FF reageert gewoon niet meer als de webpagina die ik opvraag niet snel genoeg iets terug zegt (denk ik)quote:Op maandag 21 juli 2008 14:16 schreef BobbyB het volgende:
Maar wat gaat er mis dan?Heb FF3 al een tijdje draaien en heb nog nooit een vastloper gehad.
Misschien dat een addon voor de problemen zorgt? Start maar eens op zonder de add-ons (Safe Mode)quote:Op maandag 21 juli 2008 14:19 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
FF reageert gewoon niet meer als de webpagina die ik opvraag niet snel genoeg iets terug zegt (denk ik)
Bij willekeurige pagina hangt m'n FF, soms issie na 5 minuten ofzo weer terug om soms sluit ik hem af in de taskmanager.
welke vette addons heb jij draaien?quote:Op maandag 21 juli 2008 14:17 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[ afbeelding ]
Wazzaaa, Firefox 3, met tig addons en draait heerlijk![]()
Dude...quote:Op maandag 21 juli 2008 16:32 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Of als er per ongeluk een typefout in de url zit, waardoor de url ongeldig is, forum.fok/nl ofzo.
stinkbrowser.
Uhmm, wie maakt er een fout? Jij toch?? En daar geef je de browser de schuld vanquote:Op maandag 21 juli 2008 16:32 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Of als er per ongeluk een typefout in de url zit, waardoor de url ongeldig is, forum.fok/nl ofzo.
stinkbrowser.
je kunt altijd nog terug naar FF2 ouwe.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:54 schreef Ruiseart het volgende:
Gebruik ook al een hele tijd FireFox, maar FF3 is inderdaad ruk.
Binnenkort toch maar weer eens een andere browser gaan proberen.
Ik ben niet zo vergevingsgezind, liet IE ook keihard vallen voor FF.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:57 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
je kunt altijd nog terug naar FF2 ouwe.
Echt zielig zoals je dat zegt. Je hebt het over een stukje software hoor. En IE6 is veel te lang niet geupdate en ook nog eens niet volgens de standaarden, vind je gek dat mensen weglopen. Maar wat wilde je dan gaan gebruiken, Opera? Als ik die opstart geeft 'ie enkel zwart beeldquote:Op maandag 21 juli 2008 20:03 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Ik ben niet zo vergevingsgezind, liet IE ook keihard vallen voor FF.
Hier ook IE7 en Kaspersky IS. Werkt prima.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:36 schreef fm07 het volgende:
Ik heb nu ook firefox 3 en bevalt prima , IE7 en kaspersky IS gaat echt niet samen hier met firefox geen problemen.
Probeer de ff van www.portableapps.com eens zonder addons. die hoef je niet te installeren en draait dus gewoon naast je eigen browser. Dan weet je of het aan de addons ligt zonder dat je aan je eigen ingestelde browser moet liggen kloten.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:32 schreef kareltje_de_grote het volgende:
hahh, nu geeft de site die FF liet vastlopen (www.oracle.com) een Gateway Timeout.
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/6227quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het enige waar ik me aan erger is het zoekalgorithme van de urlbar, maar dat is dan ook alles. Is daar nog geen addon of update voor?
Dat is oldbar, die geeft een andere weergave maar verandert het zoekgedrag niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:23 schreef Tarabass het volgende:
[..]
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/6227
Dan moet je je about:config induiken en settings bij je browser.urlbar.matchOnlyTyped bijvoorbeeld op true zetten. Daar stan een paar settings bij elkaar die je kan instellen in jouw smaak, moet je maar even googlenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is oldbar, die geeft een andere weergave maar verandert het zoekgedrag niet.
Als ik nu for intik omdat ik naar forum.fok.nl wil, krijg ik ook gebruiktefordauto.nl te staan.
quote:
TS kan er gewoon niet mee omgaan.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is toch het standaard antwoord als iets niet werkt onder Windows?
En raad eens? Dat heb ik al. Maar als er in de search description (in de rechterzijde de omschrijving in de urlbar) ook een for staat, komt dat resultaat ook naar boven. Dus in de url hoeft het niet te staan, als het in de url description staat ben je alsnog de sjaak.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:05 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Dan moet je je about:config induiken en settings bij je browser.urlbar.matchOnlyTyped bijvoorbeeld op true zetten. Daar stan een paar settings bij elkaar die je kan instellen in jouw smaak, moet je maar even googlen
Op die manier. Ja, inderdaad zuigt dat. Gelukkig luisteren de developers van FF naar ons de gebruikers en zal het in 3.1 optioneel zijn om de title-search uit te zettenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En raad eens? Dat heb ik al. Maar als er in de search description (in de rechterzijde de omschrijving in de urlbar) ook een for staat, komt dat resultaat ook naar boven. Dus in de url hoeft het niet te staan, als het in de url description staat ben je alsnog de sjaak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |