abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60251679
Mooie banner die van 100 jaar Feyenoord, Ruud.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60251721
thanks
pi_60251783
Ziet er inderdaad wel geinig uit.

Het speelschema in de OP kan trouwens al aangepast worden .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_60251818
Netjes gedaan
pi_60252002
Jep, mee eens.
  maandag 21 juli 2008 @ 20:22:48 #7
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60252078
Goed gedaan, Ruudje Dil.

Ben benieuwd of er nog wat bij gaat komen deze zomer. Denk het eerlijk gezegd niet, misschien nog een talent of twee. Dat is, denk ik, de basis die Bosz aan het leggen is op dit moment.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 21 juli 2008 @ 20:24:19 #8
216833 daffyd33
Little Britain
pi_60252120
En, wat zal het dit jaar gaan worden?!

Ik heb er wel meer vertrouwen in dan vorig jaar. Ik denk dat Verbeek een veel grotere uitstraling heeft dan een trainer als Van Marwijk. Je ziet het, de spelers moeten daar in Oostenrijk echt aan de bak. Een goede conditie is echt heel belangrijk, anders krijg je hetzelfde verhaal als de voorgaande jaren, vooral vorig jaar. De eerste seizoenshelft is sterk, maar tijdens de 2de seizoenshelft zakt het boeltje in elkaar.

Wat denken jullie?
Andy: Yeah I Know!
pi_60252144
quote:
Op maandag 21 juli 2008 20:24 schreef daffyd33 het volgende:
En, wat zal het dit jaar gaan worden?!

Ik heb er wel meer vertrouwen in dan vorig jaar. Ik denk dat Verbeek een veel grotere uitstraling heeft dan een trainer als Van Marwijk. Je ziet het, de spelers moeten daar in Oostenrijk echt aan de bak. Een goede conditie is echt heel belangrijk, anders krijg je hetzelfde verhaal als de voorgaande jaren, vooral vorig jaar. De eerste seizoenshelft is sterk, maar tijdens de 2de seizoenshelft zakt het boeltje in elkaar.

Wat denken jullie?
Ik hoop dat Verbeek niet naar namen kijkt (wat van Marwijk wel deed), en een "grote" naam zoals Landzaat of Timmer er gewoon naast durft te zetten.
  maandag 21 juli 2008 @ 20:26:03 #10
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_60252157
Volgens diverse nieuwsites zou Feyenoord de 'strijd' om Tim Krul gewonnen hebben.
quote:
Feyenoord lijkt de beste papieren te hebben om Tim Krul over te nemen van Newcastle United. De Rotterdammers hadden eerder concurrentie van PSV, Chelsea en SC Heerenveen. Deze clubs komen door uiteenlopende redenen echter niet in aanmerking voor een overname.

De jonge doelman liet aan de verslaggevers van The Journal weten dat hij een transfer naar Rotterdam-Zuid zeker ziet zitten. Hij voegde hier ook aan toe dat hij zeker niet voor Chelsea zal kiezen. PSV moest afhaken vanwege de breuk met superscout Piet de Visser, die een belangrijke rol zou spelen in de overgang. Volgens ForzaHeerenveen.nl is de transfer naar SC Heerenveen om nog onbekende redenen afgeketst. De Friese club leek eerst topkandidaat om de Nederlandse doelman over te nemen van Newcastle United.

Newcastle United vraagt naar verluidt 2,5 miljoen euro voor het talent. Feyenoord wilde tot zover niet verder gaan dan twee miljoen euro.
http://www.soccernews.nl/news/49457
pi_60252299
quote:
Op maandag 21 juli 2008 20:26 schreef Martijn_fijn het volgende:
Volgens diverse nieuwsites zou Feyenoord de 'strijd' om Tim Krul gewonnen hebben.
[..]

http://www.soccernews.nl/news/49457

"Volgens diverse nieuwssites"

Volgens mij is dat alleen maar gebaseerd op die Heerneveen-website. En ga nou eerst eens achter een rechtsback aan Dan doet de keeper er ook meteen wat minder toe...
pi_60252301
Ik las net nog in 't Heerenveen topic dat hij voor hun gekozen zou hebben
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  maandag 21 juli 2008 @ 20:32:16 #13
216833 daffyd33
Little Britain
pi_60252310
Oh, dat zou heel goed zijn. Tim Krul naar Feyenoord! Echt een van de grootste talenten van Nederland. Maar dan vraag je jezelf toch af wat er met Darley en Lamprou moet gebeuren. En Erwin Mulder niet te vergeten.

Als ze Krul halen, vind ik dat hij ook gelijk in de basis moet staan. In ieder geval niet die showkeeper van een Timmer. Ik denk dat verbeek niet naar namen kijkt, hij heeft echt wel ballen. Het is natuurlijk wel een moeilijk beslissing om Timmer eruit te halen. Vooral als je net nieuw bent bij de club.

Landzaat komt denk ik sowieso niet in de basis.

Krul, nieuw, Vlaar, Hofland, De Cler, Gio, El Ahmadi, Bruins, De Guzman, Tomasson, Makaay
  maandag 21 juli 2008 @ 20:32:58 #14
216833 daffyd33
Little Britain
pi_60252326
Soccernews is niet zo betrouwbaar hoor...
pi_60252534
Feyenoord.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 21 juli 2008 @ 20:43:11 #16
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_60252573
Misschien kan Bosz dan eindelijk achterin wat gaan scouten
  maandag 21 juli 2008 @ 20:45:08 #17
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60252622
quote:
Op maandag 21 juli 2008 20:31 schreef EnactedChaos het volgende:
Volgens mij is dat alleen maar gebaseerd op die Heerneveen-website. En ga nou eerst eens achter een rechtsback aan Dan doet de keeper er ook meteen wat minder toe...
Joh, die rechtsback hebben we allang. Harrisson Awful, de nieuwe Gyan.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 21 juli 2008 @ 20:48:40 #18
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_60252719
quote:
Op maandag 21 juli 2008 20:32 schreef daffyd33 het volgende:
Soccernews is niet zo betrouwbaar hoor...
The Journal is de lokale krant van Newcastle. Die moeten dus redelijk geinformeerd zijn. Ik heb het even gecheckt op hun site, en het blijkt dat o.a Soccernews iets te vroeg hun conclusies trekken inderdaad..

http://www.journallive.co(...)gain-61634-21368912/

Afwachten.
  maandag 21 juli 2008 @ 20:54:57 #19
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_60252875
Yeah.. eens een keer een linkje in het vorige topic..
  maandag 21 juli 2008 @ 20:58:53 #20
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_60252958
gvd, koop nou eens een fatsoenlijke RB

Of is Awful ( ) onze redding?
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  maandag 21 juli 2008 @ 21:12:39 #21
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_60253280
Ik snap niet echt waarom Tim Krul niet naar Heerenveen zou willen gaan, dus dat is nog even afwachten. Klote ook weer dat er al dagen geen transfergeruchten zijn.
pi_60253796
quote:
Op maandag 21 juli 2008 20:22 schreef Happel het volgende:
Goed gedaan, Ruudje Dil.

Ben benieuwd of er nog wat bij gaat komen deze zomer. Denk het eerlijk gezegd niet, misschien nog een talent of twee. Dat is, denk ik, de basis die Bosz aan het leggen is op dit moment.
Volgens mij heeft Feyenoord op dit moment amper geld te besteden, dus dan zijn talenten wel logisch ja. Op welke posities moet Feyenoord eigenlijk nog versterkt worden? Volgens mij is de aanval vrij sterk nu, maar de verdediging drie keer niks?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_60253833
quote:
Op maandag 21 juli 2008 21:12 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik snap niet echt waarom Tim Krul niet naar Heerenveen zou willen gaan, dus dat is nog even afwachten. Klote ook weer dat er al dagen geen transfergeruchten zijn.
Wie weet zijn ze druk bezig achter de schermen en komen ze ineens met 2 aankopen.
  maandag 21 juli 2008 @ 21:44:41 #24
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60254084
quote:
Op maandag 21 juli 2008 21:33 schreef RayMania het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Feyenoord op dit moment amper geld te besteden, dus dan zijn talenten wel logisch ja. Op welke posities moet Feyenoord eigenlijk nog versterkt worden? Volgens mij is de aanval vrij sterk nu, maar de verdediging drie keer niks?
De verdediging mag nog wel uitgebreid worden met een mannetje of drie, ja. Echt zwak zou ik het niet noemen. Komt Vlaar weer terug, dan verandert er erg veel in positieve zin. Het is echter wel de vraag in hoeverre hij weer terugkomt op zijn oude niveau en of hij dan ook van blessures verstoken blijft.

Rechtsback, met Lucius als basisspeler, is het zwakst en de linksbackpositie wordt zwak wanneer De Cler zou uitvallen. Dan is alleen Bahia er voor zijn positie en die komt imo beter tot zijn recht centraal in de verdediging.

Er zouden dus een centrale verdediger, rechtsback en een back-up voor de linksbackpositie moeten komen.

Ook de spitspositie mag wel wat versterking gebruiken, tenzij Erasmus en Janota bij de selectie blijven. Dan heb je twee jeugdige spelers die na Mols in de rangschikking komen. Een volwaardige back-up voor Makaay ga je denk ik niet vinden voor een bedrag onder de vijf miljoen. Of ze moeten heel goed scouten en dat is iets waar ze de afgelopen jaren nog niet in hebben uitgeblonken. Misschien dat het nu van de grond komt met de aankoop van Manteiga, waar Steef nogal lovend over is.
Elite
Tegen TTIP
pi_60254125
quote:

[..]

Ik hoop nog steeds op een jonge talentvolle aanvaller voor de toekomst die kan rijpen onder Makaay en Tomasson, een rechtsback (het liefst een zekerheidje, Afful kan ik nog niet helemaal beoordelen, ik ben benieuwd hoe hij het morgen gaat doen) en een centrale verdediger voor de breedte.

Maar als er één of twee van deze posities worden ingevuld dan kan ik er ook prima mee leven, en dan is de selectie breed genoeg voor een plaats in de top 3. Zo niet dan hebben we in ieder geval Verbeek die jong talent een kans durft te geven (en talent heeft Feyenoord genoeg in de selectie, ik hoop op de definitieve doorbraak van Wijnaldum en Fer dit seizoen), die met meer lef durft te spelen en wiens teams conditioneel altijd top zijn, waardoor ik er in ieder geval vertrouwen in heb dat Feyenoord het komend seizoen stukken beter gaat doen dan onder Van Marwijk het afgelopen seizoen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_60254153
quote:
“If Feyenoord make an offer, I am always open to a beautiful adventure in the south of Rotterdam. But we are as good as there (with Heerenveen).”
Grote kans dat Krul naar Heerenveen gaat dus.
  maandag 21 juli 2008 @ 21:50:43 #27
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_60254248
Ik hoor de naam Gyan

HELD!

maandag 21 juli 2008 @ 21:51:19 #28
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60254261
quote:
Op maandag 21 juli 2008 21:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik hoop nog steeds op een jonge talentvolle aanvaller voor de toekomst die kan rijpen onder Makaay en Tomasson, een rechtsback (het liefst een zekerheidje, Afful kan ik nog niet helemaal beoordelen, ik ben benieuwd hoe hij het morgen gaat doen) en een centrale verdediger voor de breedte.
Wat is Erasmus dan? Een leuk knuffeldier voor het Legioen?
Elite
Tegen TTIP
  maandag 21 juli 2008 @ 21:55:02 #29
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_60254346
Kerrmit is een marketingspits
  maandag 21 juli 2008 @ 22:04:26 #30
63192 ursel
pi_60254566
quote:
Op maandag 21 juli 2008 21:44 schreef Happel het volgende:

[..]

De verdediging mag nog wel uitgebreid worden met een mannetje of drie, ja. Echt zwak zou ik het niet noemen. Komt Vlaar weer terug, dan verandert er erg veel in positieve zin. Het is echter wel de vraag in hoeverre hij weer terugkomt op zijn oude niveau en of hij dan ook van blessures verstoken blijft.

Rechtsback, met Lucius als basisspeler, is het zwakst en de linksbackpositie wordt zwak wanneer De Cler zou uitvallen. Dan is alleen Bahia er voor zijn positie en die komt imo beter tot zijn recht centraal in de verdediging.

Er zouden dus een centrale verdediger, rechtsback en een back-up voor de linksbackpositie moeten komen.

Ook de spitspositie mag wel wat versterking gebruiken, tenzij Erasmus en Janota bij de selectie blijven. Dan heb je twee jeugdige spelers die na Mols in de rangschikking komen. Een volwaardige back-up voor Makaay ga je denk ik niet vinden voor een bedrag onder de vijf miljoen. Of ze moeten heel goed scouten en dat is iets waar ze de afgelopen jaren nog niet in hebben uitgeblonken. Misschien dat het nu van de grond komt met de aankoop van Manteiga, waar Steef nogal lovend over is.
Volgens mij heb je met Gio een meer dan goede backup voor de Cler hoor..
  maandag 21 juli 2008 @ 22:08:45 #31
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60254653
quote:
Op maandag 21 juli 2008 22:04 schreef ursel het volgende:

[..]

Volgens mij heb je met Gio een meer dan goede backup voor de Cler hoor..
Och ja, ben hem vergeten. Linksbackpositie is vervult.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 21 juli 2008 @ 22:16:58 #32
63192 ursel
pi_60254847
quote:
Op maandag 21 juli 2008 22:08 schreef Happel het volgende:

[..]

Och ja, ben hem vergeten. Linksbackpositie is vervult.
Nou, laat het hem maar niet horen dat je hem vergeten bent..
  maandag 21 juli 2008 @ 22:28:42 #33
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_60255137
Toffe banner Valt me eig. op dat we grotendeels geen gouden logo hebben gehad
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_60255359
quote:
Op maandag 21 juli 2008 21:51 schreef Happel het volgende:

[..]

Wat is Erasmus dan? Een leuk knuffeldier voor het Legioen?
Natuurlijk, we hebben Kermit Erasmus ook nog. Hoe kon ik hem vergeten.

Ik ben benieuwd hoe hij zich zal ontwikkelen, een cultheld in de dop is hij in ieder geval.

Ik hoop dat hij bij de uiteindelijke selectie zit waarmee Verbeek het seizoen wilt beginnen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_60256500
quote:
Op maandag 21 juli 2008 22:38 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Natuurlijk, we hebben Kermit Erasmus ook nog. Hoe kon ik hem vergeten.

Ik ben benieuwd hoe hij zich zal ontwikkelen, een cultheld in de dop is hij in ieder geval.

Ik hoop dat hij bij de uiteindelijke selectie zit waarmee Verbeek het seizoen wilt beginnen.
Dat lijkt me wel eigenlijk. Niet dat ik daar echt een reden voor heb maar we zitten al niet dik in de spitsen en wat ie tot nu toe heeft laten zien is niet verkeerd.

Een goede rechtsback en centrale verdediger is w.m.b. het belangrijkste. Daarna een keeper. Maar met een goede rechtsback en centrale verdediger erbij wordt die positie iets minder belangrijk.

En wat we ook dit seizoen gaan missen (maar daar hebben meer clubs last van): een teringlijer, die hebben we namelijk nog steeds niet en is oh zo belangrijk.
  maandag 21 juli 2008 @ 23:50:41 #36
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60257320
quote:
‘Eerst spelers verkopen, dan pas kopen’

Door WIETSE DIJKSTRA

FULPMES - Terwijl coach Gertjan Verbeek zijn spelers onder handen neemt, houdt Peter Bosz aan de rand van het veld in Fulpmes zijn telefoon nauwlettend in de gaten. ,,We willen eerst spelers kwijtraken voor we ons gaan versterken.’’

De technisch directeur van Feyenoord hoopt in het Oostenrijkse Stubaital, waar de Rotterdammers deze week op trainingskamp zijn, nog een aantal spelers te kunnen slijten. Pas als hem dat lukt, kan hij weer denken aan versterkingen.

,,Voorheen was de situatie bij Feyenoord dat we eerst kochten en daarna probeerden om spelers te vérkopen,’’ zegt Bosz. ,,Maar nu voeren we een gezond beleid en willen we eerst spelers kwijtraken voor we ons gaan versterken.’’

Toch had het niet veel gescheeld of Feyenoord had onlangs miljoenen betaald voor FC Twente-spits Marko Arnoutovic. ,,Maar dat speelde twee maanden geleden,’’ verklaart Bosz. ,,De Raad van Commissarissen had er vertrouwen in dat het ons zou lukken om in de tussentijd spelers te verkopen. Dat is echter nog niet gelukt.’’

Nadat Arnoutovic zijn contract bij FC Twente verlengde, maakte Feyenoord een pas op de plaats. Verbeek zal nog even moeten wachten op de door hem gewenste versterkingen.

Feyenoord is met 26 spelers naar Oostenrijk vertrokken. De zieke Jacob Lensky en de in de Kuip overbodige Dwight Tiendalli, Karim Saidi, Timothy Derijck en Diego Biseswar (die nog niet weet of zijn stage bij Sheffield Wednesday hem een contract heeft opgeleverd) zijn in Rotterdam achtergebleven. Sherif Ekramy, die ook mag vertrekken, is wél van de partij. Zo lang er geen club komt voor de Egyptenaar, blijft hij gewoon tweede keeper achter Timmer.

,,Mijn ervaring is dat de zaken tegenwoordig laat op gang komen,’’ zegt Bosz.

Hij maakt zich er niet druk om. Feyenoord is deze zomer geen basisspeler kwijt geraakt en heeft er al wel twee - Karim el Ahmadi en Jon Dahl Tomasson - aangetrokken. ,,Bovendien is Ron Vlaar weer terug, zijn de oudere spelers nog steeds fit en hebben de jonge jongens een jaar meer ervaring. Ook als er niemand meer bij komt, zijn we sterker geworden.’’
Had wel verwacht dat het zo zou gaan verlopen. Dus eerst Greene, Buijs, Hofs, Ekramy etc kwijtraken. Die versterkingen kunnen we dus wel vergeten.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 22 juli 2008 @ 00:03:01 #37
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_60257609
quote:
Op maandag 21 juli 2008 23:50 schreef Happel het volgende:

[..]

Had wel verwacht dat het zo zou gaan verlopen. Dus eerst Greene, Buijs, Hofs, Ekramy etc kwijtraken. Die versterkingen kunnen we dus wel vergeten.
Ach het is volkomen begrijpelijk. Anders zitten we straks weer met een selectie van 40 man en heb je weer een gigantische salarislast. En ik was er eigk. al bang voor dat we van al die spelers die weg mochten er weinig snel zouden kwijtraken. Daar was ik voorlopig ook het meest teleurgesteld over. We moeten eindelijk eens af van deze middelmatige troep. Dan maar heel Jong Feyenoord op de bank, zoveel zal dat niet schelen met een Buijs, Ekramy en Greene.

Maargoed, liever een gezond beleid dan een paniek beleid, dus ach we wachten maar af wat de tijd brengt.
pi_60257642
Biseswar was toch op stage bij United, niet Wednesday.
pi_60258512
quote:
Op maandag 21 juli 2008 20:22 schreef Happel het volgende:
Goed gedaan, Ruudje Dil.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 01:26:19 #40
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_60258698
Die Saidi was toch allang weg en toch zie ik elke keer z'n naam langs komen
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 22 juli 2008 @ 06:28:54 #41
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_60259920
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 01:26 schreef Enchanter het volgende:
Die Saidi was toch allang weg en toch zie ik elke keer z'n naam langs komen
verhuurd volgens mij.

IEmand een idee of Feyenoord live te volgen is vanavond tegen die Spaanse Tapas?
  dinsdag 22 juli 2008 @ 06:44:55 #42
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_60259963
quote:
Op maandag 21 juli 2008 20:08 schreef venomsnake het volgende:
Mooie banner die van 100 jaar Feyenoord, Ruud.
Dat 100 jaar logo blijft wel tyfus lelijk
Het logo opzich is netjes (gouden lettertjes enzo) maar dat geneuzel eromheen
  dinsdag 22 juli 2008 @ 06:46:36 #43
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_60259968
quote:
Op maandag 21 juli 2008 20:32 schreef daffyd33 het volgende:
Oh, dat zou heel goed zijn. Tim Krul naar Feyenoord! Echt een van de grootste talenten van Nederland. Maar dan vraag je jezelf toch af wat er met Darley en Lamprou moet gebeuren. En Erwin Mulder niet te vergeten.

Als ze Krul halen, vind ik dat hij ook gelijk in de basis moet staan. In ieder geval niet die showkeeper van een Timmer. Ik denk dat verbeek niet naar namen kijkt, hij heeft echt wel ballen. Het is natuurlijk wel een moeilijk beslissing om Timmer eruit te halen. Vooral als je net nieuw bent bij de club.

Landzaat komt denk ik sowieso niet in de basis.

Krul, nieuw, Vlaar, Hofland, De Cler, Gio, El Ahmadi, Bruins, De Guzman, Tomasson, Makaay
Neuh.. Kwestie van een andere naam op het bord schrijven.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 06:48:01 #44
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_60259972
quote:

[..]

De verdediging is goed, maar niet echt breed te noemen.
Hofland - Vlaar is een mooi duo, maar kwetsbaar want als 1 vd 2 wegvalt is het huilen met de pet op.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 07:14:25 #45
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_60260032
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 06:48 schreef Keltie het volgende:

[..]

De verdediging is goed, maar niet echt breed te noemen.
Hofland - Vlaar is een mooi duo, maar kwetsbaar want als 1 vd 2 wegvalt is het huilen met de pet op.
Klopt. Verder heeft Feyenoord dit seizoen dus voor een financieel gezond beleid gekozen ipv risico's. Vrij logisch.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  dinsdag 22 juli 2008 @ 07:43:52 #46
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60260176
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 07:14 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Klopt. Verder heeft Feyenoord dit seizoen dus voor een financieel gezond beleid gekozen ipv risico's. Vrij logisch.
Ga dat het gros van de supporters maar duidelijk maken, die zullen wel weer wat te zeiken hebben als er niemand komt...
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 22 juli 2008 @ 08:06:16 #47
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_60260320
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 07:43 schreef Happel het volgende:

[..]

Ga dat het gros van de supporters maar duidelijk maken, die zullen wel weer wat te zeiken hebben als er niemand komt...
Komt ook omdat het gros van de supporters niet verder kijkt dan de neus lang is.
(hihi, ik zei neus )
  dinsdag 22 juli 2008 @ 08:14:49 #48
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_60260389
TVP!
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
pi_60260642
de 12 tributes zijn de downloaden op en te branden als dvd. gratiesj
Wordt mooie dvd.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  dinsdag 22 juli 2008 @ 08:45:33 #50
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_60260681
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 08:41 schreef mister_popcorn het volgende:
de 12 tributes zijn de downloaden op en te branden als dvd. gratiesj
Wordt mooie dvd.
Van welke site (te downloaden)?
pi_60262418
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 07:43 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat doet het gros hier al!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')