Jij hebt daar msn voor nodig?quote:Op maandag 21 juli 2008 13:54 schreef Sm0keZ het volgende:
TS weet nog niet dat een computer ook werk kan verrichten als er niemand achter zit?
- Downloaden?
- Servertje?
- Mediacenter?
etc.
helemaal mee eens. En zelfs als je aan het downloaden bent. Als je niet achter je PC zit en je draait MSN is dat zinloos.quote:Op maandag 21 juli 2008 13:51 schreef FL_Freak het volgende:
Dan heb ik het over die mensen die bijv zetten: tot 21:00/22:00 uur werken
Dan denk ik van, zet je PC dan uit ofzo![]()
Scheelt ook eens energie als ze de PC eens uitzetten
Klacht: ZIE TT
Zet je tijdens momenten dat je even niet kunt bellen (tijdens autorijden en douchen?) ook altijd je telefoon uit? zoooo zinloos om je telefoon aan te hebben als je toch niet kunt opnemen.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:30 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
helemaal mee eens. En zelfs als je aan het downloaden bent. Als je niet achter je PC zit en je draait MSN is dat zinloos.
*Meldtquote:Mensen die zinloos op msn blijven
Dat dus. Waarom ik het ook doe? Because I can!quote:Op maandag 21 juli 2008 14:38 schreef boyv het volgende:
[..]
Zet je tijdens momenten dat je even niet kunt bellen (tijdens autorijden en douchen?) ook altijd je telefoon uit? zoooo zinloos om je telefoon aan te hebben als je toch niet kunt opnemen.
waar je je al niet druk om kunt maken zeg
Precies.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:38 schreef boyv het volgende:
[..]
Zet je tijdens momenten dat je even niet kunt bellen (tijdens autorijden en douchen?) ook altijd je telefoon uit? zoooo zinloos om je telefoon aan te hebben als je toch niet kunt opnemen.
waar je je al niet druk om kunt maken zeg
Hypocriet stuk strontquote:Op maandag 21 juli 2008 14:43 schreef Omniej het volgende:
[..]
*Meldt
Who cares? Zoals hierboven al is gezegd kan een PC ook werk verrichten zónder dat er iemand achter zit... Dat MSN dan aan blijft staan is pure gemakzucht. Het kost toch geen geld om MSN langer aan te laten staan? En een groen icoontje zit andere mensen uit mijn lijst toch niet in de weg ofzo?
Waar maak je je dan druk om?
Edit: Geldt overigens niet voor mensen die in hun naam zetten wat ze aan het doen zijn. (slapen, eten, werken, whatever). Die moeten wel dood.
Dat is netzo klotequote:Op maandag 21 juli 2008 14:40 schreef dasWausmaus het volgende:
Mee eens, zinloze mensen die hun msn aan laten staan en dan gaan maffen. Helemaal nu je ook tegen iemand aan kan zwammen die niet online is, dan krijgt die het te lezen als die inlogt.
quote:Op maandag 21 juli 2008 15:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat is netzo kloteIemand vroeg wat aan mij dus ik uitleggen enzo, gaat ze ineens offline. Dus ik zeg; godverdomme kankerhoer
![]()
Volgende dag weer het gebruikelijke "jaaa en mijn opa is gestorven aan kanker weet je wel wat je zegt joh"
whehe
Combinatie van beiden.quote:Op maandag 21 juli 2008 15:54 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Downloaden jullie allemaal honderden GB's per dag dat jullie PC de hele dag aan moet staan? Of hebben jullie een kutverbinding in combinatie met public torrents?Fail.
Complete TV Series zijn nogal grootquote:Op maandag 21 juli 2008 15:54 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Downloaden jullie allemaal honderden GB's per dag dat jullie PC de hele dag aan moet staan? Of hebben jullie een kutverbinding in combinatie met public torrents?Fail.
Klassebak!quote:Op maandag 21 juli 2008 15:17 schreef Picchia het volgende:
Ik weiger uit principe om energie te besparen. Er is daarom geen reden om mijn computer ooit uit te doen.
Dat ga ik je eens haarfijn uitleggen.quote:Op maandag 21 juli 2008 15:02 schreef Omniej het volgende:
[..]
![]()
Leg jij maar eens uit waar volgens jou de hypocrisie in zit dan...
Wauw.quote:Op maandag 21 juli 2008 15:50 schreef am1b het volgende:
Ik ben dus een van die mensen die hun msn _NOOIT_ uit hebben staan. Ik vind het gewoon lachen als ik terugkom van werk/school/uitgaan/whatever om achter de pc te gaan zitten en de berichtjes lezen die zijn binnengekomen. Voorbeeld: ik was 3 dagen weg naar een camping. Ik heb mijn msn gewoon AAN laten staan, heerlijk toch. PC moest toch aanblijven vanwege slome torrents etc. Als je terugkomt heb je wat om te lezen. En ja, ik stond gewoon op afwezig. "In Eerbeek, vrijdag terug!" :p
quote:Op maandag 21 juli 2008 15:50 schreef am1b het volgende:
Ik ben dus een van die mensen die hun msn _NOOIT_ uit hebben staan. Ik vind het gewoon lachen als ik terugkom van werk/school/uitgaan/whatever om achter de pc te gaan zitten en de berichtjes lezen die zijn binnengekomen. Voorbeeld: ik was 3 dagen weg naar een camping. Ik heb mijn msn gewoon AAN laten staan, heerlijk toch. PC moest toch aanblijven vanwege slome torrents etc. Als je terugkomt heb je wat om te lezen. En ja, ik stond gewoon op afwezig. "In Eerbeek, vrijdag terug!" :p
Bij mij zetten ze in persoonlijk bericht wel 'slaapt' oidquote:Op maandag 21 juli 2008 14:26 schreef L.no het volgende:
*Eens met TS.
Ik heb mensen op msn die nooit offline gaan. Als ze slapen zijn staan ze vaak op afwezig.
Je hebt inderdaad goed begrepen dat ik uit gemakzucht alles, inclusief MSN, gewoon aan laat staan. Aangezien ik permanent op Afwezig sta (ook als ik er wél ben) hoef ik m'n status ook nooit te veranderen... Het zou pas hypocriet zijn als ik het andere mensen ook kwalijk zou nemen dat ze hun MSN 'onnodig' aan laten staan...quote:Op maandag 21 juli 2008 17:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat ga ik je eens haarfijn uitleggen.
Uit jouw tekst begrijp ik dat jij je msn en zooi altijd aan laat staan uit gemakszucht en weetikveel wat, maar als je eenmaal als afwezigheidsreden zet: werken/eten etc, dan mag je doodgaan?
Excuse me als ik je verkeerd begrepen heb, tot die tijd: hypocriet stuk stront
Ik ook hoor. Ik zie ook mensen online met grote letters: Huiswerk (bijv) Niet storen, ben er niet.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:05 schreef FL_Freak het volgende:
gelukkig zijn eeen paar mensen nog met me eens
Ja, het went ook bij anderen vindt ik. Als ik geheel beschikbaar ben, sta ik online. Ga ik eten, dan lunchpauze, ben ik gewoon ff weg en zo terug, dan sta ik zo terug, etc.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:09 schreef UnmarkedQuestion het volgende:
Half online is heerlijk, dan kan je zelf bepalen wanneer je aanspreekbaar bent en flipt niet iedereen meteen als je online binnenfloept en niet antwoordt op onzinnige dingen. Hier een notoire "afwezige" dus.
Oke, dan past de term 'hypocriet' er misschien niet helemaal bij.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:32 schreef Omniej het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad goed begrepen dat ik uit gemakzucht alles, inclusief MSN, gewoon aan laat staan. Aangezien ik permanent op Afwezig sta (ook als ik er wél ben) hoef ik m'n status ook nooit te veranderen... Het zou pas hypocriet zijn als ik het andere mensen ook kwalijk zou nemen dat ze hun MSN 'onnodig' aan laten staan...
Als ik me min of meer irriteer aan mensen die de behoefte hebben om continu in hun naam te zetten welk liedje ze luisteren (ok, dat gaat dan automatisch, maar dan nog), wat ze aan het eten zijn, dat ze aan het slapen zijn, dat ze aan het werken zijn en/of wanneer ze weer thuiskomen, etc., dan is daar toch weinig hypocriets aan? Zelf doe ik 't immers niet... Of je hebt de betekenis van hypocriet niet helemaal goed begrepen natuurlijk, maar daar ga ik maar even niet vanuit.
Kortom: je MSN aan laten staan omdat je PC toch aanstaat en je geen zin hebt om MSN af te sluiten: prima, maar als je de tijd hebt om nog helemaal in je naam te gaan zitten vermelden waarom je er niet bent, dan kun je net zo goed de handel afsluiten... Of domweg je status veranderen, 'Afwezig' is toch ook goed genoeg, wat maakt mij het nou uit wat de precieze reden voor zijn/haar afwezigheid is....
Oke, oke, dat was inderdaad wat overdreven.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Oke, dan past de term 'hypocriet' er misschien niet helemaal bij.
Ik vind het dan wel vrij achterlijk dat mensen 'dood' moeten (in jouw ogen) omdat ze een reden toevoegen aan hun afwezigheid.
Is eens. PC aanlaten is gewoon beter voor het milieu. Anders krijg je namelijk piekstroom op je internetverbinding staan als alle mensen in één keer tegen je aan beginnen te lullen. En als heel Nederland dat doet krijg je een blackout. En niets anders.quote:Op maandag 21 juli 2008 13:52 schreef 3lmo het volgende:
Mwah, stukje gemakzucht. Het maakt mij echt niets uit.
Volgens mij snap je zelf ook wel dat je daar geen msn bij nodig hebt...quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:20 schreef VjenneKloetn het volgende:
Mensen de standaard op afwezig staan zijn kansloos.
En dan met een kut reden komen van "jah, als ik me gewoon aanmeld dan begint iedereen tegen me te lullen".
Alsof je zo populair bent.
riiiiiiiiiiight, ik mag hopen dat elk detail hier een grap is?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 04:31 schreef memrtn het volgende:
[..]
Is eens. PC aanlaten is gewoon beter voor het milieu. Anders krijg je namelijk piekstroom op je internetverbinding staan als alle mensen in één keer tegen je aan beginnen te lullen. En als heel Nederland dat doet krijg je een blackout. En niets anders.
Neehoor, echt waar!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
riiiiiiiiiiight, ik mag hopen dat elk detail hier een grap is?
Offline kunnen ze je ook berichten sturen hoor en schijten is wel goed voor het milieu.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:38 schreef piekartz87 het volgende:
pc doet nou eenmaal ook dingen als ik er niet ben en als msn aanstaat kunnen mensen berichten achterlaten. handig toch?
fuck het milieuschijten is ook slecht voor het mileu
Nee, ben doodserieus. Heb hier jaren voor gestudeerd. Wees blij dat ik mijn ondervonden ondervindingen met jullie deel. Anders worden jullie nog aansprakelijk gehouden voor een blackout in geheel Nederland. Niet zeggen dat ik jullie niet heb gewaarschuwd.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
riiiiiiiiiiight, ik mag hopen dat elk detail hier een grap is?
Dat heb ik ook altijd met een kameraad, die is bijna altijd "offline weergeven" omdat er anders altijd "zoveel mensen willen praten"quote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:20 schreef VjenneKloetn het volgende:
Mensen de standaard op afwezig staan zijn kansloos.
En dan met een kut reden komen van "jah, als ik me gewoon aanmeld dan begint iedereen tegen me te lullen".
Alsof je zo populair bent.
Lees wat ik hierboven schreef. Dat is dus best dom, als iedereen zo zou denkenquote:Op woensdag 23 juli 2008 01:16 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ik sta ook vaak op offline weergeven,
krijg je mooi melding als je mail heb en mensen beginnen niet te praten.
Sta alleen op online als ik zelf met iemand moet praten of een bestand moet ontvangen.
boeiendquote:Op woensdag 23 juli 2008 01:20 schreef am1b het volgende:
[..]
Lees wat ik hierboven schreef. Dat is dus best dom, als iedereen zo zou denken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |