de patchnotes voor volgende patch:
Magtheridon now clicks the cubes for you
serieus gast :p vroegah had je nog een rotation nodig voor de clicks omdat je een debuff kreeg als je geklikt had dat je de volgende keer niet weer kon klikken :p hardcore jeweetz
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:16 schreef effex1000 het volgende:
[..]
Dat kan zowieso niet "Alles" uit het spel halen. Is imo elke class lvl 70 met de ultime gear. Op horde en alliance. Alle proffesions gemaxed speciaal "rare" drop mountje etc etc etc. Overal bij exalted, alles hebben gecleared. Gaat je niet lukken. Zoveel tijd heeft niemand. Je mag van geluk spreken als je 1 lvl 70 hebt met de ultime gear die er op dat moment is voor je char. Om vervolgens na een paar maanden te balen dat het toch alweer outdated is
Matige shit man. Even afwachten of de GM er wat aan doet.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:44 schreef OFfSprngr het volgende:
Hex Lord down, trink dropped, ik rol hoogste, iemand anders krijgt het "per ongeluk", hij zou een ticket openen.
Half uur later whisper ik,.. geen reactie.
Whisper GM, "hij zal wel afk zijn".
Check zn locatie, shat, eots, shat, eots, shat, eots.. dus hij ninja'd mn fucking shit omdat ie vriendjes is en/of hij bot battlegrounds.
Handig genoeg is de GM offline en de LM ook nu.
Game Master inschakeld, half de guild is nu ook boos hierover en iedereen zegt ook dat het vriendjespolitiek is terwijl ik gewoon hoogste roll had en zelf eerder een entry op forum had op de trink.
Game Master kan er trouwens niets aandoen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:44 schreef OFfSprngr het volgende:
Hex Lord down, trink dropped, ik rol hoogste, iemand anders krijgt het "per ongeluk", hij zou een ticket openen.
Half uur later whisper ik,.. geen reactie.
Whisper GM, "hij zal wel afk zijn".
Check zn locatie, shat, eots, shat, eots, shat, eots.. dus hij ninja'd mn fucking shit omdat ie vriendjes is en/of hij bot battlegrounds.
Handig genoeg is de GM offline en de LM ook nu.
Game Master inschakeld, half de guild is nu ook boos hierover en iedereen zegt ook dat het vriendjespolitiek is terwijl ik gewoon hoogste roll had en zelf eerder een entry op forum had op de trink.
BWL? Wat is dat? Is dat nieuw sinds 2.4.3? Nog nooit van gehoord. [/sarcasm]quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:02 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ben lekker BWL aant doen nut/m Chromaggus down. Wel leuk weer eens oldskool te gaan.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:02 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ben lekker BWL aant doen nut/m Chromaggus down. Wel leuk weer eens oldskool te gaan.
Allways watch your backquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Outland!
en ik ben al tot 3 keer aan toe bijna platgestampt door zon Fel Reaver
wat ik wel tof vind aan Outland is de lucht, en de vette greens die je letterlijk in je schoot geworpen krijgt, gister had ik nog 110 spell damage bonus met summon, nu is dat inmiddels opgelopen naar 230+quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:46 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Allways watch your back. Dingen zijn best voorspelbaar als je hun path weet
.
Die dingen hoor je toch zon geluid maken? In tegenstelling tot die T-rexen in dat landje vroeger Un 'Goroquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Outland!
en ik ben al tot 3 keer aan toe bijna platgestampt door zon Fel Reaver
Daar ben ik nu dus bezig. Ik ben blij dat ik een Rogue ben, want de monsters lopen er echt TE dicht op elkaar lol. Ben nu even wat random quests aan het doen. Daarna, als ik wat meer tijd heb, een tweetal instances doen. Heb alleen altijd moeite om een party te vinden voor the sunken templequote:Op zondag 27 juli 2008 04:19 schreef effex1000 het volgende:
[..]
Die dingen hoor je toch zon geluid maken? In tegenstelling tot die T-rexen in dat landje vroeger Un 'Goro
Nah je ziet de grondschudden als ze dichter bij komenquote:Op zondag 27 juli 2008 04:19 schreef effex1000 het volgende:
[..]
Die dingen hoor je toch zon geluid maken? In tegenstelling tot die T-rexen in dat landje vroeger Un 'Goro
Yeah de ENV is een heel stuk toffer dan in classic wow, in WOTLK word het nog een slag better lookingquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
wat ik wel tof vind aan Outland is de lucht, en de vette greens die je letterlijk in je schoot geworpen krijgt, gister had ik nog 110 spell damage bonus met summon, nu is dat inmiddels opgelopen naar 230+
Idd, met die eerste zoveel quests in thrallmar vervang je ongeveer je gehele gear. M'n hp ging ook echt omhoog van 3200 op lvl 58 naar 5000 op level 60quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
wat ik wel tof vind aan Outland is de lucht, en de vette greens die je letterlijk in je schoot geworpen krijgt, gister had ik nog 110 spell damage bonus met summon, nu is dat inmiddels opgelopen naar 230+
Dat geld ook voor als je op pvp-server speelt, loopt altijd wel een of andere gluiperd achter je aanquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:46 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Allways watch your back. Dingen zijn best voorspelbaar als je hun path weet
.
Aye, ik level nu een rogue, en ik ga ook alles ganken voor de lol. Gewoon, net na een mob gevecht enzo.quote:Op zondag 27 juli 2008 15:06 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Dat geld ook voor als je op pvp-server speelt, loopt altijd wel een of andere gluiperd achter je aan.
* WyriHaximus kent hetquote:Op zondag 27 juli 2008 15:06 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Dat geld ook voor als je op pvp-server speelt, loopt altijd wel een of andere gluiperd achter je aan.
Wat zal jij een hoop geraped worden in game als je dat constant doenquote:Op zondag 27 juli 2008 18:05 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Aye, ik level nu een rogue, en ik ga ook alles ganken voor de lol. Gewoon, net na een mob gevecht enzo.
Dat van achteren bespringen is tot daar toe maar als die gluipert me ook nog sap't, en dan weg sprint en ik van kant word gemaakt door caster's die aan het prijsschieten zijn.quote:Op zondag 27 juli 2008 19:38 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* WyriHaximus kent het.
[..]
Wat zal jij een hoop geraped worden in game als je dat constant doen.
Ging me vooral om dat laatste stukjequote:Op zondag 27 juli 2008 21:52 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Dat van achteren bespringen is tot daar toe maar als die gluipert me ook nog sap't, en dan weg sprint en ik van kant word gemaakt door caster's die aan het prijsschieten zijn.
Ben wel voor een eerlijk gevecht, maar niet zo.
Enhancement.quote:Op maandag 28 juli 2008 00:06 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat is het snelst om te levelen voor een shaman? Welke talents?
Heb je wel the burning crusade geinstalleerd?quote:Op maandag 28 juli 2008 08:24 schreef Dibble het volgende:
Hey mensen
ik heb net alles geinstalleerd en netjes gepatched alleen kan ik geen bloodelfs kiezen![]()
[ afbeelding ]
ja alles, alle 4 de cd's en gepatched naar 2.4.3. Nu ben ik erachter gekomen dat je nog een account upgrade moet gaan doen. In mijn BC hoes zit een key die wil ik dus invullen bij het upgrade gedeelte van de WoW site. Helaas zegt hij invalid key terwijl het nog 0 x is gebruikt.quote:Op maandag 28 juli 2008 08:57 schreef Stranger het volgende:
[..]
Heb je wel the burning crusade geinstalleerd?
Hij zeurt niet over je key, maar over je account gegevens volgens mij... gebruik je wel je WoW account die je ook gebruikt om te spelen?quote:Op maandag 28 juli 2008 09:12 schreef Dibble het volgende:
[..]
ja alles, alle 4 de cd's en gepatched naar 2.4.3. Nu ben ik erachter gekomen dat je nog een account upgrade moet gaan doen. In mijn BC hoes zit een key die wil ik dus invullen bij het upgrade gedeelte van de WoW site. Helaas zegt hij invalid key terwijl het nog 0 x is gebruikt.![]()
[ afbeelding ]
Ja ik heb eerst wow gespeeld, die had gewoon een aparte key. Later BC erbij gedaan maar upgraden gaat niet. Bedoel je dat ik beter een heel nieuw account kan beginnen?quote:Op maandag 28 juli 2008 09:22 schreef Cid het volgende:
[..]
Hij zeurt niet over je key, maar over je account gegevens volgens mij... gebruik je wel je WoW account die je ook gebruikt om te spelen?
Als je een hele nieuwe account wilt beginnen zul je opnieuw WoW moeten aanschaffen voor een nieuwe key, en dan nog zal je BC key niet werken omdat hij al gebruikt is. Als ik jou was zou ik eerst alle stappen nogmaals rustig doorlopen. Dus eerst op de site inloggen en dan de key invoeren, ik heb namelijk een idee dat je iets verkeerd doet. Mocht je wel alles goed invullen dan moet je ermee naar de customersupport op de website. Ik denk dat als jij kan aantonen dat jij daadwerkelijk in bezit bent van die BC code dat ze je wel helpen. Hoop ik ook meteen dat die account van die gast die jou BC key "gegokt" heeft gebanned wordtquote:Op maandag 28 juli 2008 09:26 schreef Dibble het volgende:
[..]
Ja ik heb eerst wow gespeeld, die had gewoon een aparte key. Later BC erbij gedaan maar upgraden gaat niet. Bedoel je dat ik beter een heel nieuw account kan beginnen?
Nee, juist niet. Je moet de WoW account die je al had upgraden naar TBC. Je moet dus in het scherm waar je je TBC key in moet vullen het account gebruiken waar je ook WoW mee speeld.quote:Op maandag 28 juli 2008 09:26 schreef Dibble het volgende:
[..]
Ja ik heb eerst wow gespeeld, die had gewoon een aparte key. Later BC erbij gedaan maar upgraden gaat niet. Bedoel je dat ik beter een heel nieuw account kan beginnen?
Mooi.quote:
Sommige gasten hebben ook gewoon een te dikke plank voor de kop. Daar moet je juist blij mee zijn dat je niet met die groep mee mag. Zul je zien dat je begint te whipen na de eerste boss als je saved bent :/ Maakt Gister kwam ik ook zo'n mooie badjurk tegen . Een Hunter die percé de groep wou leiden en marken in hc mech. Normaal doe ik dat altijd omdat ik een tank ben maarja vooruit. Toen begon die die groep links te marken ipv die middelste grote robot (ben ff de naam kwijt). Toen dacht ik laat ik maar een andere party gaan zoeken.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:11 schreef Sapstengel het volgende:
Lol, gisteravond zocht een group een dps voor heroic SP. Ik zeg zo dat ik wel mee wil, weigert de leader mij omdat ik die merciless daggers heb. Heb hem verteld dat in alle gear charts de betere PVE daggers allemaal pas in ZA, Kara ofzo droppen of 100 badge of justice kosten, dus ik die nooit zou kunnen krijgen als ik blijkbaar niet eens een simpele heroic kan
.
Ook het feit dat ik daarvoor al 2x SP had gecleared zonder een enkele wipe was blijkbaar niet genoeg.
Dat dus, als mensen je gaan beoordelen op gear in een heroic dan weten ze niet waar ze mee bezig zijn. Heroics zijn bedoelt voor mensen met "redelijke" gear, en merciless daggers zijn daar prima voor.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:58 schreef effex1000 het volgende:
[..]
Sommige gasten hebben ook gewoon een te dikke plank voor de kop. Daar moet je juist blij mee zijn dat je niet met die groep mee mag. Zul je zien dat je begint te whipen na de eerste boss als je saved bent :/ Maakt Gister kwam ik ook zo'n mooie badjurk tegen . Een Hunter die percé de groep wou leiden en marken in hc mech. Normaal doe ik dat altijd omdat ik een tank ben maarja vooruit. Toen begon die die groep links te marken ipv die middelste grote robot (ben ff de naam kwijt). Toen dacht ik laat ik maar een andere party gaan zoeken.
Kijk eens voor de gein of copper ore goedkoper is dan copper bar en hou beide prijzen in de gaten, zou ben ik rijk geworden op mijn lvl 20 dwarf (45g)quote:Op maandag 28 juli 2008 10:14 schreef Ruzbeh het volgende:
OMG. Ik ben level 11 en ik heb enorm veel copper gehaald enzo. Dus ik was nieuwsgierig en ik had 2x20 copper bars in de AH neergezet voor 2g30s buyout per stuk. Een minuutje later was het al verkocht.![]()
IK BEN RIJK!!
[..]
Mooi.
Yep.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Weet iemand of je met Ideal (Postbank) een tranfer kan doen naar een andere server?
Nee hoor, scheelt je manaquote:Op maandag 28 juli 2008 14:18 schreef Ruzbeh het volgende:
First aid is voor een priest eigelijk best nutteloos toch?
Volgens kan bijvoorbeeld een Shattered Halls heroic ZEER pittig zijn in groen/blauwe gear, afhankelijk v/d verhouding.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:07 schreef Sapstengel het volgende:
Toen hij vroeg wat voor gear ik had, had ik al zoiets van: "meen je dat serieus?" Je kan heroics gewoon makkelijk clearen met groene/blauwe quest rewards en een enkele instance drop.
Wtf? Zijn dat lvl 60 pvp epics?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Koste me wel 2 whipes dankzij zeer ongelukkig getimede pulls, maar dan heb je ook wat http://thottbot.com/i24069
de priest in onze group was behoorlijk IMBA voor een lvl 61http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Terenas&n=Korupt
Kies je meteen de saaiste classquote:
Ik heb pas vorige week eindelijk m'n T1 Cenarion setje verkocht aan de vendorquote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
pre-TBC epics
Niet perse daarom maar heb gewoon een random keuze gmaakt en melee samen met ranged attacks sprak me gewoon aanquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:45 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Kies je meteen de saaiste class![]()
Als je dan toch zo graag een pet wilt, kies dan een warlock ofzo.
RP is role playingquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:01 schreef Dibble het volgende:
wat is leuker, pvp servers of normal? Ik heb in de lijst ook RP gezien, wat betekent dat? Kun je verder op een normal server ook battlegrounds, tegen elkaar vechten en instances etc doen? Wat zijn de voornaamste verschillen? En wat zijn zo'n beetje de drukke servers?
Is het mogelijk om bij een pvp server ( waar je zomaar andere groep 'horde/alliance) bijv fuckin sterk te worden met bijv een alliance char en dan naar outland reizen en alle laaglevel horde spelers te killen?
ben noob![]()
Welke doe je zelf en waarom?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:24 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
RP is role playing
PvE/Normal is dat je alleen met andere kan vechten als je er echt voor kiest
PvP is dat je de horde/alliance kan aanvallen als je in een contested arean bent of zelf aangevallen kunt worden
RP betekent role-playing... op zulke servers doet men alsof ze echt de figuur zijn die ze spelen. Ben je een night elf... dan doe je ook alsof.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:01 schreef Dibble het volgende:
wat is leuker, pvp servers of normal? Ik heb in de lijst ook RP gezien, wat betekent dat?
Ik speel ook op een RP-PvP server.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:30 schreef Gierigesloeber het volgende:
Ik speel op RP-PvP, mensen zijn behulpzamer en het is gezelliger, ook als je niet RP'ed, en PvP is gewoon vet, zeker world pvp.
Op RP server zijn mensen volgens mij inderdaad een stuk behulpzamer, vriendelijker en qua gedrag over het algemeen wat volwassener. Wat mij echter niet aanspreekt, is de gedachte achter de roleplayserver, namelijk het roleplayen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:30 schreef Gierigesloeber het volgende:
Ik speel op RP-PvP, mensen zijn behulpzamer en het is gezelliger, ook als je niet RP'ed, en PvP is gewoon vet, zeker world pvp.
Inmiddels level 14 en 26 gold.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ben level 13, speel pas twee dagen en heb nu al 13 gold.
Boeie, gewoon uitbuitenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:05 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Inmiddels level 14 en 26 gold.De vraag naar copper is echt belachelijk. Blizzard heeft echt wat fouten gemaakt.
Ik moet er ff bij zeggen dat als je op een PvE server in een vijandelijke capital city gaat dat je PvP automatisch aangaat.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:55 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Op RP server zijn mensen volgens mij inderdaad een stuk behulpzamer, vriendelijker en qua gedrag over het algemeen wat volwassener. Wat mij echter niet aanspreekt, is de gedachte achter de roleplayserver, namelijk het roleplayen.
Wanneer ik WoW speel, bestuur ik een van mijn characters die toevallig blood elf warlock of whatever is...en that's it... ik heb geen zin om mezelf hierbij teveel te moeten inleven in race en class. De gedachte achter het roleplayen is dat je dit wel doet. Dat je jezelf in het spel ook in bepaalde mate gedraagt als een blood elf warlock, etc, of zelfs zo spreekt, afhankelijk van hoe ver je erin doorgaat. In ieder geval absoluut niet mijn ding.
Tuurlijk heb je ook mensen op een RP server zitten puur omdat de spelers daar wat aardiger zijn, zonder hierbij daadwerkelijk te roleplayen. Maar deze mensen spelen daar dus niet zoals door Blizzard bedoeld. Ik weet niet eens zeker of het wel is toegestaan om 'out of character' te praten en je 'out of character' te gedragen op een roleplayserver... Het wordt volgens mij in ieder geval niet altijd gewaardeerd door de doelgroep (de roleplayers).
Ik speel zelf overigens op een PVP server. Op PVP servers kun je buiten de startgebieden (in de contested area's ) overal aangevallen worden door de andere faction. Dit kan vooral tijdens het levelen echt SUPER irritant en frustrerend zijn. Maar aan de andere kant geeft het wel een extra gevoel van spanning. Vandaar dat ik ook niet op een PVE server zou willen spelen
Korte toelichting:
Aan gebieden heb je:
- Alliance territory (naam gebied groen wanneer je alliance bent, rood wanneer je horde bent)
- Horde territory (naam gebied groen wanneer je horde bent, rood wanneer je alliance bent)
- Contested territory (naam gebied geel)
- Neutral territory (naam gebied blauw)
Op een PVP server kunnen leden van de andere faction jou altijd aanvallen in vijandelijk gebied (naam gebied aangegeven in rood) en in contested gebied. In vrienschappelijk gebied (naam in groen) kan je alleen worden aangevallen wanneer jij zelf begint met de aanval. In neutraal gebied kun je elkaar nooit aanvallen.
Op een PVE server kun je nergens worden aangevallen door leden van de andere faction, tenzij jij zelf de optie pvp aanzet door /pvp te typen.
idd heb zelf een lvl 35 rogue met skinning en mining. Alles wat ik mijn of skin zet ik op AH. Ook een hope witte items levert gold. Gisteren 2 stacks clam meat op de AH gezet was binnen 1 uur verkocht. Voor 5 gold per stack. Blijkt dat een hoop mensen het gebruiken om cooking omhoog te lvlenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:18 schreef Salatrel het volgende:
opzich niet. veel mensen rerollen professions of lvlen ze pas op lvl 70 maar hebben geen zin om zelf de mats de farmen.
als laag level kan je enorm veel geld verdienen met gathering professions omdat lvl 70 spelers zo gruwelijk veel gold verdienen met relatief simpele daily quests.
Ah dat wist ik niet, thanksquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:39 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik moet er ff bij zeggen dat als je op een PvE server in een vijandelijke capital city gaat dat je PvP automatisch aangaat.![]()
Volgens mij is zelfs dat niet helemaal waar. Ik dacht namelijk dat het zo was dat op het moment dat een jij een vijandelijke guard aanraakt (of zei jou) je pvp aan toggelt. Dus als jij prowlend in Ogrimmar kan komen zonder iemand aan te raken dan staat je pvp gewoon uitquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:39 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik moet er ff bij zeggen dat als je op een PvE server in een vijandelijke capital city gaat dat je PvP automatisch aangaat.![]()
- Sharqy, level 70 Night-Elf Rogue
Gisteravond leek die nog wel echt, maar no thanksquote:Blizzard Account Administration EU - Account Status
From: WoWaccountreviewEU (WoWaccountreviewEU@blizzard.com)
It has come to our attention that you are getting an enormous amount of disconnections while playing World of Warcraft, We will therefore suspend your account for your own safety.
Greetings,
It has come to our attention that you are getting an enormous amount of disconnections while playing World of Warcraft, We will therefore suspend your account for your own safety.
Your account will be suspended on The 31/6-08. This is a temporary suspension which prevents anyone else from accessing your account and is taken to protect you from the further loss of characters or items, while we investigate and take any actions needed. Due to the nature of World of Warcraft, it is not possible to restore a character or account from a 'backup' and as a result, our investigation needs to be detailed and thorough.
blablabla...
Once you have performed the above steps, please use the webform to give us the following information at the address:
CD key: original WoW game CD-key (we cannot accept the Burning Crusade key for verification)
Account name: the account name you are using.
Name: the full name that the account was created with
Your secret question and answer
The Following Statement: "I have now checked the security of my computer, ensuring it is free of any viruses or key loggers and can confirm all appropriate precautions have been taken."
blablabla...
Regards,
English Game Master Team
Blizzard Entertainment Europe
Je benen/bikinilijnquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben een female belf, hoe moet ik dat shave dan zien?
nee joh die is schijtsimpel, gewoon af en toe ff wegrennenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
http://thottbot.com/i24392
en wat is die laatste boss in Blood Furnace irritant
ik was de enige die dat blijkbaar wistquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:38 schreef Stommie het volgende:
[..]
nee joh die is schijtsimpel, gewoon af en toe ff wegrennen
Uhm Un'Goro Crater of Western Plaguelands. Daarna kun je door naar Silithus bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Jongens even een vraagje, me BE rogue op Blade Edge is nu lvl 51 alleen weet ik nu niet waar ik naar toe moet om te questen, heb tanaris/feralas/the hinterlands al gehad. Wat sluit het beste nu aan tot 53 voor het questen?
En Eastern plaguelands of winterspring als je eenmaal klaar ben tmet ungoro en WPL;)quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:56 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Uhm Un'Goro Crater of Western Plaguelands. Daarna kun je door naar Silithus bijvoorbeeld.
ja hieroquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:44 schreef Simmertje het volgende:
nog meer mensen die niet kunnen inloggen?
*meldt*quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:44 schreef Simmertje het volgende:
nog meer mensen die niet kunnen inloggen?
heb liever dat ze het zo vragen dan dat ik ineens een group invite krijg zonder dat ik ook maar in lfg zit, Dan decline je zo krijg je pas daarna een whisp, wanna heal ......?quote:
Soms ga ik wel eens in die groups, wordt het totaal niet gepraat en even later ben je alweer uit de group...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:49 schreef Stommie het volgende:
[..]
heb liever dat ze het zo vragen dan dat ik ineens een group invite krijg zonder dat ik ook maar in lfg zit, Dan decline je zo krijg je pas daarna een whisp, wanna heal ......?
Die gasten zijn nog best leuk op een normal server, nog altijd een stuk leuker dan een 'wanne join WC?' whisperquote:
Ik heb die zones geskipt op me shaman. Ik dingde in WPL 58 en ben toen gelijk naar outlands gegaan.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:39 schreef Rkatier het volgende:
[..]
En Eastern plaguelands of winterspring als je eenmaal klaar ben tmet ungoro en WPL;)
JA dat mis ik ook wel ja... Ben nu net een Dranei priest begonnen ter voorbereiding op wotlk maar er loopt nergens iemand rondquote:Op woensdag 30 juli 2008 09:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik heb die zones geskipt op me shaman. Ik dingde in WPL 58 en ben toen gelijk naar outlands gegaan.Zo jammer dat bijna niemand meer in die oude gebieden rondloopt. Alleen de thorium farmers zie je er nog rondlopen
en alles wat er rond loopt whisperd iedere 70 voor een boost, leuk als je er door heen vliegtquote:Op woensdag 30 juli 2008 09:56 schreef Fathom het volgende:
[..]
JA dat mis ik ook wel ja... Ben nu net een Dranei priest begonnen ter voorbereiding op wotlk maar er loopt nergens iemand rond
Nou, ik ben nog in Winterspring aan het rondrennen en daar is het meestal toch nog wel een drukte van jewelste.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:56 schreef Fathom het volgende:
[..]
JA dat mis ik ook wel ja... Ben nu net een Dranei priest begonnen ter voorbereiding op wotlk maar er loopt nergens iemand rond
Encantadoraquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:59 schreef Draz het volgende:
Hey Wyri, ik heb gister nog met een guildie van je normal Mechanar gedaan. Prima speler
Encantator ofzo, kan z'n/d'r naam niet helemaal herinneren. BE mage.
Ik vind het altijd wel grappig hoe GMs afsluiten met iets dergelijks als; "Good luck brave Warlock, may your fel energies devour the souls of your enemies".quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:02 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Die gasten zijn nog best leuk op een normal server, nog altijd een stuk leuker dan een 'wanne join WC?' whisper.
Hehe zal je toevoegen, speel alleren op Wyrihaximus en heb nog ergens een druidf alt Smashbangdie die ik misschien weer ga levelen van het weekend.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:57 schreef Draz het volgende:
Hehe was gewoon wel grappigik zat voor de lol even door het LFG systeem te kijken of er ergens nog bekenden stonden. Maar was vergeten het uit te zetten toen we bijna een volledige guildgroep hadden.
Hij whisperde me of ie mee kon, omdat ik nog in LFG stond met nog 1 plek vrij, naar SH. Maar we gingen naar Mechanar. En een DPS was precies wat we nog moesten hebben.
Mech was prima voor 'm en niet veel later waren we klaar.
Ik moet ook maar eens draakje rep gaan farmen, maar heb het al 'druk' zat. Gearen van m'n warrior heeft de hoogte prioriteit. Je kunt me trouwens ook vinden op de volgende chars: Caden / Salena / Militis naast Mortui ofc.
Kan zijn dat ik je weleens ga vragen voor een heroic, omdat ik wel CC nodig heb als ik het wil tanken
Yeah is ook altijd leuk. Vooral als ze iets uit het gesprek er in gebruiken (gebakken gnome ofzo)quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:16 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel grappig hoe GMs afsluiten met iets dergelijks als; "Good luck brave Warlock, may your fel energies devour the souls of your enemies".
Lvl 60 maakt sommige quests in HFP net wat makkelijker, de gear die je al gelijk krijgt van de quests is gewoon gelijk 3x zo goed.
Dat is maar net of die GM het druk heeft. Laatst had ik er wel 1 die héééél erg haast had. Geen openingsmacro, 4 woorden antwoord (ook nog eens dat die me niet kon helpen), geen afsluitingsmacroquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:16 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel grappig hoe GMs afsluiten met iets dergelijks als; "Good luck brave Warlock, may your fel energies devour the souls of your enemies".![]()
Die zie je helaas steeds meer. Vroegah kon je nog van half 2 tot 2 uur snachts lekker lullen met een GM over van alles tijdens een Mauradon run. Tegenwoordig kan er vaak amper nog een geintje vanafquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:10 schreef effex1000 het volgende:
[..]
Dat is maar net of die GM het druk heeft. Laatst had ik er wel 1 die héééél erg haast had. Geen openingsmacro, 4 woorden antwoord (ook nog eens dat die me niet kon helpen), geen afsluitingsmacro, en voordat ik kon replyen had die de ticket afgesloten waardoor ik een berichtje kreeg dat ik geen contact met hem/haar kon opnemen omdat ik geen ticket open had staan. :/ Toch fijn dat ik ongeveer 3 uur die ticket open had staan om zo afgewimpeld te worden.
Toen was er nog geen krediet-crisis, nu moeten ze met minder mensen meer mensen helpen,omdat er banen geschrapt zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:00 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Die zie je helaas steeds meer. Vroegah kon je nog van half 2 tot 2 uur snachts lekker lullen met een GM over van alles tijdens een Mauradon run. Tegenwoordig kan er vaak amper nog een geintje vanaf.
Deze is dan wel weer geniaal XDquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik had bij mijn GM ticket afsluiting ''May your Death Coil strike fear in the hearts of every Rogue you encounter!''
Ik denk dat ze aan WoW Europe meer verdienen dan aan USA, zowel in omzet als in subscriptionsquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:00 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Toen was er nog geen krediet-crisis, nu moeten ze met minder mensen meer mensen helpen,omdat er banen geschrapt zijn.
Dat zal denk ik de reden zijn.
Zou de EU support daar ook onder leiden dan?quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:00 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Toen was er nog geen krediet-crisis, nu moeten ze met minder mensen meer mensen helpen,omdat er banen geschrapt zijn.
dus voor 59 is het een meepakkertje en ik heb maar 25 gebodenquote:Op donderdag 31 juli 2008 14:10 schreef Maraca het volgende:
Bij Ebay is buyout dat je het product kan kopen voor een vaste prijs die de verkoper wilt hebben. Deze kan hoger liggen dan de prijs die je anders zou betalen dan als je de veiling zou laten aflopen, maar met buyout weet je zeker dat je het product hebt.
Succes, vergeet je tear's niet!quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:40 schreef OFfSprngr het volgende:
Vanavond first try Archimonde.
Maar het is toch jammer dat iemand dat serieus gaat melden? Het was duidelijk onzinquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:03 schreef Ruzbeh het volgende:
Jij wilde zo graag je domme grapje maken hè...
De eerste ban duurt dan vaak ook maar een paar dagen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:29 schreef Zosk het volgende:
Volgensmij geeft blizzard nooit een aankondiging en word je gewoon meteen banned, ligt eraan voor hoe lang de ban is denk ik.
Te weinig mensen voor een try, 3 wipes op 3rde boss.quote:
Ligt er maar helemaal aan wat je precies doet.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:06 schreef Thormodo het volgende:
[..]
De eerste ban duurt dan vaak ook maar een paar dagen.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:22 schreef Dibble het volgende:
Ben en hunter begonnen ipv rogeu, ik kwam daarmee tot level 12 maar kwam d'r echt niet meer uit. Veel te moeilijke character. Hunter is en met ranged en melee nog sterk dus k hoop dat k daarmee ver ga komen.
Al'Akir <3quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ligt er maar helemaal aan wat je precies doet.
Nog mensen hier die op Al'Akir spelen trouwens?
Emerald Dreamquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:06 schreef effex1000 het volgende:
[..]
Al'Akir <3Zit er helaas niet op maar lijkt me wel een vette server.
Die noemen ze "The crazy man's" server bij ons in Emerald Dream. Zit ook in dezelfde battlegroup ik heb ook wel eens tegen een 36 man (geloof ik) AV premade gespeeld van Al'Akir dat was echt een drama xD
Gnomes....quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:11 schreef Semisane het volgende:
[..]
Gnomes....![]()
![]()
Never Trusts Gnomes!
[ afbeelding ]
Ok, maar heeft het invloed op het spel als je met een char begint en de expansion installeert. Ik bedoel als je zonder expansion speelt is het spel dan vanaf het begin anders?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
als ik jou was, zou ik TBC erbij instaleren en meteen tot de nieuwste versie patchen, want blood elfs = [ afbeelding ]
De uitbreiding bevat o.a:quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:28 schreef Killaht het volgende:
Ok mee bezigmaar het spel is gewoon een uitbreiding van de world map of niet?
Helemaal geen kutblizzard, goede actie van Blizzard.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:00 schreef nVincible het volgende:
KutBlizzard :-/
Vanmiddag na 2 maanden pauze weer eens een subscription begonnen, ik zou met een vriend 2 nieuwe characters gaan levelen. Alles leuk en aardig, kom voor de eerste keer in thunderbluff (andere server dan vroeger). Ik had ergens een oud geintje op internet gelezen en wou dat ff nadoen, dus ik typen: "Hey lol, blizzard now filters your password from public chats... like [**********]". Dat was natuurlijk nep, en niemand trapt erin. Maar dat soort rotgeintjes kom je wel vaker tegen.
Heeft een of andere mierenneuker mijn account gemeld voor scamming. Ik vanavond rondlopen in de crossroads, wordt ik uit het niks gedisconnect. Toen ik weer in wou loggen, was m'n account ineens geclosed. Ik dacht eerst WTF en raakte in paniek, toen bedacht ik me dat dat vanwege vanmiddag was.
Mooi kut dus. Ik speel al bijna 3 jaar (Oktober 2005) op dit account met veel plezier, ik maak een stom grapje en mijn account wordt direct gesloten. Ik kreeg ook niks geen aankondiging van een GM ofzo, gewoon in een keer. Helemaal fijn omdat ik nét vanmiddag een payment subscription had gemaakt, terwijl ik er dus nog geen 8 uur van hebben kunnen genieten.
Ik heb een mailtje gestuurd via het contact form, maar als ik op de button klik kwam ik gewoon weer op het formulier uit, zonder bevestiging van versturen. Gelukkig heeft de betreffende vriend van me ook een ticket aangemaakt met de vraag of er iets tegen gedaan kan worden.
Rotzooi. Dit is écht genaaid.
Zal blizzard ook echt last van hebben met meer dan 10 miljoen subscribers @ 12.99 per week.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:00 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
In de OP staat waar de fokkers een Guild hebben, Steamweedle-nogwatofzow.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:17 schreef Killaht het volgende:
He waar zitten jullie FOK!WoW'ers in WoW, ik zit in Emerald Dream, anyone else?
Dit is geen hacking , dit is social engineering en een bar slecht poging zelfs.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:14 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
Helemaal geen kutblizzard, goede actie van Blizzard.
Dit soort trucjes wordt namelijk echt gebruikt om achter andermans password te komen, en hacking is een groot probleem in WoW, vooral binnen de endgame guilds, dus blizzard probeert er actief tegen te vechten.
Dat jij zo dom bent om een actie te maken, waarbij een een ban niet meer dan logisch is, ligt aan jezelf.
hoeveel mensen spelen er op zo'n server, er is er altijd wel 1 die je report.
Aan jezelf te danken, dus.
asia heeft een heel andere betalings plan als de US & de EU. US is omgerekend zo'n 10euro trouwens. ^^quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:25 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
Zal blizzard ook echt last van hebben met meer dan 10 miljoen subscribers @ 12.99 per week.
Bovendien treft het Blizz werknemmers niet echt he, die kredietcrisis treft mensen met een slecht tot middelmatig betaalde baan en om bij blizzard te werken moet je expertise en opleiding hebben , en je wordt meer dan riant betaald.
Komop zeg ze nemen juist volop mensen aan voor SC2 en Diablo 3, ze doen eerder aan uitbreiding dan inkrimping.
Hoe foutquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:11 schreef Semisane het volgende:
[..]
Gnomes....![]()
![]()
Never Trusts Gnomes!
[ afbeelding ]
Hmm, okquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:25 schreef Semisane het volgende:
[..]
In de OP staat waar de fokkers een Guild hebben, Steamweedle-nogwatofzow.
Hoe dan ook, wat je ook doet, waar je dat ook gaat doen en hoe je dat ook wilt gaan doen...neem onder geen enkele voorwaarden een Gnome!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |