Oke, oke, dat was inderdaad wat overdreven.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Oke, dan past de term 'hypocriet' er misschien niet helemaal bij.
Ik vind het dan wel vrij achterlijk dat mensen 'dood' moeten (in jouw ogen) omdat ze een reden toevoegen aan hun afwezigheid.
Is eens. PC aanlaten is gewoon beter voor het milieu. Anders krijg je namelijk piekstroom op je internetverbinding staan als alle mensen in één keer tegen je aan beginnen te lullen. En als heel Nederland dat doet krijg je een blackout. En niets anders.quote:Op maandag 21 juli 2008 13:52 schreef 3lmo het volgende:
Mwah, stukje gemakzucht. Het maakt mij echt niets uit.
Volgens mij snap je zelf ook wel dat je daar geen msn bij nodig hebt...quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:20 schreef VjenneKloetn het volgende:
Mensen de standaard op afwezig staan zijn kansloos.
En dan met een kut reden komen van "jah, als ik me gewoon aanmeld dan begint iedereen tegen me te lullen".
Alsof je zo populair bent.
riiiiiiiiiiight, ik mag hopen dat elk detail hier een grap is?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 04:31 schreef memrtn het volgende:
[..]
Is eens. PC aanlaten is gewoon beter voor het milieu. Anders krijg je namelijk piekstroom op je internetverbinding staan als alle mensen in één keer tegen je aan beginnen te lullen. En als heel Nederland dat doet krijg je een blackout. En niets anders.
Neehoor, echt waar!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
riiiiiiiiiiight, ik mag hopen dat elk detail hier een grap is?
Offline kunnen ze je ook berichten sturen hoor en schijten is wel goed voor het milieu.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:38 schreef piekartz87 het volgende:
pc doet nou eenmaal ook dingen als ik er niet ben en als msn aanstaat kunnen mensen berichten achterlaten. handig toch?
fuck het milieuschijten is ook slecht voor het mileu
Nee, ben doodserieus. Heb hier jaren voor gestudeerd. Wees blij dat ik mijn ondervonden ondervindingen met jullie deel. Anders worden jullie nog aansprakelijk gehouden voor een blackout in geheel Nederland. Niet zeggen dat ik jullie niet heb gewaarschuwd.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
riiiiiiiiiiight, ik mag hopen dat elk detail hier een grap is?
Dat heb ik ook altijd met een kameraad, die is bijna altijd "offline weergeven" omdat er anders altijd "zoveel mensen willen praten"quote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:20 schreef VjenneKloetn het volgende:
Mensen de standaard op afwezig staan zijn kansloos.
En dan met een kut reden komen van "jah, als ik me gewoon aanmeld dan begint iedereen tegen me te lullen".
Alsof je zo populair bent.
Lees wat ik hierboven schreef. Dat is dus best dom, als iedereen zo zou denkenquote:Op woensdag 23 juli 2008 01:16 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ik sta ook vaak op offline weergeven,
krijg je mooi melding als je mail heb en mensen beginnen niet te praten.
Sta alleen op online als ik zelf met iemand moet praten of een bestand moet ontvangen.
boeiendquote:Op woensdag 23 juli 2008 01:20 schreef am1b het volgende:
[..]
Lees wat ik hierboven schreef. Dat is dus best dom, als iedereen zo zou denken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |