Dat zie je verkeerd onze TS stoort zich daar dan aan dus moet t maar meteen wettelijk verboden worden. Idioterie ten top imo maar ja je hebt van die bekrompen mensen die nog steeds in de 18e eeuw leven en denken dat alles wat zij denken goed is en de rest slecht en dus verboden moet worden.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:31 schreef hoerezooi het volgende:
beetje jammer dat preutse gedoe, laat iedereen zich kleden hoe die wil. Al wou iedereen naakt gaan lopen daar heeft toch niemand last van?
Ik wist niet dat broek ophijsen een overheidstaak was.quote:Op maandag 21 juli 2008 17:23 schreef EchtGaaf het volgende:
Als ze dat niet meer kunnen, dan is de overheid aan zet.
Goed ik liet me even gaanquote:Op maandag 21 juli 2008 17:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, ik maak mij in het algemeen veel zorgen om de samenleving die steeds verder versexualiseert. We kunnen er niet meer omheen, dat dit feitelijk gebeurt. Ik maak me zorgen om de jeugd. Het is niet goed voor jonge kinderen om daar vroeg mee geconfronteerd te worden.
[..]
Maak maar geen zorgen om mijn privé hoor. waarom maakt je het weer zo persoonlijk
[..]
Vrouwen en mannen dienen hun eigen verantwoordelijkheid te nemen. Als ze dat niet meer kunnen, dan is de overheid aan zet.
Lieve Mod, mag zijn topic dicht? TS heeft zijn topic geopend om te trollen.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een burka gaat tever. Maar een burqini vind ik wel verstandig en mag per direct worden verplicht als het aan mij ligt.
Hartelijk dank voor het filmpje. Ik ga het even rippen, en in mijn archief opnemen.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De tijd van de anti-homo propagandafilms.
EchtGaaf heeft een goed punt. Het is aanstootgevend. Je valt er anderen last mee. Ik val JOU er lastig mee als ik het kan verbieden, maar je valt anderen er lastig mee als ze ernaar moeten kijken. Kun je zeggen: "draai je hoofd weg" of "ga niet naar buiten" maar in feite is dat dus gewoon óók een stukje vrijheidsberoving.quote:Oh en EchtGaaf, kap eens met willen beslissen hoe anderen hun leven leiden. Dat jij in een sharia wil leven prima. Doe dat lekker, maar val anderen niet lastig met je visies van een imam die twee woorden Nederlands kan.
quote:Op maandag 21 juli 2008 19:26 schreef Hexagon het volgende:
Btw ik vind mooie vrouwen met een bril prikkelend. Verbieden!
Welk punt wil je hier nu precies mee maken KK? Wil jij voor anderen gaan beslissen wat ze wel en niet mogen zien?quote:Op maandag 21 juli 2008 19:36 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Gezocht op google.
Veel plezier, maar kun je je indenken dat anderen om 11 uur s'ochtends niet op dit plaatje zitten te wachten?
Ik haal het dus ook wel weer weg straks.
WTF? Wat is er mis met menselijk naakt?quote:Op maandag 21 juli 2008 19:31 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
EchtGaaf heeft een goed punt. Het is aanstootgevend. Je valt er anderen last mee. Ik val JOU er lastig mee als ik het kan verbieden, maar je valt anderen er lastig mee als ze ernaar moeten kijken. Kun je zeggen: "draai je hoofd weg" of "ga niet naar buiten" maar in feite is dat dus gewoon óók een stukje vrijheidsberoving.
Iets verbieden of er verplicht naar moeten kijken, het zijn twee kanten van dezelfde medaille.
Maar het allerbelangrijkste argument is het demoraliserende karakter. Je gaat op een gegeven moment krijgen dat 5-jarige kleuters met Japanse stokjes in elkaar anus gaan poeren.... wat tegenwoordig dus al gebeurd.
Je begrijpt het niet.quote:Wil jij voor anderen gaan beslissen wat ze wel en niet mogen zien?
Idd, moeten bijvoorbeeld ook tattoo's en piercings worden verboden? Of mensen die gothic zijn of punker?quote:Op maandag 21 juli 2008 19:38 schreef Modus het volgende:
Aanstootgevend is nogal een rekbaar begrip he.
Domme vraag, dat is mijn punt niet.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:40 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
WTF? Wat is er mis met menselijk naakt?
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 21 juli 2008 19:42 schreef Klopkoek het volgende:
Als je in je huis wilt rondlopen met blote tieten, prima, maar doe dat niet op straat waar anderen last van hebben!!!
Je snapt kennelijk mijn vraag. Dus beantwoord het eens.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:43 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Domme vraag, dat is mijn punt niet.
Als je vraag was: "Wat is er mis met menselijk naakt in het openbaar?" Dát is een goede vraag.
En wie bepaald dan wat wel en niet kan? De zelfde poldertaliban?quote:Op maandag 21 juli 2008 19:42 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet.
Er zit geen aan en uitknop in je hersenen van 'ik wil dit zien' of 'ik wil dit niet zien'. Nee, je ziet het, je hebt daar geen keuze in. Je ondergaat het.
Dus ja, ik steun de poldertaliban in het uitroeien van dit soort extremiteiten.
Als je in je huis wilt rondlopen met blote tieten, prima, maar doe dat niet op straat waar anderen last van hebben!!!
Als veel mensen dat aanstootgevend vinden, ja!quote:Op maandag 21 juli 2008 19:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Idd, moeten bijvoorbeeld ook tattoo's en piercings worden verboden? Of mensen die gothic zijn of punker?
Je bent niet alleen op de wereld. Als anderen er last van hebben met de uitingen dan moet je ingrijpen.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:44 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Je snapt kennelijk mijn vraag. Dus beantwoord het eens.
Dat jij er niet naar wil kijken is geen vrijheidsberoving, hoe kom je er bij? Het is derhalve wel vrijheidsberoving als je iemand beperkingen oplegt. Iemand die een bepaald soort kleding niet mooi vind wordt geen beperking opgelegd, hoogstens wordt diegene "lastig gevallen". Maar als je tijd over hebt om je dusdanig druk te maken over de kleding van anderen dan kan je di energie volgens mij beter stekken in wat constructiefs.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:31 schreef Klopkoek het volgende:
EchtGaaf heeft een goed punt. Het is aanstootgevend. Je valt er anderen last mee. Ik val JOU er lastig mee als ik het kan verbieden, maar je valt anderen er lastig mee als ze ernaar moeten kijken. Kun je zeggen: "draai je hoofd weg" of "ga niet naar buiten" maar in feite is dat dus gewoon óók een stukje vrijheidsberoving.
Nee, het zijn twee totaal verschillende medailles.quote:Iets verbieden of er verplicht naar moeten kijken, het zijn twee kanten van dezelfde medaille.
Dan wordt het tijd dat ouders hun kinderen op gaan voeden, maar is het dus niet nodig dat de staat zich gaat bemoeien met het ophijsen van broeken.quote:Maar het allerbelangrijkste argument is het demoraliserende karakter. Je gaat op een gegeven moment krijgen dat 5-jarige kleuters met Japanse stokjes in elkaar anus gaan poeren.... wat tegenwoordig dus al gebeurd.
Nah, zie liever dit.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:47 schreef Martijn_77 het volgende:
De door de poldertaliban gewenste en verplichte kleding
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |