abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 23 juli 2008 @ 01:09:54 #51
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_60285539
Tvp! Vanavond weer wat lol gehad in MH, die eerste vier bosses blijven een grap. Zeker nu Anetheron nog steeds bugged is .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 23 juli 2008 @ 02:48:09 #52
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_60286470
Vandaag Anetheron bijna down gekregen op de eerste try met 22 man.

Overigens nu alle T5 bosses gehad behalve alle eind-bosses.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  woensdag 23 juli 2008 @ 02:52:49 #53
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_60286500
Ik heb trouwens eindelijk mn blessings deck compleet, nu wachten tot volgende maand pas wanneer ik 'm kan inleveren voor mn trink.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  woensdag 23 juli 2008 @ 02:53:16 #54
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_60286501
En nog wipen? . Sorry hoor, maar het enige wat je hoeft te doen is een beetje spreiden en je hebt een kill, dat kan je zelfs met 19 man wel doen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_60286641
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 23:59 schreef Stommie het volgende:
bedoel je die ene groep nadat je de trap op bent gegaan en die je corner pullt? enige problemen die ik heb gehad is de groep voor de 1ste boss waar die beastmaster bij rondloopt, één kutpull en je hebt een zooi op je
ja die bedoelde ik!
pi_60286882
Weet iemand mischien een goede plek om een acount te verkopen?

Ik overweeg om overnieuw te beginnen op een andere server omdat ik helemaal gek word van alle zweden op shattered hand, met mijn huidige gear kom ik toch geen upgrades meer tegen tot de wotlk uit is wanneer iedereen dus weer effectief bij nul begint kan net zo goed wat duiten voor me tijd vragen nu het nog wat waard is

Het gaat om een female troll warrior tank in BT/hyjal quality gear (16K unbuff) en Mag/gruul quality fury gear
ik heb alle badge items, mallet of the tides, gruul schild en in de bank nog alle prot tank item drops van kara (vond ze zonde om te vendore )

Ook een 70 troll hunter (weer female) die volledige D3 (beastlord) set heeft, de rest volledig kara epic met de PvP hunter axe en don santos rifle

verder nog een 60 druid en 2 bankalts die aardig volgeladen zijn met de gebruikelijke enchant/primal en mining spul
  woensdag 23 juli 2008 @ 07:48:50 #57
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_60287164
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 02:53 schreef Fir3fly het volgende:
En nog wipen? . Sorry hoor, maar het enige wat je hoeft te doen is een beetje spreiden en je hebt een kill, dat kan je zelfs met 19 man wel doen.
Mages en hunters die niet begrijpen wat "all ranged on infernals" betekend.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_60287299
Gisteren voor de tweede avond Kalecgos geprobeerd, erg leuke fight, veel opletten weer, en op de een of andere manier zijn er altijd mensen die daar moeite mee hebben
pi_60288697
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 19:18 schreef sanakthe het volgende:

[..]

hebben jullie hem dood?!
nee helaas niet. beste poging 69% tot nu toe. tis echt een chaos maar wel heel erg leuk dat we zover zijn gekomen. de enige guild op server die bij Kil'jaeden zijn.

de enige andere guild die Muru gekilled heeft is gestopt met raiden.
  woensdag 23 juli 2008 @ 11:22:41 #60
186824 Rizzy-Li
Dit is een ondertitel!!!!
pi_60290830
Tanken ? Ik deed maar wat Ik had geen verantwoordelijkheids gevoel, meestal ging het wel goed en zo niet dan de tweede keer wel. En anders pech !
  woensdag 23 juli 2008 @ 11:52:15 #61
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_60291647
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 04:55 schreef douna het volgende:
Weet iemand mischien een goede plek om een acount te verkopen?

Ik overweeg om overnieuw te beginnen op een andere server omdat ik helemaal gek word van alle zweden op shattered hand, met mijn huidige gear kom ik toch geen upgrades meer tegen tot de wotlk uit is wanneer iedereen dus weer effectief bij nul begint kan net zo goed wat duiten voor me tijd vragen nu het nog wat waard is

Het gaat om een female troll warrior tank in BT/hyjal quality gear (16K unbuff) en Mag/gruul quality fury gear
ik heb alle badge items, mallet of the tides, gruul schild en in de bank nog alle prot tank item drops van kara (vond ze zonde om te vendore )

Ook een 70 troll hunter (weer female) die volledige D3 (beastlord) set heeft, de rest volledig kara epic met de PvP hunter axe en don santos rifle

verder nog een 60 druid en 2 bankalts die aardig volgeladen zijn met de gebruikelijke enchant/primal en mining spul
Ik had mijn MT zelf verkocht via http://www.accounts.net/. Ik koos voor de ''direct cash-in'' optie. Ik kreeg er zo'n 150 dollar voor. Jammer dat de dollar zo laag stond en nog staat Je kunt zelf ook besluiten je account te verkopen (op diezelfde site) met jouw supervisie. Je kan er dan meer geld voor vangen, mits je hem kwijt kan krijgen natuurlijk.
De verkoopprocedure is mij goed bevallen.

Jouw MT brengt minstens 600 dollar op als je het zelf zou verkopen, en met direct cash-in zeker 300.
Dasvidanja
  woensdag 23 juli 2008 @ 12:31:34 #62
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_60292615
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 01:02 schreef dekkered het volgende:
heb is ff een vraag.
Welke realm wordt er nou het meest gebruikt door fokkers (ally) (waar zitten de meeste op en dan niet Steamwheedle Cartel.
graag ook even er bij melden wie er dan op zit.
alvast bedankt

ps.
die http://fok.wyrihaximus.net/wow/list.php#SERVER-alliance
dat vindt ik niet zo lekker en makkelijk werken. zie er niet duidelijk aan van wie waar zit.
Nog tips? Ga het binnenkort op de schop gooien als ik me login systeem geherschreven heb .
phluphy for president!
pi_60292751
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 08:10 schreef Stranger het volgende:
Gisteren voor de tweede avond Kalecgos geprobeerd, erg leuke fight, veel opletten weer, en op de een of andere manier zijn er altijd mensen die daar moeite mee hebben
Is ook gewoon een klote boss, die portal klikken werkt niet al te goed (1x klikken moet voldoende zijn toch ) En als de healers van de tank zijn afgescheiden...
  woensdag 23 juli 2008 @ 14:12:15 #64
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_60295027
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 07:48 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Mages en hunters die niet begrijpen wat "all ranged on infernals" betekend.
Hij is toch nog steeds bugged? Gisteravond kreeg ik geen infernals... Dat betekende wel een mooie dps test voor mij, lekker weer boven de 1600 .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_60295812
Heb ik gisteren gefarmd om 3 clefthides te maken, wil niemand die troep kopen . Zo maar met nethercleft proberen dan .
pi_60296040
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 12:31 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Nog tips? Ga het binnenkort op de schop gooien als ik me login systeem geherschreven heb .
andere layout en per realm een vak maken zodat het wel duidelijker is.
Every war is different, every war is the same.
pi_60296738
iemand hier die een lvl 67 human pala en een lvl 61 geloof ook human mage aan wat gear wilt helpen.
Account gekregen van een collega van mij maar een vriend van hem had al de gear van die 2 chars verkocht zodoende dat ze amper geared zijn.
Every war is different, every war is the same.
pi_60297213
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 14:12 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Hij is toch nog steeds bugged? Gisteravond kreeg ik geen infernals... Dat betekende wel een mooie dps test voor mij, lekker weer boven de 1600 .
nee , hij is al dagen geleden gefixed.
maandag raid met mage , infernals , dinsdag raid op druid , infernals en vanavond zijn ze er vast weer.
dus reken er niet op ^^ dacht mijn co rl ook , geen infernal tank aanwijzen was echt een slecht idee ^^

hij : wtf !
me: well .... i told you dude ....


[ Bericht 8% gewijzigd door dontcare op 23-07-2008 16:01:38 ]
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
  woensdag 23 juli 2008 @ 21:01:02 #69
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_60304892
Wanneer denken jullie dat WoTLK uitkomt.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_60305226
September/oktober. Net voor brewfest festival.
pi_60305785
half november, of misschien december zelfs, net voor de kerstvakanties.
  woensdag 23 juli 2008 @ 22:23:34 #72
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_60307228
Zit vast op 275 cooking.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_60307952
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 15:32 schreef dekkered het volgende:
iemand hier die een lvl 67 human pala en een lvl 61 geloof ook human mage aan wat gear wilt helpen.
Account gekregen van een collega van mij maar een vriend van hem had al de gear van die 2 chars verkocht zodoende dat ze amper geared zijn.
heb je pm gestuurd
pi_60308193
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 22:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

heb je pm gestuurd
zag t ik al 2 terug
Every war is different, every war is the same.
pi_60311823
Ik heb nog helemaal geen zin in WotLK. Ben godverdomme net 70, en begin net te raiden.

pffffff
  donderdag 24 juli 2008 @ 02:33:04 #76
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_60311835
Ik ben er eindelijk achter dat HOE je je imp kunt buffen.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  donderdag 24 juli 2008 @ 02:38:45 #77
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_60311864
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 02:30 schreef sanakthe het volgende:
Ik heb nog helemaal geen zin in WotLK. Ben godverdomme net 70, en begin net te raiden.

pffffff
Ik aan de ene kant ook niet, maar aan de andere kant als het uitkomt heb ik eindelijk weer wat meer vrije tijd .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_60311885
Ik ben dat eindeloze gequest echt zat. Ben ik er eindelijk vanaf, kan ik weer gaan questen en wennen aan nieuwe talents.

Enige wat ik wil is eindelijk een keer normaal raiden.
  donderdag 24 juli 2008 @ 09:44:38 #79
158732 magge
dát is even geleden!
pi_60314050
Illidan dood! Yay!

The Kill fight koste me wel 30% durability! Haha SS + 2x combat res (die kut demomen)
A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
pi_60314796
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 02:42 schreef sanakthe het volgende:
Ik ben dat eindeloze gequest echt zat. Ben ik er eindelijk vanaf, kan ik weer gaan questen en wennen aan nieuwe talents.

Enige wat ik wil is eindelijk een keer normaal raiden.
1 voordeel, dan ben je level 80, en kan je heeeeeeeeeeeeeeeeel lang raiden tot nieuwe patch.
pi_60314911
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 02:33 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik ben er eindelijk achter dat HOE je je imp kunt buffen.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_60315300
quote:
Op maandag 21 juli 2008 20:52 schreef Cid het volgende:
kriebel kriebel... al een tijd gestopt met WoW...maar krijg nu toch weer zin om een paladin te maken
Toch ga ik er maar niet mee beginnen denk ik. Zit nu al op tegen de rit naar level 80, om vervolgens weer eindeloos te raiden tot je je gear compleet hebt.

Om er dan achter te komen dat je in PvP nog steeds in het nadeel bent omdat je niet de ultieme PvP gear hebt. Om dat de halen moet je eindeloos raiden EN PVP'en, en omdat ik andere dingen te doen heb in het weekend ga ik dat toch nooit halen.

En al zal ik dat halen, dan ben je nog steeds in het nadeel omdat er altijd wel mensen zijn die dan ook nog genoeg farmen om de beste gems, potions en enchants te kunnen hebben.

Al met al zijn de mensen die de meeste tijd in het spel steken altijd in het voordeel. En dat is leuk voor de mensen die daar de tijd voor hebben en die tijd er graag in steken. Daar beloond het spel je ook voor, en het zorgt er voor dat je eigenlijk eindeloos kan blijven spelen.

Aan de andere kant worden mensen die niet zoveel tijd in het spel willen of kunnen steken daardoor benadeeld. Die hebben de keuze om of meer te gaan spelen om ook aan al die items te komen, of altijd achter lopen op degene die meer spelen. Of te stoppen, zoals ik
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_60315584
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 10:50 schreef Cid het volgende:

[..]

Toch ga ik er maar niet mee beginnen denk ik. Zit nu al op tegen de rit naar level 80, om vervolgens weer eindeloos te raiden tot je je gear compleet hebt.

Om er dan achter te komen dat je in PvP nog steeds in het nadeel bent omdat je niet de ultieme PvP gear hebt. Om dat de halen moet je eindeloos raiden EN PVP'en, en omdat ik andere dingen te doen heb in het weekend ga ik dat toch nooit halen.

En al zal ik dat halen, dan ben je nog steeds in het nadeel omdat er altijd wel mensen zijn die dan ook nog genoeg farmen om de beste gems, potions en enchants te kunnen hebben.

Al met al zijn de mensen die de meeste tijd in het spel steken altijd in het voordeel. En dat is leuk voor de mensen die daar de tijd voor hebben en die tijd er graag in steken. Daar beloond het spel je ook voor, en het zorgt er voor dat je eigenlijk eindeloos kan blijven spelen.

Aan de andere kant worden mensen die niet zoveel tijd in het spel willen of kunnen steken daardoor benadeeld. Die hebben de keuze om of meer te gaan spelen om ook aan al die items te komen, of altijd achter lopen op degene die meer spelen. Of te stoppen, zoals ik
met arena gear kan je gewoon PvP'en en karazhan enzo (als druid dan, rest weet ik niet). En season2 is al honour, dus dat heb je zo. Ik zou ook gewoon doen wat JIJ leuk vind. Je hoeft niet een wedstrijd ervan te maken wie het meeste gear heeft. Het blijft een spelletje he, puur tijdverdrijf tot je weer moet werken/school. Zolang jij plezier hebt benut je toch het spel?
pi_60315948
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:03 schreef Gierigesloeber het volgende:

[..]

met arena gear kan je gewoon PvP'en en karazhan enzo (als druid dan, rest weet ik niet). En season2 is al honour, dus dat heb je zo. Ik zou ook gewoon doen wat JIJ leuk vind. Je hoeft niet een wedstrijd ervan te maken wie het meeste gear heeft. Het blijft een spelletje he, puur tijdverdrijf tot je weer moet werken/school. Zolang jij plezier hebt benut je toch het spel?
Dat klopt Ik stop er ook mee omdat ik het niet leuk vind om het spel "casual' , of als tijdverdrijf te spelen. Als ik een spel speel, wil ik het goed spelen. In WoW betekend dat voor mij alle content zien en als het even kan verslaan, en de best mogelijke gear en damage output halen etc. En dat is voor iemand die een fulltime baan en een gezin heeft zo goed als niet te doen.

Niet echt een probleem van WoW, maar voor mij als speler reden om het dan maar helemaal niet meer te spelen.
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_60316198
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:22 schreef Cid het volgende:

[..]

Dat klopt Ik stop er ook mee omdat ik het niet leuk vind om het spel "casual' , of als tijdverdrijf te spelen. Als ik een spel speel, wil ik het goed spelen. In WoW betekend dat voor mij alle content zien en als het even kan verslaan, en de best mogelijke gear en damage output halen etc. En dat is voor iemand die een fulltime baan en een gezin heeft zo goed als niet te doen.

Niet echt een probleem van WoW, maar voor mij als speler reden om het dan maar helemaal niet meer te spelen.
Als je een gezin EN een baan hebt, zou ik het nooit gaan spelen. WoW is leuk, maar om wat te bereiken moet je er gewoon veel tijd in stoppen.
pi_60316788
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:35 schreef Gierigesloeber het volgende:

[..]

Als je een gezin EN een baan hebt, zou ik het nooit gaan spelen. WoW is leuk, maar om wat te bereiken moet je er gewoon veel tijd in stoppen.
Yup, en dat is best jammer want het is zo'n leuk spelletje
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_60319251
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 10:26 schreef Gierigesloeber het volgende:

[..]

1 voordeel, dan ben je level 80, en kan je heeeeeeeeeeeeeeeeel lang raiden tot nieuwe patch.
True.

Eerst maar eens level 80 worden, als die uitkomt
pi_60319664
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 02:33 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik ben er eindelijk achter dat HOE je je imp kunt buffen.
Phase Shift uit.
  donderdag 24 juli 2008 @ 14:26:48 #89
158732 magge
dát is even geleden!
pi_60320554
[quote]Op donderdag 24 juli 2008 12:07 schreef Cid het volgende:

[..]

Yup, en dat is best jammer want het is zo'n leuk spelletje
[/quote

Quoite for truth.

Leven _> WoW he

vergeet dan nooit
A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
  donderdag 24 juli 2008 @ 15:17:25 #90
158732 magge
dát is even geleden!
pi_60321640
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 14:26 schreef magge het volgende:
[quote]Op donderdag 24 juli 2008 12:07 schreef Cid het volgende:

[..]

Yup, en dat is best jammer want het is zo'n leuk spelletje
[/quote

Quoite for truth.

Leven _> WoW he

vergeet dan nooit

OM dit maar even te quoten!

Ikheb 't ooit uitgemaakt met wow. =P

" Sorry, maar ik hou meer van mijn mage, dan van jou.."
A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
  donderdag 24 juli 2008 @ 15:32:15 #91
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_60321976
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:35 schreef Gierigesloeber het volgende:

[..]

Als je een gezin EN een baan hebt, zou ik het nooit gaan spelen. WoW is leuk, maar om wat te bereiken moet je er gewoon veel tijd in stoppen.
Of je stelt voor jezelf een maximum in wat je zou kunnen halen en bent daar blij mee (werkt prima). Het leuke is dat straks alle content een stuk makkelijker te zien is omdat alleen 25 mans ook een 10 man instance krijgen. Ook als casual is er genoeg te doen alleen moet het wel leuke blijven en je leven/wijfie/kids/etc gaan gewoon voor, zolang je dat goed in je oren knoopt zit je eigenlijk altijd wel goed .

Ow en w00t G15 ragplank !

[ Bericht 0% gewijzigd door WyriHaximus op 24-07-2008 16:46:12 ]
phluphy for president!
pi_60322497
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 15:32 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]
Ook als casual is er genoeg te doen alleen moet het wel leuke blijven en je level/wijfie/kids/etc gaan gewoon voor, zolang je dat goed in je oren knoopt zit je eigenlijk altijd wel goed .

Ow en w00t G15 ragplank !


En WoW is wel te spelen op die manier natuurlijk, maar persoonlijk heb ik dan het idee dat ik niet alles uit het spel haal, het is dan zeg maar niet "uit te spelen". En dan speel ik het liever niet.
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  donderdag 24 juli 2008 @ 16:54:38 #93
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_60323861
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 15:52 schreef Cid het volgende:

[..]



En WoW is wel te spelen op die manier natuurlijk, maar persoonlijk heb ik dan het idee dat ik niet alles uit het spel haal, het is dan zeg maar niet "uit te spelen". En dan speel ik het liever niet.
OMG dat is wel een hele toffe typo die alles uit ze verband trekt .

Als je alles uit het spel wilt halen moet je idd als een gek gaan raiden, PvPen alts maken idd dan word het lastig om ook een leveln (deed ik het weer ) te hebben .
phluphy for president!
pi_60324765
Me vaste instance groepje is compleet, nu lekker ST/(deel van)BRD platwalsen
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  donderdag 24 juli 2008 @ 18:25:29 #95
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_60325348
Ding lvl 40 op Blade Edge met een Blood Elf rogue. Hopelijk volgende week de 60 dingen en de week erop 70.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  Moderator donderdag 24 juli 2008 @ 18:48:54 #96
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_60325721
Ding 42 op een orc hunter alt, op Khadgar natuurlijk
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 24 juli 2008 @ 22:02:36 #97
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_60329342
Net 3rde boss in Hyjal down.
4de sloeg me net voor 24k
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  donderdag 24 juli 2008 @ 22:35:14 #98
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_60330177
Tot 500k down.

Edit: DOWN!

[ Bericht 35% gewijzigd door OFfSprngr op 24-07-2008 23:16:40 ]
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_60333280
Fuck it. Ik ga alleen nog de Shadowweave Robe voormezelf maken, en voor de rest is 't lucky/unlucky business in raids voor me.

Voor de rest ga ik mijn druid alt levelen en wat geld maken tot aan wotlk.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 08:48:25 #100
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_60334784
Gisteren weer sinds maanden geraid met mijn nieuwe guild. Was nooit verder gekomen bij mijn vorige guild dan Karazhan en Zul'Aman. Gruul's lair stond gisteren in de planning en was voor de guild de 4e keer daar. High King Mulguar ging na een slechte eerste pull bij de tweede poging neer. Daarna door naar Gruul en die ging op de eerste poging gelijk down.

Aangezien het nog vroeg was doorgegaan naar Magtheridon. Guild was daar dinsdag voor het eerst geweest en had toen wat moeite met de cubes. Gisteren hetzelfde probleem tijdens de eerste twee pogingen omdat bijna iedereen er voor het eerst was en niet goed wist hoe het zou verlopen. Op de derde poging ging alles perfect en ging Maggie eindelijk down.

Geen tokens voor mij helaas aangezien ik nog in mijn trial zit, wel een leuke offspec healing helmet geloot voor mijn druid van Gruul die niemand verder kon gebruiken. Ondanks de weinige loot enorm veel fun gehad met de raid en dat staat toch echt bovenaan. Ook gelijk twee nieuwe bosses gezien en ze gingen nog down ook
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')